بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

گران ترین عطر فرانسه (زنانه و مردانه)

عطرهای گران فرانسوی

عطر سال هاست که وجود داشته و استفاده و خرید عطر در دنیای امروز به یک سنت تبدیل شده است. در طول سال ها ، شرکت های عطرسازی، عطرهای مختلفی را برای مردان و زنان تولید می کنند.اما در بین آنها عطر هایی با روایح شیک و لاکچری وجو دارند که با استفاده از بهترین ، با کیفیت ترین و گران قیمت ترین مواد تشکیل دهنده ساخته شده اند با روایحی خاص و متمایز.در مقاله گران ترین عطر فرانسه (زنانه و مردانه) به معرفی این گونه عطر ها و علت گرانیشان می پردازیم .

کوکو شانل گفت: «عطر یک اکسسوری نامرئی، فراموش نشدنی و مد روز است که ورود شما را اعلام می کند و خروج شما را طولانی می نماید. این نقل قول توسط او، اهمیت یک عطر را برای استفاده آن نشان می دهد. هر سال، عرضه‌کنندگان عطر تلاش می‌کنند تا عطرهای جاه‌طلبانه‌تر و منحصربه‌فردی خلق کنند که مدت‌ها پس از خروج شخص از اتاق در قلب‌ها، ذهن‌ها (و بینی‌ها) باقی بماند. اما در میان تعداد زیادی از عطرهای لوکس ارائه شده، برخی از عطرهای دیگر، هم از نظر کیفیت رایحه و هم از نظر قیمت، بالاتر از بقیه هستند.

گران ترین عطر فرانسه (زنانه و مردانه)

این عطرهای فوق‌العاده لوکس، هم از نظر بازی پیچیده نت‌ها و هم از نظر بسته‌بندی و بطری‌های کالیبر بالا، مانند آثار هنری هستند.

گران ترین عطر زنانه و مردانه کدام است؟

عطرهای مختلفی برای زنان ومردان وجود دارند. برخی از برندهای عطر بسیار محبوب هستند و برخی دیگر محبوب نیستند. این مقاله به برخی از گران‌ترین عطرهای جهان و ترکیبات خاصی که موجب افزایش قیمت آن‌ها شده است می پردازیم .

چه چیزی عطر ها را گران می کند؟

چند عامل در گران شدن عطر ها نقش دارند.اولین عامل مورد کیفیت مواد تشکیل دهنده آنهاست. هرچه کیفیت مواد بهتر باشد، عطر گرانتر خواهد بود.عامل دوم برند است. برندهای عطری که برای مدت طولانی وجود داشته اند و شهرت خوبی دارند، گران تر هستند.

برای برخی عطرها، نه تنها بطری، بلکه میراث و اصالت یک عطر است که باعث افزایش قیمت آن شده است. این مورد در مورد عطر معروف شماره 5 شانل، عطر کارون پویور و جوی توسط ژان پاتو است که در سال 2000 در جوایز بنیاد عطر به عنوان عطر قرن انتخاب شدند،به چشم می خورد.

عامل سوم بسته بندی عطر است. عطرهایی که در بسته بندی باکیفیت هستند یا بسته بندی منحصر به فردی دارند گران تر می باشند. Bulgari، Clive Christian Perfume و Gianni Vive Sulman نیز بطری های مجللی را برای عطرهای لوکس خود انتخاب کرده اند. این عطرهای محدود با طلا و سنگ های قیمتی آراسته شده اند. 1 میلیون از پاکو رابان را با طلای 18 عیار آن که در جعبه چرم واقعی بسته بندی شده است، بگیرید.

در نهایت، اندازه بطری  و حجم عطر نیز می تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. عطرهایی که در بطری های بزرگتر عرضه می شوند معمولا گران تر هستند.

در ادامه به معرفی چندی از این ادکلن های لاکچری و گران قیمت می پردازیم:

1-یکی از گران ترین عطر فرانسه کلایو کریستین شماره 1 امپریال مردانه No. 1 Majesté impériale by Clive Christian Perfume

کلایو کریستین شماره 1 امپریال عطری گران

یکی از گران‌ترین عطرهایی که تا کنون ساخته شده است، کلایو کریستین شماره 1 امپریال مردانه است که به قیمت 435000 دلار برای یک بطری 16.9 اونس به فروش می‌رسد. بطری کریستال باکارات زیبا نیمی از قیمت و انحصاری بودن این عطر را به همراه دارد. تنها 10 بطری از این عطر منتشر شد و در نتیجه آن را بسیار خصوصی کرد. علاوه بر این، هر 10 خریدار محصولات خود را با یک بنتلی تحویل گرفتند.

حالا بیایید به قطعه هنری که همان بطری است نگاهی بیندازیم: یک الماس پنج قیراطی بر روی یک روکش طلای 18 قیراطی دور گردن بطری قرار گرفته است و این قطعه را حتی بدون عطر موجود در آن منحصر به فرد می کند! البته رایحه ی آن نیز بهشتی است! رایحه ای از وانیل تاهیتی ، چوب صندل هندی و روغن گل رز زیبا دارد  که در نهایت رایحه ی عطر را به تمام معنا عالی می کند.

2-مورئال پاریس له موند سور میژر،از گران قیمت ترین عطر فرانسوی Le Monde Sur Mesure Usd 1.5 Million

مورئال پاریس له موند سور میژر عطری گران و لاکچری

یکی دیگر از عطرسازان فرانسوی Morreale، پاریس است، این عطر  برای خانواده ای ناشناس در خاورمیانه تولید شده است. بطری این عطر حدود 1.5 تا 7 میلیون دلار است. این بطری خاص فروخته شده دارای زره طلایی و الماس های روکش شده می باشد.

3-شنل نامبر 5 پارفوم باکارات گرند اکستریت CHANEL – Chanel No 5 Parfum Baccarat Grand Extrait Usd 4,200 Per Ounce

شنل نامبر 5 پارفوم باکارات گرند اکستریت

یکی از عطرهای بسیار پرطرفدار Chanel، این عطر یکی از گران قیمت ترین عطر های جهان است و با برچسب قیمت 4200 دلار در هر اونس عرضه می شود. رایحه آن مانند دسته گل های انتزاعی است و حسی از زنانگی دارد. بطری حاوی عطر به خودی خود یک شاهکار هنری است و ظاهری منحصر به فرد دارد.

4-از گران ترین عطرهای فرانسه عطرهرمس 24 فابورگ Hermes 24 FaubourgUsd 1,500 Per Ounce

از گران ترین عطرهای فرانسه عطرهرمس 24 فابورگ

دلیل اینکه ادکلن هرمس 24 فابورگ یکی از گران‌ترین عطرهای دنیا محسوب می‌شود این است که تنها هزار بطری از آن ساخته شده است. رایحه ای منحصر به فرد دارد و ترکیبی از تعدادی رایحه است. دارای رایحه ای از شکوفه پرتقال، یاس، گل تیار، نعناع هندی، یلانگ یلانگ، وانیل، عنبر، چوب صندل و زنبق است.

5-کارون پایور سکری از گران ترین عطر فرانسه CARON – Poivre Sacré Usd 1000 Per Ounce

کارون پایور سکری  از گران ترین عطر فرانسه

این عطر کارون پایور سکری به مناسبت پنجاهمین سال تولید عطر توسط کارون ساخته شد. بطری حاوی عطر دست ساز است و خود یک شاهکار است. یکی از منحصربه فردترین عطرهای موجود در بازار امروز، کارون پویور دارای رایحه ای تند فلفلی با رایحه ای از قلب گلی همراه با پایه چوبی است. جعبه ای که بطری را در خود جای می دهد کپی جعبه ادویه است.

6-عطر جیانی وایو سولمان از گران ترین عطر های فرانسه Parfum VI by Gianni Vive Sulman

عطر جیانی وایو سولمان از گران ترین عطر های فرانسه

یکی از گران قیمت ترین عطرهای مردانه  که در سال ۱۳۹۷ساخته شد عطر جیانی وایو سولمان است. این عطر، عطر محبوب مایکل جکسون بود که جعبه آن از چوب و طلا و شیشه ساخته شده است و دارای طراحی بسیار زیبا و گران قیمت است.رایحه ی آن  ترکیبی از گل یاسمن، گل رز و مواد طبیعی و بسیار باکیفیت است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *