بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر های مردانه اجمل

بهترین عطر های مردانه اجمل

اگر از طرفداران عطر مردانه از برند اجمل هستید خواندن مقاله بهترین عطر های مردانه اجمل به شما پیشنهاد می شود .

شاید این عطر را شما هم دوست داشته باشید : بلک افغان ناسوماتو

در میان برند های متعدد اماراتی که عطر های با کیفیتی معقول و بسیار مقرون به صرفه به بازار عرضه می کنند برند اجمل یکی از پر طرفدار ترین و معروف ترین این برند ها به خصوص در بازار ایران است.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :راهنمای خرید عطر خوب مردانه

بهترین عطر های مردانه اجمل

در این متن تعدادی از بهترین عطر های این برند محبوب را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید عطر های خوب و با قیمت بسیار نازلی خریداری کنید.

۱- ادکلن اجمل چمیستری Ajmal Chemystery بهترین عطرمردانه اجمل

چمیستری بهترین عطر مردانه اجمل

چمیستری را نمی توان یک عطر کپی دانست اما رگه هایی از عطر هایی همچون دوان از دولچه گابانا و یا له مال از ژان پل گوتیه را می توان در آن استشمام کرد. در ابتدا ی رایحه عطر ، رایحه ی هل با حسی اروماتیک و کمی جوز هندی و روایح مرکباتی اپنینگ عطر را می سازند.

کمی بعد رایحه ی اسطوخودوس در کنار هل به عنوان یکی از نت های اصلی عطر قرار می گیرد. در کنار اسطوخودوس روایح سبز و سرخسی و چوبی قرار گرفته است. در بطن عطر کمی فضای عطر به سمت خامه ای و وانیلی با پس زمینه ای چوبی می رود. این عطر پخش بو و ماندگاری خوبی دارد.

۲- عطر اجمل تیتانیوم Ajmal Titanium

تیتانیوم از بهترین عطر های مردانه اجمل

تیتانیوم یکی دیگر از عطر های خوش بوی برند اجمل است که در لحظه ی اول اسپری با رایحه ی ترش لیمو و کمی حس سبز آغاز می گردد. در ادامه فضای میوه ای نت جک فروت با کمی چاشنی جوز هندی وارد می شود.

در نهایت عطر به سمت فضایی چوبی مشکی می رود. این عطر در ابتدا پخش رایحه ی قدرتمندی دارد اما به سرعت فروکش می کند. ماندگاری این عطر در حد متوسط است.

۳- ادکلن اجمل کربن Ajmal Carbon

 کربن یکی از بهترین عطر های مردانه اجمل

کربن یک عطر چوبی پودری با کمی چاشنی ادویه ای و تلخ و بسیار جذاب است. در ابتدای عطر رایحه ی مرکبات در کنار اسطوخودوس که حس معطر و تمیزی به عطر داده قرار گرفته اند.

در میانه ی عطر رایحه ی زیره با حسی کمی تلخ در همراهی با بنفشه که حسی ترد و پودری در عطر ایجاد کرده خود نمایی می کنند.

در بخش پایانی رایحه ی عطر ، نت های چوبی ستون عطر می شوند و نت پچولی گیاهی خاکی و مشکی خشک اما سفید در کنار آن قرار می گیرد.

این عطر پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد.

۴- عطر اجمل اووک ( نقره ای ) Ajmal Evoke یکی از بهترین عطر های مردانه اجمل

اووک نقره ای عطر مردانه از اجمل

اجمل اووک را اگر بخواهیم به طور خلاصه توصیف کنیم رایحه ی عطر پگاسوس از پارفومز د مارلی با مقداری چاشنی ادویه ای و خنک است.

شاید دوست داشته باشید :بهترین عطر مردانه دولچه گابانا

در لحظه ی اول اسپری رایحه ی اسطوخودوس در کنار فضای مرکباتی مشامتان را پر خواهد کرد. در قلب عطر فضای ادویه ای هل و مقداری حس پودری زنبق و کمی رایحه ی چوبی سرو در پس زمینه دیده می شود. در انتها صندل کمی حس خامه ای و چوبی ایجاد می کند که این رایحه ی چوبی توسط نت خس خس قوی تر می گردد و عطر بر نشیمنی از مشک می نشیند. این عطر نشر بو و ماندگاری نسبتا خوبی دارد.

۵- ادکلن اجمل سکریفایس Ajmal Sacrifice از بهترین عطر های مردانه اجمل

از بهترین عطر های مردانه اجمل

سکریفایس یکی از بهترین عطر های این برند است که می توان گفت ناشناخته باقی مانده ترکیبی از پرتقال و زنجبیل که بر روی رایحه ی چوبین سدر قرار می گیرد. مقدار کمی جوز هندی و فضای مشکی با حسی تمیز و کمی پودری. عطری ساده یا محوریت ادویه های گرم و چوب و مرکبات.

بسیار خوش بو و پخش بو و ماندگاری خوب آن این مجموعه ی زیبا را کامل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *