بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بررسی عطر مگاماره

بررسی ادکلن مگاماره

در این مقاله برای علاقه مندان به ادکلنهای مردانه از برند اورتو پاریسی به بررسی عطر مگاماره می پردازیم تا با خواندن آن با رایحه و مشخصات این ادکلن آشنا شوند وبا خیال راحت تر به خرید عطر از این برند بپردازند .

رایحه ای اگزوتیک از جنس دریا

خانه ی جذاب عطرسازی نیش اورتوپاریسی که توسط عطار بسیار خلاق این برند ، الساندرو گوالتیری هدایت می شود این بار دست به ساخت عطری با تم رایحه ی دریایی زده است. قاعدتا گوالتیری در هر مسیری قدم بگذارد شاهکاری خلق خواهد شد و این بار مگاماره را به بازار عرضه نموده است. مگاماره عطری در درجه ی اول دریایی و مینرال و بعد از آن ادویه ای است. رایحه ای بسیار خاص و اگزوتیک که سلیقه ی عام شاید آن را نپذیرد. در این بررسی می خواهیم که شما را به دنیای مگاماره در اعماق اقیانوس و عجایبی که در خود پنهان کرده ببریم.

بررسی رایحه ی عطر مگاماره:

در ابتدا کمی رایحه ی شکوفه ای و میوه ای در عطر حس می گردد. پس از اندکی رایحه ی نمکی با حس شیرین عجیبی وارد عطر می شود. دوز مناسبی از روایح ادویه ای به همراه رایحه ی چرمی عطر را فرا می گیرد. حس سبز خاص و معطری نیز در عطر می پیچد. در پایه ی عطر فضای مشکی نسبتا قدرتمندی را می توان حس کرد که به جز حس تمیز استحکام خاصی نیز به ساختار عطر داده است.  به طور کلی این عطر بسیار رایحه ی منحصر به فردی دارد. عطری که هرگز رایحه ای مشابه آن را تا کنون نبوییده اید و تجربه ی آن بسیار تجربه ای خاص و جذاب خواهد بود. سعی کنید اگر قصد خرید این عطر را دارید حتما پیش از خرید آن را تست کنید چون اینگونه عطر های متفاوت را نمی شود بدون تست خریداری کرد.

پوشش مناسب ادکلن مگاماره:

حقیقتا انتخاب پوشش برای این عطر یک کار بسیار سخت و مشکل است. چون رایحه ی این عطر بسیار خاص و اگزوتیک است باید پوششی به همان اندازه خاص باشد. پیشنهاد من تیپ های ساحلی اما مناسب فصول گرم با ترکیب دو رنگ در تناژ قهوه ای و آبی روشن است تا این تضاد فضای دریایی با روایح گرم و ادویه ای را داشته باشیم. استفاده از اکسسوری ها در رنگ سبز هم می تواند با این ست بسیار انتخاب مناسبی باشد.

مگاماره مناسب چه فصولی است؟

بررسی عطر مگاماره

مگاماره عطری با طبعی خنک متمایل به معتدل است بنابر این می تواند گزینه ی مناسبی برای فصول گرم سال باشد. اگر شخصی با استایل خاص هستید که در مناطق ساحلی زندگی می کنید این عطر را می توانید در بهار و پاییز هم به راحتی استفاده کنید و از رایحه ی آن لذت ببرید.

عطر مگاماره را کجا استفاده کنیم؟

مگاماره عطری عجیب است که به راحتی نمی توان در هر موقعیتی استفاده کرد. به دلیل ذات آکواتیک آن مناسب استفاده در روز است اما به دلیل عمق و غنای رایحه می توان آن را در شب هم استفاده کرد. اگر بخواهیم یک سناریوی ایده آل برای آن بنویسیم یک دور همی کنار ساحل برای شنیدن چند قطعه ی موسیقی و بحث های علمی و فلسفی با افرادی با دانش و تفکر در سطحی بالا می تواند یک سناریوی ایده آل باشد.

ادکلن مگاماره مناسب چه افرادی است؟

مگاماره به طور خلاصه عطری خاص برای افرادی خاص است. برای استفاده از این عطر باید کاراکتر و تفکری متفاوت با عموم جامعه داشته باشید. دیدگاه شما نسبت به عطر باید چیزی فرا تر از ابزاری برای پوشیدن و ست کردن با لباستان باشد و به آن بتوانید به شکل یک هنر نگاه کنید.

پخش بو و ماندگاری مگاماره :

بررسی مشخصات و خصوصیات عطر مگاماره

در اینجا مگاماره بسیار خوش می درخشد. به دلیل ساختار متراکم عطر های این برند و همچنین فرمولاسیون خاص این عطر از لحاظ ماندگاری بسیار قدرتمند است و ساعت ها بر روی پوست باقی می ماند و عطر فروکش نمی کند. ممکن است حتی این میزان از ماندگاری برای افرادی آزار دهنده باشد! از طرفی نشر بوی بسیار قدرتمندی که این عطر در طول عمر خود دارد باعث می گردد که ساعت ها بر روی پوست شما با قدرت بالایی اطرافتان را فرا بگیرد. نکته ای که در این عطر بایستی بدانید این است که هرچه کمتر اسپری کنید بهتر است یعنی سعی کنید در هر بار استفاده ،بیشتر از سه یا نهایتا چهار پاف نزنید چون ممکن است خود و همین طور دیگران از شدت بوی این عطر آزار ببینند.

الیسا پرفیوم به عنوان یک مرجع تخصصی عطر و ادکلن عطر اورتو پاریسی مگاماره و همچنین محصولات بسیار دیگری را با ضمانت اصالت صد درصدی  به همراه ارسال رایگان برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده تا بتوانید تجربه ی زیبایی از خرید روایح مورد علاقه ی خود داشته باشید.

1 دیدگاه در “بررسی عطر مگاماره

  1. علی چگنی زاده گفت:

    خیییییلی عالی و دقیق توصیف کردید .
    ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *