بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

معرفی بهترین عطر های چرمی مردانه

بهترین عطرهای چرمی مردانه

چرم یک نت رایج در عطرمردانه است که به عطر کمک می کند حال و هوای مردانه ، صاف و شفاف پیدا کند. همه طرفدار این نوع رایحه نیستند، اما وقتی به خوبی عطر با این رایحه فرموله شود، نتیجه می تواند فوق العاده شگفت انگیز باشد.در مقاله معرفی بهترین عطر های چرمی مردانه درباره ی این دسته از عطر های مردانه و جذاب می پردازیم.

چرم بیش از صد سال است که در عطرهای کلاسیک قدیمی استفاده می شود و ترکیبی از مواد مصنوعی و طبیعی است. عطرهای چرمی می توانند ظریف و متناسب، جنسی، تحریک آمیز، یا ملایم و گرم باشند.

برخی ممکن است فکر کنند که چرم رایحه‌ای مختص عطرهای مردانه است، اما می‌تواند در عطرهای عرضه شده برای زنان نیز نت غالب باشد . بسیاری از عطرهای چرمی تک جنسیت هستند. عطرهای چرمی می توانند تند، پودری، سبز، گیاهی، دودی، گلی، شیرین، صمغی و مشک دار باشند.

معرفی بهترین عطر های چرمی مردانه

عطر های مردانه دارای رایحه معطر مردانه است که هاله ای مجلل از قدرت، مردانگی و فریبندگی ایجاد می کند. عطر مردانه با نت‌های غالب شمعدانی، مرکبات، رزماری یا چوب سرو و اغلب نت‌های ظریف چرم، به رایحه‌های قوی‌تری تمایل دارند که جنبه‌های مختلف مردانگی را تداعی می‌کنند.

این ترکیبات عطر را نشاط آور و اسپرت می کنند و آن را از رایحه های میوه ای و گلی که در عطر زنانه استفاده می شوند متمایز می کنند.

عطر مردانه از نت های چرم گرفته تا نت های پایه چوب سدر یا نعناع هندی اثر محرکی بر جنس مخالف دارد و معمولا با نت های بلند (مانند ترنج، پایه زنجبیل یا مرکبات) ساخته می شوند تا اسانس را تشدید کند.

در این مقاله ، ما گزینه‌هایی را برای مردانی که دوست دارند از یک نت چرمی خوب در ادکلن‌هایشان استفاده شود، معرفی خواهیم کرد. هرچند این لیست کاملی نیست، اما قطعاً می تواند به شما کمک کند تا در مسیر درست جستجو برای بهترین عطر چرمی قرار بگیرید.

1-یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه عطر تام فورد فاکینگ فابولوس Tom Ford Fucking Fabulous

عطر فاکینگ فابولوس در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد .

این عطر یونیسکس دارای حجم 50 و 100 میل و غلظت ادوپرفیوم می باشد .

ترکیبات کلیدی این ترکیب شامل روغن بادام تلخ، دانه تونکا، ریشه زنبق، چرم، ترمه و روغن مریم گلی می باشد.

این عطر و بوی هنری شرقی دارای ادویه جات گرم و شیرین است. یک رایحه ی چرمی منحصر به فرد به سبک شرقی که با بوی مست کننده خود فضای اطراف شما را پر می کند؛

آکوردهای اصلی این عطر شامل آکوردهای معطر ، وانیلی ،  چرم ، بادام ، کهربا ، شیرین ، چوبی ، اسطوخودوس ، پودری و مغزدار می شود .

2- یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه ،عطر تام فورد توسکان لدر اینتنس Tom Ford Tuscan Leather Intense

یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه ،عطر تام فورد توسکان لدر اینتنس

عطر تام فورد توسکان لدر اینتنس عطری چرمی برای زنان و مردان است که در سال 2019 به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی شامل تمشک، داوانا، زعفران و آویشن هستند. نت های میانی عبارتند از نت های چوبی، الیبانوم و یاس. نت های پایه نیز عبارتند از چرم، جیر، نت های چوبی، نت های حیوانی و عنبر.

“تاریک و احشایی، تام فورد توسکان لدر اینتنس اصل دارای رایحه ای مست کننده چرم توسکانی است  که  با جذابیت خام حیوانی و شدت جنسی تقویت می شود. در کنار هم قرار گرفتن با داوانای تازه، چوب های جوی جدید غنای متمایز چرم را عمیق تر می کند.” – تام فورد

3- یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه،عطر گوچی گیلتی ابسولوت مردانه Gucci Guilty Absolute

عطر گوچی گیلتی ابسولوت مردانه در سال 2017 توسط عطار مطرح و موفق اورلین گیشارد طراحی و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد . 

خرید ادکلن اصل گوچی گیلتی ابسولوت مردانه با ساختاری تلخ ، چرمی و چوبی برای استفاده در فصول سرد سال بسیار مناسب می باشد .

4- یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه ،عطر گرلن لهوم آیدیل اکستریم مردانه L’Homme Idéal Extrême Guerlain for men

 یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه ،عطر گرلن لهوم آیدیل اکستریم مردانه

عطر گرلن لهوم آیدیل اکستریم عطری کهربايي چوبي مردانه و جدید با رايحه اي گرم و شيرين است كه در سال 2020 به بازارعرضه شد. عطار اصلی این عطر تیری واسر است. نت های ابتدایی شامل رايحه ي بادام، فلفل صورتی و ترنج و نت های میانی حاوي رايحه ي آلو، دارچین و هلیوتروپ هستند. نت های پایه نيز عبارتند از رايحه ي تنباکو، چرم، نعناع هندی و سدر.

گرلن لهوم آیدیل اکستریم یک افسانه و رايحه ي آن یک واقعیت است.

اين عطر با رایحه ی چوبی شرقی و گرم و شيرينش به شما این امکان را می دهد تا مردی باشید که در همه چیز استعداد بالایی دارد.

بطری آیدیل اکستریم مردانه، ظریف و جسور است. یک بطری مربعي، وجه دار و ناب. برچسب روي شيشه عطر عمق شدید خود را از قرمز به عاریت گرفته است. كلاهكي سنگین، مات و شدید، کاملاً مردانه دارد که جزئیات گیلویش(طرحی که در آن دو یا چند خط قوس دار به هم تابیده )را از دنیای ساعت سازی به عاریت گرفته است.

5- یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه ، ادکلن فیلیپ پلین نو لیمیت Philipp Plein No Limit

 یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه ، ادکلن فیلیپ پلین نو لیمیت

فیلیپ پلین نو لیمیت ، عطری است کهربایی و تند مردانه که در سال 2020 به بازار عرضه شد. سازنده و عطار این عطر آلبرتو موریلاس است. نت های اولیه آن شامل رایحه ی فلفل سیاه، نت های آبکی، هل، دارچین، بادیان ستاره ای، میخک، زنجبیل و ترنج هستند. نت‌های میانی نیز از روایح شکلات تلخ، وانیل بوربون، عود و عنبر تشکیل شد اند. نت های پایه عبارتند از چرم، نت های چوبی، آگاروود (عود)، نعناع هندی و سدر.

این عطر در گروه بویایی  شرقی ادویه ای قرار دارد.

6- یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه، عطر دیور هوم پارفوم Dior homme parfum

عطر دیور هوم Dior homme parfum ، در سال ۲۰۱۴  توسط فرانسوا دیماکی طراحی و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد . 

این عطر ترکیبی از روایح چوبی و چرمی و در نهایت رایحه‌ای گرم و پودری می باشد . عطر مردانه دیور هوم پارفوم شاهکاری دیگر از کمپانی نامدار دیور است و این بار دیور هوم پارفوم می تواند جایگزین بسیار خوبی برای دیور هوم اینتنس باشد با این تفاوت که در عطر آن ، چیزی که نسبت به بقیه ی عناصر تشکیل دهنده غالب است بوی چرم می باشد که در کنار زنبق و چوب صندل توانسته رایحه ی بسیار خوبی را ایجاد نماید و از ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی برخوردار باشد .

7- یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه، عطر روژا داو اپکس ROJA DOVE Apex

یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه، عطر روژا داو اپکس

عطر ادکلن اپکس روجا داو یک عطر چرمی مردانه است. این عطر نسبتا جدید در سال 2022 عرضه شد. عطار اصلی این عطر روژا داو است. نت های اولیه ی آن شامل رایحه ی پرتقال، نارنگی ماندارین، ترنج و لیمو و نت میانی آن حاوی روایح آناناس، سیستوس اینکانوس و یاس می باشند. نت های پایه ی آن نیز عبارتند از سرو، صنوبر بلسان، خزه بلوط، چرم، نعناع هندی، تنباکو، الیبانوم، توت عرعر، مشک، چوب کشمیر، لبدانوم، رزین المی، چوب صندل، عنبر، گالبانوم، رام، عنبر و بنزوئین.

روژا داو اپکس با رایحه ی تلخ و گرمش در گروه بویایی روایح چرمی قرار دارد .

این عطر مناسب فصل پاییز و زمستان است.

8-یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه، عطر تام فورد آمبر لدر پارفوم TOM FORD Ombre Leather Parfum

یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه، عطر تام فورد آمبر لدر پارفوم

عطر ادکلن تام فورد آمبر لدر پارفوم یک عطر چرمی گلدار جديد برای زنان و مردان است كه در سال 2021 روانه بازار شد. خالق این عطر سونیا کنستانت است. نت های ابتدایی آن شامل رايحه ي برگ بنفشه و سدر و نت های میانی عبارتند از: یاس سامباک و انگور و نت های پایه اش شامل رايحه ي چرم، نت های چوبی و تنباکو مي باشند.

“ادکلن تام فورد آمبر لدر پارفوم داراي یک رایحه عمیق است که که شما را با یک حس لامسه تحت تاثیر قرار می دهد وباعث می شود که انسان احساس متفاوت، زیبا و مطلوب داشته باشد.” تام فورد

عطر تام فورد آمبر لدر در یک بطري مشکی مات با پلاک چرم مصنوعی سفيد با رنگي متضاد با رنگ بطري بسته بندی شده است. اين عطر لوكس در نسخه های 50 و 100 میلی لیتری موجود است.

“برخی از عطرها به وضوح جنبه های واقعی زندگی من را به تصویر می کشند. به عنوان مثال، هر نت آمبر لدر پارفوم به غرب آمریکای دوران کودکی من متصل است. عطر بر روی حس وحشی و لجام گسیخته رایحه اصلی ساخته می شود… این یک بیان قوی است.” تام فورد

9- یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه، عطر سالواتور فراگامو اومو سیگنچر Salvatore Ferragamo Uomo Signature

عطر سالواتور فراگامو اومو سیگنچر مردانه در سال 2018 توسط کمپانی ایتالیایی <Salvatore Ferragamo> به بازار ادکلن و عطر مردانه معرفی و عرضه شد.

عطر ادکلن یومو سیگنچر در گروه بویایی چرمی دسته بندی می شود در هرم بویایی این عطر آکوردهای ادویه جات گرم ، آروماتیک ، قهوه ، چرم ، بالزامیک و مرکبات قرار دارند که با بوییدن این عطر این عناصر به مشام شما خواهند رسید.

عطر سالواتور فراگامو اومو سیگنچر مردانه رایحه ای گرم و تند دارد و برای استفاده در فصول سرد سال انتخابی شایسته به نظر می رسد.

این عطر از ماندگاری و پخش بوی نسبتا خوبی برخوردار است و مصرف آن در جلسات و میهمانیهای دوستانه توصیه می شود.

10-یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه، عطر والنتینو یومو اینتنس Valentino Uomo Intense

عطر والنتینو یومو اینتنس Valentino Uomo Intense : این عطر در سال ۲۰۱۶ به دنیای عطر و ادکلن معرفی شد.

ادکلن مردانه والنتینو یومو اینتنس با رایحه ی گرم و شیرین برای استفاده در روزهای سرد سال پیشنهاد می شود .

رایحه ابتدایی این عطر با بوی شیک، پودری و جذاب گل زنبق آغاز میشود که حسی نیمه شاداب و در عین حال تلخ و سبز بدلیل حضور مرکبات و گیاه مریم گلی دارد.

تلخی ملایمی از چرم نیز قابل استشمام است که البته چندان قوی نیست.

با گذر زمان عطر گرم و شیرین شده و حس وانیلی پیدا میکند و در حالیکه رایحه پودری زنبق همچنان قدرتمند به مشام میرسد رایحه چرم نیز قویتر شده و حس تلخ، دودی و مردانه بیشتری به عطر اعطاء میکند.

11- یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه،عطر جورجیو آرمانی استرانگر ویت یو لدر Emporio Armani Stronger With You Leather

عطر جورجیو آرمانی استرانگر ویت یو لدر مردانه در سال 2020 از برند ایتالیایی جورجیو آرمانی GIORGIO ARMANI به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . 

خرید عطر مردانه اصل جورجیو آرمانی استرانگر ویت یو لدر با رایحه ی گرم برای استفاده در فصول گرم سال پیشنهاد می شود .

آکوردهای اصلی این عطر مردانه شامل آکوردهای آروماتیک ، بالزامیک ، چرمی ، چوبی و وانیلی می شود .

12- یکی از بهترین عطر های چرمی مردانه عطر ناسوماتو دورو Duro Nasomatto

عطر ادکلن مردانه ناسوماتو دورو Nasomatto Duro ، نمادی از ابراز قدرت و نیرومندی مردی جذاب و شیک می باشد.

این محصول گرم و تلخ که تلخی خود را از چرم و تندی و گرمی خود را از ادویه جات و نت های چوبی حاصل می کند بسیار ماندگار بوده و از میزان پراکندگی عالی برخوردار می باشد.

ترکیبات تشکیل دهنده این عطر رایحه های چوبی،چرمی،ادویه ای می باشد

1 دیدگاه در “معرفی بهترین عطر های چرمی مردانه

  1. Amir گفت:

    فقط زارا ویبرانت چرم حواستون باشه ویبرانت چرم عود بهتون ندند عودش زیادیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *