بلاگ

ادکلن های آیسان اسلامی چه عطری می زند ؟

ادکلن های آیسان اسلامی

در سالیان اخیر به دلیل استفاده مردم از شبکه‌های اجتماعی بسیاری افراد چهره شده‌اند و حتی برخی از این چهره‌ها از بعضی بازیگران و ورزشکاران معروف نیز دنبال کننده و طرفداران بیشتری در شبکه‌های اجتماعی دارند.
یکی از این چهره‌ها که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فالوور یا دنبال کننده بسیاری دارد آیسان اسلامی است که به دلیل لهجه و صداقت کلام و صادق بودن با دنبال کنندگان خود در بین طرفدارانش محبوبیت بسیاری دارد بیشتر جوانان او را الگوی خود قرار داده‌اند آیسان اسلامی لایف استایل و سبک زندگی جالبی دارد که به دلیل استایل و اندام جذابی که دارد بسیاری از افراد دوست دارند سبک زندگی به مانند او داشته باشند.
آیسان اسلامی متولد ۲۶ دی ماه ۱۳۶۷ و متولد روستای چلندر مازندران است که از سنین جوانی به آمریکا مهاجرت کرده است و ساکن شهر هیوستون آمریکا است.
او در زمینه خرید و فروش ملک و خودرو فعالیت می‌کند و جزو موفق‌ترین جوانان ایرانی که در خارج از ایران هستند به شمار می‌آید او در ویدیوهایی که از خود به اشتراک می‌گذارد خودروهایی مانند رویز رویس لامبورگینی بنز bmw و بعضی از خودروهای روز دنیا را سوار می‌شود که توجه بسیاری را در ایران به خود جلب کرده است.
او روزانه استوری‌های بسیاری را از خود به اشتراک می‌گذارد که بعضی از حرف‌های او جنبه نصیحت و راهنمایی به دنبال کنندگان خودش را دارد ولی در برخی از صحبت‌هایش از فحش و ناسزا استفاده می‌کند که بسیاری این گونه صحبت‌های او را تایید نمی‌کنند ولی با این حال صداقت در کلام و خاکی بودن او محبوبیت بسیاری را برای او به همراه داشته است.
او در استوری‌هایی که از خود به اشتراک می‌گذارد به بهداشت فردی و ورزش کردن و تیپ زدن خیلی اهمیت می‌دهد و شاید به دلیل خوشپوشی و کلکسیونی از پوشاکی که دارد افرادی علاقه داشته باشند بدانند لوازمی که او استفاده می‌کند چه کیفیتی و چه قیمتی دارند.
به دلیل اینکه این مقاله در فروشگاه تخصصی عطر الیسا تهیه شده است قصد داریم به کلکسیون عطر و ادکلن‌هایی که آیسان اسلامی استفاده می‌کند بپردازیم.
کلیه عطر و ادکلن‌هایی که آیسان اسلامی استفاده می‌کنه اصلی هستند به همین دلیل قیمت بالایی نیز دارند.
البته توجه داشته باشید که عطرهای اورجینال به دلیل حس و حالی که به شما منتقل می‌کنند و کیفیتی که دارند باعث طرفدار و محبوبیت هستند ولی بسیاری از افراد جامعه تصور غلطی از عطر و ادکلن اصل دارند به طور مثال می گویند عطری که اورجینال باشد ۲۴ تا ۴۸ ساعت باید ماندگاری داشته باشد در صورتی که اصلاً اینطور نیست و این تصور غلط است.
در ادامه به عطرهای آیسان اسلامی اشاره خواهیم نمود البته به عنوان یک فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن اذعان می‌نماییم که واقعاً سلیقه آیسان در خرید عطر ادکلن بسیار خوب است و عطرهای خوبی را برای پوشیدن انتخاب کرده است .

۱. ادکلن لویی ویتون آمبر نومد Louis Vuitton Ombre Nomade

بهترین و پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطر تولید شده توسط برند فرانسوی لوکس لویی ویتون که در سال ۲۰۱۸ توسط عطرساز معروف فرانسوی ژاک کاوالیه طراحی شد این عطر در گروه بویایی شرقی چوبی دسته‌بندی می‌شود و عطری خاص و فوق العاده و قدرتمند بر پایه کهربا و عود و اسموکی است.
این عطر مردانه بسیار استادانه و خاص طراحی شده است و بویی لوکس و تصفیه شده دارد که هنگام استفاده از این عطر اغواگر دلتان می‌خواهد خود را در رایحه آن غوطه ور کنید.

ادکلن لویی ویتون آمبر نومد ماندگاری و قدرت نشر بوی بسیار بالایی دارد و در هنگام استفاده از آن باید احتیاط کنید که در استفاده از آن زیاده‌روی نکنید زیرا به دلیل قدرتی که دارد امکان دارد برای خودتان و دیگران آزاردهنده باشد.

در ویدیوهایی که از آیسان به اشتراک گذاشته شده او از این عطر در بیشتر اوقات استفاده می‌کند و عطر محبوبش است و البته آمبرنومید قیمت بالایی دارد چیزی در حدود ۵۵۰ دلار!

ادکلن لویی ویتون آمبر نومد

ادکلن لویی ویتون آمبر نومد

۲. عطر ادکلن لویی ویتون ایمجینیشن Louis Vuitton Imagination

یکی دیگر از بهترین عطرهای تولید شده توسط برند لوکس لویی ویتون که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است عطر ایمجینیشن یا خیال پردازی است که در سال ۲۰۲۱ توسط طراح عطر معروف ژاک کاوالیه ساخته شده است عطر مردانه ایمجینیشن عطری بر پایه مرکبات و کهربا و ادویه است و باعث می‌شود پس از استفاده از آن حس و حال خوب و انرژی مثبتی داشته باشید.
این عطر مردانه به آقایانی توصیه می‌شود که عاشق نت‌های مرکبات و چایی هستند که با پخش بو و ماندگاری بسیار خوب و بی‌نظیری که دارد جز نشاط آورترین و بهترین عطرهای این سبک بو است.
استفاده از ایمجینیشن در بهار و تابستان توصیه می‌شود و طبعی خنک و شیرین و تند دارد و بسیاری بر این باورند این عطر مانند یک لیوان آب سرد بعد از یک روز طولانی گرم تابستانی عمل می‌کند.
ایمجینیشن پرفورمنس و ترکیبی فوق العاده دارد و در ترکیبات آن از پرتقال ترنج بالنگ دارچین زنجبیل چوب گایاک چای سیاه و آمبروکسان استفاده شده است.

لویی ویتون ایمجینیشن
۳. ادکلن باکارات رژ ۵۴۰ اکستریت د پارفوم Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 Extrait de Parfum

شاید نام این عطر به دلیل محبوبیت زیادی که دارد به گوشتان رسیده باشد که البته در ایران بسیاری از نمونه‌های کپی و فیک آن موجود است و به دلیل قیمت بالایی که نمونه اصلی این عطر دارد بیشتر افراد نمونه‌های کپی آن را استفاده می‌کنند ولی کافیست یک بار هم که شده این عطر را در نسخه اصلی تست کنید و رایحه آن را استشمام کنید آن وقت به کیفیت و ظرافت این عطر خارق العاده پی خواهید برد باکارات روژ قرمز ۵۴۰ اکستریت در سال ۲۰۱۷ توسط فرانسیس کرکیجان ساخته شده است.
این عطر از همان ابتدا نظر بسیاری از دوستداران عطر ادکلن را به خود جلب نمود باکاراتروژ قرمز عطر یونیسکس است و برای استفاده مشترک خانم‌ها و آقایان کاربرد دارد.
این عطر فضایی چوبی و بادامی و کهربایی دارد و بسیاری معتقدند بویی شبیه به نبات سوخته شده دارد که البته بی‌راه هم نمی‌گویند.
البته به دلیل استفاده از نت زعفران در این عطر شاید بسیاری این عطر را دوست داشته باشند و بپسندند.
استفاده از باکارات روژ اکستریت در مهمانی‌ها و جلسات کاری مهم توصیه می‌شود و برای استفاده در روزهای سرد سال انتخابی شایسته است در ترکیبات این عطر از زعفران بادام تلخ سدر یاس مصری، مشک، روایح چوبی و عنبر استفاده شده است.

ادکلن باکارات رژ ۵۴۰ اکستریت د پارفوم

ادکلن باکارات رژ ۵۴۰ اکستریت د پارفوم

۴. عطر کرید امپریال میلسیم CREED Imperial Millesime

امپریال میلیسیم یک عطر قدیمی و خوش ساخت است که در سال ۱۹۹۵ توسط برند سلطنتی و لوکس کرید طراحی و عرضه شد این عطر فضایی دریایی و مرکباتی و میوه‌ای دارد و برای استفاده در فصل تابستان و بهار فوق العاده است و با رایحه بسیار تسکین دهنده و آرامبخش باعث آرامش اعصاب و روان شما می‌شود.
بسیاری معتقدند این عطر با توجه به قیمت بالایی که دارد ماندگاری کمی دارد ولی به دلیل ترکیبات شگفت انگیز و دوست داشتنی که در این عطر به کار رفته است و به دلیل بوی خاصی که دارد ارزش خرید دارد.
این عطر رایحه‌ای صمیمی و دوست داشتنی و راز آلود دارد و حس راه رفتن بر روی شن‌های ساحل در تابستان را برای شما تداعی می‌کند.
ترکیبات و نت‌های امپریال میلسیم عبارتند از نمک دریا – پرتقال – ترنج – زنبق – مشک لیمو – روایح چوبی و دریایی

عطر کرید امپریال میلسیم

عطر کرید امپریال میلسیم

۵. عطر کرید اونتوس مردانه Creed Aventus

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین عطرهای طول تاریخ دنیا عطر ادکلن کرید اونتوس است که این عطر بسیار هایپ شده است و بسیاری در اجتماع بوی این عطر را میدهند.
که حتی اگر در مغازه سوپرمارکت محلتان هم بروید نمونه‌های کپی آن را می‌توانید تست کنید البته به هیچ عنوان کیفیت رایحه آنها شبیه نمونه اصلی عطر کرید اونتوس نیست.
عطر کرید اونتوس در سال ۲۰۱۰ توسط برند فرانسوی کرید طراحی و عرضه شد در ابتدا بسیاری این عطر را دست کم گرفتند ولی پس از مدت کوتاهی این عطر رو رکورد فروش این کمپانی را شکست و موفقیت و منفعت زیادی را برای این شرکت به ارمغان آورد.
عطر کرید اونتوس در سالیان اول تولید ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی داشت ولی در سالیان اخیر بسیاری معتقدند از قدرت آن کاسته شده است که باعث نارضایتی بسیاری از طرفداران این عطر محبوب شده است.
استفاده از عطر کرید اونتوس برای تمام فصول سال توصیه می‌شود و پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد در ترکیبات این عطر از نتهای سیب ، آناناس ، ترنج ، انگور سیاه نعناع هندی ، توس ، گل یاس ، گل رز گلسنگ ، عنبر ، وانیل ، مشک استفاده شده است این عطر قیمتی در حدود ۳۳۰ دلار دارد.


۶. عطر کرید اورجینال سانتال Creed Original Santal

عطر اورجینال سانتال در سال ۲۰۰۵ تولید و عرضه شد.
این عطر عالی با ترکیبی از نت‌های معطر و گرم در ابتدا یک انفجار از طراوت زنجبیل و دارچین را به شما عرضه می‌دارد و پس از مدتی ترکیبی غنی و قوی از چوب صندل و اسطوخودوس اطراف شما را احاطه می‌کند و پس از مدتی به ترکیبی مخملی و دوست داشتنی و اغواگر از وانیل و دانه تونکا احساس میشود.
اورجینال سانتال عطری بسیار شیک و لوکس و همه کاره است و می‌توانید با استایل‌های رسمی در مهمانی‌ها و جلسات و محل کار خود از آن استفاده نمایید.
این عطر بسیار دوست داشتنی و خاص برای هر کسی که به عطر و ادکلن علاقمند است توصیه می‌شود حتماً این عطر را باید برای افزودن به مجموعه خود در نظر داشته باشد.
در ترکیبات عطر اورجینال سانتال از نت‌های ترنج – رزماری – زنجبیل – گشنیز – پرتقال – شمعدانی – شکوفه پرتقال – اسطوخودوس – چوب صندل – سدر – مشک و دانه تونکا استفاده شده است.

عطر کرید اورجینال سانتال

عطر کرید اورجینال سانتال

۷. ادکلن تام فورد نویر اکستریم Tom Ford Noir Extreme

عطر تام فورد نویر اکستریم در سال ۲۰۱۵ توسط برند بسیار نام آشنای آمریکایی تام فورد طراحی و تولید شد. نویر اکستریم عطری رسمی و بسیار تند و عالی برای جلسات رسمی و قرارهای کاری است این عطر در سبک بوی خود یکی از عطرهای با اصالت و بسیار منحصر به فرد و خوشبو بشمار می‌آید که می‌توان از آن در فصول سرد سال به خصوص در زمستان استفاده کرد.
همچنین می‌توان از نویر اکستریم به عنوان عطر روزمره و عطر امضا نیز بهره برد.
پس از آنکه ادکلن مردانه تام فورد نویر اکستریم را بر روی پوست و لباس تان اسپری می‌کنید در ابتدا تندی و نرمی بوی زیبای گل‌ و زعفران مشامتان می‌رسد و پس از آن بوی جوز هندی و هل را احساس خواهید نمود و پس از مدتی بوی چوب صندل و کهربا و وانیل و روایح چوبی بر روی پوست و لباس تان باقی خواهد ماند.
نویر اکستریم ادکلن نرم و راحت و صمیمی است که پس از بوییدن آن احساس خوبی را تجربه خواهید کرد.

ادکلن تام فورد نویر اکستریم

ادکلن تام فورد نویر اکستریم

۸. ادکلن بلو د شنل ادو پرفیوم Bleu de Chanel EDP

یکی از بهترین عطرهای مردانه و دوست داشتنی برند نام آشنای شنل عطر بلو د شنل ادوپرفیوم است.
عطری فوق العاده و همه کاره برای تمام موقعیت‌های مکانی و زمانی، برای پوشیدن این عطر از مواد گران قیمت تولید شده است و پس از پوشیدن آن به شما دقیقاً حس مهم بودن و خاص بودن را القا می‌کند.
استفاده از بلو د شنل در فصول تابستان و بهار و در دمای بالای ۲۰ درجه توصیه می‌شود.
این عطر بویی تمیز و صاف و تازه دارد و با بوییدن آن متوجه می‌شوید که یک عطر گران قیمت را در اختیار دارید پس برای داشتن یک عطر همه کاره در مجموعه عطرهای خودتان حتماً به خرید عطر بلو د شنل ادوپرفیوم فکر کنید.
ترکیبات به کار رفته در نتهای بلوشنل عبارتند از ترنج – گریپ فروت – آلدهید – نعنا – فلفل صورتی – زنجبیل – یاسمن – جوز هندی – پچولی – چوب صندل – سدر – کهربا و لیدانوم است.

عطر شنل بلو ادوپرفیوم

عطر ادکلن شنل بلو ادوپرفیوم اصل و اورجینال

۹. عطر اینیشیو ابسولوت افرودیسیاک Initio Absolute Aphrodisiac

اینشیو آفرودیسایک ابسولوت در سال ۲۰۱۵ طراحی و تولید شد رایحه این عطر فضایی وانیلی، چرمی و کهربایی دارد.
در این عطر وانیل نقش پررنگی دارد و برای کسانی که به رایحه و بوی وانیل علاقه دارند توصیه می‌شود حتماً این عطر را امتحان کنند.
این عطر به دلیل وجود وانیل عطری آرامبخش است و استفاده از این عطر برای تمام فصول برای مهمانی‌های شبانه و قرارهای عاشقانه توصیه می‌شود.
نت‌های تشکیل دهنده اینشیو آفرودسایک عبارتند از مشک – چرم – کهربا – وانیل و گل‌های سفید.

عطر اینیشیو ابسولوت افرودیسیاک

عطر اینیشیو ابسولوت افرودیسیاک

۱۰. ادکلن فرانسیس کرکجان عود ساتین مود Maison Francis Kurkdjian Oud Satin Mood

عود ساتین مود شاهکار مطلق عطرسازی است ترکیبی بسیار قوی و مست کننده از گل رز و وانیل و عود در یک جا به شما عرضه می‌شود.
در رایحه این عطر رایحه گل رز بسیار بولد است و عطری بسیار منحصر به فرد و عاشقانه از برند لوکس فرانسیس کرکیجان عطری بسیار ظریف و دلپذیر با پخش بوی بسیار بالا و ماندگاری فوق العاده.
اگر از بوی گل رز لذت می‌برید قطعاً این عطر محبوب شما خواهد بود در ترکیبات این عطر از وانیل و کهربا و گل رز و عود و بنزونین استفاده شده است.

ادکلن فرانسیس کرکجان عود ساتین مود

ادکلن فرانسیس کرکجان عود ساتین مود

۱۱. عطر پارفومز دی مارلی اوجان Parfums de Marly Oajan

اوژان در سال ۲۰۱۳ توسط برند نام آشنای صنعت عطرسازی یعنی پارفومز د مارلی معرفی و عرضه شد.
این عطر فضایی کهربایی تند و گرم و وانیلی دارچینی دارد اوجان عطری محصور کننده و اغواگر با بوی عسل دارچین و کهربا است که با ماندگاری و عملکرد حیرت آورش بوی بسیار دلپذیر و دوست داشتنی دارد.
از این عطر می‌توانید در جلسات کاری و مهمانی‌ها استفاده کنید، پس از استفاده از این عطر قطعاً اطرافیانتان اسم عطرتان را خواهند پرسید و بازخورد بسیار خوبی خواهید گرفت.
بدون اغراق یکی از بهترین عطرهای مردانه گرم قطعاً اوجان است که شما را در هر جمعی و هر مکانی متمایز از بقیه نشان خواهد داد.
این عطر ماندگاری چشمگیری و نشر بوی زیادی دارد در ترکیبات عطر اوجان از عسل – دارچین – عثمانتوس – درمنه – عنبر – بنزونین – مشک – پچولی – وانیل و دانه تونکا استفاده شده است.

عطر پارفومز دی مارلی اوجان

عطر پارفومز دی مارلی اوجان

۱۲. عطر تام فورد فاکینگ فابولوس Tom Ford Fucking Fabulous

این عطر در سال ۲۰۱۷ توسط برند تام فورد طراحی و عرضه شد.
فابلوس فضایی آروماتیک چرمی وانیلی و چوبی دارد و بسیاری از خانم‌ها شیفته بوی این عطر هستند.
این عطر به راحتی در نظرسنجی‌ها بین ۱۰ عطر برتر مردانه تمام دوران قرار گرفته است.
به عبارتی می‌توان آن را بع پادشاه عطرهای مردانه تشبیه کرد استفاده از این عطر برای هر زمان و هر مکان باعث درخشش شما در آن جمع خواهد شد و بسیاری بوی این عطر را به بوی ثروت تشبیه کرده اند.
پس از اسپری کردن این لعنتی دوست داشتنی بر روی پوست و لباستان ابتدا نت اسطوخودوس به مشامتان می‌رسد و سپس رایحه بادام تلخ و چرم و وانیل فضای اطرافتان را احاطه می‌کند و در آخر بوی کهربا و دانه تونکا و روایح چوبی بر روی پوستتان می‌ماند.

عطر تام فورد فاکینگ فابولوس

عطر تام فورد فاکینگ فابولوس

۱۳. عطر بولگاری گارانات مردانه Bvlgari Garanat

این عطر در سال ۲۰۱۶ توسط برند ایتالیایی بولگاری طراحی و عرضه شد. بولگاری گارانات فضایی از گل رز ، کهربا و اسموکی دارد.
از این عطر برای تمام فصول سال می‌ توان استفاده کرد اگر به بوهای تنباکویی و گلی علاقمدید قطعاً گارنات از سلیقه‌های شماست ترکیبی از بوی وانیل و تنباکو این عطر را بسیار دوست داشتنی کرده است.
گارنات عطری بسیار خوشمزه و دوست داشتنی است که البته قیمتی در حدود ۱۵۰ دلار دارد که توصیه می‌کنیم قبل از خرید آن حتماً بوی این عطر را تست و بررسی نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *