بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

ادکلن زنان ثروتمند

عطر زنان ثروتمند

چه بخواهیم چه نخواهی، پول دنیا را اداره می کند. به این دلیل، تقلید از افراد ثروتمند و مشهور، از لباس هایی که می پوشند، ماشین هایی که با آن رانندگی می کنند والبته، عطرهایی که استفاده می کنند، چیزی است که هرگز از مد نمی روند.

خرید عطر زنانه لاکچری یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی هستند که می توانید انجام دهید. آنها بلند مدت و کلاسیک هستند و بوی شگفت انگیز و لاکچری  را در شما ایجاد می کنند .

با این حال، این غیر قابل انکار است که برخی از مردم بوی گرانی می دهند. آیا شما هم می خواهید از عطر و ادکلنی  استفاده کنید که بوی لاکچری داشته باشد؟

مطلب پیشنهادی پربازدید :نکات خرید عطر

کدام رایحه ها در لیست عطرهای خوشبوی گرانقیمت قرار دارند ؟

ادکلن زنان ثروتمند

عطرهایی با رایحه های شرقی عجیب و غریب

عطرهای شرقی اغلب با تجمل و ثروت همراه هستند. آنها این تصور را ایجاد می کنند که به خوبی سفر کرده اند و رایحه ی منحصر به فرد و عجیب و غریب دارند. آنها نسبت به یک رایحه گلی کلاسیک که می تواند به سمت رایحه ای شیرین تر حرکت کند، کمتر واضح هستند. عطرهای شرقی به خوبی ادویه ها را با گل ها و نت های بهاری ترکیب می کنند و می توانند شامل چوب دارچین، وانیل، شکوفه پرتقال، ارکیده یا یاس باشند.

دسته گل مجلل

دسته گل ها نمادی از ثروت و تجمل هستند. ثروتمندان خانه‌های خود را با دسته‌های گل‌های متعددی که به دقت طراحی شده‌اند تزئین می‌کنند تا اتاق‌ها را با رایحه‌های زیبای گونه‌های گل پر کنند. این زینت ثروت در مورد عطر نیز تفاوتی ندارد. یک دسته گل به دلیل تنوع نت های گلی مجلل که به بینی می زند بوی گران می دهد. این عطرها همیشه پر از عمق هستند، شبیه به یک بطری شراب خوب.

ریچ وود

نت های چوبی در یک عطر معمولا گرم و خاکی هستند. چوب، یکی از گرانبهاترین و همه کاره ترین منابع طبیعی روی زمین است و  با کیفیت و صنعت بالا همراه است. بوییدن یک عطر چوبی مانند راه رفتن مستقیم در میان جنگل های بارانی سرسبز استوایی تازه، لذت بخش است. از عطر چوبی می‌توانید عطر جنگلی غنی را که یادآور پوست رزین، درختچه‌ها و خزه است، انتظار داشته باشیدکه به طرز غیرقابل‌مقابله‌ای لوکس می باشد.

عطرها می توانند چیزهای زیادی در مورد شخصیت افراد بیان کنند. و هیچ کس نمی‌خواهد رایحه انتخابی‌اش یک اتاق را پر کند. هنگامی که می خواهید بویی شبیه به عطرهای باکیفیت و مجلل داشته باشید، باید از هر چیزی که بوی شیرینی شربتی یا تک بعدی دارد اجتناب کنید. همیشه ایده خوبی است که عطری را انتخاب کنید که کاملاً قابل تعریف نباشد، عطری با عمق و لایه های مختلف رایحه ظریف که با هم ترکیب می شوند تا چیزی قابل توجه ایجاد کنند.

بوی گران و لاکچری دست نیافتنی نیست. در این لیست، نام 8 عطر مجلل و لاکچری با بیان مشخصاتشان آورده شده است .

1- عطرزنان ثروتمند فرانسیس کرکجان باکارات رژ 540 Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540

عطرزنان ثروتمند فرانسیس کرکجان باکارات رژ 540

فرانسیس کرکجان باکارات رژ 540 ،عطری گلی کهربایی زنانه – مردانه است. که در سال 2015 به بازار عرضه شد. عطار و سازنده این عطر فرانسیس کورکجیان است. نت ابتدایی آن شامل رایحه ی زعفران و یاس می باشد. رایحه میانی متشکل از چوب عنبر است. نت های پایه نیز عبارتند از رایحه ی رزین صنوبر و سدر.

این عطر دارای رایحه گرم و شیرین است که در دسته بویایی شرقی گلی قرار دارد بوی این عطر بسیار مسحور کننده و ترکیبی از بوی شیشه گداخته شده و قند سوخته شده است که رایحه بینظیری را به مشام شما می رساند.رایحه ی این ادکلن لاکچری و گران قیمت است .با استفاده از این عطر بوی زنان ثروتمند را خواهید داد.

2- ادکلن زنان ثروتمند کرید اونتوس زنانه Creed Aventus for Her

ادکلن زنان ثروتمند کرید اونتوس زنانه

ادکلن کرید اونتوس زنانه در سال 2016 عرضه شد. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی سیب سبز، ترنج، لیمو، نعناع هندی، فلفل صورتی و بنفشه و نت های میانی متشکل از رایحه ی مشک، رز، چوب صندل و استایراکس هستند. نت های پایه نیز عبارتند از انگور فرنگی سیاه، هلو، عنبر، یاس بنفش و یلانگ یلانگ.

پس از موفقیت بزرگ عطر مردانه اونتوس که در سال 2010 به مناسبت 250 سالگی کرید عرضه شد و یکی از بهترین ومحبوب ترین عطری است که تاکنون در تاریخ خانه کرید ساخته شده است و ترکیبی پیچیده می باشد که زندگی سلطنتی امپراتور ناپلئون را جشن گرفت. کرید تصمیم گرفت تا نسخه زنانه خود را Aventus for Her بسازد که در 2016 عرضه شد. عطر زنانه کرید اونتوس به اندازه مردانه افسانه ای آن جذاب است.

ادکلن کرید اونتوس زنانه به عنوان یک عطر میوه ای – تازه و قدرتمند، مطمئن، مسحورکننده و مقاومت ناپذیر معرفی شده است.

این ادکلن همانند مردانه ی آن  رایحه ای جسورانه ، نوآورانه و بی بدیلی دارد که توانست یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین عطرهای بازار عطر و ادکلن باشد. زمانیکه این عطر مست کننده را استفاده می کنید ، هاله ای از اعتماد به نفس و قدرت به همراه خواهید داشت.

3- عطر زنان ثروتمند تام فورد نویر د نویر Tom ford Noir de Noir

عطر زنان ثروتمند تام فورد نویر د نویر

یکی از بهترین خلاقیت های تام فورد تا به امروز، نویر د نویر یک گل شیپری گرم کلاسیک است که جذابیت شما را تشدید می کند و بوی گران قیمت را به شما می دهد. نویر د نویر که به عنوان یک رایحه ی لذیذ شهوانی ساخته شده است که تناقضات خود را در بر می گیرد، دارای ترکیبی مجلل از آکوردهای شرقی عجیب و غریب و گل های خیره کننده است. گل رز در این عطر حضور دارد و در کنار عود خاکی، نعناع هندی دودی و ترافل سیاه گرانبها رشد می کند. وانیل خامه ای پایه دودی و غنی را تکمیل می کند، بنابراین بویی غیر قابل مقاومت خواهید داشت و هر جا که می روید سرها را به سوی شما برمی گرداند.

4- عطر زنان ثروتمند بای کیلیان آنجلز شیر By Kilian Angels’ Share

عطر زنان ثروتمند بای کیلیان آنجلز شیر

بای کیلیان آنجلز شیر عطری دلپذیر و مسحورکننده کهربا-وانیلی زنانه و مردانه است که در ادای احترام به خانواده مشهور کنیاک ساز کیلیان هنسی در سال 2020 عرضه شد. نت های آن لذیذ و غنی و حسی می باشد. این ادکلن لاکچری با اسانس کنیاک ساخته شده ویژه باز می شود که رنگ کاراملی زیبایی به آنجلز شیر می دهد. در نت میانی، رایحه ی بلوط، جوهر دارچین و دانه تونکا یک آکورد گرم جادویی ایجاد می کند که بسیار رایحه ی لذت بخشی دارد. ترکیب خامه ای و ساخارینی پرالین، وانیل و چوب صندل، در هماهنگی با مشروب، به شما احساس قدرت و زیبایی می دهد.

5- ادکلن زنان ثروتمند فردریک مال پورتریت آف لیدی Frederic Malle Portrait of a Lady

 ادکلن زنان ثروتمند فردریک مال پورتریت آف لیدی

عطر زنانه فردریک مال پورتریت آف لیدی عطری است گلی -کهربایی که در سال 2010 عرضه شد. نت های ابتدایی شامل رایحه ی رز، میخک، تمشک، کشمش سیاه و دارچین  و نت های میانی متشکل از رایحه ی نعناع هندی، بخور و چوب صندل هستند. نت های پایه نیز عبارت است از رایحه ی مشک، بنزوئین و عنبر.

فردریک مال یک خبره واقعی عطر و خالق یک مجموعه از عطرهای نیش است . خط تولید او از 19 عطر شگفت‌انگیز تا کنون تشکیل شده است که همگی توسط ده عطار برتر جهان ساخته شده‌اند.

پرتریت از یک بانو برگرفته از رمان هنری جیمز از سال 1881 نامگذاری شده است. این عطر با نت رز و ادویه ها به شیوه ای جدید و مدرن ساخته شده است و بین تم شرقی و چایپر (مدیترانه ای ) قرار دارد و همراه  با نعناع هندی، طبیعی و قدرتمند، که بر قلب عطر تسلط دارد هنرنمایی می کند . پرتریت تداعی کننده ی یک بانوی مدرن، ظریف و غیرعادی از رمان ویکتوریایی و قهرمان آن، ایزابل آرچر و سرنوشت او و تلاش برای آزادی است. او بوی گل رز تیره، عرفانی و شدید می دهد.

نت های این کلاسیک مدرن احساسی، شامل رز ترکی، تمشک، توت سیاه، دارچین، میخک، نعناع هندی، چوب صندل، بخور، آمبروکسان، بنزوئین و مشک سفید است.

6- عطر زنان ثروتمند هرمس 24 فابورگ Hermes 24 Faubourg

عطر زنان ثروتمند هرمس 24 فابورگ

هرمس 24 فابورگ  عطری با رایحه گلی و شیرین زنانه است که در سال 1995 روانه بازار شد. سازنده این عطر موریس روسل است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی سنبل، پرتقال، یلانگ یلانگ، هلو و ترنج و نت های میانی حاوی شکوفه پرتقال، گاردنیا، یاس، سنجد سیاه و زنبق هستند. نت پایه نیز عبارتند از رایحه ی عنبر، چوب صندل، نعناع هندی و وانیل.

هرمس 24 فابورگ عطر ساخته شده توسط موریس روسل در سال  1995 است .رایحه ی آن مانند نسیمی است که از ابریشم می وزد با دعوتی برای سفری که مقصد آن خورشید است. نت‌های ابتدایی آن شامل رایحه ی گل‌های سفید درخشان، که با قلب گلی هماهنگ شده‌اند. وانیل و عنبر نیز به نت پایانی آن روح می بخشند.

7- عطر زنان ثروتمند شنل کوکو مادمازل Chanel Coco Mademoiselle

عطر زنان ثروتمند شنل کوکو مادمازل

ادکلن شنل کوکو مادمازل ، عطری درخشان با رايحه ي جسورانه ،گلي- کهربايي ، شیرین و معتدل است . ادو پرفیوم شنل کوکو مادمازل در سال 2001عرضه شد .این ادکلن با رایحه ی خود یک جوان شجاع و با اعتماد به نفس را تداعی می کند و دارای یک ترکیب لاکچری ، مدرن با رایحه ای قوی وشگفت آور و تازه است .

روایح  پرتقال تازه و ترنج و شکوفه پرتقال پر جنب و جوش بلافاصله پس از اسپری کردن این عطرحس بویایی را بیدار  و تحریک می کنند. نت های میانی شامل رایحه ی  شفاف و حساس دست گلي خوشبو و مجلل شامل گل یاسمن و گل رز و یلانگ‌یلانگ  است که کاملا رمانتیک مي باشند و نت پایه  روایح جذاب نعناع هندی ، وتیور، لوبیا تونکا ، وانیل ، مشک سفيد و اوک‌ موس را در بر دارد. نت پایه شامل مشک سفید رایحه را با رنگ و بويي خاکی و پودری که لطیف و پیچیده است کامل می کند. این عطر برنده جایزه في في سال 2008 شد و برای لباس شب ساخته شده است  ، برای بیرون رفتن در شب و بيشتر برای استفاده روی پوست فرد قبل از خواب. رايحه ي ملايمي كه دارد آن را برای استفاده روی پوست و براي هر چهار فصل سال ایده آل کرده است.

رايحه ي کوکو مادمازل بیشتر از هر عطر دیگری به عطر گلی میوه ای نزدیک است. در واقع، این رايحه ترکیبی از مرکبات، نرولی، یاس، گل رز و یلانگ یلانگ است که به اوج خود می رسد. مشک آنقدرها هم سنگین نیست، اما دارای رايحه ي مشخصي از نعناع هندی است.

رایحه ی کوکو مادمازل قوی شروع می‌شود، قبل از تبدیل شدن به یک رايحه ي ملايم و متعادل ، برای مدتی طولانی در همین حالت باقی می‌ماند. ازکوکو مادمازل با بوی شیرین و جذابش می توان در تمام طول سال استفاده كرد و از آن  لذت برد و این عطر برای زندگی روزمره و مناسبت‌های رسمی‌تر عالیست و مناسب هر شرايط آب و هوايي می باشد .

8- عطرزنان ثروتمند دیور جادور Dior J’Adore

عطرزنان ثروتمند دیور جادور

عطر دیور جادور از برند معروف کریستین دیور عطری زنانه و شکوهمند ومظهر لطافت زنانه است و در آن از طیف گسترده ای از انواع مختلف روایح الهام گرفته شده است. نسخه اصلی عطر دیور جادور در سال 1999 توسط عطر ساز معروف و چیره دست کالیک بکر طراحی و ساخته شد و خط تولید آن توسط برند سلطنتی فرانسوی دیور راه اندازی گردید . این عطر بی نظیر که از  موفقیت  و محبوبیت خیره کننده ای در بین خانم های مدرن و شیک پوش امروزی برخوردار است ،تفسیری نفیس از ترکیب گل و میوه ارائه می دهد وهمانند دسته گلی بی نظیر از زیباترین گل های سراسر جهان جلوه می نماید . فرانسوا دماچی از عطر دیور جادور به عنوان عطری خارق العاده یاد می کند ، زیرا در عین داشتن امضای اصلی خود و خاص و منحصربه فرد بودنش دارای قدرت اغوا کنندگی بی نظیری است .

ترکیب روایح در این عطر اتحاد تضادها را به تصویر می کشد و نت های گلدار نمادین را به مجموعه ای جذاب ، بی سابقه و مرموز تبدیل می کند. فرانسوا دماچی ادعا می کند “جادور گلی را اختراع می کند که وجود خارجی ندارد. “

پس از اولین اسپری ، مگنولیا با رایحه ی مست کننده ی خود همراه با رایحه ی ترش ترنج ، گلابی ترد ، هلو و خربزه خوش طعم ، جذابیت پر زرق و برق خالق عطر جادور را در فرم رایحه ای زیبا به تصویر می کشد.

سپس اسانس یلانگ یلانگ در ترکیب با نت های گلدار و عصاره گل رز دمشقی از ترکیه در ترکیب با دو گونه نادر از یاسمن گراندی فلوروم از گراس و یاسمن سامباک هندی و  روایح میوه ای ،رایحه ی بی نظیری را در عطر جادور به وجود می آورد . پس از گذشت مدتی طولانی، نت ظریفی از مشک، وانیل، و توت سیاه نمایان می شود.

الیسا پرفیوم به عنوان یک مرجع تخصصی عطر و ادکلن محصولات خود را با ضمانت اصالت صد درصدی به همراه ارسال رایگان برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده تا بتوانید تجربه ی بسیار خوبی از خرید روایح مورد علاقه ی خود داشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *