بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطر مشابه بلك اوپیوم

عطر مشابه بلک اوپیوم

اگر از طرفدران عطر زنانه بلک اوپیوم هستید در این مقاله عطر مشابه بلك اوپیوم را به شما معرفی میکنیم.

ایو سن لورن بلک اپیوم را در سال 2014 به عنوان عطر وانیلی -کهربایی ،برای زنان عرضه کرد. این عطر یک ترکیب عالی از YSL است که جنبه تاریک و مرموز نت های کلاسیک را معرفی می کند. در این عطر ،رایحه قهوه غالب است البته همراه با آکوردهای وانیلی ملایم شیرین و تند.

رایحه این عطر با رایحه ی میوه ای و خوشبو شروع می شود که منجر به رایحه ای تازه و آجیلی با ته رنگ های گلی شکوفه پرتقال و  فلفل صورتی می شود.

شلید دوست داشته باشید :عطر جذاب دیور ساواج

سپس رایحه ی قهوه به نت های میاني می رسند و رایحه ملایم این عطر را به رایحه ای پررنگ و حسی تبدیل می کنند. بعد از مدتی که عطر خشک شد، بوی کاکائو و شیرینی کاراملی قهوه و شیرین بیان خواهید داشت.

عطر مشابه بلك اوپیوم

در نهایت، بوی شیرین چوب کشمیر و وانیل را با پیچ و تاب هیجان انگیز نعناع هندی دریافت خواهید کرد. بعلاوه، بادام تلخ و سدر ته رنگی طولانی مدت ایجاد می کنند که از نت میانی شروع می شود و برای همیشه روی پوست شما ماندگار می شود.

نت بالایی شامل رایحه ی فلفل صورتی، شکوفه پرتقال، گلابی است و نت میانی از رایحه ی گل یاس، قهوه، شیرین بیان، بادام تلخ تشکیل شده است و در اخر رایحه نت پایه متشکل است از رایحه ی سدر، وانیل، چوب کشمیر، نعناع هندی.

بنابراین، در این عطر، شما متفاوت ترین رایحه ها را درک می کنید که به واسطه آن می توانید یک شب به یاد ماندنی را با شریک زندگی خود ایجاد کنید .در واقع، بیشتر اقایان عاشق این عطر می شوند .

می توان گفت این ترکیب متعادلی از شیرینی با نت های تلخ کافئین است.

رایحه این عطر برای شب های زمستانی که می خواهید زمان خوبی را با افراد خاص بگذرانید عالی است. ماندگاری این عطر زنانه 6 تا 7 ساعت همراه با رایحه ی ملایم و سیلاژ خوب و پراکندگی قوی است.

کدام عطرها بویی شبیه به ایو سن لورن بلک اوپیوم Yves Saint Laurent Black Opium دارند؟

اکنون اطلاعات کافی در مورد Black Opium By YSL دارید، بیایید شروع به ذکر 5 عطر برتر که بویی شبیه به YSL Black Opium دارند ،کنیم.گرچه پیدا کردن تطابق دقیق با عطر YSL Black Opium دشوار است. این نوع تعادل متناسب بين قهوه، چوب و میوه ها به ندرت در دنیای عطرسازی وجود دارد.اگر از بلک اپیوم لذت می برید، عطرهاي زیرشما را ناامید نخواهند کرد.

1-ایو سن لورن بلک اوپیوم نویت بلانچ Yves Saint Laurent Black Opium Nuit Blanche

ایو سن لورن بلک اوپیوم نویت بلانچ

نت اولیه ي اين عطرداراي رايحه ي فلفل بوربون، برنج، بادیان و نت میانی حاوي رايحه ي شکوفه پرتقال، گشنیز، قهوه، گل صد تومانی مي باشد.نت پایه نيز عبارت است از رايحه ي شیر، چوب صندل، وانیل، کارامل، مشک سفید.

عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم نویت بلانچ دیگر عطری است که متعلق به همین خط است و بویی یکسان با بلك اوپیوم دارد. این برند این عطر را در سال 2016 به عنوان عطر وانیلی کهربایی عرضه کرد.

این سومین نسخه بلك اوپیوم از Nuit Blanche (جشنواره هنری پاریس) الهام گرفته شده است. شما همچنین برخی از نت های قهوه مشابه را در عطر هاي این خط پیدا می کنید، مانند Black Opium Extreme و Black Opium Intense.

شاید عطر مورد علاقه شما باشد :عطر ایو سن لورن لیبره زنانه

با طعم چوبی بالزامیک و کمی کاج و مرکبات شروع می شود. شما یک اسانس ملایم و در عین حال یکسان از برنج و بادیان را احساس می کنید که در واقع بوی برخی از آب نبات های کاراملی می دهد.

چند دقیقه بعد، این عطر شیرین شیری به تدریج به بوی پررنگ قهوه و گشنیز تبدیل مي شود. هر دوی این مواد رایحه ای قوی دارند، بنابراین گل صد تومانی و شکوفه پرتقال به کاهش جسارت برای ارائه رایحه ای زیبا و حسی کمک می کند.

در نهایت، این عطر بوی شیرین، مشکی، چوبی مشکي، چوب صندل و وانیل را ارائه می دهد. در این نت پایانی، نت‌های پودری و شوری که از شیر و کارامل به دست می‌آیند نیز پیدا می‌کنید. بوی شیرین و ملایمش بیش از 6 ساعت با پراکندگی قابل توجه باقی می ماند.

از عطر های جذاب مردانه :ادکلن رساسی بلو فور من

اين عطر بهترین گزینه برای روزهای پاییز و زمستان است که با طبیعت تازه و در عین حال بازیگوش خود می تواند مراسم رسمی تا غیررسمی شما را پوشش دهد. بوی گشنیز و قهوه، رویداد یکنواخت شما را به رویدادی شاد تبدیل می کند.

ترکیب متعادل عالی از رايحه ي گشنیز و قهوه داشته و نزدیکترین و قابل تقدیرترین رايحه به ایو سن لورن بلک اوپیوم است . بافت صاف و کرمی مشک بوی أن را جذاب می کند و بهترین انتخاب برای کسانی است که از شیرینی آن لذت می برند.

2-عطر نیشان هاندرد سایلنت ویزعطر مشابه بلك اوپیوم Nishane Hundred Silent Ways

عطر نیشان هاندرد سایلنت ویز

نت اولیه ي أن حاوي رايحه ي هلو،نارنگي ماندارین، گل سرخ و نت میانی متشكل از رايحه ي یاس، گاردنیا، پونه کوهی مي باشد.رایحه نت پایه عبارت است از رايحه ي چوب صندل، وانیل، وتیور.

هاندرد سایلنت ویز در سال 2016 به عنوان یک عطر یونیسکس توسط نیشان به بازار عرضه شد. این عطر جذاب ترین عطری است که شبیه ایو سن لورن بلک اپیوم است، همچنین انتخاب خوبی برای یک شخصیت مردانه است.

از اولین بو کردن، بوی هلو را حس می کنید که با نت های تازه و تند پوست نارنگي ماندارین ترکیب می شود. بعلاوه، نت لطیفی از سل کاراملیزه شده را خواهید دید که در نت های قلبی نیز قابل توجه است.

کل بوی مرکبات تازه به رایحه گلی از یاس و گاردنیا تبدیل می شود و بوی گل تازه همه کاره گل زنبق مخلوط با گل سرخ یک مهمانی با بوی شگفت انگیز ایجاد می کند.

این نت گلی به شدت به رایحه چوبی شیرین چوب صندل و وانیل تغییر می کند، در حالی که بوی دودی خاکی وتیور، شیرینی را کاهش می دهد و همه آنها را با هم متعادل می کند.

رایحه جذاب بسته به تمایل بدن شما به تعریق ،بین 10 تا 12 ساعت ماندگاری دارد.

از عطر های مردانه -زنانه جذاب :ادکلن جاست کال می مکسی مردانه

عطر نیشان هاندرد سایلنت ویز یک عطر یونیسکس است که در هر فصلی می توان از أن استفاده کرد و در روزهای تابستان ماندگاری بالایی دارد. علاوه بر این، می‌توانید آنها را در برنامه‌های رسمی و معمولی استفاده کنيد.

نیشان هاندرد سایلنت ویزعطر یونیسکس ایو سن لورن بلک اپیوم است و رایحه گرم با ماندگاری طولانی همراه با سیلاژ عالی دارد و ترکیبی عالی از چوب، میوه و گل است.

3-عطر دیور پویزن گرل ادو پرفیوم عطر مشابه بلك اوپیوم Dior Poison Girl Eau De Parfum

عطر دیور پویزن گرل ادو پرفیوم عطر مشابه بلك اوپیوم

دیور عطر جاودانه و کلاسیک خود را مانند ایو سن لورن بلک اپیوم به نام پویزن گرل ساخت. این عطر برای زنانی ساخته شده است که از ریسک کردن نمی ترسند.
رایحه شیرین، گلی و وانیلي به عنوان آکوردهای اصلی أن هستند. این عطر شبانه است که اگر در فصول پاییز و زمستان استفاده شود معجزه می کند. نت های آغازین متشكل از رایحه ي لیمو و پرتقال تلخ هستند و به آرامی به گل رز و شکوفه پرتقال تبدیل می شوند.
نت های پایه عبارتند از وانیل، بادام، کشمیر و دانه تونکا مخلوط با چوب صندل. این عطر در سال 2016 روانه بازار شد و در بین زنان جوان ثروتمند بسیار محبوب بود.

از ادکلن های خنک و تند زنانه :ادکلن رساسی چستیتی زنانه
پویزن گرل طرفداران خود را دارد و بين زنان شهرت بسيار دارد. بنابراین به هیچ وجه نمی خواهم با مقایسه آن با ایو سن لورن بلک اپتیوم از ارزش هاي أن بکاهيم. اما درخانواده گورمند( در دنیای عطرسازی به عطری اشاره می‌کند که رایحه های خوراکی زیادی از آن به مشام برسد. در نتیجه اگر به دنبال بهترین عطري می‌گردید که سرشار از رایحه های وانیل، دارچین و عسل باشد، درواقع شما به فکر خرید یک عطر «گُورمند» هستید)هر دوی این عطرها به طرز شگفت انگیزی شبیه هم هستند.

4-عطر دولچه گابانا د اونلی وان عطر مشابه بلك اوپیوم Dolce Gabbana The Only One

عطر دولچه گابانا د اونلی وان عطر مشابه بلك اوپیوم

ایو سن لورن بلک اپیوم در اصل یک عطر وانیلی کهربایی است. ایو سن لورن چندین سال است که عطرهای بوتیک تولید می کند.اما هیچ چیز به اندازه بلک اپیوم موفق و خوشایند نبود، برای لیست ما در بين رایحه هایی مشابه بلک اپیوم، این عطر دولچه گابانا د اونلی وان سزاوار یک جایگاه عالی است. کاربر پیشنهادی برای این عطر، زنان بزرگسالی است که خواهان بویی بالغ از خط عطرهای D&G هستند.
ماندگاري متوسط تا طولانی دارد و سیلاژ أن متوسط است.
این عطر یک جایگزین و کاملا صادقانه، نسخه بهتر بلک اپتیوم است. این جوهر پیچیده یک زن را به تصویر می کشد و جنبه ای بازیگوش به هاله او می بخشد. آکورد مرکزی کارامل و نت های پایه از وانیل و پتچولی تشکیل شده است.
قهوه، پرتقال، شکوفه پرتقال و زنبق نت میانی هستند و برای تجربه تاثیر کامل این عطر ،باید آن را در پاییز و شب استفاده کنید. به گفته یک مجله مشهور مشهور، امیلیا کلارک این محصول را تایید کرده و طرفدار آن است.

5-عطر زارا گاردنیا ادو پرفیوم عطر مشابه بلك اوپیومZARA Gardenia EDP

عطر زارا گاردنیا ادو پرفیوم عطر مشابه بلك اوپیوم

زارا گاردنیا حس وانیل شیرین و زنانه را به خود گرفته و تعبیر سنتی آندروژنی عطر را کنار گذاشته است. یک عطر تریاک مشکی واقعی در حالی که آکورد مرکزی را به رنگ گلی سفید نگه می دارد.

نت های پایه این عطر وانیل و قهوه و رايحه ي أغازین آن شکوفه پرتقال است. در اولین باری که از آن استفا ده می کنید، می توانید انتظار ترکیبی زیبا از نت های لذیذ و گل را داشته باشید.

زارا گاردنیا برای پوشیدن در قرارهای شبانه و رویدادهایی که افراد را ملزم به ایستادن در مجاورت آنها می کند، مناسب است. همچنین توصیه می شود آن را در فصل زمستان به جای تابستان استفا ده کنید زیرا بوی آن به راحتی محو نمی شود.

گاردنیا گزینه دیگری برای رایحه مشابه با رایحه بلک اپیوم اصلی است. با استفاده بيشتر از نت شکوفه پرتقال و گل های دیگر رایحه ي اين عطر شفاف تر است، اما گاردنیا تقریباً چیزی را که ما به دنبال آن هستیم به تصویر می کشد.
با این حال، اگر می خواهید رایحه اي سبک تر و بدون همان سطوح قهوه و وانیل داشته باشید، این عطرمی تواند انتخاب خوبی باشد.
طول عمر و ماندگاری طولانی همراه با سیلاژ بسیار خوب دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *