بلاگ, دسته‌بندی نشده, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر مردانه دولچه گابانا

بهترین عطر مردانه دولچه گابانا

اگر شما هم از طرفداران ادکلن مردانه از برند دولچه گابانا هستید و تمایل به شناخت برترین های این برند دارید خواندن مقاله بهترین عطر مردانه دولچه گابانا را به شما پیشنهاد می کنیم .

برند دیزاینر دولچه گابانا یکی از مشهور ترین برند ها در عرصه ی مد و فشن و همچنین از خانه های درخشان عطرسازی دیزاینری به خصوص در چندین دهه ی اخیر بوده است.

مطلب پیشنهادی مرتبط :بهترین عطر های مردانه اجمل

محصولاتی با طراحی و ساخت خوب و کیفیت بالا و قیمتی مناسب به محصول ارائه شده از دلایل موفقیت های این برند است. در میان محصولات متعدد این برند تعدادی از عطر های مردانه ی این برند هستند که برای آقایان خوش سلیقه بسیار انتخاب های شایسته ای می توانند باشند.

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای مردانه است : کرید اونتوس

در این مقاله سعی شده تا چند مورد از بهترین عطر های مردانه ی این برند برای شما معرفی گردد تا بتوانید از این عطر های ارزنده ی دولچه گابانا لذت ببرید.

۱- عطر دلچه گابانا کی Dolce & Gabbana K بهترین عطر مردانه دولچه گابانا

بهترین عطر مردانه دولچه گابانا

این عطر را می توان به عنوان یکی از محصولات اخیر این برند برای رقابت با جریان عطر های خنک و آبی امروزی دانست . جای بسی خوشحالی است که برند دی اند جی رویه تکراری اکثر برند ها را نرفته و مقداری متفاوت عمل کرده است.

در ابتدای امر شما با فضایی مرکباتی با همراهی توت و سرو کوهی را استشمام می کنید که در میانه ی عطر به سمتی ادویه ای و معطر می رود. این فضای میانه حسی تمیز و جلو رونده و کاملا آروماتیک دارد.

در انتها رایحه ی چوبی سدر و علف خس خس ( وتیور ) با حس خاکی و سبز نعنای هندی ( پچولی ) فضای عطر را در بر می گیرند. این عطر پخش بو و ماندگاری خوبی دارد.

۲- ادکلن دلچه گابانا د وان گری Dolce & Gabbana The One Gray از بهترین های دولچه گابانا

از بهترین ادکلن های مردانه دولچه گابانا

تلاشی برای ترکیب رایحه ای معطر و چوبی با ژن دوان اصلی با حسی معتدل و رسمی که شاید نتوانسته باشد موفقیت دوان را بدست بیاورد اما به طور کلی عطر خوش ساخت و ارزنده ای است.

در ابتدا ترکیبی از فضای مقداری ادویه ای و معطر و سبز با همراهی رایحه ای مرکباتی می بینید. در قلب عطر این فضا به سمت معطر تر و سبز تری می رود که حسی تقریبا رسمی و خنثی و شیک و جنتلمنانه دارد.

در نهایت فضای چوبی خاکی وتیور و پچولی دست به دست فضای رزینی تنباکویی که امضای دوان است می دهند و ترکیب عطر تکمیل می گردد. این عطر پخش رایحه ی خوب و ماندگاری متوسط به بالایی دارد.

۳- عطر دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس پور هوم  Dolce & Gabbana Light Blue Eau Intense Pour Homme

لایت بلو او اینتنس پور هوم  بهترین عطر مردانه دولچه گابانا

 نوبت به یکی از بهترین عطر های تابستانه ی این خانه رسید . به طور کلی این عطر یکی از برترین محصولات تابستانه ی اخیر می باشد که هم در نسخه ی زنانه و هم مردانه ی خود بسیار موفق بوده است.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :راهنمای خرید عطر خوب مردانه

نسخه ی اینتنس این عطر به این دلیل نسبت به نسخه ی پیشین برتری دارد که با حفظ شفافیت نت ها دارای پخش بو و ماندگاری بهتری است. در ابتدا فضایی کاملا مرکباتی از گریپ فروت و نارنگی ماندارین شما را در بر می گیرد. میانه ی عطر رایحه ی نمکی و دریایی کاملا بارز می شود و نت سرو کوهی با حسی سبز آن را همراهی می کند.

در نهایت عطر بر بستر چوبی مشکی جذابی می نشیند. این عطر به نسبت عطر های تابستانی این چنینی ، پخش و رایحه ی بسیار خوبی دارد.

۴- ادکلن دولچه گابانا ادوپرفیوم مردانه Dolce & Gabbana The One for Men EDP

دولچه گابانا ادوپرفیوم از بهترین های دولچه گابانا

در میان عطر های متعدد مردانه ای برند دولچه گابانا ، این عطر جایگاه ویژه تری نسبت به بقیه دارد و مشهور ترین و پر فروش ترین عطر کنونی این برند است. فضای اولیه ی مرکباتی و کمی هربال که در قلب عطر به سمت رایحه ی جذاب ادویه ای ناشی از هل و زنجبیل می رود اما همچنان ذات مرکباتی اش توسط شکوفه ی پرتقال حفظ می شود.

در نهایت ترکیب تنباکویی کهربایی بر پایه ای چوبی که اصلی ترین ترکیب عطر است عنان را بدست می گیرد. این عطر یکی از بهترین موارد برای قرار های عاشقانه و از پر بازخورد ترین هاست.

پخش بو و ماندگاری این عطر در حد خوبی قرار دارد و نسبت به نسخه ی ادوتویلت به مراتب بهتر است.

۵- عطر دولچه گابانا پور هوم مردانه Dolce & Gabbana Pour Homme

دولچه گابانا پور هوم از بهترین های این برند

یک عطر کلاسیک از دهه ی نود که همچنان حسی تازه دارد و انگار امروز وارد بازار شده است. از آن دسته عطر هایی که اصطلاحا تایم لس نامیده می شوند که هرگز حسی قدیمی به شما نمی دهند.

فضای کلی عطر فضای معطر و تمیز و جنتلمن گونه ای است که از ترکیبی از چندین رایحه با بازی پر رنگ تر اسطوخودوس ، تنباکو ، چوب سدر و مرکبات و فضای ادویه ای تازه ای است که در آن وجود دارد. این عطر پخش رایحه ی خوب و ماندگاری متوسطی دارد.

۶- ادکلن دولچه گابانا دوان جنتلمن Dolce & Gabbana The One Gentleman یکی از بهترین عطر مردانه از دولچه گابانا

یکی از بهترین عطر مردانه از دولچه گابانا

یکی دیگر از نسخه ها و فلنکر های موفق دوان مردانه که تاکید خاصی بر فضای ادویه ای تازه و گرم دارد. رایحه ی عطر در این مورد فضایی مرکباتی ندارد و شروعی با فلفل سیاه و عبور به سمت ترکیب هل و اسطوخودوس دارد که حسی اروماتیک و تمیز و ادویه ای به عطر داده است .

در میانه ی راه حسی از دی ان ای دان اصلی دیده می شود. اثری از تنباکو نیست اما حسی کهربایی که تمایل به وانیل آن بیشتر است در کنار نعنای هندی دیده می شود. این عطر نشر بوی متوسط و ماندگاری نسبتا خوبی دارد.

۷- عطر دولچه گابانا پور هوم اینتنسو Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso

پور هوم اینتنسو از بهترین های دولچه گابانا

اگر پور هوم اصلی و نسخه ی اول عطر تر و تازه و مناسب روز باشد، این عطر نسخه ی تاریک تر و شبانه ی آن عطر است. ترکیبی سبز و اسطوخودوسی در بالای عطر که به سمت تنباکویی خشک با پایه ای چوبی رزینی شیرین و کهربایی می رود.

پخش بوی این عطر در حد خوب و ماندگاری آن را می توان نسبتا متوسط دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *