بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن

بهترین عطرهای زنانه برند ایوسن لورن

اگر از طرفداران برند معروف ایوسن لورن و عطر زنانه آن هستید در این مقاله به معرفی بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن می پردازیم .

برند ایوسن لورن

برند مد فرانسوی ایوسن لورن از دهه 1960 عطرهایی با رایحه ی جذاب و باورنکردنی  خود را به بازار عرضه کرد.

اگر بخواهیم در مورد عطرهای قابل توجه و محبوب زنانه  از برندهای مطرح دنیا صحبت کنیم ، بهترین عطرهای YSL زنانه در صدر این الیست قرار خواهند گرفت.

در سال 1971، خانه مد لوکس ایوسن لورن اولین عطر زنانه خود را با نام Rive Gauche روانه بازار کرد. سپس به عنوان تجسم یک زن مستقل و آزاده شناخته شد. از آن زمان، این برند عطرهای لوکس درجه یک دیگری را نیز روانه بازار کرده است.

تعداد کمی از طراحان و برندها می توانند با برند افسانه ای ایو سن لورن رقابت کنند. شیک پوش فرانسوی دارای پیچیدگی بسیار افسانه‌ای بود، با وجود اینکه سال‌ها از زمانی که سنت لوران برند همنام خود را تأسیس کرد، می گذرد اما هنوز هم اثر آن باقی مانده است.

بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن

سنت لورن مسئول برخی از ماندگارترین مد های پوشاک است، مانند شلوارهای زنانه که برای هر مناسبتی  قابل استفاده است، قبل از YSL، زنان معمولاً هر روز شلوار نمی پوشیدند، چه برسد به کارهای شیک. این برند که به خاطر کت و شلوارهای گران‌قیمت زنانه و مدهای نفیس که در دهه 1960 ارائه کرد، شناخته شد ، در طول زمان به تولید لوازم آرایشی و عطر نیز روی آورد و اینگونه برخی از محبوب ترین عطرهای امروزی را نیز در کنار پوشاک خلق کرد.

برند YSL در واقع اولین برند آرایشی و عطری است که نام یک خانه مد مطرح با آن همراه شده است. هدف ایو سن لورن تولید و عرضه لباس زنان از سر تا پا بود که البته شامل عطر نیز می شد.

در ادامه به معرفی 10 تا از بهترین عطرهای YSL می پردازیم.

1- از بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن ، ایو سن لورن مون پاریس کالکتور ادیشن ۲۰۲۰ Yves Saint Laurent Mon Paris Collector Edition 2020

از بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن ، ایو سن لورن مون پاریس کالکتور ادیشن ۲۰۲۰

ایو سن لورن مون پاریس کالکتور ادیشن ۲۰۲۰ ،عطری است محدود از ایو سن لوران در بطری کلکسیونی زنانه که در سال 2020 توسط لورآل به بازار عرضه شد.

نت های اولیه ادکلن ایو سن لورن مون پاریس کالکتور ادیشن ۲۰۲۰  عبارتند از رایحه ی توت فرنگی، تمشک، گلابی، کالون، ترنج، پرتقال و نارنگی ماندارین . نت های میانی شامل رایحه ی  گل صد تومانی، یاس چینی، یاس سامباک، داتورا و شکوفه پرتقال ونت پایه حاوی رایحه آمبروکسان، نعناع هندی، برگ پاتچولی اندونزیایی، سدر، مشک سفید، خزه و وانیل می باشند.

2- از بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن ، ایو سن لورن مون پاریس اینتنسمنت YVES SAINT LAURENT Mon Paris Intensement

از بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن ، ایو سن لورن مون پاریس اینتنسمنت

مون پاریس اینتنسمنت از ایو سن لورن ،دارای یک رایحه گلی چایپر زنانه و شیرین است. که در سال 2020 عرضه شد. مون پاریس اینتنسمنت توسط اولیویه کرسپ ، دورا باغریچه و هری فرمونت ساخته شد. نت های ابتدایی آن عبارتند از: رایحه ی تمشک، توت سیاه، گلابی، پرتقال و ترنج ونت های میانی حاوی رایحه ی رز می، رز بلغاری، گل صد تومانی، داتورا و فریزیا هستند. نت های پایه نیز عبارتند از وانیل، نعناع هندی، مشک سفید، بنزوئین و کشمیران.

3- از بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن ، ایو سن لورن بلک اوپیوم نئون Yves Saint Laurent Black Opium Neon

 از بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن ، ایو سن لورن بلک اوپیوم نئون

ایو سن لورن بلک اوپیوم نئون ،عطری کهربایی وانیلی با رایحه ی گرم و شیرین زنانه است. این عطر در سال 2019 به بازار عرضه شد. عطار اصلی این عطر اولیویه کرسپ است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی پیتاهایا، نارنگی ماندارین و سیترون و  نت های میانی حاوی رایحه ی شکوفه پرتقال، قهوه و یاس سامباک هستند. نت های پایه نیزعبارتند از رایحه ی وانیل و مشک. ایو سن لورن بلک اوپیوم نئون از ماندگاری و پخش بوی خوبی نیز برخوردار است.

4- از بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن ، ایو سن لورن لیبره زنانه Yves Saint Laurent Libre for women

 از بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن ، ایو سن لورن لیبره زنانه

وقتی از عطر زنانه الهام‌بخش ایو سن لورن لیبره استفاده می کنید ، روح آزاد خود را ابراز و خود واقعی و مطمئن خود را در آغوش می گیرید. این عطر درخشان ترکیبی از روایح مرکبات، سبز، گل و چوب با یک تجربه بویایی الهی است که فراموش کردن آن آسان نمی باشد. نت‌های ابتدایی شامل رایحه ی پتی‌گرین، انگور فرنگی سیاه، اسطوخودوس و نارنگی ماندارین است که بلافاصله صاحب آن را به یک فانتزی دلپذیر مدیترانه‌ای دعوت می‌کنند، در حالی که نت‌های میانی متشکل از رایحه ی اسطوخودوس، یاس و شکوفه پرتقال می باشند. نت‌های پایه  نیز عبارتند از رایحه ی مشک، عنبر، سدر و وانیل ماداگاسکار که دارای یک حال و هوای هیجان‌انگیز دریایی هستند به طوری که روزهای آفتابی روشن را به شب‌های گرم اغواکننده تبدیل  و استفاده از این رایحه‌ی بی نظیر را برای ماه‌های بهار و تابستان ضروری می‌کند.

عطر ایو سن لورن لیبره توسط آن فلیپو و کارلوس بنایم خلق و در سال 2019 عرضه شد و به جمع بیش از 200 رایحه متنوع و مست کننده از خانه مد فرانسوی ایو سن لورن پیوست.

 5- از بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن ، ایو سن لورن مون پاریس لومیر YVES SAINT LAURENT Mon Paris Lumière

از بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن ، ایو سن لورن مون پاریس لومیر

این ادو تویلت جدید با الهام از زیباترین داستان های عاشقانه که تنها پاریس راز آن را در دل خود دارد، ساخته شده است. زنانگی که به سمت ارتفاعات جدیدی تابیده می شود، جایی که نور گیج کننده می شود.

پاریس لومیر من، دارای یک رایحه ی آبزی و گلی و به درخشندگی یک زن عاشق است. عطرسازان این عطر برای ساختنش از درخشش نیلوفر سفید، گلی پر از آب و نور الهام گرفتند تا درخشش احساس و عشق را به رایحه ی عطری تبدیل کنند. آنان با تزریق رایحه ی یاس هندی (که به طور انحصاری برای ایو سن لورن با دست برداشت شده است) در پاریس لومیر من ،آکورد سرگیجه‌آور و خواب‌آور گل داتورا را که امضای مون پاریس است، منتشر کردند.

ایو سن لورن مون پاریس لومیر ،عطری گلی و آبزی و جدید زنانه است که در سال 2022 روانه بازار شد. مون پاریس لومیر توسط اولیویه کرسپ و دورا باغریچه ساخته شد. نت های بالایی آن از رایحه ی نیلوفر آبی و لیمو و نت میانی  از رایحه ی رز ترکی، داتورا و یاس تشکیل شده اند. نت های پایه نیز عبارتند ا ز رایحه ی مشک سفید و نعناع هندی.

6- از بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن ،ایو سن لورن بلک اوپیوم نویت بلانچ Yves Saint Laurent Black Opium Nuit Blanche

از بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن ،ایو سن لورن بلک اوپیوم نویت بلانچ

 ایو سن لورن بلک اوپیوم نویت بلانچ ،عطری کهربایی- وانیلی زنانه است که در سال 2016 روانه بازار شد. عطار اصلی این عطر اولیویه کرسپ است. نت های اولیه آن شامل رایحه ی برنج، انیسون و فلفل بوربون و  نت میانی حاوی رایحه ی قهوه، شکوفه پرتقال، گشنیز و گل صد تومانی هستند. نت های پایه ی آن نیز عبارتند از وانیل، شیر، کارامل، چوب صندل و مشک سفید.

ایو سن لورن بلک اپیوم را در سپتامبر 2014 روانه بازار کرد، این عطر جدید به عنوان تفسیر راک اند رول کلاسیک که جنبه تاریک و مرموز برند YSL را جشن می گیرد، معرفی شد. در اواخر آگوست 2015، ادو تویلت بلک اپیوم نیز ارائه شد. در اوایل سال 2016، نسخه سوم آن به نام بلک اوپیوم نویت بلانچ ظاهر گردید.

نویت بلانچ یک جشنواره هنری سالانه در پاریس است که تمام شب ادامه دارد. بلک اوپیوم نویت بلانچ از زندگی شبانه شهری الهام گرفته شده است که هرگز نمی خوابد و نویدبخش تجربه اسرارآمیز و غیرقابل پیش بینی یک شب برقی است که در آن همه چیز ممکن است. بین تنش و احساس، جسارت و زنانگی، این عطر انرژی قهوه را با شکوفه های درخشان پرتقال، که توسط مشک سفید روشن می شود، ترکیب می کند. نت هایی از برنج صاف ابریشمی، فلفل بوربن، شکوفه پرتقال مطلق، قهوه سیاه ، وانیل، چوب صندل و مشک سفید در آن وجود دارد.

طراحی بطری آن بسیار شبیه به نمونه اصلی است.  با تفاوتی در جزئیات مانند رنگ کلاه که در رزگلد است و پولک های سفید است.

7-از بهترین ادکلن های زنانه ایوسن لورن ، ایو سن لورن بیبی کت Yves Saint Laurent Babycat

از بهترین ادکلن های زنانه ایوسن لورن ، ایو سن لورن بیبی کت

ایو سن لورن بیبی کت ، یک عطر جدید با رایحه ی گرم ،تند و کهربایی برای زنان و مردان است که در سال 2022 به بازار عرضه شد. عطار و سازنده این عطر دومینیک روپیون است.

این عطر با الگو گرفتن از مد جسورانه و جاودانه و به خاطر قدرت بی‌نهایت اغواگری‌اش ، به عنوان یک تفسیر مجدد حسی شناخته می‌شود. این عطر دارای شخصیتی کاریزماتیک است.

وجود رایحه ی نامحسوس جیر گرم با مقداری وانیل شیرین رایحه ای پیچیده در این عطر ایجاد می کند که الگوی مد جسورانه و جاودانه اغواگری را  به نمایش می گذارد و ردپایی قدرتمند و طولانی مدت را به همراه دارد.

 نت های ابتدایی آن عبارتند از لامی، فلفل سیاه و فلفل صورتی و نت میانی متشکل از رایحه ی الیبانوم و زعفران است. نت های پایه عبارتند از وانیل بوربن، جیر و سدر.

پخش بو و ماندگاری  آن بالاتر از حد متوسط ​​است. این عطر یونیسکس دارای رایحه ی  ایده آل لوکس و منحصر به فرد برای کسانی که در لبه زندگی ، زندگی می کنند به نمایش می گذارد.

8- از بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن ، ایوسن لورن سینما Yves Saint Laurent Cinema

از بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن ، ایوسن لورن سینما

ایو سن لورن سینماعطری  با رایحه شیرین، گلی وکهربایی زنانه است که در سال 2004 عرضه شد. عطار و سازنده این عطربی نظیر ژاک کاوالیه است. نت های اولیه آن شامل رایحه ی شکوفه بادام، کلمانتین و سیکلامن و نت های میانی متشکل از یاس، گل صد تومانی و آماریلیس هستند. نت های پایه نیزعبارتند از وانیل، عنبر، بنزوئین و مشک سفید.

سینما می تواند به هر زنی احساس ستاره بودن بدهد. این اثر رمانتیک و مجلل از ایو سن لورن برای خانم‌های پر زرق و برقی مناسب است که زیر نورافکن زندگی می‌کنند! با اعتماد به نفس و ظریف، خانم‌هایی که می‌دانند چگونه توجه دیگران را به خود جلب کنند. این عطر دارای رایحه ای اغواکننده الهام گرفته از زیبایی های هالیوود ( فیلم های عاشقانه، لباس های شب پر زرق و برق، مدل موی هالیوودی، کفش های پاشنه بلند، جوراب های درزدار مشکی …) می باشد.

نت ابتدایی آن لطیف و تازه است (کلمانتین، شکوفه بادام و سیکلامن). نت میانی شامل رایحه ی یاس، گل صد تومانی و آماریلیس و دارای رایحه ای گرم، مجلل در نت پایه است و شامل رایحه ی بالزامیک ، عنبر، مشک و وانیل پودری شیرین است.

9- از بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن ، ایوسن لورن مانیفستو له پرفوم yves saint laurent manifesto le parfum

 از بهترین عطر های زنانه ایوسن لورن ، ایوسن لورن مانیفستو له پرفوم

ایوسن لورن مانیفستو له پرفوم، عطری است کهربایی با رایحه گلی زنانه که در سال 2015  روانه بازار شد. نت بالایی آن از رایحه ی  ترنج و نت های میانی از رایحه ی  زنبق و یاس تشکیل شده اند. نت های پایه  نیز عبارتند از دانه تونکا، بنزوئین و چوب صندل.

مجموعه عطر ایوسن لورن مانیفستو با نسخه شرقی-گلی در سال 2012 آغاز به تولید شد و پس از آن مانیفستو الکسیر در سال 2013 و Manifesto-Oriental Manifesto L’Eclat در سال   2014 عرضه شد . مطمئناً زمان تولید نسخه این عطر با غلظت بالاتر فرا رسید و اینچنین نسخه ای با سایه های عمیق تر، گرم تر و غنی تر با نام مانیفستو له پرفوم ، همه طرفداران عطرهای YSL را در سال 2015 هیجان زده کرد.

ترکیب عطر حاوی قطرات درخشان روغن ترنج است که در ادامه نت زنبق را  به همراه دارد و ردپایی گرانبها و پودری همراه با ظرافت مطلق یاسمین و پوشش گرم و خامه ای روغن چوب صندل همراه با تونکا و رزین بنزوئین را به جا می گذارد.

10- از بهترین ادکلن های زنانه ایوسن لورن ، ایو سن لورن بلک اوپیوم اکستریم YVES SAINT LAURENT Black Opium Extreme

 از بهترین ادکلن های زنانه ایوسن لورن ، ایو سن لورن بلک اوپیوم اکستریم

ایو سن لورن بلک اوپیوم اکستریم عطری است کهربایی وانیلی زنانه است. این عطر در سال 2021 روانه بازار شد. عطار اصلی این عطر اولیویه کرسپ است. نت های ابتدایی آن از قهوه و کاکائو هستند و  نت های میانی عبارتند از یاس سامباک و شکوفه پرتقال. نت های پایه نیز حاوی رایحه ی وانیل بوربون و نعناع هندی می باشند. رایحه ی  این عطر زنانه اغوا کننده با گرمای بدن شما تشدید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *