بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

10 عطر برتر زنانه

ده عطر برتر زنانه

با خواندن مقاله 10 عطر برتر زنانه با پرفروش‌ و محبوب‌ ترين و برترين عطر هاي زنانه در جهان أشنا مي شويد.

یک رایحه خاص باید ماندگار بوده و برای هر موقعیتی و در هر سنی مناسب باشد. چه طرفدار نت‌های چوبی، ترد یا تند باشید، بهترین عطر زنانه دارای رایحه‌های مقاومت‌ناپذیری است که در تمام طول روز روی پوست باقی می‌ماند، اما هرگز كم رنگ نمی‌شود. اما با تعداد زیادی عطر در بازار، یافتن عطر برتر مناسب شما می تواند یک چالش باشد. پیدا کردن یک رایحه خاص که هم شخصیت شما و هم طیف نت های مورد علاقه شما را منعکس می کند، می تواند فرآیندی چند ساله باشد.

هنگام انتخاب بهترین عطر برای زنان، يك رویکرد برای همه وجود ندارد. چیزی که ممکن است برای یک زن خوشبو باشد، ممکن است برای دیگری تند باشد. همانطور که می گویند، یک زن واقعی بوی خاص خود را دارد. یک لباس با دقت برنامه ریزی شده، موهای سشوار شده و آرایش صورت زیبا باید با انتخاب عطر به پایان برسد.

شلید دوست داشته باشید :عطر جذاب دیور ساواج

رایحه عطر یک زن ظاهر او را کامل می کند .

10  عطر برتر زنانه

خصوصیات عطر های برتر

برخی از عطرها پرفروش ترین در سراسر جهان هستند. برخی دیگر، در حالی که از موفقیت مالی کمتری برخوردار هستند، با این وجود نسل به نسل مورد احترام قرار می گیرند و به موقعیتی شاهکار دست می یابند که اغلب هر انتظاری را براورده می کنند. ویژگی هایی که یک عطر خوب را به یک شاهکار معطر تبدیل می کند را می توان در 5 قسمت دسته بندی کرد:

اصالت؛

نوآوری؛

مواد خام عالی؛

رویکرد بازاریابی ؛

ظرافت

1. اصالت :برخی از عطرها موفقیت خود را مدیون مقدار زیادی اصالت در ترکیب خود هستند. این رایحه‌ها اغلب مسیرهای متفاوتی را طی می‌کنند و روندهای جدیدی را باز می‌کنند که دیگران از آن پیروی خواهند کرد.

2. نوآوری: برخی از عطرها ثروت خود را مدیون ظرفیت خود برای نوآوری در دنیای عطرسازی و القای آن با محرک های بویایی جدید هستند. ایو سن لورن رایحه ای که نت عود را به عطرسازی غربی معرفی کرد. عود یک ماده سنتی در خاور میانه و دور است، اما در اروپا آنقدر محبوب شده است که تقریباً هر برندی در سال های اخیر رایحه ای مبتنی بر عود را روانه بازار کرده است. گاهی اوقات، نوآوری در مواد مصنوعی جدید یافت می‌شود.گاهی اوقات، موفقیت در یک عنصر جدید قرار نمی گیرد، بلکه در تصمیم گیری برای استفاده متفاوت از یک عنصر قدیمی است.

3. مواد خام عالی: برخی از عطرها به نادرترین و گرانترین مواد اولیه برای اغوای عموم متکی هستند.

شاید عطر مورد علاقه شما باشد :عطر ایو سن لورن لیبره زنانه

4. بازاریابی: برخی از عطرها شاهد این هستند که چگونه یک رویکرد بازاریابی از بالا به پایین ممکن است منجر به موفقیت همیشگی شود. از نام گرفته تا بطری، از خود رایحه گرفته تا تصاویر تبلیغاتی، همه در اين امر کمک می کنتد.

5. ظرافت :در نهایت، چندین دهه آموزش بهترین عطرسازان طول می کشد تا سخت ترین و کمیاب ترین ویژگی ها را بدست آورید: یعنی ظرافت بویایی.


1-عطر برتر زنانه شنل نامبر 5 Chanel N°5

عطر برتر زنانه شنل نامبر 5

ادکلن شنل شماره 5، داراي جوهر زنانگی است.یک دسته گل آلدهید اسطوره ای و جاودانه. این عطر از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و ارزشمندترین شکل عطر است که در یک بطری با خطوط مینیمالیستی معرفي شد و روی آن با یک کابوشن الماس تراش داده شده است.
شنل نامبر 5 عطری انتزاعی است که یک دسته گل پودری خوشمزه را به نمايش مي گذارد ، عطر N°5 اصل زنانگی است.

نت اولیه شامل رايحه ي آلدهید , لیمو ترش , ترنج , بهار نارنج , گل یلانگ و نت میانی حاوي رایحه ي رز , ریشه زنبق , زنبق , گل برف , یاس است و نت پایه عبارتند از وانیل , خزه درخت بلوط , چوب صندل سفید , خس خس , مشک , مشک زباد , کهربا , نعناع هندی .

آلدئیدها در اين عطر طراوت هوا را به ارمغان می آورند و به عطر اثر انتزاعی می بخشند.
در سال 1921، گابریل شانل از ارنست بوکس خواست تا “عطری زنانه با رایحه زنانه”، کمیاب و قدرتمند بسازد. عطار ترکیبی رویایی ارائه داد که استفاده بی سابقه ای از آلدئیدها را در پي داشت . Mademoiselle نسخه شماره 5 این عطر را تحسین کرد و تصمیم گرفت این شماره را به عنوان یک نام ساده حفظ کند.

2-عطر برتر زنانه بای کیلیان آنجلز شیر By Killian Angle’s Share

عطر برتر زنانه بای کیلیان آنجلز شیر

عطر بای کیلیان آنجلز شیر عطری کهربايي وانیلی زنانه و مردانه است كه در سال 2020 عرضه شد.عطارو سازنده این عطر Benoist Lapouza است. نت بالایی شامل رايحه ي الکلی ناشی از کنیاک است و نت میانی حاوي رايحه ي دارچین، دانه تونکا و بلوط است. نت های پایه نيز عبارتند از پرالین، وانیل و چوب صندل .

از عطر های جذاب مردانه :ادکلن رساسی بلو فور من

خانواده رایحه ي بای کیلیان آنجلز شیر گرم و تند و نوع رایحه ا ز گورمندهای گرم و شیرین است .نت های کلیدی اين عطر کنیاک، دانه تونکا و چوب بلوط مي باشد وحاوی اسانس کنیاک است که از مشروب به دست می آید تا رنگ کاراملی طبیعی به آن بدهد. این رایحه با روغن کنیاک بر روی ترکیبی از بلوط، جوهر دارچین و دانه تونکا باز می شود و نت های ماندگار چوب صندل، پرالین و وانیل، رایحه ای لذیذ را ایجاد می کند.

3- عطر برتر زنانه لالیک لامور Lalique L’Amour

عطر برتر زنانه  لالیک لامور

لالیک لامور که دیگر نیازی به معرفی ندارد . شاید یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین عطرهای چندین سال اخیر از لالیك همین عطر باشد. در ابتدای اسپری بوی بهار نارنج که خود می تواند نماد بهار باشد در کنار رایحه ی ترنج و رز فضای گلی میوه ای بسیار زیبایی می سازد.

در ادامه روح گلی با محوریت مریم و یاس حس طراوت و لطافت بهار را یاد آوری می کنند. در نهایت عطر بر قابی چوبین با ابری از مشک قرار می گیرد. این عطر ماندگاری خوب و پخش رایحه ی متوسطی دارد.

با رایحه لذت بخش لالیک لامور صحنه ای گلی شیرین به نمایش گذاشته می شود ، عطر خیره کننده ای که مخصوص خانم هایی است که به زنانگی خود اطمینان دارند. این عطر که در سال 2013 توسط صنعتگران متخصص عطر در لالیک عرضه شد، رایحه ای شاداب با کیفیت ستاره ای است که به آرامی در هنگام خروج از اتاق باقی می ماند. نت‌های گل‌دار ملایم نرولی و ترنج با نت‌های باشکوه گل رز شیرین، یاس استوایی و گل سرخ در این عطر مجلل ترکیب می‌شوند. ترکیب زیبای گل روی پایه ای از چوب صندل خامه ای، سدر و مشک صاف و ظریف استوار شده است. این عطر دسته گلی فریبنده و درخشان را به زنان ارائه می دهد. معجون عشقی برای اغوای مطلق که بر روی غنچه رز، گاردنیا، سدر و چوب صندل ساخته شده است.

از عطر های مردانه -زنانه جذاب :ادکلن جاست کال می مکسی مردانه

لالیک لامورالهام گرفته ا ز شاهزاده ژاپنی آساکا یاسوهیکو كه به رنه لالیک دستور داد تا چهار درب شیشه ای بزرگ برای کاخ خود بسازد که بعدها به موزه هنر متروپولیتن تین توکیو تبدیل شد. موتیف اصلی نشان دهنده عشقی است که رنه لالیک به زنان و گیاهان گلدار اختصاص داده است.

4-عطر برتر زنانه دیور میس دیور ادوپرفیوم Dior Miss Dior EDP

عطر برتر زنانه دیور میس دیور ادوپرفیوم

شروع رایحه ی دیور میس دیور ادوپرفیوم با یک فضای مرکباتی پرتقال است که حالتی نیمه شیرین و تا حدی آبدار دارد. به سمت قلب عطر که می رویم فضای گلی شما را در بر می گیرد که غالبا نت رز در آن حس می شود. در نهایت محور اصلی عطر که نعنای هندی است نمایان می گردد و کل فضای عطر توسط مشک پوشیده می شود. این عطر مناسب لباس های رنگ نسبتا روشن با استایل رسمی و کژوال است.

میس دیور رایحه ای معتدل دارد و بهترین فصل برای این رایحه پاییز و بهار است. رایحه ی این عطر کمی تمایل به گرمای بیشتری دارد بنابراین برای زمستان نیز قابل استفاده است ولی بهتر است در فصل تابستان استفاده نکنید یا اینکه در شب های تابستان با تعداد اسپری های کنترل شده از آن لذت ببرید. میس دیور ادوپرفیوم مناسب سنین جوان و میانسال است. این عطر دارای پخش رایحه ی بسیار خوب و ماندگاری بالاست.

5-عطر برتر زنانه شنل کوکو مادمازل Chanel Coco Mademoiselle

عطر برتر زنانه شنل کوکو مادمازل

شنل کوکو مادمازل داراي رایحه ای زنانه و کهربایی پر از شخصیت است که با طراوت شدید خود همه را شگفت زده می كند. نامی دوگانه که دو چهره زن را تداعی می نمايد : پیچیده و تحریک آمیز، مستقل و دوست داشتنی.

ادکلن شنل کوکو مادمازل ، عطری درخشان با رايحه ي جسورانه ،گلي- کهربايي ، شیرین و معتدل است ادوپرفيوم شنل کوکو مادمازل كه در سال 2001 روانه بازار شد با رایحه ی خود یک جوان شجاع و جسور را تداعی می کند و دارای یک ترکیب کاملاً مدرن با رایحه ای قوی و در عین حال شگفت آور و تازه است .

روایح پرتقال تازه و ترنج و شکوفه پرتقال پر جنب و جوش بلافاصله پس از اسپری کردن این عطرحس بویایی را بیدار و تحریک می کنند. نت های میانی شامل رایحه ی شفاف و حساس دست گلي خوشبو و مجلل شامل گل یاسمن و گل رز و یلانگ‌یلانگ است که کاملا رمانتیک مي باشند و نت پایه روایح جذاب نعناع هندی ، وتیور، لوبیا تونکا ، وانیل ، مشک سفيد و اوک‌ موس را در بر دارد. نت پایه شامل مشک سفید است كه رایحه را با رنگ و بويي خاکی و پودری که لطیف و پیچیده است کامل می کند. این عطر برنده جایزه في في سال 2008 شد و برای لباس شب ساخته شده است ، برای بیرون رفتن در شب و بيشتر برای استفاده روی پوست فرد قبل از خواب. رايحه ي ملايمي كه دارد آن را برای استفاده روی پوست و براي هر چهار فصل سال ایده آل کرده است.

از ادکلن های خنک و تند زنانه :ادکلن رساسی چستیتی زنانه

رايحه ي کوکو مادمازل بیشتر از هر عطر دیگری به عطر گلی میوه ای نزدیک است. در واقع، این رايحه ترکیبی از مرکبات، نرولی، یاس، گل رز و یلانگ یلانگ است که به اوج خود می رسد. مشک آنقدرها هم سنگین نیست، اما دارای رايحه ي مشخصي از نعناع هندی است.

رایحه ی کوکو مادمازل قوی شروع می‌شود، قبل از تبدیل شدن به یک رايحه ي ملايم و متعادل ، برای مدتی طولانی در همین حالت باقی می‌ماند. ازکوکو مادمازل با بوی شیرین و جذابش می توان در تمام طول سال استفاده كرد و از آن لذت برد و این عطر برای زندگی روزمره و مناسبت‌های رسمی‌تر عالیست و مناسب هر شرايط آب و هوايي می باشد .

6-عطر برتر زنانه کرید اونتوس Creed Aventus for Her

عطر برتر زنانه کرید اونتوس

شاید مشهور ترین برند نیش در دهه ی اخیر برند کرید باشد. بعد از موفقیت بسیار عظیم اونتوس مردانه کرید اقدام به ساخت زوج زنانه ی این عطر نمود .

در لحظات اول پس از اسپری بوی میوه ای و مرکباتی با خودنمایی سیب سبز در کنار برگاموت و فضای سبز برگ بنفشه و رایحه ای کمی ادویه ای حس می شود. پس از چند دقیقه رایحه ی چوب صندل مایسور که با کیفیت ترین نوع چوب صندل است پررنگ می شود و توسط رز بسیار لطیف و فضایی رزینی دودی همراهی می گردد. سپس بعد میوه ای آن توسط تمشک سیاه و هلو قدرتمند تر شده و در نهایت همگی بر بستری کهربایی می نشینند. این عطر دارای ماندگاری بسیار خوب و پخش بو قدرتمندی است.

7-عطر برتر زنانه فرانسیس کرکجان باکارات رژ 540 Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 54040

عطر برتر زنانه فرانسیس کرکجان باکارات رژ 540

فرانسیس کرکجان باکارات رژ 540 ،عطری گلی کهربایی زنانه – مردانه است. که در سال 2015 به بازار عرضه شد. عطار و سازنده این عطر فرانسیس کورکجیان است. نت ابتدایی آن شامل رایحه ی زعفران و یاس می باشد. رایحه میانی متشکل از چوب عنبر است. نت های پایه نیز عبارتند از رایحه ی رزین صنوبر و سدر.

این عطر دارای رایحه گرم و شیرین است که در دسته بویایی شرقی گلی قرار دارد بوی این عطر بسیار مسحور کننده و ترکیبی از بوی شیشه گداخته شده و قند سوخته شده است که رایحه بینظیری را به مشام شما می رساند.رایحه ی این ادکلن لاکچری و گران قیمت است .با استفاده از این عطر بوی زنان ثروتمند را خواهید داد.
ادکلن کرید اونتوس زنانه در سال 2016 عرضه شد. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی سیب سبز، ترنج، لیمو، نعناع هندی، فلفل صورتی و بنفشه و نت های میانی متشکل از رایحه ی مشک، رز، چوب صندل و استایراکس هستند. نت های پایه نیز عبارتند از انگور فرنگی سیاه، هلو، عنبر، یاس بنفش و یلانگ یلانگ.

پس از موفقیت بزرگ عطر مردانه اونتوس که در سال 2010 به مناسبت 250 سالگی کرید عرضه شد و یکی از بهترین ومحبوب ترین عطری است که تاکنون در تاریخ خانه کرید ساخته شده است و ترکیبی پیچیده می باشد که زندگی سلطنتی امپراتور ناپلئون را جشن گرفت ، کرید تصمیم گرفت تا نسخه زنانه خود را بسازد . عطر زنانه کرید اونتوس به اندازه مردانه افسانه ای آن جذاب است.ادکلن کرید اونتوس زنانه به عنوان یک عطر میوه ای – تازه و قدرتمند، مطمئن، مسحورکننده و مقاومت ناپذیر معرفی شده است.

این ادکلن همانند مردانه ی آن رایحه ای جسورانه ، نوآورانه و بی بدیلی دارد که توانست یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین عطرهای بازار عطر و ادکلن باشد. زمانیکه این عطر مست کننده را استفاده می کنید ، هاله ای از اعتماد به نفس و قدرت به همراه خواهید داشت.

8-عطر تیری موگلر الین زنانه Thierry Mugler Alien edp

عطر تیری موگلر الین زنانه

عطر تیری موگلر الین ،عطری کهربایی –چوبی است که توسط دومینیک روپیون و لوران برویرطراحی و در سال 2005 روانه بازار شد. نت ابتدایی آن شامل رایحه یاسمین است وبه بیانی دیگر شکوفایی و آغازی دراماتیک حاصل از رایحه ی یاس هندی با طبیعت شدیدا گرمش در تیری موگلر جریان دارد. نت میانی حاوی نت های چوبی ونت پایه ازکهربا تشکیل شده است. این عطر ماندگاری بالایی دارد و با رایحه ی شیرین و گلی خود مناسب روزهای سرد زمستانیست .

آلین رایحه ای بی نظیری را منتشر نمود و حق انجام آن را با نام خود ثبت کرد . سیزده سال پس از موفقیت عظیم آنجل، تیری موگلر بار دیگر با این عطر بی نظیر دنیای عطرسازی را به چالش کشید و طرفداران بسیاری در دنیا پیدا کرد .

تیری موگلر یک اکسیر جادویی است که در یک بطری ارغوانی عمیق و مرموز به شکل طلسم طراحی شده است، که یادآور سنگ فلسفی یا یک شیء جنگی است.

طراحان تری موگلر با ترکیب نت های کهربای گرم و سفید در پایه، نت های چوبی در قلب، و یاس هندی آفتابی درنت اولیه یک اکسیر اصلی را تولید کرده اندکه در منحصربه‌فردترین بطری بنفش با رنگ‌های طلایی در کلاهک محصور شده است. عطر تیری موگلر الین از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی زیاد است.

تری موگلر رایحه ای سنگین ، اغوا کننده و جسورانه ای دارد . رایحه ی خوش گل یاسمن همراه با رایحه ی چوبی و مشک ترکیبی عالی و جذابی را شکل داده است . از این عطر می توانید در تمام طول سال استفاده نمایید (فقط در تابستان بیش از حد اسپری نکنید) و با توجه به رایحه ی گرمش برای مهمانی/کلوب/شب/زمستان مناسب تر است.

9-فردریک مال کارنال فلاور عطر برتر زنانهFrederic Malle Carnal Flower

فردریک مال کارنال فلاور عطر برتر زنانه

فردریک مال شاهکار های متعددی دارد و یقینا یکی از آنها کارنال فلاور است. با اینکه ای عطر مردانه زنانه معرفی شده ولی ذات زنانه ی آن بارز تر است. شروع رایحه ی عطر با فضای کمی مرکباتی و میوه ای است که برگاموت و خربزه را می توان حس کرد.

همچنین نارگیل حس چرب و شیرینی به عطر می دهد و نت اکالیپتوس حسی اروماتیک و معطر در آن ایجاد کرده است. نوبت به فضای گلی عطر می رسد که محوریت اصلی آن گل مریم یا همان توبروز است و در همراهی آن یاسمن و شکوفه ی پرتقال قرار گرفته است .

باید توجه داشته باشید که مریم و یاسمن در این عطر مقداری ذات ایندولیک قابل توجهی دارند و کمی حسی حیوانی در آن ایجاد کرده اند. در نهایت مشک بر حول عطر پیچیده می شود.

10-لانکوم لاویه است بله عطر برتر زنانه La Vie Est Belle

لانکوم لاویه است بله عطر برتر زنانه

لاویه است بله عطری از لانکوم است که از پاییز 2012 در بازار عرضه شد. مفهوم این عطر با ایده زیبایی طبیعی و ساده ، آزادی از کنوانسیون ها و و انتخاب چشم اندازی از خوشبختی ، متمرکز شده است. این عطر نوعی نگاه به زندگی دارد که از شادی و لذت در چیزهای کوچک الهام گرفته شده است وبا حال و هوای شیرین و گرمش برای فصول سرد سال بسیار مناسب است.
طراحی و فرمولاسیون این ادکلن لانکوم توسط دو عطرساز مشهور با نام‌های دومینیک روپیون و آنه فلیپوانجام شده است .
لا ویه است بله ،عطری مدرن و پیچیده است که تجربه‌ای اسپایسی و گرم از رایحه‌های شرقی را در کنار سویه‌های گل‌فام و شیرین دیگر رایحه‌ها برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.
اسانس اولیه آن شامل رایحه ی انگور فرنگی سیاه ،گلابی و نت میانی متشکل از رایحه ی زنبق، یاس ،شکوفه پرتقال ونت پایه آن عبارت است از وانیل، دانه تونکا، پرالین ،نعناع هندی است .
ترکیبی معجزه گر برای جذب مردان شیک پوش ! با یک بار استفاده از این عطربی نظیربا ذات سرمستی‌آور به توانایی آن در جذب مردان پی خواهید برد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *