بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر اسپرت

عطر اسپرت

در این مقاله بهترین عطر اسپرت برایتان معرفی می شود تا با خواندن آن در خرید عطر مطمئن تر و مناسب موقعیت های ورزشی و یا اسپرت موفق بوده وعطر زنانه و یا ادکلن مردانه مناسب سلیقه تان تهیه نمایید.

در زمان های قدیم، می توان گفت تا اواخر دهه ی هشتاد و حتی شاید نود میلادی اکثریت افراد جامعه تمایل به نوع پوششی داشتند که از دید امروزی پوشش رسمی محسوب می گردد. اما امروزه به دلایل متفاوتی از جمله تغییر ذائقه در مد و فشن و اهمیت بیشتر کاربرد و راحتی لباس به نسبت استایل ، پوشش عموم جامعه از ساختار رسمی خارج شده و به سمت کژوال و اسپرت تغییر پیدا کرده است.

بهترین عطر اسپرت با رایحه ی تازه

از سوی دیگر بسیاری از افراد به دنبال عطر هایی با روایحی هستند که حس تازگی و طراوتی برای آنها به ارمغان بیاورد و با پوشش اسپرت و ورزشی یا برای مواقعی مانند پیش و پس از ورزش یا بعد از استحمام با این حس و حال عجین باشند. در این مقاله تعدادی از عطر های اصطلاحا اسپرت برای خانم ها و آقایان را در قالب لیستی تهیه نموده ایم تا بتوانید مناسب ترین گزینه را برای خود برگزینید.

شاید دوست داشته باشید :نکات خرید عطر

بهترین عطر های اسپرت مردانه:

۱- عطر اسپرت جگوار پیس Jaguar Pace

عطر اسپرت جگوار پیس

جگوار پیس یکی از عطر های کمتر شناخته شده و بسیار خوش قیمت برند جگوار است که اسپرت ترین در میان اسپرت هاست و سبک رایحه ی این عطر دقیقا معرف واژه ی اسپرت در دنیای عطر است. رایحه ای بسیار تمیز و خنک و تازه با حالتی شامپویی در کنار فضای معطر ادویه ای با بازی فلفل سیاه و درون مایه ای چوبی یک ترکیب بسیار عالی به عنوان یک عطر اسپرت است.

۲- عطر اسپرت ناتیکا وویج Nautica Voyage

عطر اسپرت ناتیکا وویج

ناتیکا وویج یکی از عطر های زیبای آکواتیک با رایحه ای بسیار عامه پسند است. تصور اینکه شخصی از این رایحه خوشش نیاید تقریبا می توان گفت غیر ممکن است. در لحظه ی اول اسپری عطر رایحه ی سیب با ترکیباتی سبز در عطر نمایان می گردد. در قلب عطر رایحه ای آبی و کمی نمکین و در حد کمی گلی را می توان یافت. در نهایت در انتهای عطر رایحه ی آن کمی به سمت چوبی متمایل می شود و بر بستری کهربایی می نشیند. این عطر به نسبت عطر های آکواتیک پخش رایحه و ماندگاری بالایی دارد.

۳-ادکلن اسپرت کالوین کلین سی کی وان Calvin Klein CK One

ادکلن اسپرت کالوین کلین سی کی وان

سی کی وان بی خطر ترین و امن ترین انتخاب برای هر شخصی می باشد. بسیاری این عطر را اولین عطر مردانه زنانه ی تاریخ می دانند اما ترجیحا آن را در لیست مردانه قرار داده ایم. رایحه ای بسیار سرزنده و شاداب از مرکبات و روایح معطر سبز دارد. نه خیلی میوه ای است نه خیلی سبز نه خیلی شیرین و نه … . آلبرتو موریاس علاقه به طراحی عطری داشته که هر شخصی با هر ذائقه ای آن را بپسندد.

۴- عطر اسپرت پاکورابان اینویکتوس آکوا Paco Rabanne Invictus Aqua

عطر اسپرت پاکورابان اینویکتوس آکوا

نسخه ی آکواتیک عطر پر طرفدار و خوش بوی اینویکتوس که می توان آن را سرزنده تر و جوان پسند تر از اینویکتوس اصلی دانست. سناریوی اول این عطر با روایح مرکباتی و کمی فلفل صورتی که حس شادابی و تهاجمی عطر را بیشتر می کند ساخته شده است. در میانه ی عطر رایحه ی نمکی و مینرال با همراهی فضای سبز و ترد برگ بنفشه نشان می دهد که چرا در این عطر نام آکوا قرار گرفته است. در نهایت عطر بر بستری از کهربا در قابی از چوب گایاک قرار می گیرد و سکانس پایانی عطر به آخر می رسد. این عطر پخش رایحه ی خوب و ماندگاری نسبتا بالایی دارد.

۵-  دیور ساواج Dior Sauvage

عطر اسپرت دیور ساواج

دیور ساواج یا سوواژ امروزه آنقدر مشهور و محبوب گشته که نیازی به معرفی چندانی ندارد. یکی از خوش بازخورد ترین عطر های اخیر با رایحه ای خنک و تازه و قدرتمند. این عطر بر پایه نت امبروکسان با همراهی فلفل سیاه، پچولی و نت های دیگر است که ترکیبی بی نظیر و بسیار عامه پسند ساخته اند. نسخه ی ادوتویلت این عطر اسپرت ترین نسخه ی آن است که از نشر بو و ماندگاری خوبی نیز برخوردار است.

بهترین عطر های اسپرت زنانه:

۱- لانوین اکسیژن Lanvin Oxygene

عطر اسپرت لانوین اکسیژن

عطری بسیار ساده و در عین حال بسیار منحصر به فرد. رایحه ی لاکتونیک شیر و حس تمیز مشک در کنار جهش و رایحه ی معطر فلفل با همراهی کمی نت های گلی ترکیبی است که بدون اینکه تازه و فرش باشد این حس را القا می کند. می توانیم این عطر را یک لوسیون بدون بو بدانیم که بو دارد! تا زمانی که این عطر را تست نکنید نمی توانید جذابیت واقعی آن را کشف کنید.

۲- موسچینو آی لاو لاو Moschino I Love Love با رایحه ی اسپرت

موسچینو آی لاو لاو با رایحه ی اسپرت

علاقه مندان به دولچه گابانا لایت بلو اگر نسخه ای ارزانتر و کمی متفاوت تر می خواهند ، بایستی سراغ این عطر بیایند. فضای مرکباتی بسیار دلنشین با همراهی گل های سفید و کمی شیرینی و ادویه. ترکیب بسیار موفقی که این عطر را به یکی از محصولات پر فروش موسچینو تبدیل نموده است. این عطر نشر بو و ماندگاری نسبتا خوبی نیز دارد.

۳- ایسی میاکه لئو د ایسی Issey Miyake L’eau d Issey

ایسی میاکه لئو د ایسی با رایحه ی اسپرت

این عطر یکی از عطر های مهم تاریخ و دارای پیشینه و روایتی بسیار جالب است که در اینجا موقعیت مناسبی برای ذکر آن نیست. اگر بخواهیم تصوری از این عطر داشته باشیم رایحه ی برخورد آبی زلال بر روی پوستی تمیز است. رایحه ای بسیار سبک و شفاف از ترکیبات گلی ، آبی کمی زمینه ی چوبی. عطری که کاملا یاد آور طراوت و شفافیت است. این عطر پخش رایحه و ماندگاری متوسطی دارد.

۴- دولچه گابانا لایت بلو Dolce & Gabbana Light Blue با رایحه ی اسپرت

 دولچه گابانا لایت بلو با رایحه ی اسپرت

لایت بلو یکی از موفقیت های بسیار درخشان اخیر برند دولچه گابانا هم در نسخه ی زنانه و مردانه است. این نسخه ی عطر که نسخه ی اولیه آن است نسبت به فلنکر های دیگرش می توان گفت که ملایم تر است. رایحه ای از مرکبات شارپ و شاداب که کمی رایحه ی میوه ای و فضای چوبی آن را دنبال می کند. کمی بعد ذات گلی عطر که از رز و سپس یاس است نمایان می شود و بعد چوبی آن خود را بیشتر نشان می دهد. در نهایت در انتهای رایحه کمی فضای کهربایی و شیرین با همراهی رایحه ی چوبی و خامه ای صندل حضور می یابند که بر بستری از مشک می نشینند. این عطر پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد.

۵- مارک جاکوبز دیسی سو فرش Marc Jacobs Daisy So Fresh

 مارک جاکوبز دیسی سو فرش با رایحه ی اسپرت

مارک جاکوبز ( جیکوبز) عطر های مشهور زیادی ندارد اما در میان عطر های این برند می توان جواهراتی را یافت که کمتر شناخته شده اند. گر چه این عطر از این برند نسبتا شهرت بیشتری داشته و تعداد زیاد فلنکر های دیسی را می توان مهر تاییدی بر این موضوع دانست. نسخه ی سو فرش نسخه ای تر و تازه تر و نرم و لطیف تر از عطر اولیه ی آن است. رایحه ی ترش و شیرین میوه ای مرکباتی با همراهی نت های سبز حس بسیار خوبی را در لحظه ی اول اسپری عطر به شما می دهد. در میانه ی عطر کمی فضای گلی و روایح میوه ای دیگری که این تعادل ترش و شیرین را حفظ می کنند دیده می شوند و در نهایت عطر با رایحه ی آلو حس تارت و گیرایی به خود می گیرد و بر بستر چوبی مشکی خود می نشیند. این عطر پخش رایحه ی خوب و ماندگاری نسبتا خوبی نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *