بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطر مشابه مانیفستو

عطر مشابه مانیفستو

عطر مانیفستو از ایو سن لورن، عطرزنانه اي است کهربایی گلی وانيلي كه در سال 2012 به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی مانیفستو متشكل از رایحه ی انگور فرنگی سیاه، ترنج و نت های سبز هستند. نت های میانی عبارتند از یاس سامباک و زنبق دره و نت های پایه حاوي رایحه ی وانیل، دانه تونکا، چوب صندل و سدر مي باشند. رایحه ی اين عطر پر از شور و احساس و شيرين و گرم است.

چهره ي تبليغاتي این عطر بازیگر جسیکا چستین است که اعلام کرد: ” ایو سن لورن برندی است که عمیقاً به من الهام می‌دهد. از زمان ایجاد آن، این برند ارزش‌های قوی‌ای را منتقل کرده است که من آن‌ها را گرامی می‌دارم، مانند تعهد تزلزل ناپذیر، عشق مطلق و جسارت زنانه. عطر مانیفستو نشانی از همه آن ها است.”

این ترکیب توسط Anne Flipo و Loc Dong ساخته شده است. با رایحه ی سبز و تازه، ترنج و توت سیاه شروع می شود. قلب عطر شامل آکوردهایی از گلهای سفید مانند یاس سامباک و زنبق دره است.نت پایه ي آن چوبی و کمی شرقی است و نت های سدر، چوب صندل، وانیل و دانه تونکا را به تصویر می کشد.اين عطر مناسب روزهاي سرد و گرم سال است .

شلید دوست داشته باشید :عطر جذاب دیور ساواج

خانه مد ایو سن لورن با عطر زنانه مانیفستو، زنانگی را با تمام شیفتگی و تطبیق پذیری آن جشن می گیرد.عطر مانیفستو داراي رایحه بسیار زنانه، گل‌دار، پرشور، شاداب، مجلل، جسورانه و در عین حال فوق‌العاده حسی، لطیف، گرم و ملایم با طعمی شیرین مي باشد، عطر چندوجهی مانیفستو از ایو سن لورن جذابیت مقاومت‌ناپذیر و شخصیتی شگفت‌انگیز وحس خوب دارد.

اين عطر عالی و نجیب برای زنانی که دارای جسارت، شهود، اشتیاق، خودانگیختگی، اعتماد به نفس، عظمت و حسی ظریف هستند ، ایجاد شده است زنانی که آگاهانه زندگی را به سبک پیچیده همراه با عشق تركيب می کنند .

عطر مشابه مانیفستو

این عطر در حجم های 30، 50 و 90 میلی لیتر ادو پرفیوم عرضه می شود.

در ادامه به معرفي عطرهاي مشابه مانیفستو براي دوستداران اين عطر مي پردازيم.

1-ایو سن لورن مانیفستو له الکسیر Yves Saint Laurent Manifesto l’Elixir

ایو سن لورن مانیفستو له الکسیر

ایو سن لورن مانیفستو له الکسیر یک ادو پرفیوم از برند Yves Saint Laurent است. این عطر دارای رایحه ی شرقی قوی وعناصر گلی است. اين ادو پرفیوم مخصوصاً برای خانم‌هایي مناسب است که احساسات را دوست دارند و می‌خواهند جنبه زنانه خود را برجسته کنند.
ایو سن لورن مانیفستو له الکسیرترکیبی استادانه از Yves Saint Laurent است که اولین بار در سال 2013 در معرض دید عموم قرار گرفت. نت بالایی با نارنگي ماندارین و ترنج مشخص می شود. با روايح ملایم گل سرخ، یاس و هلیوتروپ، تكميل می شود که حواس را تحریک می کند. سپس با اسانس های وانیل شیرین، چوب ترمه خوب و آمبروکسان متمایز، رایحه ای بی نظیر ایجاد می شود که شما را به آرامش دعوت می کند و فضای زیادی را برای احساس خوب باز می کند.

شاید عطر مورد علاقه شما باشد :عطر ایو سن لورن لیبره زنانه

ایو سن لورن مانیفستو له الکسیر با نت‌های گلی و شرقی بازی می‌شو د و از این رو از سایر عطرهای این سری متمایز است. نت‌های بازیگوش و احساسی مانند چای سبز، فریزیا و ترمه منجر به بوسه‌ای پرشور از عطر می‌شود که بر استفاده کننده پخش می‌شود و او را در مانیفستی از قدرت، زنانگی و ظرافت می‌پیچد.

2-عطر لاگوست او د لاگوست سنسوله عطر ي مشابه مانیفستو Lacoste Eau De Lacoste Sensuelle

عطر لاگوست او د لاگوست سنسوله عطر ي مشابه مانیفستو

عطر لاگوست او د لاگوست سنسوله عطری است زنانه که در سال 2013 وارد بازار شد. نت اولیه أن داراي رایحه ي انگور فرنگی سیاه و فلفل صورتی و نت میانی شامل نخود شیرین، گلایل و رز ترکی است. نت های پایه نوقا و عنبر هستند.

EAU DE LACOSTE SENSUELLE به دنبال عرضه ادو لاکوست اصلی (در ابتدای سال 2013) است. این عطر در یک بطری با همان طرح، اما در رنگی متفاوت، آبی پررنگ قرار گرفته است. عطر تیره تر شده و شیرینی اصلی میوه ها با طعم لذیذ جذاب نوگاتین جایگزین شده است.

از عطر های جذاب مردانه :ادکلن رساسی بلو فور من

لاگوست او د لاگوست سنسوله داراي رایحه اي ظریف اما غیررسمی است كه با پیچشی ملایم یادآور یک عصر شاد است. با شروع با طراوت نسیم عصر، عطر با فلفل صورتی درخشان و پر جنب و جوش و انگور فرنگی سیاه ترش متضاد باز می شود. وقتي خورشید شروع به غروب می‌کند، لاگوست او د لاگوست سنسوله تکامل می‌یابد و فضا تغییر می‌کند: ظرافت تمیز رز ترکی با جوهره لطیف گل نخود شیرین و گل‌های جدید و منحصربه‌فرد Gladiolus Inflexus ترکیب می‌شود. پس از غروب آفتاب، شدت عصر و همه چیزهای دیگر حس ملایم نوگاتین با راحتی غنی کهربا ترکیب می شود تا عطری عالی را برای آماده کردن صحنه شب پیش رو ارائه دهد.”

نت اولیه أن داراي رایحه ي انگور فرنگی سیاه و فلفل صورتی و نت میانی متشكل از رایحه ي گلایل ، رز ، گل نخودمي باشد و نت پایه عبارت است از رایحه ي شیرینی نوقا و کهربا.

3-ادو پرفیوم آمبر دل سور کارنر بارسلونا داراي رایحه ي مشابه مانیفستو Carner Barcelona Ambar Del Sur Eau de Parfum

ادو پرفیوم آمبر دل سور کارنر بارسلونا داراي  رایحه ي مشابه مانیفستو

عطر آمبر دل سور کارنر بارسلونا عطری است از خانواده آمبرا و زنانه -مردانه كه از سال 2018 در دسترس است. نت بالایی أن داراي رایحه ترنج است; نت‌های میانی عبارتند از کهربا، برگ گیاه پتچولی اندونزیایی، چوب صندل استرالیایی و یاس آبی. نت های پایه داراي رایحه مر، وانیل ماداگاسکار، دانه تونکا و لابدانوم اسپانیایی هستند. اين عطربه طور كلي داراي رایحه چوبی، ادویه‌ای، بالزامیک و پودری است و همچنین از روایح کهربا، وانیل و نعناع هندی در أن استفاده شده و طعمی شیرین و طبعی گرم دارد.

از عطر های مردانه -زنانه جذاب :ادکلن جاست کال می مکسی مردانه

به ياد دورانی که خانواده سلطنتی موهای خود را با مشک‌های نفیس معطر می‌کردند، عطر کهربای خاکستری کارنر بارسلونا در فضا می‌پیچید ونت های مسحورکننده ي أن با گل‌ها و عاشقانه‌هايش شکوفا می‌شود. آمبار دل سور ادای احترامی معطر به اندلس گذشته است.

وانیل، دانه تونکا و کهربای خاکستری ترکیبی لذت‌بخش است که روی پوست باقی می‌ماند.

4- ادکلن جورجیو آرمانی امپریو آرمانی لِی داراي رایحه ي مشابه مانیفستو Giorgio Armani Emporio Armani Lei

ادکلن جورجیو آرمانی امپریو آرمانی لِی داراي  رایحه ي مشابه مانیفستو

عطر جورجیو آرمانی امپریو آرمانی لِی یک عطر گلی کهربایی زنانه است كه در سال 1998 عرضه شد. عطار اصلی این عطر Daniela (Roche) Andrier است. نت‌های ابتدایی شامل رایحه ي لیموترش، ترنج، گلابی، گلابی، پرتقال ماندارین و آناناس و نت های میانی شامل هلیوتروپ، ریشه زنبق، یاس و زنبق دره هستند. نت های پایه عبارتند از چوب صندل، وانیل، مشک، بادام، دانه تونکا، سدر و عنبر.

از ادکلن های خنک و تند زنانه :ادکلن رساسی چستیتی زنانه

امپریو آرمانی لِی مناسب فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان است و بهتر است در طول روز و در مهماني روزانه استفاده شود.

5-عطر زنانه اوریفلیم سوفیور so fever her by oriflame

عطر اوریفلیم سوفیور یک عطر عنبر گلی زنانه و اغوا کننده است كه از سال 2015 در دسترس بوده است. عطار این عطر Vincent Schaller است. نت های ابتدایی أن داراي رایحه ي توت سیاه، فلفل صورتی و ترنج و نت های میانی داراي رایحه ي آلو ، شکوفه زنجبیل و شکوفه سیب مي باشند. نت های پایه عبارتند از وانیل، شیرین بیان سیاه، شیرین بیان و چوب صندل. اوریفلیم سوفیور داراي رایحه ي گرم و شیرین و مناسب بانوی پرنشاط است و داراي پخش بو و ماندگاری بالا است.

كشورسازنده و مبدا اوریفلیم سوفیور سوئد است و نوع رایحه ي أن گیاهی، شرقی مي باشد .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *