بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطر پاییزی زنانه

عطرهای پاییزی زنانه

می توان گفت پاییز بهترین فصل برای کشف عطرهای جدید است. اسپری کردن هر چیزی سنگین‌تر از ادکلن می‌تواند در گرمای تابستان خفه‌کننده باشد (به‌علاوه هوای گرم باعث می‌شود عطر سریع‌تر از بین برود) اما با شروع ماه اکتبر و خنک شدن هوا، وقت آن است که به سمت عطرها ي مجلل‌تر متمایل شوید.

مایا نجی، عطرساز به ELLE می گوید: «من تمایل دارم به سمت نت های چوبی، چرمی، مشک دار و ادویه ای مانند هل، خس خس، نعناع هندی و چوب سدر ویرجینیا جذب شوم. او همچنین طرفدار نت‌های پودری مانند زنبق و بنفشه در کنار رایحه‌هایی شبیه جنگل‌های چوبی و ساقه‌های سبز است. “به نظر من این نت‌ها هم انرژی‌بخش و هم آرامش‌بخش هستند که با کاهش دما یک امتیاز مثبت است.”

شلید دوست داشته باشید :عطر جذاب دیور ساواج

نت‌های تند نیز پایه اصلی عطرهای پاییزی هستند و بزرگترین عطرهای این فصل شامل دوز سخاوتمندانه هل، دارچین و جوز هندی است. هل خاص است زیرا با گذشت روز گرم می شود. مایا توضیح می‌دهد که جوز هندی ما را به یاد عطرهایی می‌اندازد که در طبیعت استشمام می‌کنیم.

با این اوصاف، هیچ قانونی در مورد عطرها وجود ندارد.

در حالی که صندل‌هایمان را با چکمه‌ها عوض می‌کنیم، به دنبال ترکیبی از عطرهای پاییزی هستیم که با رایحه‌های چوبی، شیرین و مشک‌دار فصل همخوانی داشته باشد. مهم نیست که کدام عطر پاییزی زنانه را اسپری می کنید، این عطرهای جدید پاییزی فصل را پر می‌کنند و به عنوان یک اکسسوری نامرئی کامل برای تکمیل بیانیه مد پاییزی شما که به دقت طراحی شده‌اند، عمل می‌کنند.

چه به دنبال شیرینی کلاسیک پاییزی باشید و چه به دنبال آزمایش عودی خوش خلق‌تر باشید، این مجموعه متنوع از عطرهای پاییزی جدید شامل چیزی برای همه است.

شاید عطر مورد علاقه شما باشد :عطر ایو سن لورن لیبره زنانه

پاییز نزدیک است است، و اگرچه ممکن است به اندازه کافی سرد نباشد که پتوهای سنگین یا کاپشن های پایین را بیرون بیاورید، زمان مناسبی برای خوشبو شدن با یک عطر جدید است. در پاییز امسال، جدیدترین مجموعه عطرها دارای رایحه‌های مهیجی هستتد که برای ماه‌های خنک‌تر احساس می‌شود، از جمله عطر Tom Ford’s Ombré Leather، عطری دودی که به شما احساس را مي دهد كه کنار شومینه نشسته‌اید و رویای يك قرار پاییزی را در سر می پرورانید.

ما بهترین عطرهای جدید زنانه را گردآوری کرده‌ایم که شامل نت‌هایی مانند عنبر، چوب سدر و تنباکو می‌ باشتد که همه مشخصات پاییزی را در بر می‌گیرند ، این عطرها چه به تنهایی و چه به صورت چند لایه باعطر دیگر می تواننداستفاده شوند .

عطر پاییزی زنانه دیور جادور Dior J’Adore

عطر پاییزی زنانه دیور جادور

عطر دیور جادور درستایش و ادای احترام به زنان و جسارت و زیبایی آنها توليد شد .اين عطر در یک تعادل هنرمندانه، تمام حس و طراوت زیباترین گل ها را بیان می کند.

جادور عطری نمادین و یک عطر زنانه بزرگ از خانه دیور است.

‏جادور که با جزئیات فراوانی ساخته شده است، مانند یک گل سفارشی، دسته گلی از زیباترین گل ها از سراسر جهان می باشد.اسانس یلانگ یلانگ با نت های گلی و میوه ای و اسانس رز دمشقی از ترکیه با ترکیب کمیاب یاسمین گراندی فلوروم از گراس ویاسمین هندی سامباک، با حسی میوه ای و هوس انگیز ترکیب شده است.ادو پرفیوم جادور با رایحه ی گلی و تازه ی خود تعادلی هنرمندانه ایجاد می کند که در آن هر گل موجودیت خود را با حس و طراوت بیان می کند .

از عطر های جذاب مردانه :ادکلن رساسی بلو فور من

عطر پاییزی زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre for women

عطر پاییزی زنانه ایو سن لورن لیبره

ایوسن لورن لیبره عطری ،زنانه کهربایی فوژه است که در سال 2019 به بازار عرضه شد. لیبره توسط Anne Flipo و Carlos Benaim طراحی و ساخته شد. نت های اولیه ی آن شامل روایح اسطوخودوس، نارنگی ماندارین، انگور فرنگی سیاه و پتی گرین هستند. رایحه میانی نیز متشکل از روایح اسطوخودوس، شکوفه پرتقال و یاس می باشد .نت های پایه عبارتند از روایح وانیلماداگاسکار، مشک، سدر و عنبر.

عطر پاییزی زنانه تیری موگلر الین گادس Thierry Mugler Alien Goddess

عطر پاییزی زنانه تیری موگلر الین گادس

تیری موگلر الین گادس در سال 2021 روانه بازار شد .

‎تیری موگلر الین گادس عطری زنانه و البته جذاب است و در گروه عطر های شرقی گلی قرار دارد .روایح تشکیل دهنده این عطر جذاب  بهترنج ، یاس، وانیل ، کشمران می توان اشاره کرد.

نت های ابتدایی آن شامل روایح آب نارگیل و ترنج و نت های میانی شامل یاس و هلیوتروپ هستند. نت های پایه نیز عبارتند از روایحوانیل بوربن و کشمیران .

از عطر های مردانه -زنانه جذاب :ادکلن جاست کال می مکسی مردانه

الین گادس شامل اسانس ترنج، سوپراینفیوژن گل یاس، وانیل بوربن ماداگاسکار و نت ترمه است. این عطر توسط ناتالی لرسون و ماریسالامگن عطرسازان معروف ساخته شده است.

عطرپاییزی زنانه جورجیو آرمانی مای وی GIORGIO ARMANI MY WAY

عطرپاییزی زنانه جورجیو آرمانی مای وی

جورجیو آرمانی مای وی در سال 2020 به بازار عرضه شده است. عطاران این عطر کارلوس بنائیم، برونو ایوانوویچ می باشند . جورجیوآرمانی مای وی در گروه عطری گلی قرار دارد.روایح استفاده شده در این عطر ترنج ، شکوفه پرتقال ، یاس، گل مریم ، مشک ، وانیل ،سدر می باشند.

نت های ابتدایی آن شامل شکوفه پرتقال و ترنج هستند. نت های میانی نیز از روایح گل سرخ و یاس هندی تشکیل شده اند و نت هایپایه عبارتند از وانیل ماداگاسکار، مشک سفید و سدر ویرجینیا.

عطر پاییزی زنانه کارولینا هررا وری گودگرل Carolina Herrera Very Good Girl

با خیال راحت از این عطر استفاده کنید. اگر به بوی آن اهمیت می دهید، انتظار نت هایی از لیچی، انگور فرنگی قرمز و گل رز را داشته باشید که حال و هوای اغوا کننده و معطری به شما بدهد.

وری گود گرل که در خانواده بویایی کهربایی -میوه ای -گل قرار دارد و  گیرا و شادی بخش است شما را به یک سفر بویایی غافلگیرکننده می برد که با نت های ابتدایی انگور فرنگی بازیگوش و لیچی عجیب و غریب شروع شده و به قلب فریبنده ای از گل رزمنتهی می شود. نت‌های پایه که شامل وتیور و وانیل می باشند ،ظاهری شگفت‌انگیز و امروزی ارائه می‌کنند.

از ادکلن های خنک و تند زنانه :ادکلن رساسی چستیتی زنانه

برای کسانی که شخصیتی بی باک و افسانه ای دارند مناسب است.این عطر برای استفاده در روز و شب ساخته شده است .عطرکارولینا هررا وری گود گرل جذاب با ظاهری خیره کننده و قرمز  نمادی از اشتیاق، پیچیدگی و زیبایی است .

عطر پاییزی زنانه کالوین کلین ایفوریا اینتنس زنانه Calvin Klein Euphoria Intense

عطر پاییزی زنانه کالوین کلین ایفوریا اینتنس زنانه

ایفوریا اینتنس محصول کالوین کلاین یک عطر میوه ای چایپری (مدیترانه ای ) زنانه است که رایحه ای خاص دارد و در سال 2021 عرضه شد. نت ابتدایی شامل رایحه ی انگور فرنگی سیاه و نت میانی آن ارکیده است. نت پایه نیز عبارت است از پاتچولی.

یک ادو پرفیوم کلاسیک جاودانه که زیبایی طبیعی، زنانگی و ظرافت کالوین کلین ایفوریا اینتنس را برای زنان به ارمغان می آورد و بهسرعت به بخشی ضروری از شخصیت شما تبدیل می شود.

کالوین کلین ایفوریا اینتنس ،عطری گلی با رایحه میوه ای و شیرین مناسب خانم هایی با روحیه رمانتیک و عطری لاکچری برای افرادخبره است.

عطر پاییزی زنانه گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادوپرفیوم Gucci Flora by Gucci Gorgeous Gardenia

این عطر با رایحه ی  گل گاردنیا طراحی شده است، امضای گلی شاد که از ابتدا تحسین شده و گفته می شود برای ساخت اکسیرها ومعجون های جادویی از آن استفاده می شده است. برای تقویت و ساخت این عطر یا به بیان دیگر این قدرت عرفانی، نت باشکوه گاردنیاسفید با رایحه یاسمین ترکیب می شود. امضای گل‌های مدرن با نت‌های زنده شکوفه گلابی مشخص می‌شود، در حالی که رگه‌هایی ازشکر قهوه‌ای ،شیرینی لطیفی به مسیر و رایحه ی این عطر می‌بخشد.

نت های ابتدایی شامل رایحه ی گلی،ماندارین ایتالیایی و میوه های قرمز و نت های میانی حاوی رایحه ی گاردنیا سفید، گل یاس و گلفرانجیپانی هستند و در اخر نت های پایه از رایحه ی پاتچولی با کمی شکر قهوه ای تشکیل گردیده است .

این عطر در یک بطری بلند ساخته شده از شیشه صورتی لاکی و دارای کلاهک طلایی درخشان ارائه شده است.

این بسته بندی نسخه جدیدی از موتیف نمادین خانه فلور را ارائه می دهد که توسط هنرمند و تصویرگر ویتوریو آکورنرو برای گوچی درسال 1966 تصور شده است.

عطر پاییزی زنانه لانکوم ایدول اورا LANCOME Idôle Aura

عطر پاییزی زنانه لانکوم ایدول اورا

عطر پاییزی زنانه لانکوم ایدول اورا با دو نوع گل رز، یاس سفید و ترنج، یک عطر تابستانی عالی به نظر می رسد. اما چیزی که واقعاً آن را به قلمرو پاییزی می‌فرستد، نت پایه‌ای از وانیل نمکی است که مانند یک وداع دوست داشتنی با کارناوال‌های کنار دریا و سلام به غوطه‌ور شدن در داخل آن است.

ادکل آئورا از برند لانکوم یک عطر گلی چوبی مشکی  زنانه است که در سال 2021 عرضه شد. نت های ابتدایی شامل رایحه ی نمک، رزو ترنج و نت های میانی حاوی رایحه ی رز و یاس می باشند. نت های پایه عبارتند از وانیل بوربن، نمک، مشک و هلیوتروپ.

لانکوم ایدل اورا عطری برای زنانی است که نور موفقیت را با دیگران به اشتراک می گذارند ، یک عطر زنانه که مانند انرژی منحصر به فردو غیرقابل توقف از هر زن می درخشد ،همراه با قدرت تسخیر و خیره کننده زنان که نور و موفقیت را در میان جامعه خود گسترش میدهد.با لانکوم ایدل ائورا  نور موفقیت را با دیگران به اشتراک بگذارید. هیچ محدودیتی برای آینده ما و توانایی های ما وجود ندارد. 

ما باهم غیرقابل توقف هستیم. بطری این عطر شبیه هیچ عطری نیست، دو طرفه است به طوری که در جلوی آن یک قلب طلایی گلگون ، بهنشانه هسته قدرت درونی ما، قلبی قدرتمند است که پرتوهای خورشید را تابش می کند. در پشت، هاله ای رنگین کمانی سفید رنگ که ازقلب بطری تا لبه های آن می درخشد. 

اولین نت این عطر دارای  یک رایحه گلی است که در یک موج خورشیدی اعتیاد آور پیچیده شدهاست. عطری درخشان مانند هاله با نت خورشیدی که حس پوست گرم شده توسط پرتو بی پایان خورشید از غروب تابستان را پخش میکند. عطری که با استفاده از مواد اولیه پایدار مانند گلبرگ رز ایسپارتا، وانیل بوربون ماداگاسکار پیشرو است

عطر تام فورد آمبر لدر پارفوم TOM FORD Ombre Leather Parfum

تام فورد امبر لدر پارفوم عطری چرمی امبره زنانه و مردانه است که در سال 2021 روانه بازار شد. سازنده این عطر سونیا کنستانتاست. نت های ابتدایی شامل رایحه ی برگ بنفشه و سدر هستند. نت های میانی عبارتند از یاس سامباک و انگور و نت های پایه عبارتنداز چرم، نت های چوبی و تنباکو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *