بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بررسی عطر آکوا بولگاری

بررسی عطر آکوا بولگاری پورهوم

در این مقاله برای علاقه مندان به ادکلنهای مردانه از برند بولگاری به بررسی عطر آکوا بولگاری می پردازیم تا با خواندن آن با رایحه و مشخصات این ادکلن آشنا شوند وبا خیال راحت تر به خرید عطر از این برند بپردازند .

درخششی از انعکاس نور بر دریا

آکوا بولگاری یکی از مشهور ترین عطر های برند مد و فشن بولگاری است که در سال ۲۰۰۵ لانچ شده بود. عطار این عطر ژاک کاوالیر توانست به فرمولاسیون و دی ان ای جذابی دست پیدا کند که مقدمه ای برای فروش خوب این عطر و سایر نسخه های آن شد. این عطر بی شک در دسته ی آروماتیک آکواتیک یا همان معطر و دریایی قرار می گیرد که با توجه به ساختار رایحه ی آن و نامگذاری آن می توان فهمید که بر جنبه ی آکواتیک بودن آن تاکید بیشتری وجود دارد.

بررسی رایحه ی ادکلن آکوا بولگاری

در لحظه ی اسپری کردن این عطر شما غرق در رایحه ی روشن و مرکباتی می شوید. فضای پرتقالی نه چندان ترش و نه چندان شیرین اما بسیار درخشان و تازه به همراه کمی حس چوبی و آبی که در پس زمینه در حال بارز تر شدن هستند دیده می شود. در ادامه هنگامی که به قلب عطر وارد می شویم رایحه ی جلبک دریایی که حس نمکی و سبز و شاید کمی فلزی دارد در کنار رایحه ی لاوندر شیرینی قرار می گیرد و حس معطر و سبز و دریایی خاصی از قلب عطر نمایان می شود. در اواخر عمر عطر هر چه پیش می رویم فضای عطر به سمت رایحه ی چوبی و کمی حالت خاک گرفته پیش می رود.

پوشش مناسب آکوا بولگاری

آکوا بولگاری عطری کاملا ساحلی دریایی و با رایحه تر و تازه و خنک است بنابراین می توانید با پوششی مانند پیراهن هاوایی و شلوارک به همراه صندل و کلاه باکت  و به طور کلی چنین سبک استایلی را با این عطر ست کنید. استفاده از رنگ های آبی و سبز در این استایل می تواند هر دو ذات دریایی و معطر عطر را نمایان کند و به طور کلی رنگ های نسبتا شاداب تری را می توانید با این عطر بپوشید.

آکوا بولگاری مناسب چه فصولی است؟

بررسی عطر آکوا بولگاری

بدون شک بهترین فصل برای استفاده از این عطر در اوج گرمای فصل تابستان است. بعد از تابستان می توان به عنوان یک گزینه ی بهاری نیز به این عطر نگاه کرد اما با توجه به ذات رایحه ی آکوا بولگاری استفاده از آن در هیچکدام از فصول سرد سال چه پاییز و چه زمستان توصیه نمی گردد.

آکوا بولگاری را در کجا استفاده کنیم؟

آکوا بولگاری عطری بیشتر مناسب فضا های کژوال و اسپرت است و در رایحه ی این عطر چیزی که حس رسمیت به آن بدهد تقریبا وجود ندارد. بنابراین بهتر است به شکل مصرف روزانه و یا برای دورهمی ها و میهمانی های عادی از این عطر استفاده کنید.

آکوا بولگاری مناسب چه افرادی است؟

بررسی آکوا بولگاری و اینکه  این عطر مناسب چه افرادی است

این عطر مناسب افرادی است که زندگی را بسیار ساده می گیرند و به دنبال تفریح و لذت بردن از زندگی خود هستند . سختی بسیار به خود نمی دهند و ترجیح می دهند در آرامش باشند و همواره لبخند بر لب خود داشته باشند.

بررسی پخش بو و ماندگاری عطر آکوا بولگاری

آکوا بولگاری چون عطری مناسب فصول گرم و دارای ذات آکواتیک یا همان دریایی است قاعدتا نباید دارای نشر بوی بسیار و ماندگاری خیلی بالایی باشد ، اما اگر انصاف را رعایت کنیم و این عطر را در دسته ی عطر های مشابه خودش بررسی کنیم می توانیم بگوییم که نشر بو و ماندگاری بسیار خوبی دارد و حتما پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

الیسا پرفیوم به عنوان یک مرجع تخصصی عطر و ادکلن عطر آکوا بولگاری و همچنین محصولات بسیار دیگری را با ضمانت اصالت صد درصدی به همراه ارسال رایگان برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده تا بتوانید تجربه ی زیبایی از خرید روایح مورد علاقه ی خود داشته باشید.

1 دیدگاه در “بررسی عطر آکوا بولگاری

  1. Bahram گفت:

    چه آنالیز حرفه ای و عالی داشتید بسیار کامل و مجرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *