بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بررسی عطر تام فورد عود وود

بررسی-مشخصات-عطر-تام-فورد-عود-وود

اگر شما هم از طرفداران برند تام فورد هستید  و تمایل به خرید عطر تام فورد عود وود با رایحه ی جذاب بی نظیر دارید ، در این مقاله به بررسی عطر تام فورد عود وود می پردازیم .

درباره ی برند تام فورد

درباره ی برند تام فورد

تام فورد ، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، کارگردان آمریکایی و مهم تر از همه یک طراح مد آمریکایی است که به خاطر طراحی های شیک و پرشورش که مورد علاقه افراد مشهورمی باشد، شهرت دارد.

او ابتدا در رشته ی تاریخ هنر دانشگاه نیویورک مشغول به تحصیل شد و چندان موفق نبود و در سال ۱۹۸۰ از دانشگاه نیویورک خارج شد. او برای همکاری با گوچی و ایجاد برند «تام فورد» در طراحی مد و همچنین کارگردانی فیلم، نامزد اسکار یک مرد مجرد شناخته می‌شود.

در سال ۱۹۹۴ فورد به منصب مدیر ایده‌های گوچی دست یافت و فروش محصولات گوچی ۹۰٪ افزایش یافت. در یک مقطع، فورد بزرگترین سهام‌دار شخصی گوچی بود. از زمانی که فورد به این مجموعه پیوست، خانه ی مدی که تقریباً ورشکسته‌شده محسوب می‌گردید، به ارزشی بالغ بر ۴ میلیارد دلار دست یافت. پس از احیای برند گوچی راکد و بی رونق با پیشرفت های حیاتی خود و تغییر دادن آن شرکت در حال مرگ  در سال ۲۰۰۴ فورد از گوچی جدا شد. دوران او را در طول مدیریت در گوچی، عصر طلایی گوچی می‌نامند.او یک سال بعد خط عطر خود را معرفی نمود.پس از ترک گوچی، فورد در سال ۲۰۰۶ مجموعه‌ای از لباس‌های مردانه، محصولات زیبایی، عینک و سایر تجهیزات جانبی را ارائه کرد که با نام خودش، تام فورد نامگذاری گردیده بودند.

 این برند ،عطار های  مشهور و نامدار جهانی چون  سونیا کنستانت، هری فرمونت و رودریگو فلورس روکس را در اختیار دارد . برند تام فورد همچنین مقالات مد و لوازم جانبی را به فروش می رساند.

Private Blend اولین و انحصاری مجموعه تام فورد است که شامل دوازده ادوپرفیوم است که هر کدام به تنهایی یا در ترکیب با دیگر عطرهای مجموعه قابل استفاده است.

مجموعه Private Blend در سال 2007 عرضه شد. این عطرها در بطری های 50 و 250 میلی لیتری موجود هستند.

تام فورد :”PRIVATE BLEND آزمایشگاه عطر من است، جایی است که من توانایی ایجاد عطرهای بسیار خاص و اصیل را دارم که توسط قراردادهای رایحه سازی رایج محدود نمی شوند. PRIVATE BLEND با ذهن آگاه تولید شده است و عطر واقعی طراحی شده است. “

سال تولید و عطار عطر تام فورد عود وود

عطر تام فورد عود وود عطری کهربا یی چوبی زنانه -مردانه است که در سال 2007 به بازار عرضه شد. عطار اصلی این عطر ریچارد هرپین است.

بوی آن چه چیزی را تداعی می کند و شبیه به چیست؟

تام فورد عود وود دارای ترکیبی مخملی از نت های خاکی، فلفلی، آجیلی و چوب نرم است.

این رایحه شامل نت عطری آن است که با چوب رز برزیلی، هل، خس خس، دانه تونکا، چوب صندل، فلفل سیچوان و عنبر تقویت شده است. جنگلی را درست پس از طوفان باران تصور کنید، عطر و بوی گرم چوبی که با خاک مرطوب و رنگ های تیره و دودی آمیخته شده است.

خانواده عطری و نوع رایحه ی عطر تام فورد عود وود

به خانواده جنگلی و چوبی تعلق دارد و نوع رایحه ی آن چوبی، تند و صمغی است.

بررسی رایحه و نت های تشکیل دهنده ی عطر تام فورد عود وود

تام فورد یک عطر چوبی معطر است که شامل رایحه های چوب رز برزیلی، هل صمغی شیرین، فلفل سیچوان، عنبر گرم، دانه تونکا، چوب صندل خامه ای، وتیور خاکی و عود غنی است. عود وود با رایحه ی گرم و تلخش به شما یک دوره آموزشی فشرده و کوتاه مدت در عطرسازی با رایحه های تیره و تند می دهد.

نت های کلیدی در این عطر چوب عود کمیاب، چوب صندل، فلفل چینی می باشند .

ترکیبی از چوب های عجیب و غریب و دودی شامل عود کمیاب، چوب صندل، چوب رز و ادویه های شرقی نتهای تشکیل دهنده ی این عطر هستند .

یکی از کمیاب‌ترین، با ارزش‌ترین و گران‌قیمت‌ترین مواد موجود در آزمایشگاه یک عطرساز، چوب عود است که اغلب در معابد پر از بخور سوزانده می‌شود. چوب گل رز و هل جای خود را به ترکیبی دودی از چوب عود، چوب صندل و وتیور کمیاب می دهند. دانه تونکا و کهربا به عطرگرما و حس و حال می بخشند.

بررسی ماندگاری و پخش بوی عطر تام فورد عود وود

بررسی ماندگاری و پخش بوی عطر تام فورد عود وود

این ادکلن با رایحه ی جذاب ،سنگین و منحصر به فردش دارای ماندگاری و پخش بوی عالیست . ماندگاری این عطر تقریبا تا 12 ساعت می باشد.

بررسی برخی سوالات رایج درباره ی عطر تام فورد عود وود

کجا از آن استفاده کنیم ؟

عطر تام فورد عود وود دارای رایحه‌ای ظریف و در عین حال پیچیده است که برای مناسبت‌های خاص یا مراسم رسمی مناسب است .

عطر تام فورد عود وود مناسب چه فصولی است؟

تام فورد عود وود با رایحه ی گرم، تلخ و چوبی شرقی اش مناسب روز های سرد فصول پاییز و زمستان است .ادکلن Oud Wood یک رایحه جسورانه، همه کاره و قابل استفاده برای روز یا شب است. اما در شب نسبت به روز عملکرد بهتری دارد .

آیا خرید این ادکلن ارزش دارد؟

همواره تام فورد عود وود ستایش بالایی را از طرف دوستداران عطر به دست می آورد. یکی از کاربران درباره ی آن اینگونه نظر داده است ، “ادکلنی بسیار مردانه و جذاب است. من آن را با کرید اونتوس به عنوان دو عطر مورد علاقه خود زمانی که می خواهم همه کسانی که آن را استشمام می کنند شگفت زده کنم ،انتخاب می کنم. واقعاً یک رایحه کلاسیک و یک رایحه بسیار حسی و مردانه دارد.”

ادکلن تام فورد عود وود  هنوز مرسوم می باشد یا قدیمی شده است؟

بررسی ادکلن تام فورد عود وود

جذابیت عود وود از سال 2007 به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

چرا اینقدر بوی خوبی دارد؟

دوستداران عود چوب به رایحه چوبی، بلسان و تند آن جذب می شوند.

چه چیز عود وود را بسیار خاص می کند؟

عود وود بخشی از مجموعه خصوصی ترکیبی تام فورد است. Private Blend که برای علاقه مندان به عطر طراحی شده است، مجموعه ای از رایحه های نخبه و هنرمندانه است. تام فورد عود وود یک عطرکلاسیک جذاب در نظر گرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *