بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بررسی عطر ورساچه اروس

بررسی عطر ورساچه اروس

اگر شما هم از طرفداران ادکلن های جذاب ورساچه هستید و تصمیم به خرید و آشنایی با ادکلن ورساچه اروس دارید ما در این مقاله به بررسی عطر ورساچه اروس می پردازیم .

ادکلن مردانه اروس ورساچه عطری مردانه از نوع فوژه است با رایحه ی شرقی سرخس گونه است که در سال 2012 عرضه شد. عطار اصلی این عطر Aurelien Guichard می باشد.

ورساچه این عطر را برای مردان عرضه کرد. اروس با الهام از اساطیر یونان و عمیقاً مرتبط با آن است. هدف این نسخه آشکارسازی و رهاسازی اشتیاق بی بند و بار و برجسته کردن امیال است. این عطر از نام خدای عشق یونانی و پسر الهه آفرودیت – اروس – نامگذاری شده است. الهام از یونان باستان از زمانی که جیانی ورساچه امپراتوری مد خود را بالا برد ، الهه مدوسا را به عنوان نماد این برند و برای تزئین محصولات متعدد خانه عطر خود، از جمله عطر مردانه اروس، انتخاب کرد، ادامه داشت.

عطر ورساچه اروس با الهام از اساطیر یونان و عمیقاً مرتبط با آن است

آرزوی دوناتلا ورساچه این بود که عطر را با مفهوم برند ورساچه تطبیق دهد و سبک و اهمیت طراحی، کیفیت و محبوبیت طولانی مدت را به تصویر بکشد. دوناتلا توضیح می دهد: “اروس واقعاً DNA خانه ورساچه است.”  و”ما انگیزه یونانی داریم که باعث می شود به یونان باستان، آثار باستانی و اساطیر فکر کنیم، در حالی که رنگ فیروزه ای نشان دهنده مدیترانه است. آن ورساچه است!”

اروس توسط Aurelien Guichard از Givaudan ساخته شد و به عنوان عطری با رایحه ی  تازه، چوبی و کمی شرقی معرفی شد. این عطر شامل روغن نعناع همراه با سیب سبز و لیموی ایتالیایی است. گرما توسط تونکا مخلوط با آمبروکسان ونزوئلایی و گل های شمعدانی ایجاد می شود که پیچ و تاب خاصی به عطر می دهد.

ادکلن ورساچه اروس مناسب چه افرادی است؟

 عشق، اشتیاق، زیبایی و میل مفاهیم کلیدی پشت عطر مردانه ورساچه اروس هستند. همانطور که اسطوره‌های یونانی و مجسمه‌سازی کلاسیک از آغاز جهان ورساچه را مشخص کرده‌اند، کمال بدن مرد با کنایه از اروس، خدای عشق، برانگیخته می‌شود. ورساچه اروس عطری است برای مردانی قوی و پرشور که بر خودش مسلط است.

اروس مردانگی عالی را از طریق هاله ای درخشان با ترکیبی شدید، پر جنب و جوش و درخشان از برگ های نعناع تازه، پوست لیموی ایتالیایی و سیب سبز تفسیر می کند. حسی اعتیادآور که با نت‌های شرقی، جذاب و محصورکننده‌ای مانند دانه‌های تونکا، عنبر امربوکسان، گل شمعدانی و وانیل ترکیب می‌شود با نشاط نژادی که نمادی از چوب‌ها است  مانند چوب سدر از اطلس و ویرجینیا در حالی که خزه‌سوز و خزه بلوط شدت و قدرت را به آن  ارائه می‌کنند.

شیشه ادکلن مردانه ورساچه اروس

عطر مردانه اروس از شیشه فیروزه ای رنگ با سر مدوسا روی بدنه بطری و روی آن ساخته شده است. این عطر به صورت 50 و 100 میلی لیتر EDT به همراه محصولات مراقبت از بدن معطر موجود است. چهره کمپین تبلیغاتی برایان شیمانسکی و عکاسان مرت و مارکوس هستند. دوناتلا برای کمپین جدید یک مردگلادیاتور می خواست که برای آنچه می خواهد و برای اهدافش می جنگد. دوناتلا ورساچه اظهار داشت :”این عطری است برای مردی که استاد خودش است. او یک قهرمان است: مردی که از ایده ها و اهداف آنها دفاع می کند.”

بررسی نت های تشکیل دهنده ی عطر ورساچه اروس

نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی نعناع، سیب سبز و لیمو هستند. نت میانی شامل دانه رایحه ی تونکا، آمبروکسان و شمعدانی است. نت های پایه عبارتند از وانیل ماداگاسکار، سدر ویرجینیا، سدر اطلس، خس خس و خزه بلوط.

عطر مردانه ورساچه اروس تضاد آشکاری را بین رایحه های بسیار مرکباتی و لطیف با نعناع تازه و درخشان، پوست لیمو و نت های سیب سبز نشان می دهد. ادو پرفیوم و ادو تویلت ورساچه اروس که تجسم احترام ورساچه به عناصر اساطیری و خدایان یونانی است، عطری است که بیانگر احساسات و قدرت است.

نت های کلیدی آن عبارتند از : برگ نعناع، شکوفه پرتقال، وانیل ماداگاسکار

برای چه موقع از روز باید استفاده شود؟

با توجه به رایحه ی معتدلش برای استفاده روزانه و همچنین شبانه توصیه می شود .

استایل مناسب عطرورساچه اروس

این برای لباس های غیر رسمی پیشنهاد می شود که موجب افزایش جذابیت شده و  رایحه ای دوستدار پوست دارد .

عطر ورساچه اروس مناسب چه فصولی است؟

این عطر رایحه ای معتدل و شیرین دارد و مناسب تمام فصول سال است .

بررسی ماندگاری و پخش بوی عطرورساچه اروس

ورساچه اروس با ماندگاری و پخش بوی نسبتا خوب خود ادکلنی پر طرفدار و چهارفصل و جذاب است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *