بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر اماراتی

بهترین عطرهای اماراتی

اگر از طرفداران عطر های اماراتی هستید و تمایل به خرید عطر اماراتی دارید با خواندن این مقاله اطلاعات خوبی بدست خواهید آورد .

دنیای عطرو ادکلن بسیار وسیع است و صنعت عطرسازی عربی نیز از این قاعده مستثنی نیست. عطرهای عربی با تاریخ غنی، ترکیب‌های پیچیده و رایحه‌های منحصربه‌فرد، جایگاهی برای خود در بازار جهانی بازکرده‌اند.

امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) خانه برخی از بهترین برندهای عطر عربی است که طیف وسیعی از عطرهای فریبنده را ارائه می دهند. از رایحه‌های سنتی مبتنی بر عود گرفته تا ترکیب‌های مدرن و عجیب و غریب،اینگونه است که صنعت عطر اماراتی حرفی برای گفتن دارد.

مطلب پیشنهادی پربازدید :نکات خرید عطر

بهترین عطرهای عربی چند چیز مشترک دارند مانند ماندگاری بی‌پایان و مجموعه‌ای از نت‌های ممتاز.عطرهای ساخته شده در دبی معمولاً طیف وسیع تری از تأثیرات غربی و هندی را نشان می دهند.بیشتر حجم واردات عطر و ادکلن به کشور ما از امارات متحده عربی صورت می‌گیرد.

در این مقاله شما را با برخی از بهترین برندهای عطر عربی در امارات آشنا می کنیم .

بهترین عطرهای اماراتی زنانه و مردانه

بهترین عطر زنانه مردانه اماراتی

ادکلن اماراتی لطافه پراید القیم Lattafa Perfumes Pride Al Qiam

ادکلن اماراتی لطافه پراید القیم

لطافه پراید القیم عطری زنانه و مردانه است که رایحه ای خنک و تند دارد و بیشتر مناسب فصل بهار و تابستان می باشد . نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی گریپ فروت و زنجبیل و نت های  میانی حاوی آمبروکسان و چوب صندل هستند. نت‌های پایه نیز عبارت است از رایحه ی وتیور و مشک.

این عطر یک تجربه بویایی عاشقانه را در اولین نت خود ایجاد می کند. نت ابتدایی این عطر رایحه ای  مرکباتی قوی به شما می دهد و در نهایت با رایحه ی مرکباتی شیرین خشک می شود. در طول روز روی بدن شما باقی می ماند و هر بار که خود را بو می کنید دوباره و دوباره عاشق می شوید.

ادکلن اماراتی لطافه پراید شاهین سیلور Lattafa Pride Shaheen Silver

ادکلن اماراتی لطافه پراید شاهین سیلور

لطافه پراید شاهین سیلور عطری زنانه و مردانه است. نت های ابتدایی آن ترنج و کاسیس هستند. نت های میانی نعناع هندی و رز و در آخر نت های پایه عبارتند از خزه بلوط، مشک و عنبر.

این ادوپرفیوم رایحه  ای مرکباتی، تند، خنک و چوبی دارد و از پخش بوی متوسط و ماندگاری متوسط رو به بالایی برخوردار  است .

بهترین عطرهای اماراتی برای آقایان

بهترین عطرمردانه اماراتی

ادکلن اماراتی لطافه اسد Lattafa Perfumes Asad

ادکلن اماراتی لطافه اسد

لطافه اسد یک عطر مردانه وانیلی با رایحه ی گرم و شیرین است که با نت های خاص و منحصر به فردی باز می شود. رایحه ی نت اولیه ی آن شامل رایحه ی  فلفل سیاه، آناناس، تنباکو و نت های میانی حاوی رایحه ی  قهوه، نعناع هندی، زنبق و نت های پایه ی آن متشکل از  عنبر، وانیل، چوب خشک، بنزین، لابدانیوم می باشند .

لطافه اسد عطری با رایحه ی نسبتا ماندگار و مناسب فصل بهار و پاییز و زمستان است.

ادکلن اماراتی اجمل سکریفایس مردانه Ajmal Sacrifice for Him

ادکلن اماراتی اجمل سکریفایس مردانه

اجمل سکریفایس  ادکلنی مردانه با رایحه ی خنک و تند است که در سال 2007 عرضه شد.

اجمل سکریفایس عطری خوشبو است همراه با رایحه ای جذاب که بازتابی کامل از شخصیت یک جنتلمن واقعی است با قلبی حساس، ارزش های قوی و رفتاری دلپذیر و دارای فداکاری در بهترین حالت جذاب مردانه خود.این ادکلن مردانه حاوی روایح مشک ، سدر ، جوز ، زنجبیل ، هل ، پرتقال می باشد .

عطر فراگرنس ورد ساو مردانه Fragrance World Suave

عطر اماراتی فراگرنس ورد ساو مردانه

در ادکلن فراگرنس ورد ساو مردانه رایحه حساس ، تند و خنک درخت لیمو و ترنج  و رایحه ی  فلفل سیچوان با تندی خاص خود با سایه های چوب آمبروکسان و عنبر در هم می آمیزد، سپس با وانیلی مطلق از پاپوآ گینه نو احاطه می شوند و مردانگی خاصی را به عطر می بخشند.

عطر فراگرنس ورد ساو پر طرفدار مردانه در سال 2014 از برند موفق اماراتی فراگرنس ورد به بازار جهانی عرضه شد .

این ادکلن الهام گرفته از اثر مشهور کمپانی دیور ،ساواج معروف و پرطرفدار است .

فراگرنس ورد بلک لدر FRAGRANCE WORLD BLACK LEATHER

ادکلن فراگرنس ورد بلک لدر اماراتی

شرکت اماراتی فراگرنس ورد در سال 2016 ادو پرفیوم مردانه بلک لدر را به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد. ادو پرفیوم بلک لدر از ابتدا با رایحه‌ای شیرین و خنکش و به دلیل شباهتی که با عطر بی بدیل و کم نظیرکرید اونتوس داشت با استقبال بی نظیری مواجه شد. به محض اسپری کردن بلک لدر بر روی پوست و محل نبض خود، نت‌های آغازین با رایحه ی با طراوت و شیرین و خنک نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز از راه  میرسند. پس از مدتی نت‌های میانی با رایحه ی تلخ گیاه پاتچولی، گل رز و یاسمین تعادل خوبی را برقرار می‌سازند سپس  نت‌های مشک، عنبر، خزه درخت بلوط  و وانیل تکمیل کننده ی این ترکیب می باشند که که تا مدت زیادی ماندگار خواهد بود.

بهترین عطرهای اماراتی برای خانم ها

بهترین-عطر-زنانه-اماراتی

عطر اماراتی فراگرنس ورد باراکات رژ 540 Fragrance World Barakkat Rouge 540

عطر اماراتی فراگرنس ورد باراکات رژ 540

عطر فراگرنس ورد باراکات رژ ادو پرفیومی زنانه و مردانه با رایحه ای غنی شرقی گرم و شیرین است که از رویارویی بین Fragrance World و Barakkat به‌عنوان جشن دویست و پنجاهمین سالگرد خانه کریستالی نمادین به وجود آمد. باراکات رژ 540 با رایحه ی درخشان و پیچیده مانند نسیمی کهربایی -گلی – چوبی روی پوست قرار می گیرد. این ادکلن با کیمیاگری شاعرانه ای ساخته شده است که در آن نت های ابتدایی یاسمین همراه با درخشش زعفران دارای جنبه های معدنی عنبر و نت های چوبی حاصل از چوب سرو تازه بریده شده است.

این ادکلن مناسب همه انواع پوست می باشد .

ادکلن اماراتی الحمبرا لاویتا بلا Alhambra La Vita bella

ادکلن اماراتی الحمبرا لاویتا بلا

ادکلن الحمبرا لاویتا بلا یک عطر با رایحه ی شیرین و گلی میوه ای کلاسیک مناسب برای هر فضایی است.

این عطر گلی ،رایحه ی  زنبق، نعناع هندی و یاس عربی سامباک را با رایحه های شیرین شکوفه پرتقال، وانیل گرم و شکر ، در هم می آمیزد. این عطر زنانه با تعبیری مدرن از رایحه ی گلی گرم، با ترکیبی از رایحه ی لذیذ و منحصر به فرد در پایه عطر وانیلی خود، خودنمایی می کند. این ادکلن رایحه ای گرم و تند دارد که به این دلیل مناسب فصل پاییز و زمستان است .

ادکلن الحمبرا لاویتا بلا رایحه ای مشابه با ادکلن لانکوم لاویا است بله دارد .

نت اولیه ی این ادکلن شامل رایحه ی انگور سیاه ، گلابی ونت میانی  حاوی رایحه ی شکوفه پرتقال ، گل زنبق ، یاسمین و در آخر نت پایه  عبارت است از رایحه ی پرالین ، دانه تونکا ، گیاه پاتچولی ، وانیل.

عطر اماراتی اجمل ساکریفایس زنانه Ajmal Sacrifice for Her

عطر اماراتی اجمل ساکریفایس زنانه

اجمل ساکریفایس عطری است زنانه  با رایحه ی گلی که در سال 2007 عرضه شد.نت ابتدایی آن از رایحه ی آب و یاس تشکیل شده است و  نت میانی حاوی رایحه ی وانیل و شکوفه پرتقال می باشد. نت های پایه ی آن نیز متشکل از رایحه ی عنبر و مشک هستند.

اجمل ساکریفایس عطری است که برای خانم های باهوش و احساسی طراحی شده است. زنی که از این عطر استفاده می کند  اعتماد به نفس و خردمندی بی سر و صدا یی دارد. این عطر دارای نت بالایی گلی، قلب مشک دار و نت های پایه چوبی است.

ادکلن اماراتی امپر فاسیو زنانه Emper Fasio for women

ادکلن اماراتی امپر فاسیو زنانه

امپر فاسیو یک عطر گلی – میوه ای زنانه با رایحه ی شیرین و ملایم است. این عطر یکی از محبوب ترین ادکلن های زنانه برند امپر است .نت های اولیه آن متشکل از رایحه ی شکر، توت فرنگی وحشی، انبه، سیب سبز و گریپ فروت خونی هستند. نت‌های میانی عبارتند از فریزیا، شکوفه لیمو و زنبق دره. نت های پایه نیز حاوی رایحه ی مشک، غلاف وانیل، دانه تونکا و عنبر هستند.

این عطر که برای روح های جوان ساخته شده است، تعریفی از زیبایی،ظرافت و وقار است و به آرامی قامت اشرافی خود را با انحناها و قدش بیان می کند(شیشه ادکلن بلند وخمیده و بسیار زیباست ).روی بطری ادکلن گل رز زیبایی حک شده است . با فاسیو از میوه های زندگی لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *