بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

نظرات عطر بلک افغان

نظرات عطر بلک افغان

از آنجا که بسیاری از کاربران قبل از خرید ادکلن تمایل به خواندن نظرات دیگر افراد دارند در این مقاله نظرات عطر بلک افغان را برایتان گردآوری کرده ایم تا قبل خرید این ادکلن مردانه با آن بیشتر آشنا شوید.

ناسوماتو بلک افگانو یکی از مشهور ترین عطر های نیش بازار است که با بوی تلخ ودودی رزینی و سبز آن اکثرا آشنا هستید. در سایت نقد و بررسی کامل این عطر و در مقاله ای تاریخچه ی این عطر را به تفصیل برایتان نوشته ایم .

نظرات عطر بلک افغان

این بار در این متن نظرات کاربران حرفه ای دنیای عطر در سایت های مرجعی مانتد فرگرنتیکا، بیس نت و پارفومو را برایتان به صورت رندوم جمع آوری و ترجمه کرده ایم تا درباره ی دیدگاه افراد عطرباز نسبت به این عطر قبل خرید ادکلن خود اطلاع داشته باشید.

نظرات ادکلن بلک افغان ( فرگرنتیکا )

۱- ممکن است تظاهر گرایانه به نظر برسد اما من عاشق این هستم که افراد زیادی درباره ی ناسوماتو اطلاعی ندارند. این خانه ی نیش آثار هنری بسیار زیبا و منحصر به فردی را در سری عطر های خود دارد و بیشتر عاشق این هستم که مجموعه ی کوچکی دارند. اگر از آن دسته افراد هستید که می خواهید کمی مرموز و ناشناخته باشید و در عین حال حضور خود را به نمایش بگذارید این عطر مناسب شما است. با استشمام این عطر احساس می کنم که به سفری در دوران باستانی آفریقای شمالی می روم و آن راهرو های عجیب در ساختمان ها و آوا های جذاب مردمانش را می شنوم. از ابتدای عطر رایحه ی گیاه کانابیس با حسی گیاهی که در بشکه ای از چوب سدر نگهداری می شود را حس می کنم . حس دودی جذابی به آن افزوده می شود که از شعله ور شدن این بشکه به مشام می رسد. این رایحه بر روی پوست من ساعت ها می ماند حس خاکی با همراهی خوشمزگی قهوه در بطن عطر احساس می شود. نشر بوی این عطر به شکل اعجاب انگیزی قدرتمند است اما به شکلی نیست که مورد آزار دیگران باشد. عطری بسیار غلیظ و مردانه – زنانه است که باید شخصیتی سرشار از اعتماد به نفس داشته باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید. ۱۰ از ۱۰

۲- غروبی با هوای بسیار خشک در صحرایی عظیم است. رایحه ی چوب در آتش با ترق تروق های دل انگیزی استشمام می گردد. رهگذری با لباسی بلند بر تن معجونی با رایحه ی تیز و سبزی را می نوشد و به آسمان شفاف و درخشش کهکشان راه شیری می نگرد. این رایحه ای است که من از بلک افگانو احساس می کنم. سفری به جایی دور در خاورمیانه . سفری در مکان و زمان. این عطر شما را مایوس نخواهد کرد.

نظرات ناسوماتو بلک افغان ( بیس نت )

نظرات کاربران درباره ادکلن بلک افغان

۱- این رایحه بسیار زیباست. عطر با حجم زیادی از بوی کانابیس و فضای سبز و رزینی قدرتمندی آغاز می گردد که برای سه الی چهار ساعت باقی می ماند. سپس توسط رایحه ی چوبی معطر و فضای بخوری همراهی می گردد. گمان می کنم که ترکیب بسیار خوبی از تنباکو و قهوه نیز در این عطر یافت شود. به نظرم استفاده از این عطر راحت است گرچه عطر بسیار قدرتمندی است و بیش از ۲۴ ساعت بر روی پوستم حس می شود و مانند یک هیولا نشر بو دارد! آیا این عطر واقعا زنانه مردانه است؟ بله. طبق شامه ی من نه خیلی زنانه و نه خیلی مردانه است و استفاده از آن تجربه ی بسیار دل انگیزی خواهد بود.

۲- اولین باری که این عطر را روی دستم اسپری کردم، رایحه ی سبز و علفی با کمی بخور و چوب احساس کردم. با خودم گفتم که این عطر ،آنقدر هم رایحه ی تاریکی نداره که! اما بعد از پنج دقیقه رایحه ی عطر به سمتی بسیار تاریک و منحصر به فرد انتقال پیدا کرد. واو این چیه؟! رایحه ی پایانی این عطر بسیار خاص، اگزوتیک و تاریک و عجیبه. نمی دانم چرا این عطر رو با ایو سن لورن ام سون یا آمواژ اپیک مقایسه می کنند و به نظرم اصلا شبیه هم نیستند. ماندگاری و پخش بوی خیلی بالایی دارد.

نظرات عطر بلک افگانو ( پارفومو )

۱- لحظات جادویی. بلک افگانو برای مدت ها توی لیست تست من بود و تنها قیمت نسبتا بالای این عطر مانع این موضوع بود. در نهایت کنجکاوی من باعث شد به سمت این مایع سیاه دست ببرم. در لحظه ی اسپری یک رایحه ی متراکم و تاریک از چیزی شبیه به تنباکوی منتولی و گیاهی رو حس کردم. حس چوبی وتیور و ترکیب رزین ها کم کم رو سطح اومدن و در ادامه رایحه ی عودی مانندی با حسی مشابه به چای دودی رو توی عطر استشمام کردم. گمان می کنم کمی پچولی هم توی این عطر استفاده شده باشد. بعد از حدودا ۱۰ ساعت همچنان عطر با قدرت بالایی روی پوستم بازی می کرد. به نظرم با تمام این تفاسیر و رایحه ی خاصی که داره استفاده ازش سخت نیست . در نهایت بلک افگانو معجونی جادویی و بسیار سنگین و متراکم و خاص و تاریک و جذابه. افرادی که کار های عمیق و دودی رو دوست دارند عاشق این عطر می شوند.

۲- بهترین ماندگاری در دنیای عطر. بعید میدونم عطری در دنیای عطر باشه که حتی بتونه نزدیک به ماندگاری این عطر برسه . روی پوست من ماندگاریش به راحتی بالای دوازده ساعته و روی لباس عملا میشه گفت ماندگاری ابدی داره! من حتی این تجربه رو دارم که بعد از شستن یه لباس همچنان با شدت و قدرت بوی این عطر رو روش حس می کردم. خود عطر فضایی شرقی، چوبی، دودی و غنی داره. دو سه پاف کاملا برای سرد ترین روز های زمستان هم کفایت می کنه. نشر بوی این عطر به اندازه ی ماندگاری اون قدرتمند نیست ولی اصلا ضعیف هم نیست. شیشه های ناسوماتو به عقیده ی من یکی از زیبا ترین شیشه ها ی دنیای عطره و کیفیت مایع داخلش هم حرفی برای گفتن نمیزاره.

1 دیدگاه در “نظرات عطر بلک افغان

  1. تکفای گفت:

    فوق العاده اس! ماندگاریش هم خیلی بالاعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *