بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطر مخصوص شب زنانه و مردانه

عطر مخصوص شب زنانه و مردانه

عطرها همیشه به عنوان چیزی برای مناسبت های خاص شناخته شده اند. در زمان‌های اخیر، عطرها را به بخشی از روتین لباس پوشیدن خود تبدیل کرده‌ایم. آیا تا به حال پس از یک روز سخت و طولانی دوش آب آرامش بخشی داشته اید و وسوسه شده اید که ازعطر مورد علاقه خود استفاده کنید تا با بوی باورنکردنی آن درست قبل از خزیدن به رختخواب آرامش پیدا کنید و شبی بی نظیر را داشته باشید؟

بله، شما کاملاً می توانید با رایحه ی عطری خوشبو و اغواگر به رختخواب بروید! برخی از ما عطر خاصی داریم که آن را دوست داشته و می خواهیم همیشه بوی آن را داشته باشیم. برخی دیگر متوجه می شوند که برخی رایحه ها باعث ایجاد حس آرامش یا لذت می شوند. دلیل و انتخاب شما هر چه باشد، عطرها برای خواب وداشتن آرامش و داشتن شبی لذت بخش تر عالی هستند.

عطر شب چیست؟

عطر شب اصطلاحی است که برای عطرهایی که در شب استفاده می شود به کار می رود. این اصطلاح همچنین برای اشاره به مفهوم استفاده از هر عطری در شب کاربرد دارد ، حتی اگر به طور خاص برای این منظور طراحی نشده باشد. عطرهای شب اغلب تندتر و مشک دارتر از عطرهای روز هستند.

شلید دوست داشته باشید :عطر جذاب دیور ساواج

برخی از ما بین عطرهای روزمره خود و عطر شب تفاوت می گذاریم. برای برخی، هیچ چیز مانند یک عطر گلی، شب را فریاد نمی‌زند و برای برخی دیگر، رایحه ای که کمی مشک دار‌تر است، رایحه ی مناسبی را برای یک شب عالی ایجاد می‌کند.

در ادامه به معرفی عطرهای رمانتیک و حسی مناسب یک شب زیبا و یک قرار عاشقانه خاص می پردازیم :

عطر مخصوص شب زنانه

به گفته دکتر آلن هیرش ،از بنیاد تحقیقات بویایی و چشایی شیکاگو – “این راهی برای فتح هدفمند مردان است.” رایحه های طبیعی بدن و عطری که استفاده می کنید ، قسمت هایی از مغز را تحریک کرده که مستقیماً به خواسته های جنسی متصل می شوند. اگر این کار را به خوبی انجام دهید ، شریک زندگی شما نمی تواند در برابر شما مقاومت کند.

شاید عطر مورد علاقه شما باشد :عطر ایو سن لورن لیبره زنانه

از آنجا که صنعت عطر ، صنعتی بزرگ است ، شرکت ها دائماً تلاش و تحقیق می کنند تا رایحه ای را با میل جنسی یک مرد مرتبط بدانند و سطح میل جنسی آنها را افزایش دهند. با کمال تعجب ، بسیاری دریافتند که بوی دارچین و وانیل برای مردان بیشترین جذابیت را دارند. همچنین این کمپانی ها سعی می کنند موادی را برای جذابیت بیشتر در عطر خود اضافه کنند.

10-عطر مخصوص شب ادکلن جورجیو آرمانی کد زنانه Giorgio Armani Code for Women

عطر مخصوص شب ادکلن جورجیو آرمانی کد زنانه

ادکلن جورجیو آرمانی کد زنانه با رایحه ی گرم و شیرین در گروه بویایی گلی -میوه ای قرار دارد واین عطر با رایحه ی جذاب و اغواگرش دارای پخش بو و ماندگاری متوسطی است . این عطر مناسب استفاده در شب است .

نت اولیه ی آن دارای رایحه ی گل یاس ، پرتقال ، پرتقال تلخ و نت میانی متشکل از رایحه ی  شکوفه پرتقال ، گل یاس ، زنجبیل می باشد .نت پایه نیز عبارت است از رایحه ی  عسل سفید ، وانیل و چوب صندل .

از عطر های جذاب مردانه :ادکلن رساسی بلو فور من

9-عطر مخصوص شب زنانه کارولینا هررا گود گرل Carolina Herrera Good Girl

عطر مخصوص شب زنانه کارولینا هررا گود گرل

عطر کارولینا هررا گود گرل از خانه مد آمریکایی کارولینا هررا ، عطری است که طبیعت متضاد زنان را جشن می گیرد، طبیعتی رازآلود و زنانه. این طبیعت متضاد الهام گرفته از زنی با ظاهری آرام اما سرکش که به فتح شهر بزرگ نیویورک می رود .عطر عمیق و غنی دانه های بو داده قهوه و بادام شیرین در این عطر، نت های برجسته ای هستند که حس شما را وسوسه می کنند و سپس جای خود را به نت های گلدار گل یاسمن و گل مریم خامه ای می دهند. رایحه پایه با رایحه دانه های تونکا و کاکائوی پر احساس ، کمی تلخ و شیرین است.

رایحه شیرین ، نفس گیر و جذاب یاسمن ،به  عطرگود گرل درخشندگی وزنانگی می بخشد که در ترکیب با رایحه ی کاکائوی معطر و غنی ، تونکای هیجان انگیز ، در حالی که بادام و نت های قهوه پر از جنب و جوش به آنها افزوده می شود ، رایحه ای بسیار جذاب و قوی و مسحور کننده را به ارمغان می آورند.

عطر گود گرل از دیدگاه منحصر به فرد کارولینا هررا از دوگانگی زن مدرن الهام گرفته است به بیانی دیگر جسورانه و سکسی ، زیبا و معمایی ، خوب و بد. گود گرل برای همیشه و بیشتر از حد مجاز ، حس مرموز عطری مدرن و در عین حال پیچیده را می سازد.

عطار این عطر لوئیز ترنر است. رایحه نت اولیه شامل بادام ، قهوه ، ترنج و لیمو است. نت های میانی عبارتند از گل مریم ، یاسمن سامباک ، شکوفه پرتقال ،  رز بلغاری ؛ نت پایه شامل دانه تونکا ، کاکائو ، وانیل ، پرالین ، چوب صندل ، مشک ، کهربا ، چوب کشمیر ، پچولی ، دارچین و سرو است.

8-عطر مخصوص شب زنانه جویسی کوتور ویوا لا جویسی نویر Juicy Couture viva la juicy noir

عطر  مخصوص شب زنانه جویسی کوتور ویوا لا جویسی نویر

عطر جویسی کوتور ویوا لا جویسی نویر دارای رایحه ی معتدل وشیرین و جذاب است و در گروه بویایی چوبی- مشکی –گلی قرار دارد و از پخش بو و ماندگاری خوبی نیز برخوردار است .

نت ابتدایی آن دارای رایحه ی نارنگی ، توت وحشی و نت میانی شامل رایحه ی گل های پیچ امین الدوله،گل یاس،گل یاسمن می باشد.

از عطر های مردانه -زنانه جذاب :ادکلن جاست کال می مکسی مردانه

نت پایه ی آن عبارت است از کارامل، وانیل، چوب صندل سفید، کهربا.

7- عطر مخصوص شب زنانه ژان پل گوتیه اسکندل Jean Paul Gaultier Scandal

عطر مخصوص شب زنانه ژان پل گوتیه اسکندل

عطر ژان پل گوتیه اسکندل دارای رایحه ی شیرین است و درگروه بویایی مدیترانه ای گلی قرار دارد این عطر با رایحه ی جذاب و اغواگرش دارای پخش بو و ماندگاری متوسطی است.

نت اولیه ی آن دارای رایحه ی پرتقال خونی ، نارنگی ماندارین ونت میانی شامل رایحه ی یاس ، عسل ، گاردنیای یاسمنی ، هلو ، شکوفه پرتقال است و در آخر نت پایه عبارت است از رایحه ی شیرین بیان ، موم عسل  ، کارامل ، نعناع هندی .

با استفاده از رایحه ی عطر ژان پل گوتیه اسکندل  در شب یک تجربه فراموش نشدنی خواهید داشت.

6-عطرمخصوص شب الی ساب گرل آف ناو Elie Saab Girl of Now

عطرمخصوص شب الی ساب گرل آف ناو

عطر الی ساب گرل آف ناو عطری با طبع گرم و رایحه ی شیرین و جذاب و اغواگر است که از پخش بو و ماندگاری خوبی نیز برخوردار است .

این عطر در گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد.رایحه ی پسته همراه با رایحه ی شیرین عطر بسیار اغواگر و جذاب می باشد.

نت اولیه ی آن دارای رایحه ی  پسته ، گلابی ، نارنگی ماندارین و نت میانی شامل رایحه ی مگنولیا ، بادام ، شکوفه پرتقال می باشد و نت پایه عبارت است از رایحه ی دانه تونکا ، بادام ، کشمران ، نعناع هندی .

5- عطر مخصوص شب زنانه دیور فو دلیسیوز Feve Delicieuse

عطر مخصوص شب زنانه دیور فو دلیسیوز

ادکلن دیور فو دلیسیوز  از برند دیور فرانسه در سال 2015 توسط عطارمعروف فرانسوا دماشی ساخته شد .این عطر دارای طبع گرم است که درگروه بویایی شرقی وانیلی قرار دارد و مردانه – زنانه است .

نت اولیه ی این عطر دارای رایحه ی اسطوخودوس ، نعناع و نت میانی این عطرمتشکل ازرایحه ی فریزیا ، یاس و آلبالو  است .نت پایه  نیز عبارت است از رایحه ی دانه تونکا ، لوبان ، وانیل ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، پرالین، کاکائو ، کارامل ، شیر.

این عطر دارای رایحه ی بسیار جذاب و اغواگر است. این عطر مناسب شب می باشد .

4- عطر مخصوص شب زنانه دیزل لاوردوز رد کیس Diesel Loverdose Red Kiss

عطر مخصوص شب زنانه دیزل لاوردوز رد کیس

عطر دیزل لاوردوز رد کیس با رایحه ی گرم و شیرین خود در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار دارد و از پخش بو و ماندگاری خوبی نیز برخوردار است .

رایحه ی گرم عطر دیزل لاوردوز رد کیس آن را برای استفاده در شب‌های سرد سال مناسب کرده است .شب شما با رایحه ی اغواگر این عطر با رایحه ی شکلاتی که دارد  بسیار زیبا تر خواهد شد .

از ادکلن های خنک و تند زنانه :ادکلن رساسی چستیتی زنانه

نت اولیه ی آن دارای رایحه ی  قند، ترنج، انگور فرنگی سیاه، سیب و نت میانی شامل رایحه ی  زردآلو، فندق، شکوفه پرتقال، کاکائو می باشد .نت پایه نیز عبارت است از رایحه ی کهربا و نعناع هندی .

3- عطرمخصوص شب زنانه دیور پویزن گرل ادو پرفیوم Dior Poison Girl Eau De Parfum

عطرمخصوص شب زنانه  دیور پویزن گرل ادو پرفیوم

دیور پویزن گرل ادو پرفیوم عطری است کهربایی- وانیلی که در سال 2016 به بازار عرضه شد. عطار و سازنده این عطر فرانسوا دماشی است. نت های ابتدایی شامل رایحه ی  پرتقال تلخ و لیمو هستند. نت‌های میانی عبارتند از رز و شکوفه پرتقال و نت های پایه عبارتند از وانیل، بادام، دانه تونکا، تولو بلسان، چوب صندل، کشمیران و هلیوتروپ.

این عطر به عنوان یک عطر گلی تلخ – شیرین، به طرز مفتضحانه ای خوشمزه، برای زنان جوان شورشی، فمینیست های پاپ که رویاهای خود را دنبال می کنند، ساخته شده است.

این ترکیب از مواد اولیه گرانبها تشکیل شده است. پرتقال تلخ سیسیلی به قلب گل رز منتهی می شود که از گل رز می از گراس و رز دمشق تشکیل شده است. رایحه ی این عطر با رایحه ی دانه تونکا ونزوئلا، چوب صندل سریلانکا، مومیایی تولو، بادام و وانیل با شیرینی گرم و شرقی ، پایان می‌یابد.

رایحه ی بادام در کنار رایحه ی میوه های جذاب رایحه ای اغواگر ساخته است .

2- عطر مخصوص شب زنانه گرلن مون Guerlain Mon

عطر مخصوص شب زنانه گرلن مون

گرلن مون ، این عطرجذاب و اغوا کننده با رایحه شرقی چوبی ،توسط تیری واسرو دلفین یرک ساخته و وارد بازار شد .

تیری واسر از “یادداشت های یک زن” یا “انتخاب ها ، احساسات و رویاهایی که تجسم زنانگی مدرن است” و به بیانی دیگراز آنجلینا جولی، هنرپیشه و کارگردان محبوب امریکائی، الهام گرفته است و این عطررا با رایحه اسطوخودوس و وانیل راهی بازارهای بین المللی کرد.

شرکت گرلن، آنجلینا جولی را به عنوان چهره تبلیغاتی این عطر انتخاب کرده است. به گفته ژاک گرلن، این شرکت در ساخت عطریات زنانه خود از ویژگی های بانوان تحسین برانگیز ،ایده گرفته است. مون گرلن، به منظور ادای احترامی به روح قدرتمند، آزاد و جذاب زن امروزی ارائه شده است.

عطر گرلن مون ،عطری است جذاب، زنانه و خوشبو که شروعی دلنشین از رایحه نیمه شیرین وانیل دارد و حضور اسطوخودوس در کنارش باعث ایجاد حسی گلی و دلپذیر و همزمان نیمه شاداب و گیاهی می گردد. با گذر زمان رایحه وانیل قوی تر و عطر کمی شیرین تر و گرم تر شده و حال رایحه زنبق و چوب صندل اضافه می گردند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای جذاب و نیمه شیرین از وانیل می باشد که با حس گلی و کمی پودری از زنبق و اسطوخودوس و تلخی ملایمی از چوب صندل ترکیب شده است تا رایحه ای خوشبو را ایجاد کنند. رایحه شرقی این عطر با استفاده از مواد اولیه خاص مانند اسطوخودوس پرونس، یاس رازقی هندی، چوب صندل استرالیایی و وانیل تاهیتی ساخته شده است.

شیشه این عطر ساده اما با جزئیات گیرا طراحی شده و در ساخت آن از بطری های کیمیاگری و نخستین شیشه های گرلن ایده گرفته شده است.

می توان گفت این عطر نماد یک همسر است و برای استفاده در شب بسیار مناسب است .

1- عطرمخصوص شب هوگو بوس د سنت زنانه Hugo Boss Boss The Scent For Her

عطرمخصوص شب هوگو بوس د سنت زنانه

عطر هوگو بوس د سنت زنانه  دارای یک رایحه گلی میوه ای شیرین و جذاب است که در سال 2016 عرضه شد. نت های ابتدایی هلو و فریزیا هستند. نت میانی عثمانتوس است. نت پایه هم متشکل از رایحه ی کاکائو است.

این رایحه گلی-میوه ای با سایه های غلیظی ترکیب شده و آن را معادل عطر مدرن ساخته است. ترکیب مد روز لذیذ بسیاری از مجموعه های طراحان را تحت تأثیر قرار داد و نشان می دهد که تمرکز بر شیرینی پیچیده است.

این عطر مجموعه هوگو باس با سایه های آبدار و مخملی هلویی همراه با شکوفه فریزیا در نت های بالایی آغاز می شود. قلب بر پایه اسمانتوس است که به‌خاطر رایحه زردآلو معروف است، در حالی که خشک‌می شود دارای رایحه ی کاکائو برشته‌ای می شود که رایحه ی ترکیب را عمیق‌تر می‌کند و نت تیره‌تری و پیچش لذیذی را ارائه می‌دهد.

عطر مخصوص شب مردانه

انتخاب عطر مناسب برای جذب جنس مخالف به خصوص خانم‌ها که بسیار حس بویایی قوی و حساسی دارند برای آقایان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است پس آنان باید از عطری استفاده کنند که حس اعتماد به نفسشان را تقویت کرده و خانم های مورد علاقه شان را به خود جذب کند  .با استفاده از برخی عطرهای جذاب و مسحورکننده و محبوب می توانید به راحتی خانم ها را جذب و عاشق خود کنید و در آخر شبی خوش را با شریک زندگی خود بگذرانید  .

10-عطرمخصوص شب مردانه کارولینا هررا بد بوی Carolina Herrera Bad Boy

عطرمخصوص شب مردانه کارولینا هررا بد بوی

کارولینا هررا بد بوی عطری کهربایی وتند مردانه است  که در سال 2019 روانه بازار شد. بد بوی توسط کوئنتین بیش و لوئیز ترنر ساخته شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی فلفل سفید، ترنج و فلفل صورتی و  نت های میانی حاوی رایحه ی مریم گلی و چوب سدر هستند. نت های پایه نیز عبارتند از رایحه ی دانه تونکا و کاکائو.

باکارولینا هررا بد بوی ترکیب نت های فلفل سیاه و سفید با شور و نشاط و برگاموت سبز ایتالیایی، سفری پیچیده را برای حواس طی می کنید و بسیار جذاب و اغواگر خواهید بود .

این عطر در گروه بویایی شرقی ، ادویه ای قرار دارد و دارای رایحه ی تند و شیرین است و برای شب بسیار مناسب است و از پخش بو و ماندگاری خوبی نیز برخوردار است .

9- عطر مخصوص شب مردانه ی ایوسن لورن وای له پارفوم Yves Saint Laurent Y Le Parfum

عطر مخصوص شب مردانه ی ایوسن لورن وای له پارفوم

ایوسن لورن وای له پارفوم عطری کهربایی فوژه مردانه است که در سال 2021 عرضه شد. نت های اولیه ی آن شامل رایحه ی  سیب، آلدهیدها، گریپ فروت و زنجبیل و نت های میانی شامل رایحه ی مریم گلی، اسطوخودوس و شمعدانی هستند. نت های پایه نیز عبارتند از دانه تونکا، سدر، الیبانوم و نعناع هندی.

ایوسن لورن وای له پارفوم یک نسخه جدید و فشرده تر از عطر مردانه Yves Saint Laurent است. این عطر به عنوان یک ترکیب فوژه قوی و تیره معرفی شده است که طراوت و شدت را ترکیب می کند و باعث ظرافت می شود.

رایحه ی  این عطر معتدل وشیرین است و درگروه بویایی آروماتیک چوبی قرار دارد و از پخش بو و ماندگاری خوبی نیز برخوردار است.

8- ادکلن مخصوص شب مردانه کارولینا هررا سی اچ مردانه Carolina Herrera CH MEN

ادکلن مخصوص شب مردانه کارولینا هررا سی اچ مردانه

کارولینا هررا سی اچ عطری کهربایی تند مردانه است که در سال 2009 به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی علف، ترنج و گریپ فروت هستند و نت های میانی عبارتند از نت های چوبی، جوز هندی، بنفشه، زعفران و یاس. نت های پایه نیز عبارتند از شکر، چرم، وانیل، جیر، عنبر، چوب کشمیر، چوب صندل، خزه بلوط و وتیور.

CH Men در سال 2009 به عنوان یک همراه مدرن برای نسخه CH Women از سال 2007 ارائه شد. مفهوم عطر “وحدت مخالفان”، ظرافت در هم تنیده و عجیب و غریب است. نت‌های ابتدایی شامل ترنج درخشان و پوست گریپ فروت می‌باشند و قلب تند و پر از زعفران و جوز هندی ترکیب شده با نت‌های چوبی، یاسمین و بنفشه را به آن اضافه می‌کنند. نت پایه آن از کهربا، وانیل، چرم، خزه و شکر تشکیل شده است. این عطر به صورت 50 و 100 میلی لیتر EDT موجود است.

7- عطر مخصوص شب مردانه گرلن لهوم آیدیل Guerlain L’homme ideal

 عطر مخصوص شب مردانه گرلن لهوم آیدیل

عطر گرلن لهوم آیدیل دارای یک رایحه چوبی معطر مردانه است که در سال 2014 عرضه شد. عطاراصلی این عطر تیری واسر است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی مرکبات، شکوفه پرتقال، رزماری و پرتقال تلخ و  نت های میانی آن حاوی رایحه ی  بادام و دانه تونکا هستند. نت های پایه نیز عبارتند از چرم، خس خس و سدر.

عطر گرلن لهوم آیدیل دارای رایحه ی گرم است و مناسب استفاده در شب است.رایحه ی آن تلخ و شیرین است و در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد .

6- ادکلن جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم ریزرو پرایو GIVENCHY Gentleman Eau de Parfum Reserve Privée

 ادکلن جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم ریزرو پرایو

جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم ریزرو پرایو عطری کهربایی وانیلی مردانه است. یه عطر نسبتا جدید که در سال 2022 عرضه شد. این عطر  توسط ناتالی لرسون و اولیویه کرسپ ساخته شده است. نت بالایی شامل رایحه ی ترنج و نت میانی متشکل از رایحه ی زنبق و شاه بلوط است. نت های پایه نیز عبارتند از ویسکی، نت های چوبی و عنبر.

رایحه ی آن گرم و شیرین است و در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار دارد.این عطر مناسب استفاده در شب برای آقایان است .

5- عطرمخصوص شب مردانه دیور ساواج الکسیر Dior SAUVAGE Elixir

عطرمخصوص شب مردانه  دیور ساواج الکسیر

عطر دیور ساواج الکسیر یک عطر با کیفیت که این بار در نسخه ای با رایحه ای غلیظ تر و متراکم تر و بسیار عمیق تر از فلنکر های پیشین خود است.

شروع رایحه ی آن با فضایی سیتروسی ( مرکباتی) و شاداب که همان عامل موفق بودن دیور ساواج است با استفاده از نت امبروکسان است اما این بار رایحه ی ادویه ای و اغواگر با غالب بودن رایحه ی دارچین و همراهی جذاب هل و جوز هندی فضایی گرم تر و عمیق تر از آن ساخته است. با رفتن به سمت قلب عطر کمی فضای مرکباتی آن فروکش می کند و نت اسطوخودوس نمایان تر می شود که ذات مردانه ی عطر را دو چندان می کند و عطر را قدرتمند تر جلوه می دهد. در انتها فضای کهربایی و پوسته ی چوبین عطر آن را شیرین تر و گرم تر و در عین حال دعوت کننده می کند . در نهایت شما با یک عطر بسیار خوش ساخت و کامل رو به رو هستید که وظیفه ی خود را به خوبی می داند و توجه اطرافیان را به سمت شما جلب می کند و همه را مسحور رایحه ی دلنشین عطر شما می کند.

4- ادکلن شب امپریو آرمانی استرانگر ویت یو ابسولوتلی EMPORIO ARMANI Stronger with You Absolutely

ادکلن شب امپریو آرمانی استرانگر ویت یو ابسولوتلی

امپریو آرمانی استرانگر ویت یو ابسولوتلی یک عطر مردانه آمبر فوژه است که در سال 2021 عرضه شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی رام، المی و ترنج  و نت های میانی حاوی را یحه ی اسطوخودوس و داوانا هستند. نت های پایه نیز عبارتند از وانیل ماداگاسکار، شاه بلوط، سدر و نعناع هندی.

رایحه ی این عطر گرم و تند است و در گروه بویایی شرقی فوژه قرار دارد و ازپخش بو و ماندگاری خوب نیز برخوردار است.

3- عطر مخصوص شب آزارو د موست وانتد AZZARO The Most Wanted

عطر مخصوص شب آزارو د موست وانتد

آزارو د موست وانتد عطری کهربایی تند مردانه است. این عطر در سال 2021 عرضه شد. نت ابتدایی آن حاوی رایحه ی هل و نت میانی شامل رایحه ی  تافی است. نت پایه نیز عبارت است از آمبروود.

عطر آزارو د موست وانتد ترکیبی قدرتمند ،غنی ، تند ،گرم، کهربایی، چوبی، شیرین و معطر است که آن را مناسب استفاده در شب کرده است.

این عطر در گروه شرقی وانیلی قرار دارد.

2- عطر مخصوص شب ژان پل گوتیه اسکندل پور هوم له پرفیوم Jean Paul GAULTIER Scandal Pour Homme Le Parfum

عطر مخصوص شب ژان پل گوتیه اسکندل پور هوم له پرفیوم

ژان پل گوتیه اسکندل پور هوم له پرفیوم عطری نسبتا جدید وکهربایی مردانه است. این عطر در سال 2022 عرضه شد.

نت بالایی آن شامل رایحه ی گل شمعدانی ونت میانی حاوی رایحه ی دانه تونکا است. نت پایه نیز عبارت است از رایحه ی چوب صندل.

رایحه ی این عطر گرم و شیرین است و در گروه بویایی شرقی چوبی قرار دارد . ژان پل گوتیه اسکندل پور هوم له پرفیوم دارای پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی است .

رایحه ی این عطر بسیار جذاب و اغواگر است و بسیار مناسب استفاده در شب می باشد .

1- عطرمخصوص شب مردانه تام فورد آمبر لدر پارفوم TOM FORD Ombre Leather Parfum

عطرمخصوص شب مردانه تام فورد آمبر لدر پارفوم

تام فورد آمبر لدر پارفوم یک عطر چرمی گلدار نسبتا جديد برای زنان و مردان است كه در سال 2021 روانه بازار شد. خالق این عطر سونیا کنستانت است. نت های ابتدایی آن شامل رايحه ي برگ بنفشه و سدر و نت های میانی عبارتند از: یاس سامباک و انگور و نت های پایه اش شامل رايحه ي چرم، نت های چوبی و تنباکو مي باشند.

تام فورد می گوید :

“ادکلن تام فورد آمبر لدر پارفوم داراي یک رایحه عمیق است که که شما را با یک حس لامسه تحت تاثیر قرار می دهد وباعث می شود که انسان احساس متفاوت، زیبا و مطلوب داشته باشد.”

1 دیدگاه در “عطر مخصوص شب زنانه و مردانه

  1. علی گفت:

    بسیار عالی از اطلاع رسانی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *