بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطر زنانه با بوی تمیزی

عطرهای زنانه با بوی تمیزی

با‌خرید‌ عطر زنانه با بوی تمیزی حس‌ آرامش و نشاط را به خود هدیه‌ دهید.

آیا می دانستید که عطرها می توانند بر خلق و خو و رفتار اجتماعی ما تأثیر بگذارند؟ به همین دلیل است که رایحه‌های گلی فریبنده و رایحه‌های مرکبات نشاط‌بخش هستند و نت‌های میوه‌ای روح را تقویت می‌کنند. اما در مورد عطرهای تازه و با بوی تمیز نیز باید گفت ،این عطرها آرامش را تداعی می‌کنند و شما را به یاد هوای صبح زود در دامنه کوه، کتانی تمیز یا نسیم اقیانوس می‌اندازند. آنها انتخاب مناسبی برای کسانی هستند که نمی توانند عطرهای سنگین را تحمل کنند.

برداشتن گام‌هایی برای ایجاد فضایی آرامش‌بخش و فرش یکی از بهترین آرامش دهنده ها و متعادل کننده ی خلق‌وخو است .به این فکر کنید که چه حس خوبی به شما می‌دهد وقتی نور خورشید صبحگاهی وارد اتاق می شود و یا با ملحفه‌های نرم و تمیز به رختخواب می روید یا تیشرت و یا پیراهن سفید مورد علاقه‌تان را می پوشید که بوی نرم کننده و یا شوینده ی خوشبویی می دهد و تداعی کننده ی تمیزی برای شما است .اگر زندگیتان آنقدر شلوغ است که نمی‌توانید آن قدر که می‌خواهید آرامش خود را حفظ کنید یا فقط می‌خواهید آن را به یک تجربه چند حسی تبدیل کنید، یک عطر تازه و تمیز میانبر شما برای حس خوشبختی ساده است. مطالعات نشان می دهد که عطر قدرت تأثیرگذاری بر خلق و خوی شما، کاهش استرس و آرامش عضلات دارد به طوریکه ما آن را به عنوان شواهدی قانع کننده می دانیم که انتخاب یک رایحه جدید تقویت کننده خلق و خو که شما را به یاد نسیم تازه یا صبح های بارانی جمعه می اندازد می تواند حس خوش و آرامش بخشی برای شما به همراه داشته باشد .

یک رایحه تازه و تمیز برای همه بسیار دلچسب وآرام‌کننده‌ می باشد.

عطر با بوی تمیزی را می توان مانند لوح تمیز در نظر  گرفت .رایحه ای سبک و مطبوع که شما را سنگین نمی کند و بوی لباس های تازه می دهد .شگفت انگیز به نظر می رسد درست است؟ ما ۶ مورد از بهترین عطرهای با بوی تمیز را در زیر گردآوری کرده ایم که حس شما را تقویت می کنند.

عطر با بوی تازه چیست؟

عطر با بوی تازه چیست؟

یک عطر “تازه” معمولا دارای ترکیبات میوه ای، سبز، آب، مرکبات و معطر است که رایحه ای سبک و با طراوت به آن می بخشد. این عطرها همچنین به‌عنوان عطرهای‌ «خنک» تلقی می‌شوند که تصویری از آب و هوای خنک‌تر را القا می‌کنند و نسبت به عطرهای‌ گل‌دار و چوبی‌، قدرت ماندگاری کوتاه‌تری دارند.

اگر شما یک زن هستید، پس باید بدانید که چرا ما نمی‌توانیم بدون یک بطری عطر کلاسیک و بوی شیرین زندگی کنیم. به هر حال، زنان در تمام گروه‌های سنی می‌خواهند احساس جذاب‌و زیبایی داشته باشند و یک عطر خوب می‌تواند به ما در رسیدن به این حس کمک کند. زنان همیشه در مورد نحوه ظاهر، لباس پوشیدن و رفتارشان از سنین پایین شستشوی مغزی داده میشوند!بهترین دوست چنین زنان قدرتمند و مستقلی، عطرهای واقعاً خوشبو است که به او احساس ملکه می دهد. زنان امروزی نسبت به گذشته قدرتمندتر هستند و بهترین ها را می خواهند.

اما‌ما‌اصطلاح‌مشابهی به‌نام عطر‌تمیز‌ نیز‌داریم .

چه چیزی رایحه ی یک عطر را “تمیز” می کند؟دقیقاً چه چیزی عطر CLEAN را می سازد؟

عطر تمیز یک روند جدید در صنعت عطر است که به سرعت در حال محبوبیت است. عطر تمیز که به عنوان عطر طبیعی نیز شناخته می‌شود، تنها با استفاده از مواد طبیعی مانند اسانس‌ها، عصاره‌های گیاهی، تنتور، رزین و عصاره‌های گیاهی ساخته می‌شود. برخلاف عطرهای سنتی که اغلب حاوی مواد شیمیایی مضر و مواد مصنوعی مضر هستند، عطرهای تمیز عاری از این مواد مضر هستند و آنها را سالم تر و ایمن تر هم برای کاربر و هم برای محیط زیست می کند.

مزایای‌عطرهای‌تمیز

یکی از مزایای اصلی عطر تمیز تاثیر آن بر سلامتی است. عطرهای سنتی اغلب با استفاده از مواد مصنوعی ساخته می‌شوند که می‌توانند باعث تحریک پوست، واکنش‌های آلرژیک و سایر مشکلات سلامتی مانند نوسانات خلقی، افزایش وزن و بیماری‌های جدی‌تر شوند که برخی از مواد با بیماری‌های خودایمنی، برخی سرطان‌ها، ناهنجاری‌ها در جنین متولد نشده مرتبط هستند.

از طرف دیگر عطرهای تمیز تنها با استفاده از مواد تمیز ساخته می شوند و خطر تحریک پوست و سایر مشکلات سلامتی را کاهش می دهند. علاوه بر این، عطرهای تمیز اغلب با استفاده از مواد تمیز با کیفیت بالا ساخته می شوند که می تواند مزایای درمانی مانند کاهش استرس و بهبود خلق و خو داشته باشد.

یکی دیگر از مزایای عطر تمیز تاثیر آن بر محیط است. عطرهای سنتی اغلب با استفاده از مواد شیمیایی مضر ساخته می شوند که از منابع تجدید ناپذیر مشتق شده اند و می توانند برای محیط زیست مضر باشند. از سوی دیگر، عطرهای تمیز تنها با استفاده از مواد طبیعی و تجدیدپذیر و مشابه طبیعت ساخته می‌شوند و تاثیرات آن بر محیط را کاهش می‌دهند. بسیاری از برندهای عطر تمیز نیز دارای شیوه های پایدار و اخلاقی هستند، مانند استفاده از بسته بندی های زیست تخریب پذیر.

هنگام انتخاب یک عطر تمیز، مهم است که به دنبال محصولاتی باشید که با استفاده از مواد تمیز مانند عصاره‌های گیاهی، رزین‌ها، تنتورها، اسانس‌ها، ایزوله‌های طبیعی و عطرهای طبیعی ساخته شده‌اند.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که عطرهای تمیز ممکن است مشخصات بوی متفاوتی نسبت به عطرهای سنتی داشته باشند. از آنجا که آنها فقط با استفاده از مواد طبیعی ساخته می شوند، رایحه ها می توانند ظریف تر و ماندگارتر از عطرهای مصنوعی باشند. با این حال، کیفیت و خلوص مواد به کار رفته در عطرهای تمیز می تواند این را جبران کند و تجربه عطر سالم تر و پایدارتری را ارائه دهد.

عطر Clean یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال گزینه ای سالم تر و ماندگارتر هستند. با ظهور زیبایی تمیز، اکنون گزینه های بسیار خوبی در دسترس هستند، بنابراین می توانید از مزایای عطر طبیعی بدون به خطر انداختن عملکرد یا کیفیت لذت ببرید. چه به دنبال یک رایحه جدید باشید و چه فقط می خواهید یک تغییر مثبت برای سلامتی و محیط زیست خود ایجاد کنید، عطر تمیز انتخابی عالی است. پس چرا آن را امتحان نکنید و همین امروزعطر‌خود‌ را‌ به عطر تمیز تغییر دهید!

این روزها به راحتی می توان عطرهای تازه و با کیفیت خوب پیدا کرد. اما وقتی به دنبال چیزی فراتر از قدرت اغواگری هستید و به عطری نیاز دارید که بوی تمیزی بدهد و بتوانید در هر زمانی از روز از آن استفاده کنید، انتخاب دشوارتر می شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما تصمیم گرفته‌ایم فهرست جدیدی از بهترین عطرهای تمیز و تازه را که از رایحه‌های گل و مرکبات تولید شده‌اند، تهیه کنیم.

این عطرهای تازه را می توان به صورت روزانه مورد استفاده قرار داد، آنها رایحه هایی با کیفیت دارند و احساس لباس های تازه شسته شده را در طول روز حفظ می کنند.

۱ـ عطر ایو سن لورن لیبره زنانه Yves Saint Laurent Libre for women

عطر ایو سن لورن لیبره زنانه

ادوتویلت ایو سن لورن لیبره زنانه با نت‌های از اسانس اسطوخودوس فرانسوی و شکوفه پرتقال مراکشی،عطر با بوی تازه.و جایگزین سبک‌تر و تازه‌تری برای ادو پرفیوم خاص این برند است.

نت اولیه آن حاوی رایحه انگور فرنگی سیاه ، اسطوخودوس ، نارنگی ماندارین ، برگ درخت نارنج ونت میانی حاوی اسطوخودوس ، یاس ، شکوفه پرتقال و نت پایه متشکل از رایحه وانیل ، عنبر ، مشک ، سدرمی‌باشد .عطر ایو سن لورن لیبره زنانه دارای‌رایحه معتدل و شیرین و گروه بویایی شرقی سرخس گونه است.

۲ـ عطر دیور جادور عطر زنانه با بوی تمیزی Dior J’Adore

عطر دیور جادور  عطر زنانه با بوی تمیزی

دیور جادور عطری کلاسیک است که نباید از روی میز آرایش شما کنار‌ رود . امروزه این عطر هنوز هم یکی از پرفروش ترین ها در سراسر جهان برای زنان است. جادور عطری بسیار شیک و زنانه است . این عطر فراتر از هاله ی زرق و برق خود، حس تمیزی پودری را ایجاد می کند.
نت‌های میوه‌ای و تازه این عطر، پس‌زمینه‌ای از گل‌های پر جنب و جوش با ردی از وانیل و مشک سفید را به‌نمایش‌می‌گذاردکه در طول روز شما را شاداب می‌کند. شما عاشق استفاده از این عطر در تابستان خواهید شد.نت اولیه ی آن حاوی رایحه ی مگنولیا، گلابی، هلو، طالبی، ترنج، پرتقال ماندارین و نت میانی متشکل از رایحه ی فریزیا، ارکیده، گل رز، بنفشه، گل یاس، گل برف، گل مریم، آلو است و نت پایه عبارت است از رایحه ی مشک، وانیل، سدر، توت سیاه.

۳ـ عطر دولچه گابانا لایت بلو زنانه عطر زنانه با بوی تمیزی Dolce&Gabbana Light Blue for Women

عطر دولچه گابانا لایت بلو زنانه عطر زنانه با بوی تمیزی

ما می‌توانیم این عطر را یک لیموناد بارایحه یاس و با نت بامبو و سیب سبز تعریف کنیم. دولچه گابانا بهترین ترکیبات را برای عطر خود و برای زنان انتخاب می کند تا فضای تابستان سیسیلی را تداعی کند، اگرچه آنها برای ارائه بویی تمیز با زیبایی و رایحه تازه گیاهی نیز عالی هستند.

ادوپرفیوم لایت بلو دارای رایحه گلی ـ میوه ای فوق العاده تازه و غیررسمی است‌که در نت های ابتدایی خود دارای رایحه ای ظریف از مشک است. این عطر یک ادو پرفیوم الهام بخش برای محصولات پاک کننده مختلف بوده و یک گزینه خوب برای خانم هایی است که نمی توانند عطرهای قوی را تحمل کنند و می خواهند در طول روز اسپری کرده و بوی تمیزی بدهند.

۴ـ ادکلن کالوین کلین سی کی وان عطر زنانه با بوی تمیزی Calvin klein CK One

ادکلن کالوین کلین سی کی وان  عطر زنانه با بوی تمیزی

کالوین کلین سی کی وان یکی از محبوب ترین «عطرهای تازه با بوی تمیزی» است که برای مردان و زنان ایده آل است. سی کی وان به عنوان یک ادو پرفیوم با رایحه ای آزاد و پر از زیبایی و هارمونی، الهام گرفته از طبیعتی بی دغدغه و متمایز است.

ترکیبات آن مانند چای سبز در نت های بالایی حسی لطیف ارائه می دهد. علاوه بر آن‌ با وجود نت های روشن مانند ماندارین، پاپایا، ترنج و لیمو، احساس شادابی و انرژی خواهید داشت.

این عطر همچنین دارای نت های معطر ظریفی از جوز هندی، بنفشه، یاس، گل رز و زنبق است.

۵ـ عطر کلینیک هپی زنانه Clinique Happy For Women

عطر کلینیک هپی زنانه

عطر کلینیک هپی زنانه دارای رایحه ای بسیار مطبوع و با طراوت است. اگرچه این عطر چند سال پیش به بازار عرضه شد، اما هنوز هم یکی از پرکاربردترین عطرهای امروزی است. این عطر دارای حسی از مرکبات است که با ترکیباتی مانند ترنج، ماندارین هندی و پرتقال تقویت شده است. نت های میانی متشکل از رایحه ی ارکیده، زنبق دره و گل رز هستند. در پس زمینه رایحه ی میموزا، زنبق، مگنولیا، کهربا و مشک وجود‌دارد. بدون شک رایحه ای که باعث لبخند شما می شود و بوی لباس های تازه شسته شده را می دهد.

۶ ـ عطر شنل چنس اوفرش عطر زنانه با بوی تمیزی Chanel Chance Eau Fraiche

عطر شنل چنس اوفرش عطر زنانه با بوی تمیزی

نت اولیه ی عطر شنل چنس اوفرش زنانه دارای رایحه ی لیمو، سدر و نت میانی حاوی رایحه ی سنبل آبی، یاس، فلفل صورتی می باشد . نت پایه نیز عبارت است ازرایحه ی خس خس، چوب درخت ساج، نعناع هندی، زنبق، مشک، عنبر .با بوی شیرین و خنکش برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب است.پوست مرکبات با رایحه‌ی‌یاس و چوب با هم همراه می شوند تا طراوت و حس تمیزی فراموش نشدنی را به ارمغان بیاورند.

3 دیدگاه در “عطر زنانه با بوی تمیزی

  1. جلیل گفت:

    باعرض سلام بسیار عالی از اطلاع رسانی عمومی که برای آگاهی یافتن از چگونگی استفاده از عطرهای تابستانی وپائیزی وشیرین وباماندگاری طولانی وانرژی بخش

  2. جلیل گفت:

    باعرض سلام بسیار عالی مطرح کردین ،

    1. ش.و گفت:

      عالی بود سپاس بابت ارائه اطلاعات مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *