بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

10 عطر مردانه پاییزی جذاب

عطرهای پاییزی جذاب

آقایان، بهترین فصل عطرمردانه در راه است. تابستان به آرامی در حال محو شدن است و دما در حال پایین آمدن. مقاله 10 عطر مردانه پاییزی جذاب را به همه شما که از رنگ و بوی این فصل از سال لذت می برید تقدیم می شود.

با تمام احترام به زمستان، بهار و تابستان، پاییز بهترین فصل برای عطرها است. چیزی در مورد ارائه رایحه های چوبی، تند و مشک دار فصل وجود دارد که کاملاً با آب و هوا مطابقت دارد . بهترین عطرهای پاییزی برای مردان اغلب در تمام طول سال به خوبی استفاده می شوند، البته تا زمانی که خیلی تند یا خیلی مشک دار نباشند. آن‌ها اغلب از نت‌های پودری، گلی و لذیذ در دستور ساخت خود استفاده می‌کنند که شگفتی‌های فراوان و گزینه‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌کنند و همچنین به جذابیت عطرهای پاییزی هنگام استفاده از رایحه جدید می‌افزاید.

اما مانند بسیاری از سفرهای اکتشافی، قبل از شروع با مسیرهای آشنا شروع کنید. امی روئکل، مدیر منطقه ای بازاریابی بخش عطرهای زیبای بین المللی طعم و عطر، می گوید: به دنبال کلاسیک ترین نت ها و خانواده های رایحه پاییزی باشید. او می‌گوید: «به طور کلی، مردم تمایل دارند عطرهای چوبی تازه را در پاییز استفاده کنند که به انتقال شما به فصل کمک می‌کنند. اما برخی ادویه‌های پاییزی فوق‌العاده مانند هل یا دارچین و نت‌های گرم کهربا نیز وجود دارند که راحتی بیشتری به شما می‌دهند.

او می افزاید که بهترین خانواده عطری که باید به دنبال آن باشید عبارتند از: عطر فوژه (سرخس)، چوبی، تند، مشک دار یا عنبر گرم و اگر احساس جسارت می‌کنید، نت‌های لذیذ را نادیده نگیرید نت‌هایی مانند وانیل یا کارامل که عملاً خوراکی هستند. Rueckl می افزاید: “وانیل ممکن است مانند رایحه ای  به نظر برسد که فکر می کنید می شناسید، اما چند وجهی است و بسیار بیشتر از تفاوت های ظریف مورد انتظار برای ارائه دارد.” این عطر تند، شیرین، بالزامیک، صمغی، تیره، روشن، چوبی، غنی و حتی ظریف است که بستگی به انتخاب عطرساز برای استفاده دارد و قطعا برای همه مناسب است.

یکی از چیزهایی که به نفع داشتن یک عطر پاییزی در کمد عطر شما است این است که بسیاری از این عطرهای فصل انتقالی (پاییز و بهار) دارای بیشترین پتانسیل همیشگی هستند، زیرا احساس نمی‌کنند برای چیزهایی مانند گفتگوهای شومینه دنج یا آخر هفته‌ها مناسب هستند.

عطر پاییزی چیست؟

10 عطر مردانه پاییزی جذاب

ممکن است از خود بپرسید که در واقع عطر پاییزی چیست یا چگونه می توانم بدانم به دنبال چه چیزی باشم؟ خوب، از آنجایی که پاییز فصلی بین تابستان و زمستان است، این نوع عطرها اینجا هستند تا فاصله را در این زمینه کم کنند.

در حالی که برخی از روزها همچنان می توانند مانند تابستان گرم باشند، گاهی اوقات دما واقعاً کاهش می یابد، به همین دلیل است که من حتی رایحه های شدید را که عموماً رایحه های تابستانی و زمستانی خالص در نظر می گیرند را نیز اضافه کرده ام.

عطرهای پاییزی تمایل دارند تا احساس راحتی، آرامش، گرما و گاهی رازآلود در شما ایجاد کنند. این عطرها سنگین و حتی سبک نیستند. آنها در آن نقطه شیرین بین آن دو می نشینند و فوق العاده کار می کنند.

در نهایت باید از آن عطری که دوست دارید استفاده کنید ، نه آنچه دیگران می‌گویند. تعادل خوب بین انتخاب فصل مناسب برای عطر و نحوه طرح‌ریزی در اطراف شما، خود هنر است.

نت های عطر پاییزی

وقتی صحبت از نت‌های عطر پاییزی در دسته بهترین عطرهای پاییزی مردانه به میان می‌آید، یک قانون آسان وجود دارد که باید رعایت شود. به نظر من دنیای عطرها با رنگ ها در ارتباط است. یک قانون رنگ های فصلی، برای پاییز قهوه ای، نارنجی، قرمز، سیاه و زرد است.

با رعایت این قانون، به سادگی می توانید حدس بزنید که کجا باید بینی خود را دنبال کنید و شک را برطرف کنید. در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید در عطرهای پاییزی پیدا کنید:

نت های چوبی مانند :پاتچولی،وتیور،سدر،آگاروود (عود)،خزه بلوط،نت های گرم مانند :شکلات ،قهوه،دارچین ،وانیل،عسل و نت های حیوانی مانند :مشک ،کهربا ،چرم،عنبر

در ادامه به معرفی 10 عطر مردانه پاییزی جذاب می پردازیم :

1- عطر مردانه پاییزی جذاب کارتیر پاشا ادیشن نویر Cartier Pasha Edition Noire

عطر مردانه پاییزی جذاب کارتیر پاشا ادیشن نویر

کارتیر پاشا ادیشن نویر، عطری بر پایه زنبق، با رایحه ای پودری و دریایی می باشد، که افزون بر بازخورد های فراوانی که از آن دریافت می کنید، رایحه ای خاص و کمتر شنیده شده دارد.

ادیشن نویر یکی از فلنکر های عطر محبوب کارتیر پاشا ادوتویلت، که با حفظ دی ان ای پدربزرگ خود، عطری مدرن و امروزی ارائه کرده است.

رایحه این عطر برداشتی مدرن از عطرهای کلاسیک دارد و مناسب هر نوع استایل و زمانی می باشد.

گزینه ای بسیار کم ریسک برای خرید، با پخش و ماندگاری خوب و همچنین پربازخورد، عطری همه فن حریف از کارتیر پاشا ادیشن نویر ساخته است.

شیشه زیبای آن نیز بر میز آرایش شما زیبایی دو چندان می بخشد!

2-عطر مردانه پاییزی جذاب دیور فارنهایت  Dior Fahrenheit

عطر مردانه پاییزی جذاب دیور فارنهایت

لحظه ای که بانوی شما رایحه ی  فارنهایت  حس می کند  ، مطمئناً درجه حرارت در اتاق افزایش می یابد! این رایحه کلاسیک برای اولین بار توسط Christian Dior در سال 1988 معرفی شد ، اما به دلیل مخلوط کردن رایحه های خوشمزه ای که هرگز از مد نمی افتد وهمچنان طرفداران خود را کسب می کند. در این عطر جذاب ،رایحه های متاثر از اسطوخودوس ، پرتقال ماندرین و زالزالک با رایحه های لطیف مردانه گل جوز هندی و سرو همراه است. هر نت یک مکمل برای نت های دیگر است ، و در نتیجه رایحه ای فراموش نشدنی را ایجاد می کند. رایحه میانی  این عطر جوز ، شهد عسل ، گل میخک ، چوب صندل ، برگ بنفشه ، گل یاس ، سوسن ، سدر و رایحه پایه ی آن  چرم می باشد .

به طور خلاصه ساختار رایحه ی این ادکلن جذاب و مسحورکننده مردانه ، شیرین، تند، گرم، خوراکی، طبیعت، گل است .

این عطر با بوی تند و گرمی که دارد پخش بوی بالایی داشته و برای استفاده در فصول سرد سال ( پاییز و زمستان ) مناسب تر است .

3- ادکلن مانسرا اینستنت کراش Mancera Instant Crush

ادکلن مانسرا اینستنت کراش

مانسرا اینستنت کراش عطری گلی کهربایی زنانه و مردانه است که در سال 2019 به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی شامل رایحه ی زعفران، زنجبیل، ماندارین سیسیلی و ترنج سیسیلی هستند. نت های میانی عبارتند از چوب عنبر، رز مراکشی، یاس مصری و برگ نعناع هندی؛ نت های پایه از رایحه ی وانیل ماداگاسکار، مشک سفید، چوب صندل و خزه بلوط تشکیل شده است.

4- ادکلن ایو سن لورن مای سلف Yves Saint Laurent MYSLF

ادکلن ایو سن لورن مای سلف عطری مردانه و جدید است که در سال 2023 عرضه شد.عطار و سازنده این عطر کریستوف رینود است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی ترنج کالابریایی و ترنج و نت میانی شامل رایحه ی شکوفه پرتقال تونس است. نت های پایه نیز عبارتند از رایحه های آمبروفیکس و پاتچولی .

” ادکلن ایو سن لورن مای سلف بیان کننده ی شخصیت مردی است مانند شما ، با تمام احساسات و تفاوت های ظریف شما.دارای پیچ و تابی از خانواده عطرهای چوبی سنتی همراه با رایحه ی گل. بیانیه ای از مردانگی مدرن برای تجلیل از خود واقعی شما.”

یا می توان گفت ایو سن لورن مای سلف بیان مردی است که هستی، با تمام ظرافت هایت. بیانیه ای از مردانگی مدرن که تمام جنبه ها و احساسات او را در بر می گیرد.این عطر با رایحه ی گلی و چوبی اش تجلی متضادی از مدرنیته است.

در ابتدا، دارای آکوردی تازه و پر جنب و جوش ساخته شده از رایحه ی ترنج از کالابریا می باشد .

نت میانی عطر، دارای رایحه ی مطلق شکوفه پرتقال خام و تپنده از تونس که برای زیبایی YSL ساخته شده است.در نهایت، آکورد چوبی حسی و بافتی ساخته شده از رایحه ی گیاه پاتچولی اندونزیایی و آمبروفیکس  .

5 -عطر مردانه پاییزی جذاب جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پارفوم Giorgio Armani Acqua di Giò Parfum

ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پارفوم دارای یک رایحه چوبی آبی مردانه و معتدل جدید است که در سال 2023 روانه بازار شد .

سازنده این عطر آلبرتو موریلاس است. نت های ابتدایی شامل نت های دریایی و ترنج هستند. نت میانی متشکل از رایحه ی رزماری، مریم گلی و گل شمعدانی است. نت های پایه نیز عبارتند  از نعناع هندی و الیبانوم.

این ادکلن با رایحه ی تلخ و معتدلش مناسب استفاده در فصل پاییز است.

6- تيري موگلر ای من پیور مالت عطر مردانه پاییزی جذاب Thierry Mugler A Men Pure Malt

تيري موگلر ای من پیور مالت عطر مردانه پاییزی جذاب

رایحه ی این عطر از ویسکی، ترنج، پاتچولی، قهوه، وانیل و موارد دیگر تشکیل شده است، این همان عطری است که می‌خواهید اگر ماندگاری حدود 8 ساعت را پس از اسپری مناسب می دانید.

تيري موگلر ای من پیور مالت عطری کهربایی -چوبی مردانهاست که در سال 2009 به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی نت های میوه ای، پرتقال و ترنج هستند. رایحه میانی شامل مالت، ویسکی، نعناع هندی، قهوه و سدر است. نت های پایه عبارتند از ذغال سنگ نارس، وانیل، عنبر و مشک.

تيري موگلر ای من پیور مالت به افتخار ویسکی سنتی اسکاتلندی و رایحه های دودی و چوبی-ادویه ای آن ساخته شد. نتیجه ترکیبی شگفت انگیز است که این عطر را ظریف و پیچیده می کند.

7- ادکلن نارسیس رودریگز فور هیم ادو پرفیوم Narciso Rodriguez for Him EDP

ادکلن نارسیس رودریگز فور هیم ادو پرفیوم

ادو پرفیوم نارسیس رودریگز فور هیم عطری کهربایی مردانه با رایحه ای گرم و تلخ است که در سال 2012 به بازار عرضه شد.

پس از اولین عطر نارسیس رودریگز فور هیم در سال 2007 و نارسیس رودریگز فور هیم ماسک از سال 2009، سومین عطر مردانه در سال 2012 وارد بازار شد به نام نارسیس رودریگز فور هیم  اینتنس. با این ترکیب جدید همه طرفداران این برند را به وجد آورد. عطر جدید در مارس 2012 معرفی شد و دوز خوبی از رایحه ی حسی ارائه شده توسط مشک شدید را به عنوان مهر این نسخه به ارمغان می آورد. علاوه بر مشک، نت‌های حسی و گلی زنبق زیبا که به شیوه‌ای عشوه‌آمیز با فلفل صورتی تند می‌شود، نقش آفرینی می کنند.

نارسیس رودریگز فور هیم عطری است حسی با نت های ظریف و تازه از زنبق و توت صورتی.

بطری آن آغشته به رمز و راز است وشما با ظاهر خاکستری دودی و انعکاس های آینه ای ،مجذوب آن  خواهید شد.

خانواده بویایی آن سرخس -مشکی است .نت ابتدایی آن حاوی رایحه ی  زنبق، توت صورتی

و نت های میانی متشکل از رایحه ی مشک است و در آخر رایحه نت پایه شامل نعناع هندی و  عنبر است .

8- هرمس اچ24 ادوپرفیوم عطر مردانه پاییزی جذاب Hermès H24 Eau de Parfum

ادو پرفیوم اچ 24 هرمس عطری چوبی مردانه با رایحه ی معتدل و مناسب پاییز است ، یک عطر نسبتا جدید که در سال 2022 روانه بازار شد. سازنده این عطر کریستین ناگل است.

H24 اولین عطری است که بیانگر انسان معاصری است که توسط هرمس دیده شده است.

عطری پر جنب و جوش، حسی و روشن، که از ترکیب متهورانه طبیعت و تکنولوژی نشات می گیرد.

ادو پرفیوم H24 که توسط کریستین ناگل، عطرساز هرمس ساخته شده است، قدرت بسیار بالایی را به عنوان امضای جدید خود نشان می دهد.

در ادو پرفیوم معطر چوبی H24 از قدرت سخاوتمندانه و گیاه شناسی مریم گلی ، خزه های متراکم با تکنولوژی بالا و اسکلارین گرم و پر جنب و جوش استفاده گردیده است.

بطری آیرودینامیک و قابل شارژ مجدد آن از شیشه بازیافتی  و جعبه آن نیز کاملاً از الیاف بازیافتی ساخته شده است.

آکوردهای اصلی این عطر مردانه شامل آکوردهای خزه ای ، معطر ، چوبی ، خاکی ، تند ، نرم ، گل های زرد ، بالزامیک و آکوردهای سبز می باشد و نت های تشکیل دهنده ی آن عبارتند از : اقاقیای برزیلی ، خزه درخت بلوط ، سالویا اسکلاریا و نرگس.

9- عطر دلچه گابانا کی Dolce & Gabbana K

عطر دلچه گابانا کی

عطر دلچه گابانا کی یک عطر جذاب مردانه است که در سال 2019 به بازار عرضه شده است ، یک عطر چوبی مدرن که به هر کجا که بخواهید می توانید آن را ببرید. نت های برتر و آغازین آن  شامل تمشک و دانه های سرو کوهی ، پرتقال خونی  و لیمو سیسیلی است .قلب ، با نت های گرم و تند میانی شامل  عصاره فلفل فرنگی شیرین  ، اسطوخودوس ، مریم گلی ، و شمعدانی به جلو می پرد. نت های پایه ی این عطر از وتیور ، پاچولی و چوب سرو است که حسی قوی ، چوبی ، مردانه را سبب می شوند . این عطر سیلاژ بسیار قوی دارد  .

10- ادکلن رالف لورن رالف کلاب پارفوم Ralph Lauren Ralph’s Club Parfum

ادکلن رالف کلاب پرفیوم از رالف لورن، دارای رایحه ی چوبی تند است. یک عطر جدید که در سال 2022 عرضه شد. عطار و سازنده این عطر Dominique Ropion است.

نت های ابتدایی اسطوخودوس، سیب و گریپ فروت  و نت های میانی مریم گلی، گل شمعدانی و شکوفه پرتقال هستند. نت های پایه نیز عبارتند از وتیور، سدر ویرجینیا، نعناع هندی و کشمیران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *