بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطر اصل از کجا بخریم ؟(راهنمای کامل)

راهنمای خرید عطر اصل

در گذشته، خرید عطر و ادکلن تجربه منحصر به فردی بود، زیرا به محض ورود به عطرفروشی، در دنیای صدها رایحه مختلف گم می شدید. حتی اگر به قصد خرید یک عطر خاص به آنجا رفته بودید، بینی شما حداقل یک بار فریاد می زد: “اوه این چیه؟!”.

امروزه شیوه های زندگی و زمان اندکی که مردم برای خرید دارند این روند را تغییر داده است و اکثر مردم عطر را به صورت آنلاین خریداری می کنند.

از یک طرف این کار، آنها را محدود به کشف چیز جدیدی می کند که حتی نمی دانستند وجود دارد و از طرف دیگر، سریعتر است و اغلب هزینه کمتری دارد.

بزرگترین نقطه ضعف خرید آنلاین عطر

بزرگترین نقطه ضعف خرید آنلاین عطر

بزرگترین نقطه ضعف خرید آنلاین عطر، پذیرش خطر خرید عطر تقلبی است. این در نهایت خطرناک است، به خصوص اگر کسی تصمیم به استفاده از آن  عطر تقلبی داشته باشد، زیرا روی پوست انسان آزمایش نشده است، و می تواند باعث بیماری های پوستی شدید شود.

زمانی که مطمئن نیستید چه عطری بخرید و یا از کجا بخرید، تجربه خرید عطر می تواند به تجربه ای گیج کننده تبدیل شود. با افزایش تبلیغات در مورد خرید اینترنتی، این روزها روند خرید عطر نیز در حال گسترش است.

گرچه ممکن است خرید یک عطر بدون استشمام اولیه عجیب به نظر برسد، خرید آنلاین عطر فهرست بلندبالایی از مزایا دارد. البته، فاکتور راحتی و جذابیت جهانی وجود دارد که برای همه انواع خرید مجازی اعمال می شود. اما از آنجایی که به طور خاص به عطر مربوط می شود، اینترنت همچنین یک گنجینه واقعی نه تنها برای معاملات است، بلکه مکانی می باشد که در آن می توانید با طیف گسترده ای از مارک های جدید و جالب که ممکن است هنوز به طور وسیع در دسترس نباشند آشنا شوید.

شلید دوست داشته باشید :عطر جذاب دیور ساواج

ناگفته نماند که بسیاری از سایت‌ها انواع مختلفی از گزینه‌های نمونه های کوچک عطر ها و تسترها را ارائه می‌دهند، بنابراین می‌توانید در واقع، قبل از خرید یک عطر در اندازه کامل، رایحه‌ای را در اندازه کوچک امتحان کنید.

به چند نکته در مورد عطر اصل از کجا بخریم توجه نمایید

به هر فروشگاهی اعتماد نکنید: بله، همه آنها عطرهای رده بالایی ارائه می کنند، اما تا زمانی که عطر را در دست خود نداشته باشید، هیچ راهی برای اطلاع از فروش عطرهای اصلی وجود ندارد. بنابراین عاقلانه است که از جایی خرید کنید که به فروش آنلاین عطرهای اصل معروف است. برای اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه و خدمات آنها می توانید نظرات و توصیفات را بررسی کنید.

شاید عطر مورد علاقه شما باشد :عطر ایو سن لورن لیبره زنانه

به دنبال گرفتن ضمانت بازگشت کالا باشید: قبل از خرید عطر، باید به دنبال فروشگاه مطمئن و مورد اعتماد که همواره ادکلن اصل با ضمانت برگشت کالا به شما ارائه می دهند باشید تا در صورت هر مشکل و شکی درمورد اصالت کالا بتوانید آن را مرجوع نمایید. فروشندگانی که نمی خواهند در خدمات پس از فروش شرکت کنند، اغلب انواع بازگشت را انکار می کنند. از سوی دیگر، فروشندگانی که می‌خواهند اعتماد ایجاد کنند، می‌توانند خدمات بازگشت ارائه دهند، اما فقط برای محصولاتی که آسیب دیده یا اشتباه تحویل داده شده‌اندو در اصالت کالای آنها شکی وجود دارد.

مواظب خرید ادکلن تقلبی باشید

مواظب خرید ادکلن تقلبی باشید

با توجه به این میدان نبرد رقابتی برندها و برچسب قیمت بسیار بالای آنها، سازندگان دیگر از این محصولات اصلی اقتباس کرده ومبادرت به ساخت محصولات فیک و به ظاهر مشابه اما با کیفیت پایین ترو با قیمت نسبتاً ارزان‌تر می کنند. برخی از این محصولات طرح‌های تجاری متفاوتی دارند .

خرید عطر تقلبی نه تنها می تواند باعث فریب و ناراحتی شما شود ، بلکه می تواند برای سلامتی شما نیز مضر باشد.

عطرهای تقلبی به راحتی  و ارزان تولید می شوند و کیفیت یا رایحه مشابهی با عطر اصلی ندارند، بنابراین برای جلوگیری از هدر رفتن پولتان آشنایی با راه های شناسایی عطر تقلبی از عطر اصلی و اورجینال می تواند به شما در انتخاب آگاهانه کمک نماید و مهم تر از آن برای خرید عطر فروشگاه مطمئن و مورد اعتماد که همواره ادکلن اصل با ضمانت برگشت کالا به شما ارائه می دهند انتخاب کنید تا در صورت هر مشکل و شکی درمورد اصالت کالا بتوانید آن را مرجوع نمایید. برای تشخیص عطر اصل از عطرتقلبی از بسته بندی تا رایحه عطر گرفته، تمام جزئیات یک عطر اصلی باید در نظر گرفته شود. اگر یک عطر تقلبی را به طور کامل بررسی نمایید ، مطمعنا عیوب زیادی در آن خواهید یافت.

از عطر های جذاب مردانه :ادکلن رساسی بلو فور من

عطر باز ، بدون سلفون و جعبه و یا با عنوان تستر خریداری ننمایید

تقریبا تمامی تسترها دارای جعبه مقوایی سفید یا جعبه کارتنی قهوه ای رنگ یا کرم رنگ هستند و هیچ تستری بدون جعبه ارائه نمی شود( فقط ۲-۳ عطر هستند که تسترشان بدون جعبه است). معمولا بر روی جعبه و شیشه تستر جمله Not for Sale (برای فروش نیست)درج می شود تا از فروش آن جلوگیری شود.

اما خرده فروشان هیچ تعهدی به پیروی از ترجیحات سازنده ندارند. این تستر ها کاملا رایگان در اختیار فروشندگان قرار می گیرند تا  فروشنده عطر  بدون باز کردن جعبه عطر اصلی، بتواند به مشتریان خود این امکان را بدهد که عطر را تست ورایحه عطرمورد نظرش را استشمام کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید آن نماید.تنها تفاوت عطرهای اورجینال و تسترش در شکل بسته بندی عطر است.

از عطر های مردانه -زنانه جذاب :ادکلن جاست کال می مکسی مردانه

توجه داشته باشيد سودجويان بسياري عطرهاي تقلبي را با عنوان تستر و بدون جعبه مي فروشند اما این ادعا نیز برای فروش عطرهای بدون جعبه کاملا بی اساس و دروغ است وتقریبا همه تسترها جعبه دارند و بچ کد حک شده روی جعبه با بچ کد شیشه مطابقت می کند. این عطر ها با قیمت ارزان تری وارد بازار می شوند و شايد گاهي حدود 40% زیر قیمت خرده فروشی برای همان محصول با بسته بندی اصلی ارائه می شوند . شرط می بندم که اکنون به خریدعطر تستر علاقه پیدا کردید! فروشنده باید به خریدار حتما اطلاع دهد که محصولی که می خرد تستر است و به عنوان تستر فروخته می شود و باید دقت کنید که فروشنده عطر تقلبی را تحت عنوان تستر به شما نفروشد !

اصطلاحاتی که توسط برخی فروشندگان عطر جهت فروش عطر تقلبی بیان می شوند

اصطلاحاتی که توسط برخی فروشندگان عطر جهت فروش عطر تقلبی بیان می شوند

اخیرا با جملات آشنایی چون فروش ادکلنهای اصل بدون جعبه ، عطرهای تاریخ گذشته ، عطرهای آن باکس شده ، تستر ،فروش عطر استوک از اروپا و امریکا،عطرهای استوک اروپایی با قیمت پایین،عطرهایی که در مسیر حمل و نقل دریایی به علت کاهش حجم و حمل راحت تر بدون جعبه حمل می شوند و …. به کرات در سایتها ،پیج ها ، صفحات اینستاگرام و گروه های تلگرامی نامعتبر فروش عطر وادکلن برمی خوریم .

این جملات افراد سود جو تنها روشی برای قانع کردن افرادی است که تمایل به خرید عطرهای با برند معتبر دارند اما توانایی مالی خرید آنها را نداشته ویا به دنبال راهی برای  خرید ارزان تر این عطرها هستند .باید به این نکته توجه فرمایید که اصلا چیزی به اسم عطر استوک وجود ندارد.اگرتا حدودی با زبان انگلیسی آشنا باشید ،با سرچی ساده در گوگل متوجه خواهید شد که چیزی به این عنوان در شرکت های تولید کننده عطر وجود ندارد .هر شرکت یا فردی ادعای فروش عطر بدون جعبه می کند تنها هدفش فروش ادکلنهای پر شده و فیک می باشد که سود فراوانی را برایشان به همراه دارد.

از ادکلن های خنک و تند زنانه :ادکلن رساسی چستیتی زنانه

زیرا برخی اوقات دیده می شود که بعضی از فروشندگان درون شیشه های اصلی استفاده شده اسانس بی کیفیت ریخته و آن را به فروش می رسانند و یا درون بطری هایی فیک و البته شبیه به بطری تستر اسانس ریخته و ادعای اصل بودن می کنند و وقتی از آنها درباره جعبه ادکلن سوال می کنید جواب می دهند که تستر است و درب و کارتن ندارد؛ اما باید بدانید بعضی تسترها فاقد درب هستند ولی تقریبا همه آنها جعبه دارند و بچ کد حک شده روی جعبه با بچ کد شیشه مطابقت می کند.

حتما توجه نمایید شماره سریال باید در پایین بطری مشخص شده باشد (و روی آن چسبانده نشده باشد!).شماره سریال روی بطری باید با شماره کف جعبه عطرمطابقت داشته باشد. باید روی جعبه حک و یا با جوهر چاپ شده باشد.

پس با تمام این اوصاف مهمترین کار ،انتخاب یک فروشگاه قابل اطمینان برای خرید عطر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *