بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطر های مردانه مناسب هدیه برای روز ولنتاین + قیمت و خرید اینترنتی

عطر های مردانه ی مناسب هدیه برای روز ولنتاین

در این مقاله به بهترین عطر های مردانه ی مناسب هدیه برای روز ولنتاین می پردازیم تا شما را در انتخاب و خرید عطر مردانه مناسب این روز یاری رسانیم .

مطلب پیشنهادی مرتبط :23 ایده برای خرید كادو روز ولنتاين براي پسر (همه رنج قيمت )

برای ساختن یک روز به یاد ماندنی هیچ چیز مانند رایحه ی یک عطر نمی تواند خاطره ساز باشد . در میان انبوه گزینه های موجود به عنوان هدیه ،یک عطر می تواند بهترین یادگاری باشد. خرید یک ادکلن با رایحه ی عاشقانه که می تواند عشق شما را به شریک زندگیتان نشان داده و یاد شما را در خاطر او مانند یک ستاره درخشان زنده نگه دارد.

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای مردانه است :دیور ساواج ادوتویلت

عطر های مردانه مناسب هدیه برای روز ولنتاین + قیمت و خرید اینترنتی

در این مقاله سعی شده بهترین گزینه های موجود در بازار برای هدیه روز عشاق به شما مشتریان عزیز معرفی شود تا بتواند این روز خاطره انگیز را برای همیشه در یاد شما و عشقتان جاودانه سازد.

باربری لندن مردانه Burberry Londen For Men

خرید عطر باربری لندن مردانه برای روز ولنتاین

بابری لندن یک عطر تنباکویی بسیار غنی و نرم است که طرفداران بسیاری دارد زیرا در این ژانر از جمله خوش بو و خوش بازخورد ترین هاست! شروع رایحه ی عطر با فضایی ادویه ای و کمی میوه ایست که به سمت قلب تنباکویی و کمی چرمی این عطر می رود و در بستری کمی چوبی و سبز و رزینی قرار می گیرد. باربری لندن مناسب پوشش کژوال و رسمی برای افراد جوان و میانسال است . رایحه ی ای معتدل که به دلیل ذات نسبتا گرم و دعوت کننده ی آن چهار فصل است ولی بیشتر تمایل به فصول سرد سال دارد بنابراین مناسب ترین زمان برای آن پاییز است. البته در زمستان و بهار نیز می تواند بسیار کارگشا باشد. این عطر دارای پخش بوی متوسط و ماندگاری نسبتا خوبی است که آن را به یک گزینه ی ارزنده مبدل می سازد.

لالیک انکر نویر ال اکستریم Lalique Encre Noir L’extreme برای روز ولنتاین

خرید عطرلالیک انکر نویر ال اکستریم برای روز ولنتاین

لایک انکر نویر نسخه ی اولیه و پایه ی این عطر است که به یکی از پر فروش ترین و معروف ترین عطر ها در بین آقایان تبدیل شد. چیزی که این نسخه را بهتر از آن می سازد رایحه ی پخته تر و پیچیده تر نسبت به نسخه ی اولیه آن است. همان ساختار بسیار زیبای چوبی بر پایه ی نت علف خس خس اما مقداری پولیش خورده تر و زیبا تر. شروعی کمی مرکباتی و مقداری سبز که به سمت قلب چوبین این عطر زیبا متمایل می شود و بر بستری چوبی و کمی رزینی می رود. این عطر مناسب پوشش کژوال و رسمی است.

مطلب پیشنهادی :بهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

از نقاط مثبت دیگر این عطر پخش رایحه ی متوسط اما ماندگاری بالا و قدرتمند تر نسبت به نسخه ی پیشین آن است که آن را به یک گزینه بسیار مناسب به عنوان هدیه برای یک جنتلمن می سازد. این عطر مناسب آقایان جوان و میانسال است.فصول مناسب این عطر در درجه ی اول پاییز و سپس روز های سرد بهار و هوای معتدل زمستان است.

عطر مردانه دیویدوف کول واتر مردانه Davidoff Cool Water For Men مناسب هدیه برای روز ولنتاین

عطر مردانه دیویدوف کول واتر مردانه مناسب هدیه برای روز ولنتاین

یک عطر فراموش نشدنی! دیویدوف کول واتر عطر جدیدی نیست اما هنگامی که به تعداد فروش و طرفداران آن نگاه می کنیم متوجه میزان جذابیت آن می شویم. ترکیبی از روایح سبز و دریایی که فضایی سبز و آبی رنگ به آن داده است. رایحه ی بسیار پر طراوت که مانند آب یخ در تابستان و یا نسیم لطیف بهاری روح انسان را جلا می دهد. با این که این عطر در دوره ی عطر های کلاسیک ساخته شده است اما فرمول استادانه ای برای تمام اعصار دارد و هر آقایی در هر سنی می تواند از این عطر استفاده کند. این عطر دارای پخش بوی متوسط و ماندگاری نسبتا خوبی است و با استایل کژوال و اسپرت می توانید آن را ست کنید.

جسوس دل پوزو هالووین من ایکس Jesus Del Pozo Halloween Man X

جسوس دل پوزو هالووین من ایکس برای ولنتاین

معجون موفق! دلیل این لقب عجیبی که به این عطر داده اند این است که این عطر را می توان ترکیبی از چندین عطر بسیار موفق و خوش بازخورد بازار نام برد . از ایو سن لورن لانویت د الهوم گرفته تا اومو از سالواتوره فراگامو شروع عطر کمی تازگی فضای مرکباتی را دارد اما سریعا به سمت یک فضای ادویه ای با هنرنمایی هل در کنار اسطوخودوس می رود .

به سمت قلب عطر که می رویم رایحه ی قهوه شروع به خود نمایی می کند و در کنار آن کمی در پس زمینه ویسکی و چرم نیز مشاهده می شود که پارادوکسی با بستر شیرین که از کهربا و دانه ی تونکا ساخته شده دارد. این عطر دارای پخش بوی متوسط و ماندگاری نسبتا خوب است. یک انتخاب بسیار جذاب برای آقایان نوجوان تا میانسال و مناسب فصول سرد سال است.

عطر مردانه آرماف کلاب د نویت اینتنس Armaf Club De Nuit Intense مناسب هدیه روز ولنتاین

آرماف کلاب د نویت اینتنس

حال که بحث عطر های اقتباس شده از عطر های دیگر است نمی شود از این کار نامی نبرد. شاید یکی از پر حاشیه ترین و پر طرفدار ترین عطر های دو دهه ی اخیر کرید اونتوس باشد. آرماف کلاب د نویت اینتنس یک عطر با الهام از رایحه ی عطر موفق کرید اونتوس است که شباهت بسیاری به این عطر دارد.

ابتدای رایحه ی عطر با یک نت لیمویی نسبتا تیز و فلزی شروع می شود اما پس از چند دقیقه با افزوده شدن رایحه ی آناناس و ورود به قلب عطر که فضای چوبی و دودی دارد رایحه ی چرمی جذاب این عطر نمایان می شود و متوجه شباهت این عطر به اونتوس خواهید شد. این عطر رایحه ی معتدلی دارد و تقریبا مناسب تمامی فصول سال است. از طرفی استایل و پوشش مناسب این عطر انواع لباس های کژوال و رسمی است.

آرماف کلاب د نویت اینتنس پخش بوی قدرتمند و ماندگاری بالایی دارد که در این مورد نسبت به کرید اونتوس برتری دارد. به هر حال این عطر با توجه به اینکه رایحه ای بسیار نزدیک به یک عطر بسیار گران قیمت تر از خود دارد انتخاب ارزنده ای برای هدیه دادن به عزیزانتان است.

جگوار پیس Jaguar Pace

جگوار پیس برای ولنتاین

اگر دنبال عطری برای افراد ورزشکار هستید که قدرت و اعتماد به نفس و انگیزه ی لازم را برای آنها فراهم سازد جگوار پیس یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است. رایحه ی آروماتیک (معطر) این عطر دارای یک حالت تمیز و در عین حال انرژی بخش است. فضای این عطر تحت تاثیر فلفل سیاه در کنار رایحه ی میوه ای سیب و رزماری شروع می شود.

به عمق عطر که می رویم رایحه ی اسطوخودوس به قدرت و حس جلو رونده ی عطر می افزاید و در عین حال توسط یک زنبق تمیز و نرم همراهی می گردد و در نهایت تمامی روایح بر روی بستر چوبی و کهربایی این عطرمی نشینند و یک فضای زیبا برای شما می سازند.

این عطر مناسب استایل کژوال و اسپرت است و برای سنین جوان و میانسال مناسب می باشد. جگوار پیس دارای پخش بوی متوسط و ماندگاری نسبتا خوبی است که با توجه به نوع عطر انتظارات شما را برآورده می سازد. این عطر مناسب فصول تابستان و بهار و تا حدی پاییز می باشد.

عطرمردانه امپر لجند Emper Legend مناسب هدیه ولنتاین

عطرمردانه  امپر لجند  مناسب هدیه ولنتاین

یکی از ارزان ترین و ارزنده ترین گزینه هایی که لازم نیست هزینه زیادی برایش پرداخت کنید امپر لجند است. یک عطر جذاب با فرمولاسیونی که از عطر دیگری اقتباس نشده و اورجینال است. عطری که از زیبایی ساختار روایح کلاسیک بهره گرفته و ساختاری چوبی ادویه ای ولی با رویکردی مدرن ایجاد کرده است و رایحه ی بسیار خوش بازخورد و دلنشینی دارد.

شروع عطر با حسی ادویه ای و میوه ای است و هر چه به عمق عطر نزدیک تر می شویم فضای عطر ادویه ای تر و چوبی تر می شود و در نهایت توسط دانه ی تونکا یک شیرینی نرم و بسیار لذت بخش به رایحه ی این عطر اضافه می گردد. امپر لجند با اینکه ساختار تقریبا کلاسیکی دارد اما به دلیل رایحه ی مدرن مناسب جوانان و میانسالان است.

امپر لجند دارای پخش بوی خوب و ماندگاری نسبتا بالایی است و بهتر است که با استایل کژوال و رسمی این عطر را ست کنید. رایحه ی گرم و گیرای این عطر مناسب فصول سرد سال است. از طرفی این عطر دارای یک ست ادکلن لجند قهوه ای به همراه اسپری نیز می باشد که آن را به یک گزینه ی کادویی بسیار مناسب و ارزنده تبدیل می کند.

کارولینا هررا سی اچ پرایو مردانه Carolina Herrera CH Men Prive

کارولینا هررا سی اچ پرایو مردانه برای ولنتاین

اگر تمایل دارید با کمی هزینه ی بیشتر عطری خریداری کنید که از لحاظ گیرایی مانند آهنربا عمل کند؟! سی اچ پرایو مردانه یکی از پر بازخورد ترین و جذاب ترین عطر های مردانه است که خانم ها معمولا عاشق رایحه ی آن می شوند! شروع این عطر دارای فضایی میوه ای بسیار دلنشین است که به سمت رایحه ی ادویه ای و مقداری آروماتیک می رود.

در نهایت در بطن عطر یک فضای شیرین و چوبی و چرمی که رایحه ای بوزی آن را همراهی می کند تبدیل به یک رایحه ی به شدت دلربا می گردد. این عطر رایحه ای مناسب نوجوانان و جوانان دارد.

اگر شخص مورد نظر شما علاقه به موتور سواری با پوشیدن کاپشن چرمی مشکی دارد باید بدانید استایل مناسب تری مانند آن در هارمونی با این عطر وجود ندارد! این عطر دارای پخش بوی خوب و ماندگاری نسبتا بالایی است که برای فصول سرد سال می تواند بسیار کارگشا باشد .

دانهیل سنچری Dunhill Century

دانهیل سنچری

اگر دنبال عطر با رایحه ای ملایم در عین حال مقداری جدی و بسیار متین هستید یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار دانهیل سنچری است. رایحه ی عطر با فضای میوه ای و مقداری صابونی و گلی شروع می شود که کمی حس ادویه ای و تلخی خاصی از صمغ کندر در آن هویداست و بر روی بستر چوبی و مشکی قرار می گیرد.

این عطر مناسب استایل رسمی و کژوال است و برای محیط های بسته با پوشش رنگی روشن بسیار مناسب است. این عطر چهار فصل محسوب می شود ولی بهترین فصل استفاده ی آن بهار و سپس پاییز است. دانهیل سنچری دارای پخش بو ماندگاری متوسطی است .

 پارفومز د مارلی لیتون اکسکلوسیف Parfums de Marly Layton Exclusif

 پارفومز د مارلی لیتون اکسکلوسیف

اگر برایتان هزینه مهم نیست و می خواهید شخص مقابلتان را تحت تاثیر قرار دهید و به اصطلاح سنگ تمام برایش بگذارید شاید بهترین انتخاب لیتون اکسکلوسیف باشد. این عطر رایحه ای پخته تر و پیچیده تر و بسیار عمیق تر نسبت به نسخه ی پیشین خود دارد.

عطر شروعی میوه ای و هم زمان شیرین و کمی تلخ دارد. به سمت قلب عطر که می رویم رایحه ی وانیل و قهوه در کنار فضایی ادویه ای با هنرنمایی هل را مشاهده می کنیم. در کنار این روایح بوی چوب صندل در کنار رایحه ی جادویی عود قرار می گیرد که در کل فضایی بسیار جذاب و بسیار خوش بازخورد می سازد که همگی را مدهوش می کند. این عطر مناسب استایل کژوال و رسمی است و با رنگ های تیره بسیار هارمونی خوبی دارد.

رایحه ی گرم این عطر بیشتر مناسب فصول سرد سال است. این عطر دارای پخش رایحه ی بسیار خوب و ماندگاری بسیار بالایی است. در نهایت این عطر یک مجموعه ی بسیار کامل است چون در کنار رایحه ی بسیار زیبا و دلنشین دارای شیشه ی بسیار شکیل و بسته بندی زیبایی است که آن را به یک انتخاب تمام عیار به عنوان هدیه تبدیل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *