بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان

همه زنان به طور طبیعی جذاب به دنیا می آیند و هیچ بحثی در مورد آن وجود ندارد. لبخند یک زن می تواند اتاق را روشن کند، محیط او می تواند حال و هوای اطرافیان را تغییر دهد و صدای بال بال او می تواند پروانه ها را در شکم یک جنتلمن قرار دهد. شخصیت زن یکی از دلایل اصلی عاشق شدن مردان است و چهره و دل آنها را گرم می کند. اما اگر می خواهید حضور و جذابیت خود را بالا ببرید، عطرزنانه باید دوست شماره یک شما باشند.

استفاده از یک عطر با بوی عالی نه تنها برای جلب توجه یک مرد، بلکه برای افزایش اعتماد به نفس شما نیز ضروری است. با این حال، ابتدا باید بدانید چه عطری برای شما مناسب است تا بتوانید قدرت آن را به حداکثر برسانید. عطرها می توانند زیبایی یک زن را افزایش دهند و رایحه ی آنها فوراً روحیه هر کسی را روشن می کند.

شلید دوست داشته باشید :عطر جذاب دیور ساواج

من می دانم که شما کنجکاو و هیجان زده هستید تا بدانید کدام عطرهای خاص جذاب و ستایشگر هستند. بنابراین، بیایید جلوتر برویم و اهمیت انتخاب عطرهای جذاب را کشف کنیم.

انتخاب و پوشیدن عطر مناسب فقط شما را متمایز می کند، توجه و تمجیدها را نیز به شما جلب می کند. بوها شما را تعریف می کنند و به عنوان بازتابی از شخصیت شما عمل می نمایند . انتخاب آنچه که متناسب با استایل و شخصیت شما باشد ضروری است، با این حال، به دلیل تعداد زیاد رایحه های موجود، این کار به راحتی انجام نمی شود.

نت های معطری که مردان روی زنان دوست دارند

بدون شک رایحه های شیرین و لذیذ مردان را به خود جذب می کنند، به همین دلیل است که دارچین و وانیل توسط بسیاری از علاقه مندان به عطر به عنوان بهترین نت های خوشبو طبقه بندی می شوند. از طرفی گلهای سبکی مانند یاس و اسطوخودوس با رایحه های مرکباتی تازه همانطور که انتظار می رود مجذوب کننده هستند و این رایحه ها می توانند به راحتی توجه مردان را جلب کنند.

شاید عطر مورد علاقه شما باشد :عطر ایو سن لورن لیبره زنانه

در همین حال، مشک و چوب صندل نیز از نت‌های معطر محبوبی هستند که مردان آن را اغواکننده می‌دانند و در آخر، عطرهای آبزی به دلیل منحصر به فرد بودن ، مورد استقبال مردان نیز قرار می گیرند.

در ادامه با معرفی 10 تا از بهترین عطر زنانه از نظر آقایان می پردازیم :

1-بهترین عطر زنانه از نظر آقایان ،عطر ژان پل گوتیه اسکندل Jean Paul Gaultier Scandal

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان ،عطر ژان پل گوتیه اسکندل

عطر ژان پل گوتیه اسکندل دارای  رایحه گلی چایپر زنانه است که در سال 2017 روانه بازار شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی پرتقال خونی و نارنگی ماندارین و نت های میانی شامل رایحه ی عسل، گاردنیا، شکوفه پرتقال، یاس و هلو هستند. نت های پایه عبارتند از موم زنبور عسل، کارامل، نعناع هندی و شیرین بیان.

ژان پل گوتیه اسکندل برای شکستن تمام کلیشه ها طراحی شده است و چیزی جدید و مدرن و در عین حال قدرتمند و ظریف ارائه می دهد. نت‌های کلیدی این ترکیب عبارتند از پرتقال خونی، عسل، نعناع هندی و گاردنیا، که ترکیبی از یک اثر لذیذ خامه‌ای، خاکی و بالزامیک با نت ‌های گرم، عمیق و چوبی دارند.

بطری عطر جدید اسکندل از شیشه شفاف ساخته شده است در حالی که درپوش آن به شکل مجسمه ای از پاهای زنانه به رنگ طلایی طراحی شده است.

2-بهترین عطر زنانه از نظر آقایان ،عطر ورساچه اروس زنانه Versace eros pour femme

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان ،عطر ورساچه اروس زنانه

ورساچه اروس یک عطر گلی چوبی مشکی زنانه است که در سال 2014 عرضه شد. عطر ورساچه اروس زنانه توسط آلبرتو موریلاس، اولیویه کرسپ، ناتالی لرسون ساخته شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی  لیمو سیسیلی، انار و ترنج کالابریایی و نت های میانی شامل شکوفه لیمو، یاس سمباک، یاسمین و گل صد تومانی هستند. نت های پایه آن نیز متشکل از روایح مشک، آمبروکسان، نت های چوبی و چوب صندل هستند.

از عطر های جذاب مردانه :ادکلن رساسی بلو فور من

این عطر دارای رایحه ی خنک و شیرین است و یکی از بهترین عطر های زنانه از نظر آقایان می باشد.

3-بهترین عطر زنانه از نظر آقایان ، عطر پاکورابان المپیا Paco Rabanne Olympea

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان ، عطر پاکورابان المپیا

پاکورابان المپیا عطری کهربایی گلی برای زنان است که در سال 2015 عرضه شد.

نت های اولیه ی آن  عبارتند از: یاس ، نارنگی ماندارین سبز و گل زنجبیل و  نت میانی متشکل از رایحه ی وانیل و نمک است. نت های پایه نیزعبارتند از عنبر، چوب کشمیر و چوب صندل.

پاکورابان المپیا عطر زنانه ای که در آگوست 2015 با نام افسانه ای المپیا روانه بازار کرد. معادل نسخه مردانه اینوکتوس از سال 2013 است که از روحیه ورزشی، رقابت و پیروزی الهام گرفته شده است.

این مفهوم بر اساس ایده یک الهه یونانی مدرن است و قدرت، پویایی و فتوحات را تداعی می کند. ترکیبات نمکی و گلی آن به‌عنوان رایحه ی تازه شرقی شناخته می‌شود، رایحه ای همراه با  نارنگی سبز درخشان، نت‌های آبی یاسمن آبی و زنجبیل آتشین، با وانیل نمک‌زده در قلب عطر(نت میانی ) و نت های پایه که شامل روایح چوب صندل، کشمیر و عنبر هستند.

4-بهترین عطر زنانه از نظر آقایان، ادکلن ویوا لا جویسی گلد کوتور VIVA LA JUICY GOLD COUTURE

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان، ادکلن ویوا لا جویسی گلد کوتور

ویوا لا جویسی گلد کوتور عطری گلدار و میوه ای مخصوص بانوان است که در سال 2014 عرضه شد.عطار اصلی این عطر اونورین بلان است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی توت های وحشی، گاردنیا و زنبق دره و نت های میانی شامل پیچ امین الدوله، یاس سامباک و وانیل ارکیده هستند. نت های پایه نیز عبارتند از رایحه ی کارامل، وانیل، چوب صندل و پرالین.

ویوا لا جویسی گلد کوتور نسخه جدید تر از عطر ویوا لا جویسی محصول سال 2008 توسط جویسی کوتور است که در آگوست 2014 عرضه شد. این عطر توسط اونورین بلان به عنوان نسخه ای پر زرق و برق و منحط از عطر اصلی ساخته شده است.

این ترکیب “طلایی” با توت های وحشی خوش طعم آغاز می شود که مقدمه ای برای قلب یاس سامباک و پیچ امین الدوله است. این پایه دارای رایحه های گرم چوب صندل، عنبر طلایی، کارامل و اکسیر وانیل است.

از عطر های مردانه -زنانه جذاب :ادکلن جاست کال می مکسی مردانه

طراحی کلاسیک بطری و بسته بندی به رنگ طلایی است که با حروف صورتی و آرم تزئین شده است. این عطر به صورت ادو پرفیوم 30، 50 و 100 میلی لیتری موجود است.

5-بهترین عطر زنانه از نظر آقایان، عطر پاکورابان بلک ایکس اس زنانه Paco Rabanne black xs for women

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان، عطر پاکورابان بلک ایکس اس زنانه

پاکورابان بلک ایکس اس یک عطر گلی چوبی مشکی زنانه است که در سال 2007 عرضه شد. بلک ایکس اس توسط امیلی بیویر-کپرمن و مارک باکستون ساخته شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی زغال اخته، فلفل صورتی و تمرهندی  و نت های میانی حاوی رایحه ی کاکائو، رز و بنفشه سیاه هستند. نت های پایه نیز عبارتند از وانیل، نعناع هندی و چوب ماسویا است.

این ترکیب مدرن گلی-میوه‌ای که با رایحه‌های کرنبری، فلفل صورتی و تمرهندی در دل رز هلبور نوآر، بنفشه سیاه و شکوفه کاکائو تند و تند شروع می‌شود و دارای رایحه ای گرم و شیرین است  از بهترین عطرهای زنانه از نظر آقایان می باشد و از پخش بو و ماندگاری نسبتا خوبی برخوردار است.

6-بهترین عطر زنانه از نظر آقایان، عطر آمواج هانر زنانه Amouage Honour women

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان، عطر آمواج هانر زنانه

آمواج هانر عطری کهربایی گلی است که در سال 2011 عرضه شد. نت های ابتدایی آن متشکل از رایحه ی ریبور، فلفل و گشنیز است. نت های میانی عبارتند از گاردنیا، گل سرخ، یاس، زنبق دره و میخک. نت های پایه نیز عبارتند از عنبر، بخور، اپوپوناکس، وتیور و چرم.

آمواج یک جفت عطر جذاب در سال 2011 ارائه داد آمواج هانر زنانه و آمواج هانر مردانه .این عطرها به داستان غم انگیز مادام باترفلای، گیشا چیو سیو سان اختصاص دارد که با یک آمریکایی ازدواج کرد و سه سال منتظر بازگشت او بود. به طور مشخص تر، از خلاقیت های جدید در آخرین اپرای همنام که در آن مادام خودکشی می کند، الهام گرفته شده است.

از ادکلن های خنک و تند زنانه :ادکلن رساسی چستیتی زنانه

هانر زنانه دارای رایحه ای از گل های سفید و رزین است. گل های سفید نمادی از پیشرفت عشق نافرجام است. این ترکیب توسط الکساندرا کارلین و ویولاین کولاس ساخته شده است. نت ابتدایی ادویه فلفل، ریواس و گشنیز است.نت های میانی عطر حاوی گل سرخ، یاس، گاردنیا، زنبق دره و میخک است. پایه آن شرقی با رایحه کندر، خس خس، اوپوپوناکس، عنبر و چرم می باشد.

هانر در انگلیسی به معنای عزت، سربلندی و مایه فخر، که نامی بسیار برازنده برای این عطر است.

آمواج هانر باعث تقویت حس غرور، سربلندی و افتخار در شما می شود. تنها چند اسپری از این عطر قدرتمند کافیست تا شما را ساعت ها درگیر احساسات و عواطف هنر عطرسازی برند آمواج کند.

حضور روایح سنگین چرم و وتیور در کنار آکورد ملایم گل های سفید، عطری بسیار متعادل و بالانس را خلق کرده است.

7-بهترین عطر زنانه از نظر آقایان، عطر گوچی راش Gucci Rush

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان، عطر گوچی راش

عطر گوچی راش دارای یک رایحه میوه ای چایپری زنانه می باشد. گوچی راش در سال 1999 عرضه شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی هلو، گاردنیا کالیفرنیا و گلبرگ فریزیا آفریقایی و  نت های میانی حاوی رایحه ی گشنیز، گل رز و یاس می باشد. نت های پایه عبارتند از: نعناع هندی، وانیل طبیعی و وتیور.

این دومین عطر زنانه گوچی بود. Gucci Rush عطری است بسیار جذاب و قابل تشخیص، تکانشی و غیرقابل مقاومت، درست مانند عشق در نگاه اول. نام عطر “راش” یادآور داروی محرک است که در دهه 1980 در آمریکا بسیار رایج بود. بطری قرمز فشرده آن که به شکل نوار ویدئو کاست است، طراحی بسیار غیر معمول و مدرنی دارد. این عطر مانند یک کوکتل گلی خوش طعم و عجیب و غریب تشکیل شده ازگاردنیا کالیفرنیایی، فریزیا آفریقای جنوبی، یاس ، رز ترکی،گشنیز، وانیل و نعناع هندی بر خاصیت شرقی و منحصر به فرد بودن این عطر تاکید دارند.

عطر گوچی راش که دارای اثری ماندگار است که زن را دنبال می کند و از هر طرف او را احاطه می نماید. این عطر توسط میشل آلمیراک در سال 1999 ساخته شد.

8-عطر تیزیانا ترنزی کیرکه Tiziana Terenzi Kirke

عطر تیزیانا ترنزی کیرکه

تیزیانا ترنزی کیرکه یک عطر میوه‌ای چایپری زنانه و مردانه است که در سال 2015 روانه بازار شد. عطار این عطر پائولو ترنزی است.

نت‌های ابتدایی تیزیانا ترنزی کیرکه عبارتند از پشن فروت، هلو، گلابی، تمشک، برگ بو و ماسه دریا و  نت میانی حاوی رایحه ی گل برف است. نت های پایه نیز شامل رایحه ی مشک، چوب صندل، وانیل، نعناع هندی و هلیوتروپ هستند.

رایحه ی این عطر شیرین و معتدل است و در گروه میوه ای- مدیترانه ای قرار دارد.

9-بهترین عطر زنانه از نظر آقایان، ادکلن کرید اونتوس زنانه Creed Aventus for Her

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان، ادکلن کرید اونتوس زنانه

ادکلن کرید آونتوس فور هر دارای یک رایحه میوه‌ای چایپری زنانه است که در سال 2016 عرضه شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی سیب سبز، ترنج، لیمو، نعناع هندی، فلفل صورتی و بنفشه و نت های میانی حاوی رایحه ی مشک، رز، چوب صندل و استایراکس هستند. نت های پایه نیز عبارتند از انگور فرنگی سیاه، هلو، عنبر، یاس بنفش و یلانگ یلانگ.

پس از موفقیت بزرگ عطر مردانه اونتوس که در سال 2010 به مناسبت 250 سالگی کرید عرضه شد، کرید تصمیم گرفت تا نسخه زنانه خود یعنی کرید اونتوس زنانه را بسازد که در ژوئن 2016 عرضه شد. گفته می شود که عطر زنانه ی آن به اندازه مردانه اش افسانه ای و جذاب است.

کرید اونتوس زنانه به عنوان یک عطر میوه ای – تازه و قدرتمند، مطمئن، مسحورکننده و مقاومت ناپذیر معرفی شده است.

10- بهترین عطر زنانه از نظر آقایان،لانکوم لاویه است بله La Vie Est Belle

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان،لانکوم لاویه است بله

لانکوم لاویه است بله یا “زندگی زیباست” یک مانترا (ذکر) عالی برای زن پیشرفته و مدرن امروزی ارائه می دهد. این عطر مجلل و زیبا که در سال 2012 توسط لانکوم معرفی شد وشامل رایحه تازه و تمیز پرالین شیرین ، وانیل گرم ، مویز سیاه و آبدار ، لوبیا تونکا و گلابی رسیده است، مناسب استفاده روزانه می باشد. این عطر را روی نقاط نبض خود بمالید تا عطری ماندگار و تحسین کننده داشته باشید. مفهوم این عطر با ایده زیبایی طبیعی و ساده ، بر آزادی و چشم اندازی از خوشبختی ، متمرکز شده است. لاویه است بله نوعی نگاه به زندگی را در بر داردکه از شادی و لذت موجود در چیزهای کوچک الهام گرفته شده است.

لانکوم لاویست بله با حال و هوای شیرین و گرمش برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. طراحی و فرمولاسیون این ادکلن لانکوم  توسط دو عطرساز مشهور با نام‌های دومینیک روپیون و آنه فلیپوانجام شده است .لا ویه است بله ،عطری مدرن و پیچیده است و نت اولیه آن  شامل انگور فرنگی سیاه وگلابی و نت میانی متشکل ازگل زنبق،گل یاس ،شکوفه پرتقال ونت پایه حاوی روایح وانیل، دانه تونکا، پرالین ،نعناع هندی است .

لانکوم لاویست بله ،ترکیبی معجزه گر برای جذب مردان شیک پوش است ! با یک بار استفاده از این عطربی نظیربا طبیعتی سرمست کننده ، به توانایی آن در جذب مردان پی خواهید برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *