بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

نظرات عطر بلو شنل

نظرات عطر بلو شنل

از آنجا که بسیاری از کاربران قبل از خرید یک ادکلن تمایل به خواندن نظرات دیگر افراد دارند در این مقاله نظرات درباره ی عطر بلو شنل ، این عطر مردانه ی بی نظیر را برایتان گردآوری کرده ایم تا با خواندن آنها بیشتر با ادکلن بلو شنل آشنا شوید.

بلو د شنل که آغازگر موج روایح آبی و یکی از محبوب ترین و استثنایی ترین عطر های برند جذاب شنل است را به طور کامل پیش از این تفسیر نموده ایم. این عطر نیازی به معرفی زیادی ندارد و اکثریت شما با آن آشنایی کامل دارید.  این بار در این متن نظرات کاربران حرفه ای دنیای عطر در سایت های مرجعی مانتد فرگرنتیکا، بیس نت و پارفومو را برایتان به صورت رندوم جمع آوری و ترجمه کرده ایم تا درباره ی دیدگاه افراد عطرباز نسبت به این عطر اطلاع داشته باشید.

نظرات عطر بلو شنل

مطلب پیشنهادی مرتبط :مشخصات و تشخیص ادکلن بلو شنل اصل

نظرات عطر بلو شنل ( فرگرنتیکا )

۱- این عطر یک عطر بسیار خوش کاربرد و امن از برند شنل است. شروعی با حجم زیادی رایحه ی زنجفیل، گریپ فروت و نت های فلفلی و رایحه ای بسیار تازه و مردانه دارد. در ادامه در قلب عطر نت های چوبی نمایان می شود و نشر بوی خوبی در اوایل عمر عطر مشاهده می کنیم. فضای مشکی و کمی بخوری در پایان عطر به زیبایی با نت هی سبز و تازه عطر ترکیب می شود  و این فرمول جذاب است که آن را به یکی از بهترین عطر های ۲۰۱۰ مبدل نموده است. تازگی و فرش بودن عطر در تمام طول عمر عطر حضور دارد اما هر چه بر روی پوست می ماند کمی شیرین تر و چوبی – مشکی تر می گردد. تقریبا حدود ۶ ساعت طول می کشد تا دیگر عطر به خوبی بر روی پوست حس نشود که این امر نشان دهنده ی ماندگاری قابل قبول آن است. نت های این عطر به شکلی هستند که در هر آب و هوایی و هر مناسبتی می توانند به خوبی خود را نشان بدهند. با اینکه نسخه های قدیمی تر آن از لحاظ پرفورمنس بهتر از نسخه های جدید آن بودند اما همچنان عطر لذت بخشی است و بعد از گذشت بیش از یک دهه همچنان یکی از عطر های مورد علاقه ی من است.

۲- برای من این عطر خوش بو ترین عطری است که تا الان داشتم. چوبی، مرکباتی، ادویه ای و بخوری. واقعا عاشقشم. مشکل من فقط با ماندگاری این عطر است. نمی دانم بعد از مدتی بینیم دیگه عطر رو حس نمیکنه یا اینکه پوستم عطر رو قورت میده! شاید لازم باشه از طریق دوستان و آشنایان این قضیه رو دقیق تر بررسی کنم. به نظرم در روز های گرم ایزو ای سوپر با افزایش حرارت خودش رو بیشتر نشون میده و روی پوستم نشر بوی بیشتری داره. به طور کلی: عطر خیلی خوش بو با ماندگاری متوسط و قیمت نسبتا بالاییه. با اینکه مدتی به دنبال عطری با بوی مشابه بودم اما هیچ چیزی به این زیبایی هنوز پیدا نکردم.

نظرات عطر بلو د شنل ( بیس نت )

۱- با اختلاف یکی از خوش کاربرد ترین عطر هاییه که تا حالا استفاده کردم. در حال حاضر عطریه که به عنوان عطر روزمره ازش استفاده می کنم. از لحاظ نشر بو در ابتدا قوی هست ولی نه اونقدر که کل فضای اتاق رو پر کنه. اونقدری که اگر کسی تقریبا نزدیکتون باشه به راحتی بوش رو حس کنه اما از لحاظ ماندگاری خیلی خوب نیست و یکم سریع به پوست نزدیک میشه و روی پوست حدود چهار تا شش ساعت ماندگاری مفید داره. اگر دنبال ماندگاری بیشتری هستید نسخه ی پارفوم اون رو پیشنهاد می کنم.

رایحه ۸.۵

نشر بو ۷

ماندگاری ۷

ارزش خرید ۹

۲- مدرن و پیچیده. مدت زیادی صبر کردم تا سمپلی از این عطر رو بگیرم. شنل همیشه توی فشن و عطر حضور داشته. رایحه ای کلاسیک، تمیز و پیچیده در عین سادگی دارد. بلو د شنل قطعا برای شیک بودن و لوکس بودن طراحی شده است. بدون لبه های تیز و کاملا پولیش خورده. برای من یه عطر کاملا مرکباتی و فرش نیست. در ابتدا شروعی کاملا متعادل و تازه و میوه ای داره. بعد از مدتی کمی از فرش بودن عطر کاسته میشه و مقداری حس چوبی به خودش میگیره. وتیور و سدروس قابل تشخیصه. در نهایت به سمت رایحه ای کمی گرم و شیرین میره. عطر های شنل به طور کلی آشنا و ارزشمند هستند و این عطر نماینده ی خوبی برای این برنده.

نظرات ادکلن بلو د شنل ( پارفومو )

نظرات کاربران درباره ی عطر بلو شنل

۱- من قبل از تست نسخه ی ادوتویلت نسخه ی ادوپرفیوم این عطر رو تست کردم و می تونم مقایسه ای بین این دو داشته باشم.در ادوتویلت رایحه کمی تازه تر و فرش تر هست ولی در ادو پرفیوم رایحه چوبی تر و عمیق تره. میشه گفت ادوپرفیوم شروعش از قلب عطر ادوتویلته. اگر بلو د شنل نسخه ی ادوتویلت رو عطری مناسب روز بدونیم ادوپرفیوم میتونه عطری مناسب شب باشه. در کل رایحه ی نسخه ی ادوپرفیوم کمی رسمی تر هم به نظر میرسه ولی هر دو نسخه بسیار جذاب هستند و برای موقعیت های متفاوتی میشه از اونا استفاده کرد.

۲- بلو د شنل با فضای مرکباتی ادویه ای شروع میشه و بعد توسط وتیور و کمی چوب سدروس همراهی میشه. در پروسه ی پیشرفت عطر رایحه ی جذاب جوز هندی و زنجفیل در ابری از یاسمن شیرین قرار میگیره. بعد از سپری شدن چند ساعت عطر به سمت پایه ای چوبی میره و کمی حس خاک گرفته و دودی توی اون به وضوح حس میشه. با توجه به آب و هوا بین شیش تا هفت ساعت روی پوست میمونه و در تمام طول عطر نشر بوی دلنشینی داره. بلو د شنل عطریه که در هر شرایطی و هر زمانی میشه از آن استفاده کرد و از اکثریت عطر های این ژانر عمق و پیچیدگی بیشتری داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *