بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطرهای زنانه بربری که باید بشناسید !

بهترین عطرهای زنانه برند بربری

عطرهای بربری نمادی از پیچیدگی ، سبک و لوکس بودن هستند.اگر از دوستداران برند باربری هستید و تمایل به خرید عطر زنانه از این برند دارید ،باید بدانید در اینجا بهترین عطرهای زنانه بربری که باید بشناسید ! معرفی می شود.

وقتی به بربری فکر می‌کنید، احتمالاً ذهن شما برندی کلاسیک را تداعی می کند که محصولاتی، از جمله کت‌های ترنچ و کالاهای چرمی درجه یک را ارائه می‌کند.

اما این خانه مد لوکس چیزهای بیشتری از لوازم اصلی کمد لباستان و لوازم جانبی جاودانه عرضه می کند .

بربری دامنه تولیدات لوکس خود را به لوازم آرایش و عطر نیز گسترش داد و سبک اصلی بریتانیا را در طیفی از عطرهای گلی، زنانه و میوه ای که مدرن و پیچیده هستند، القا کرد.

خط عطرهای بربری تا حدی به دلیل طرح های ساده بطری و رایحه های مجلل و دخترانه اش، یکی از محبوب ترین عطرهای قدیمی در میان عطرها بوده است.

اگرچه دامنه آن گسترده نیست، اما این برند به آنچه که بهترین می دانید پایبند است: بی زمانی همراه با پیچ و تاب. چه به دنبال یک رایحه مرکباتی روشن باشید یا بوی مشکی تر، اینها از آن دسته عطرهایی نیستند که یک بار استفاده می کنید. آنها عطر هایی هستند که معتادش خواهید شد.

عطرهای زنانه Burberry به دلیل رایحه های تصفیه شده و ظریف خود در بین مردم شناخته شده اند ، آنها حس واقعی لوکس بودن و جذابیت را منتقل می کنند. این عطرها در بین بهترین های جهان به موقعیتی بسیار بالا رسیده اند. آنها موفق شده اند تحسین افراد مشهور ، علاقه مندان به مد و افرادی را که مایل به بیان هویت منحصر به فرد خود از طریق انتخاب رایحه خود هستند ، بر انگیزند.

پذیرش فردیت و سبک

بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید !

خط عطرهای Burberry فراتر از انواع رایحه است. این به عنوان ابزاری برای بیان خود و بازتاب سبک شخصی خود است. هر عطر به طور دقیق ایجاد می شود تا به شما کمک کند خصوصیات منحصر به فرد خود را در آغوش بگیرید و تأثیر به یاد ماندنی داشته باشید.

نگاهی اجمالی به سبک زندگی پر زرق و برق لندن

عطرهای Burberry مدتهاست که با شیوه زندگی پر جنب و جوش ، پرانرژی و پیشرفته در لندن همراه است.

آنها واقعاً روح این شهر افسانه ای را در خود تجلی می دهد و با ظرافت و اجرای بی عیب و نقص خود از همه انتظارات فراتر می روند.

مجموعه عطرهای زنانه Burberry نشان دهنده تسلط بر ایجاد عطرهای فریبنده است. این عطرها لاکچری بودن ، فردیت و جوهر سرزنده لندن را تجسم می کنند.

هر اسپری از آنها شما را به کشف دنیای ظرافت و مد دعوت می  نماید. شما می توانید رایحه شخصی منحصر به فرد خود را از این مجموعه استثنایی کشف و انتخاب کنید و حضور خود را در هر مجلسی با رایحه های ماندگار Burberry تقویت کنید.

بهترین عطرهای زنانه باربری

اگر به دنبال رایحه ای برای استفاده هر روز ، برای موارد خاص یا عطر و بوی منحصر به فرد هستید که جلوه ای ماندگار را به همراه داشته باشد ، طیف گسترده ای از عطر های Burberry متناسب با ترجیحات شما وجود دارد. خود را در دنیای فریبنده عطرهای Burberry غوطه ور کنید و در اکتشاف این عطرهای نفیس افراط نمایید.

در ادامه به معرفی بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،می پردازیم.

1-بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،عطر باربری هر Burberry Her

بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،عطر باربری هر

ادکلن باربری هر دارای یک رایحه گل‌دار میوه‌ای است که برای زنان استفاده می‌شود. باربری هر در سال 2018 روانه بازار شد. سازنده این عطر فرانسیس کورکجیان است. نت های ابتدایی شامل روایح توت فرنگی، تمشک، تمشک، آلبالو، کشمش سیاه، نارنگی ماندارین و لیمو و نت میانی حاوی رایحه ی بنفشه و یاس می باشد. نت های پایه عبارتند از رایحه ی مشک، وانیل، کشمیران، نت های چوبی، خزه بلوط، عنبر و نعناع هندی.

باربری هر ، یک عطر نسبتاجدید برای خانه باربری است که در اکتبر 2018 عرضه شد و اولین عطری است که بسته بندی آن با لوگوی جدید مشخص شده است.

عطر باربری هر طراحی شده است تا روح جوانی شهر لندن، کلان شهر خلاق و التقاطی را به تصویر بکشد. روحی پر جنب و جوش، ماجراجو و شجاع. این عطر برای آن دسته از زنان ساخته شده است که در قلب احساس لندنی دارند. این ترکیب توسط فرانسیس کورکجیان به عنوان تفسیر او از تم گلی-میوه ای با رنگ های لذیذ امضا شده است. رایحه ی میوه توت خرد شده در نت های با لایی با رایحه میانی بنفشه و یاس، بر پایه چوب و کهربا ترکیب شده اند.

” عطر باربری هر ،منحصر به فرد است زیرا یک امضای به یاد ماندنی است. برای رسیدن به آن، شما به یک آکورد قوی نیاز دارید، یک داستان بویایی که بینش شما را ترجمه کند. ترکیبی از توت های آفتاب سوخته و با روح بریتانیایی که با آکورد مشکی کهربایی ترکیب شده است. یک امضای بسیار منحصربه‌فرد است که می‌تواند فوراً تشخیص داده شود که کسی از آن  استفاده کرده است. این یک رایحه خاص است.” – فرانسیس کورکجیان

2-بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،عطر باربری هر اینتنس Burberry Her Intense

بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،عطر باربری هر اینتنس

ادکلن باربری هر اینتنس دارای رایحه ای گلدار و میوه ای برای زنان است که در سال 2019 روانه بازار شد. سازنده این عطر فرانسیس کورکجیان است. نت های بالایی میوه های قرمز و شاه توت هستند. نت میانی یاسمین است. نت پایه بنزوئین است.

3-بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،ادکلن مای باربری Burberry My Burberry

بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،ادکلن مای باربری

عطر ادکلن مای باربری دارای رایحه گلی زنانه است که در سال 2014 عرضه شد. عطار و سازنده این عطر فرانسیس کورکجیان است. نت های ابتدایی شامل روایح نخود شیرین، ترنج، نارنگی ماندارین، گریپ فروت و لیمو هستند. نت های میانی عبارتند از: به، فریزیا، گل شمعدانی، هلو، نت های سبز، گاردنیا و میوه گل شور. نت های پایه نیز حاوی رایحه ی رز داماسک، رز، نعناع هندی، مشک، چرم و بنفشه است.

در این عطر از باربری از کت ترنچ کت برند باربری و باغ لندنی پس از باران ، الهام گرفته شده است. این عطر به عنوان یک عطر بسیار گلی اعلام شده است که وظیفه آن ورود به 10 عطر برتر در عرصه روایح لوکس است! اهداف عالی برند باربری با اعلام اینکه این عطر یکی از نسخه‌های کلیدی در مجموعه عطرهای خانه خواهد بود، پشتیبانی می‌شود .

علاوه بر چالش برای انتقال سبک کالت کت باربری،این عطر تداعی کننده طراوت لندن و رایحه باغ بارانی است، آرزوی رئیس برند باربری نشان دادن مهارت در خلقت، سنت و خلاقیت بود. سیمونا کاتانئو، معاون ارشد بخش زیبایی باربری می گوید: “ترنچ بربری چیزی بسیار شخصی است. شما می توانید آن را به روش های مختلف، در مکان ها و مناسبت های مختلف استفاده کنید. آن را به عطر جدید منتقل کنید» و افزود که عطر جدید از یک دسته گل با پیچ و تاب مدرن و نت فلفلی تشکیل شده است.

ترکیب عطر مای باربری با نخود شیرین و نت های مرکباتی ترنج منتهی به شمعدانی، گل های فریزیا و به طلایی در قلب، باز می شود. این عطر با نعناع هندی در پایه و با رز دمشق و سنتفولیا ترکیب شده است! عطرساز ترکیب مای باربری ،فرانسیس کورکجیان است!

کورکجیان گفت که این عطر از لندن، از یک باغ شهری الهام گرفته شده است. شما شور و نشاط شهر را دارید. شما باغ را دارید شما گل‌ها و هنر باغبانی را دارید که برای بریتانیایی‌ها بسیار مهم است. جنبه گلدار بودن عطر ناشی از ایده باغ پس از باران است. تو خیسی سرسبز داری تو خاک داری شما خاکی بودن را دارید. همه این احساسات.» در مورد انتخاب نت ‌هایش، او گفت که می‌خواهد «احساس نور لندن را برانگیزد: ابرها، رطوبت، باران، گل‌ها». او گفت که گل های اصلی گل رز و فریزیا هستند، که کمی تند است و به روشنایی می افزاید. سپس برگ های شمعدانی که به عطر شادابی گیاهی و تقریبا نعنایی می بخشد. سپس رایحه ی برگ‌های نعناع هندی و به متجلی می شود.

4- بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،عطر باربری بریت ادوپرفیوم Burberry brit edp

 بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،عطر باربری بریت ادوپرفیوم

باربری بریت دارای رایحه ای است که برای شما حس شفقت و جذابیت و ذات زیبایی های انگلیس را که Burberry به آن مشهور است ، زنده می کند. این عطر ترکیبی لذت بخش از وانیل ، بادام و لوبیای تونکا را ایجاد می کند و عطر شیرین ، مدرن و پر جنب و جوش ایجاد می نماید.

این انتخاب مناسب برای تقویت ماه های زمستان شما است. از طرف دیگر ، کیفیت سبک وزن آن باعث می شود که برای استفاده در طول سال مناسب باشد. علاوه بر این ، نت های برتر آن را برای روزهای گرم نیز انتخاب خوبی می کند.

عطر باربری بریت عطر و بوی دلپذیر بر روی پوست شما می گذارد. این شیرینی ظریف ، همراه با نت های بادام و چوبی جذاب است که برای مدت طولانی به طول می انجامد  و اطمینان می دهد که می توانید ساعت ها از رایحه ی آن لذت ببرید. به طوریکه انگار در یک بطری ، شیرینی و ادویه را به همراه نت های مرکبات و چوبی ترکیب کرده اند.

اینچنین ترکیبی لذت بخش را ایجاد می کند که هم نیرومند و هم پر جنب و جوش است ، در حالی که احساس حساسیت و پختگی را نیز از بین می برد. این عطر هم برای روزهای کاری و هم برای شب های عاشقانه مناسب است و طراحی شده است تا روحیه شما را بالا برده تا تمام روز و شب احساس خوبی داشته باشد.

5- بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،ادکلن باربری ویکند زنانه Burberry weekend for woman

 بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،ادکلن باربری ویکند زنانه

اگر خود را یک زن شاد ، آرام و بازیگوش در نظر بگیرید ، باربری ویکند زنانه می تواند عطر ایده آل برای تکمیل شخصیت شما باشد. از زمان اولین حضورش در سال 1997 ، این عطر به عضویت محبوب مجموعه عطر باربری تبدیل شده است. همانطور که از نام آن پیداست ، این عطر واقعاً مظهر روح آخر هفته است ، زمانی برای استراحت ، لذت بردن از اوقات فراغت ما و احساس راحتی در حضور دوستان و خانواده ما.

باربری ویکند زنانه برای زنان با انفجار رایحه ی سیتروسی تازه از مرکبات که به زیبایی با یک دسته گل مجلل گل آمیخته می شود ، شروع می شود. عطر حواس را به خود جلب می کند و احساس غیرقابل مقاومت از لذت خالص را به وجود می آورد.

این عطر با ترکیب لذت بخش خود از نت های برتر گل میخک و ماندارین ، رایحه ای با طراوت و گلی ارائه می دهد. در نت میانی آن ، تعداد زیادی از نت های گلی ، مانند گل رز وحشی ، شکوفه هلو ، سنبل و روغنهای گل زنبق ، گرد هم آمده اند تا یک سمفونی مسحور کننده را تشکیل دهند.

این عطر توسط نت های امضای بری بری از چوب صندل ، سدر  و مشک در نت پایه به ظهور می رسد. در اصل ، این عطر یک جذابیت ناب را با لمس حساسیت ترکیب می کند و ظرافت بی حدی را که مترادف با بری بری است ،به تجسم می رساند.

6- بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،عطر باربری تاچ زنانه Burberry touch for Women

 بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،عطر باربری تاچ زنانه

Burberry در سال 2000 با عرضه عطر باربری تاچ زنانه حرکت قابل توجهی انجام داد، عطری که به زیبایی نشان دهنده تعهد این برند به مجلل بودن و مد بود. عطر باربری جذابیتی فریبنده را از خود ساطع می کند و فریبندگی و جذابیت را با حس انکارناپذیری از ظرافت و پیچیدگی ترکیب می نماید.

این عطر با ترکیبی جذاب از پرتقال کالیفرنیا، روغن رز، انگور فرنگی سیاه و توت سیاه آغاز می شود. این ترکیب هم مست کننده و هم جذاب است و تاثیری به یاد ماندنی و ماندگار بر جای می گذارد. در مرکز یا همان نت میانی، ترکیبی لذت بخش از رایحه های گلی ظاهر می شود که عطرهای زیبای زنبق، یاس، هلو و تمشک را به نمایش می گذارد. این ترکیب لایه ای از پیچیدگی و شکوه را به عطر می افزاید. این رایحه با افزودن عجیب و غریب نت های پایه مانند وانیل، چوب سدر و خزه بلوط تقویت می شود.

یکی از ویژگی های قابل توجه عطر باربری تاچ زنانه توانایی چشمگیر آن برای تنظیم با پوست افراد است. اگرچه با تاثیری جسورانه شروع می شود، اما با گذشت زمان با عطر طبیعی بدن شما ترکیب می شود و رایحه ای متمایز ایجاد می کند که برای هر فردی متفاوت است.

تطبیق پذیری آن باعث می شود هم برای محیط های حرفه ای و هم برای یک شب بیرون رفتن در شهر مناسب باشد. عطر باربری تاچ زنانه عطری است که با دقت ساخته شده است و رایحه ای گرم و دلپذیر از خود پخش می کند.

7- بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،عطر باربری مای باربری بلک Burberry My Burberry Black

 بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،عطر باربری مای باربری بلک

مجموعه مای باربری به عنوان یکی از بهترین خطوط عطر زنانه در حال حاضر در بازار شناخته می شود. در میان این مجموعه، مای باربری بلک به عنوان استثنایی ترین گزینه می درخشد. فرمول منحصر به فرد، شخصیت جسورانه و جوهره غیرقابل مقاومت فریبنده کت مشکی نمادین باربری، آن را به رسمیت شناخته شده است. مای باربری بلک عطری معاصر و جسورانه است که حسی بودن را با رایحه های گلی شاداب و گرم ترکیب می کند و تصویری از باغ لندن را بلافاصله پس از یک باران بهاری با طراوت تداعی می نماید.

مای باربری بلک عطری است که رایحه های گل یاس، گل رز و شهد هلو را به زیبایی ترکیب می کند. تعادل کاملی بین پیچیدگی نت های گلی و جوهره پر جنب و جوش و مدرن زنانگی برقرار می نماید.

عطر باربری که توسط عطرسازان معروف کریستوفر بیلی و فرانسیس کورکجیان ساخته شده است، عطری است گیرا که عمق و هیجان را به ما القا می کند. این عطر یک انتخاب ایده آل برای ایجاد یک اثر به یاد ماندنی در اولین قرار ملاقات است.

با این حال، هنوز هاله ای از ظرافت را حفظ می کند و آن را برای یک دورهمی درجه یک یا پیاده روی آرام در شهر و کشف امکانات بی شماری که ارائه می دهد، مناسب می نماید.

این عطر در یک بطری کهربایی خیره کننده ارائه شده است که با گره گاباردین مشکی شیک تکمیل گردیده است. این طراحی کاملاً ظرافت جاودانه ای را که باربری به آن شناخته شده است به تصویر می کشد و آن را برای هر علاقه مندان به عطر ضروری می کند.

8- بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،عطر باربری د بیت زنانه Burberry the beat EDP For woman

بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،عطر باربری د بیت زنانه

عطر باربری د بیت زنانه همیشه جذاب است مخصوصا وقتی یک برند عطر به خارج از سبک معمولی خود قدم می گذارد. عطر باربری د بیت زنانه نمونه ای عالی از یک عطر است که به کاوش در قلمرو جدید می پردازد و نتایج چشمگیر ایجاد می کند که به نسل جسورانه تری تعلق دارد.

عطر باربری د بیت زنانه با ترکیبی منحصر به فرد از عطرهای گلدار و نت های مجزا با الهام از لندن ، از سایر عطرهای باربری متمایز شده است. این عطر شامل جوهر چای ،  به همراه لمس ظریف فلفل صورتی است. پس از یادداشت های اولیه ، ترکیبی جذاب از ادویه های گرم ، عطرهای چوبی و یک اشاره جالب از رایحه گیاهی سبز وجود دارد.

نتیجه عطر و بوی ایده آل برای فصل تابستان است. به طوری که روایح ظریف از نارنگی ، هل و زنبق که به شکلی بازیگوش ترکیب می شوند و رایحه ای جذاب و مرموز را ایجاد می کنند. این عطر علاوه بر این مناسب برای لباس تابستانی مورد علاقه شماست.

همچنین این یک انتخاب عالی برای تعطیلات ، تاریخ های ناهار و مهمانی های باغ است. عطر باربری د بیت زنانه حسی بودن و جوانی را به خود به همراه می آورد و عطر و بوی دلپذیری را ارائه می کند که با ظرافت بر روی پوست برای مدت حداکثر شش ساعت می ماند.

9- بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،ادکلن باربری بادی زنانه Burberry body

 بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،ادکلن باربری بادی زنان

باربری بادی زنانه ،عطر با کیفیت بالا از مارک مشهور Burberry for Women است. این عطر به دلیل عملکرد برجسته خود شناخته شده است. فقط با چند اسپری ، این عطر می تواند تمام روز یا شب دوام بیاورد و به شما اعتماد به نفس داده  تا از اوقات خود در شهر لذت ببرید.

با این حال ، قدرت رایحه ی باربری بادی را دست کم نگیرید. اگرچه ممکن است ظریف و برازنده باشد ، اما هنوز هم می تواند یک تصور ماندگار را ایجاد نماید و این عطرکاملاً منعکس کننده تصویر پیشرفته برند باربری است.

این عطر با نت های ملایم و ظریف هلو ، مشک و گل رز وحشی آغاز می شود و عطر نرم و زنانه ایجاد می کند. بعد از گذشت حدود ده دقیقه ، این رایحه به تدریج نت های گلی مجلسی را به نمایش می گذارد و در نهایت به ترکیبی جذاب از وانیل و چوب صندل برای یک پایان واقعاً وسوسه انگیز تبدیل می شود.

 باربری بادی دارای عطر و بویی است که به طرز ماهرانه ای رایحه ی شیرین و میوه ای را با نت های چوبی و تند ترکیب می کند. این عطر هم برای زندگی حرفه ای و هم برای شخص شما یک انتخاب عالی خواهد بود و در حالی که هنوز جذابیت خود را حفظ می کند ، باعث افزایش اعتماد به نفس در شما می شود.

10-بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،عطر باربری لندن زنانه Burberry London for women

بهترین عطرهای زنانه باربری که باید بشناسید ،عطر باربری لندن زنانه

از زمان ورود برند لوکس باربری برای اولین بار در اواخر دهه 1800 ، ارتباط لندن و بربری قوی بوده است. عطر باربری لندن زنانه دارای رایحه ای است که از مد و ظرافت استثنایی موجود در پایتخت تجلیل می کند. بسته بندی محصولات باربری با یک جعبه مینیمالیستی طراحی شده است که الگوی چک نمادین را به نمایش می گذارد و به عنوان یادآوری ظریف از روابط قوی این برند با زادگاه خود ارائه می شود.

این عطر با رایحه های  پیچ امین الدوله و گل رز آغاز می شود و سپس با رایحه ی لذت بخش مرکباتی مانند رایحه ی ظریف نارنگی ترکیب می گردد. سرانجام ، با یک رایحه ی تازه ، سرزنده و زنانه به پایان می رسد. پس از ظهور نت اولیه  با  روایح گلی و میوه ای ، باربری لندن برای زنان از ترکیبی جذاب از عطرها رونمایی می کند.

در این عطر گل صد تومانی ظریف و گل یاس با ذات گرم چوب صندل در هم تنیده و عطر و بوی مبهوت کننده ای ایجاد می کند. علاوه بر این ادویه مشک ، رایحه ای ظریف و در عین حال جذاب به این عطر دلربا می افزاید. برداشت کلی این عطر ، زنانگی مدرن است. این رایحه ای است که مظهر جوهر زنان شهری است که مصمم هستند که خواسته های خود را در زندگی دنبال کنند و از حل و فصل برای هر چیز کمتری امتناع ورزند.

از زمان راه اندازی آن در سال 2006 ، این عطر محبوبیت زیادی کسب کرده و به یکی از نسخه های محبوب برند تبدیل شده است. هنگامی که فرصتی برای امتحان کردن این عطر دارید ، واقعاً خواهید فهمید که چرا قلب بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *