بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه

خوشبوترین عطرهای وانیلی مردانه

وانیل که از دیرباز مورد علاقه عطرهای شرقی بوده است، می تواند در یک عطر پیچیده غیرمنتظره و جذاب حضور داشته باشد . اما آیا خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه را می شناسید؟

در این مقاله، با بهترین ادکلن مردانه با رایحه ی وانیل آشنایی  پیدا خواهید کرد.

آیا به دنبال ادکلنی جذاب و اغواگر هستید؟ عطری را انتخاب کنید که شیرین، پیچیده و فریبنده باشد. وانیل می تواند رایحه ی سنگین، قهوه، تنباکو، چرم و نت های چوبی را به یک معجون عشقی تقویت کننده خلق و خوی تبدیل کند.

وانیل

خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه

رایحه وانیل فوراً قابل تشخیص است و به شهرت خود به عنوان تقویت کننده میل جنسی عمل می کند. بسیاری بر این باورند که طعم و بوی آن باعث افزایش شهوت می شود. اگر شک دارید، امتحان کنید.

وانیل رایحه مورد علاقه بشریت است. مطالعات نشان داده‌اند که افراد از هر زمینه‌های فرهنگی به بوی شیرین و قابل تشخیص وانیل واکنش مثبت نشان می‌دهند . وانیل به عنوان یک نت برجسته در بسیاری از عطرهای محبوب حضور دارد. رایحه ی آن روی کتف یا مچ دست به راحتی تشخیص داده می‌شود، دنج، آرام‌بخش و فریبنده است. برای برخی، بسیار نوستالژیک است، برای برخی دیگر، به طرز غیر قابل مقاومتی اغوا کننده است. رایحه ی آن در یک ترکیب پیچیده ، می‌تواند به رایحه ی گل‌ها عمق ببخشد و به نت‌های مرکبات تازه‌گی بی‌نظیر ببخشد.

به گفته متخصصان گیاه‌شناسی بریستول، «ازدیرباز، وانیل به عنوان یک داروی تقویت‌کننده جنسی در نظر گرفته می‌شد. این شهرت در سال 1762 زمانی که یک مطالعه آلمانی نشان داد که دارویی مبتنی بر عصاره وانیل ناتوانی جنسی را درمان می کند بسیار افزایش یافت .

 وانیل یکی از گران ترین مواد موجود در جهان است.  اما همه بهترین ادکلن های وانیلی دارای برچسب قیمتی گران و چشمگیر نیستند.

در اینجا به معرفی طیفی از عطرهای جذاب که منحصراً برای مردان طراحی شده اند و مطمئناً تأثیر ماندگاری را به جا می گذارند، می پردازیم. در میان این مجموعه، رایحه فریبنده وانیل در مرکز توجه قرار می گیرد و حس گرما و پیچیدگی را از خود متصاعد می کند. این عطرها که با توجه دقیق به جزئیات ساخته شده اند، ترکیبی هماهنگ از نت ها را ارائه می دهند که حس اعتماد به نفس و جذابیت را برمی انگیزد. چه برای یک موقعیت خاص و چه برای استفاده روزمره، این عطرها انتخاب مناسبی برای مردان مدرن هستند که به دنبال رایحه ای خاص می باشند که هم متمایز و هم جاودانه باشد.

انتخاب بهترین ادکلن وانیلی به یافتن تعادلی ظریف از نت ها بستگی دارد.در ادامه به معرفی 10 ادکلن مردانه وانیلی می پردازیم.

1- از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،ادکلن کوچ پلاتینیوم Coach Platinum

از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،ادکلن کوچ پلاتینیوم

کوچ پلاتینیوم دارای رایحه ی گرم و پرهیجان است. این عطر دعوتی است برای افراد جسور که می خواهند از هیاهوی زندگی شهری فرار کنند.

زیبایی عطر وانیل در ترکیب آن با سایر مواد است و در اینجا، این ترکیب ادویه‌ها و نت‌های میوه با وانیل ملایم برای ماه‌های گرم‌تر، روز یا شب ایده‌آل است. از ابتدای شروع آن با رایحه ی  آناناس آبدار گرفته تا رایحه ی زمان خشک شدن که همراه  با رایحه ی نعناع هندی و چوب صندل عجیب و غریب است.

در این عطر آکوردهای غالب چوب صندل و مریم گلی به زیبایی برجسته شده اند، در حالی که وانیل، به جای اینکه در مرکز قرار گیرد، به طرز ظریفی ترکیب را تقویت می کند و فقط حس شیرینی را ارائه می دهد.

کوچ پلاتینیوم ، عطری مردانه از چوب و عنبر است. این عطر در سال 2018 عرضه شد.عطار اصلی این عطر برونو یووانوویچ است. نت ابتدایی آن شامل رایحه ی آناناس، فلفل سیاه و توت درخت عرعر است. نت میانی  حاوی روایح ترمه، مریم گلی و شمعدانی است. نت های پایه عبارتند از وانیل، چرم، چوب صندل و نعناع هندی.

پس از عطر کوچ مردانه از سال 2017، کوچ (اینترپارفیومز) در تابستان 2018 عطر مردانه کوچ پلاتینیوم را روانه بازار می کند. ” کوچ پلاتینیوم شما را به یک سفر جاده ای در سراسر آمریکا می برد که به شهر نیویورک ختم می شود.”

این ترکیب که به عنوان یک شرقی تازه توصیف می شود، توسط عطرساز برونو جووانوویچ امضا شده است و شامل نت‌های مریم گلی و چوب صندل به‌عنوان رایحه‌های غالب است که با آکورد میوه‌ای آناناس در بالا، نت‌های معطر در قلب، و چرم پاتچولی و وانیلی در پایه تکمیل می‌شود.

2- از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،عطر جورجیو آرمانی آرمانی کد ابسولو مردانه Giorgio Armani Armani Code Absolu for men

از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،عطر جورجیو آرمانی آرمانی کد ابسولو مردانه

آرمانی کد ابسولو جورجیو آرمانی عطری است تند کهربایی مردانه که در سال 2019 روانه بازار شد. عطار و سازنده این عطر آنتوان مزوندیو است. نت های ابتدایی حاوی رایحه های نارنگی ماندارین سبز و سیب  و نت های میانی  شامل روایح جوز هندی، شکوفه پرتقال و دانه های هویج هستند. نت های پایه نیز عبارتند ازرایحه ی  وانیل، دانه تونکا، جیر و نت های چوبی.

3- از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ، ادکلن امپریو آرمانی استرانگر ویت یو ابسولوتلی EMPORIO ARMANI Stronger with You Absolutely

از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ، ادکلن امپریو آرمانی استرانگر ویت یو ابسولوتلی

امپریو آرمانی استرانگر ویت یو ابسولوتلی یک عطر مردانه آمبر فوژه است که در سال 2021 عرضه شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی رام، المی و ترنج  و نت های میانی حاوی را یحه ی اسطوخودوس و داوانا هستند. نت های پایه نیز عبارتند از وانیل ماداگاسکار، شاه بلوط، سدر و نعناع هندی.

رایحه ی این عطر گرم و تند است و در گروه بویایی شرقی فوژه قرار دارد و ازپخش بو و ماندگاری خوب نیز برخوردار است.

4- از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،ادکلن جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم ریزرو پرایو GIVENCHY Gentleman Eau de Parfum Reserve Privée

 از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،ادکلن جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم ریزرو پرایو

جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم ریزرو پرایو عطری کهربایی وانیلی مردانه است. یه عطر نسبتا جدید که در سال 2022 عرضه شد. این عطر  توسط ناتالی لرسون و اولیویه کرسپ ساخته شده است. نت بالایی شامل رایحه ی ترنج و نت میانی متشکل از رایحه ی زنبق و شاه بلوط است. نت های پایه نیز عبارتند از ویسکی، نت های چوبی و عنبر.

رایحه ی آن گرم و شیرین است و در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار دارد.این عطر مناسب استفاده در شب برای آقایان است .

5- از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،عطر آزارو د موست وانتد AZZARO The Most Wanted

از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،عطر آزارو د موست وانتد

آزارو د موست وانتد عطری کهربایی تند مردانه است. این عطر در سال 2021 عرضه شد. نت ابتدایی آن حاوی رایحه ی هل و نت میانی شامل رایحه ی  تافی است. نت پایه نیز عبارت است از آمبروود.

عطر آزارو د موست وانتد ترکیبی قدرتمند ،غنی ، تند ،گرم، کهربایی، چوبی، شیرین و معطرو وانیلی است که آن را مناسب استفاده در شب کرده است.

این عطر در گروه شرقی وانیلی قرار دارد.

6- از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،ادکلن الحمبرا کیسمت آنجل Alhambra Kismet Angel

از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،ادکلن الحمبرا کیسمت آنجل

الحمبرا کیسمت آنجل ، عطری کهربایی- وانیلی زنانه و مردانه با رایحه ی شیرین و گرم است که در سال 2020 عرضه شد. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی لانه زنبوری، وانیل و عنبر و نت های  میانی متشکل از روایح  کنیاک، دارچین، کارامل و دانه تونکا هستند. نت پایه هم شامل رایحه ی شکلات تلخ است.

7- از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،عطر مانسرا سدرات بویس اینتنس mancera Intense Cedrat Boise

از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،عطر مانسرا سدرات بویس اینتنس

مانسرا سدرات بویس اینتنس ، عطری با رایحه ی چوب وعنبر ومعتدل و شیرین مردانه است. مانسرا سدرات بویس اینتنس در سال 2021 به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی مرکبات سیسیلی، انگور فرنگی سیاه و ادویه جات هستند. نت های میانی نیزعبارتند از روایح چرم، چوب صندل سفید، عود کامبوج، برگ نعناع هندی و یاس. نت های پایه حاوی رایحه ی عنبر، وانیل، مشک سفید و خزه بلوط می باشند.

سدرات بویس دارای رایحه ی تازه، میوه‌ای و در عین حال کاملاً مردانه است، از زمان انتشار خود منبعی دائمی از هیجان در میان مجموعه مانسرا بوده است.

این عطر با ترکیبی تند و خوش طعم از توت سیاه و مرکبات باز می شود، سدرات بویس به سرعت قلب جذابی از یاس و نعناع هندی را در زیر طراوت میوه ای ماندگار می گذارد و برای ساعت ها زنده می ماند و به آرامی در رایحه ی مجلل از سدر، چوب صندل، چرم  وخزه بلوط مشک دار ذوب می شود.

8- از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،عطر تام فورد نویر اکستریم پارفوم TOM FORD Noir Extreme Parfum

از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،عطر تام فورد نویر اکستریم پارفوم

تام فورد نویر اکستریم پارفوم ، عطری کهربایی- وانیلی مردانه است. عطر نویر اکستریم در سال 2022 عرضه شد. نت های اولیه آن شامل روایح هل، زنجبیل، پرتقال ماندارین، نرولی و مرکبات هستند. نت‌های میانی نیزعبارتند از کولفی، رز بلغاری، شکوفه پرتقال و یاس. نت های پایه حاوی رایحه ی  وانیل، چرم، جیر، عنبر، چوب گوایاک، دانه تونکا و سدر می باشند.

این عطر شروعی مرکباتی ادویه ای دارد که حسی تازه و گرم حاصل از ادویه ها به شما می دهد.  همرا هی رایحه ی شیرین همراه  با وانیل  به عطر جذابیت بیشتری می دهد و در نهایت رایحه ی بی نظیری به عطر می بخشد . این عطر پخش بو ی خوب و ماندگاری بالایی نیز دارد .

9-از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،عطر جورجیو آرمانی استرانگر ویت یو لدر Emporio Armani Stronger With You Leather

از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،عطر جورجیو آرمانی استرانگر ویت یو لدر

جورجیو آرمانی استرانگر ویت یو لدر یک عطر چرمی –وانیلی مردانه است. که در سال 2020 عرضه شد. عطار اصلی این عطر سیسیل ماتون است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی شاه بلوط، ادویه جات معطرو لامی و نت میانی نیز حاوی رایحه ی اسطوخودوس و مریم گلی هستند. نت های پایه عبارتند از وانیل، چرم، چوب گوایاک و آگاروود (عود).

آرمانی نسخه ویژه ای از عطر مردانه را از خط جورجیو آرمانی استرانگر ویت یو لدر عرضه کرد که برای بازار خاورمیانه در نظر گرفته شده است. جورجیو آرمانی استرانگر ویت یو لدر داری رایحه مردانه مجلل را در یک بطری لاکی با رنگ ملایم طلایی است که بسیار گرم، تند، چوبی و چرمی و وانیلی است.

10- از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،ادکلن دیزل اسپیریت آف د بریو اینتنس Diesel Spirit Of The Brave Intense

از خوش بو ترین عطرهای وانیلی مردانه ،ادکلن دیزل اسپیریت آف د بریو اینتنس

دیزل اسپیریت آف د بریو اینتنس عطری است کهربایی فوژه مردانه است که در سال 2020 عرضه شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی سیب و ترنج و  نت های میانی متشکل از روایح سرو و مریم گلی هستند. نت های پایه عبارتند از وانیل، عنبر و نعناع هندی.

دیزل اسپیریت آف د بریو اینتنس امضای عطر اصلی را حفظ کرده ولی نت های میوه ای و شرقی را به آن اضافه کرده است. آکورد سرو در مرکز ترکیب باقی می ماند و این بار با طراوت سیب و حس وانیل غنی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *