بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر های مردانه جوان پسند

بهترین عطر های مردانه جوان پسند

اگر به دنبال خرید عطر مردانه که جزء بهترین عطر های مردانه جوان پسند است می باشید خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم .

این عطر از پر فروش ترین عطرهای مردانه است : دیور ساواج ادوپرفیوم

عطر برای جوانان شاید بیش از افراد دیگر از اهمیت برخوردار است زیرا معمولا جوانان به استایل و پوشش خودشان چه برای خود و چه مقبولیت در میان جمع های دوستانه اهمیت بسیاری می دهند و از طرفی عطر را فاکتور مهمی برای تاثیر گذاری در جنس مخالف می دانند.

بهترین عطر های مردانه جوان پسند

مطلب پیشنهادی پر بازدید :بهترین عطر مردانه بهاری

در این متن سعی شده تعدادی از بهترین عطر هایی که رایحه ای جوان پسندانه دارند و دارای قیمت های مناسبی به نسبت عطر های مختلف بازار هستند ، تهیه کرده باشیم تا آن دسته از جوانان که درآمد آنچنانی ندارند نیز بتوانند از عطر های این لیست بهره ببرند.

۱- ادکلن ناتیکا وویج Nautica Voyage از بهترین عطر های مردانه جوان پسند

ناتیکا وویج از بهترین عطر های مردانه جوان پسند

ناتیکا وویج یکی از عطر های زیبای آکواتیک با رایحه ای بسیار عامه پسند است. تصور اینکه شخصی از این رایحه خوشش نیاید تقریبا می توان گفت غیر ممکن است. در لحظه ی اول اسپری عطر ، رایحه ی سیب با ترکیباتی سبز در عطر نمایان می گردد.

در قلب عطر رایحه ای آبی و کمی نمکین و در حد کمی گلی را می توان یافت. در نهایت در انتهای عطر رایحه ی آن کمی به سمت چوبی متمایل می شود و بر بستری کهربایی می نشیند.

این عطر به نسبت عطر های آکواتیک پخش بو و ماندگاری بالایی دارد.

۲- عطر کالوین کلین وان شوک مردانه Calvin Klein CK One Shock for Men جوان پسند

کالوین کلین وان شوک مردانه و جوان پسند

عطری تقریبا چهار فصل و تنباکویی که حسی سنگین ندارد و بسیار سبک و نرم و جذاب است. در ابتدا فضای مرکباتی و رایحه ای آبدار با همراهی اسطوخودوس تمیز را می بینید که در میانه ی عطر به سمت روایح ادویه ای با بازی پر رنگ تر هل می رود و در نهایت آن رایحه ی تنباکویی جذاب خود را در بستر مشکی کهربایی اش نشان می دهد. این عطر پخش بوی خوب و ماندگاری متوسطی دارد.

۳- ادکلن مونت بلنک ایندیویجوال Mont Blanc Individuel

ایندیویجوال عطر مردانه جوان پسند

مونت بلنک یا مون بلان ایندیویجوال عطری با رایحه ای تمشکی در ابتدا است که به سمت فضای تمیز اسطوخودوس با کمی چاشنی ادویه ای به خصوص دارچین می رود. در نهایت در عمق عطر کمی حس خامه ای و وانیلی و کمی حس تمیزی و پودری از آن باقی می ماند. این عطر پخش رایحه ی خوب و ماندگاری نسبتا بالایی دارد.

۴- عطر جان وارواتوس آرتیزان پیور John Varvatos Artisan Pure از بهترین عطر های مردانه جوان پسند

 جان وارواتوس آرتیزان پیور مردانه و جوان پسند

سری آرتیزان از خانه ی جان وارواتوس یکی از بهترین نمونه های روایح خنک و مرکباتی با کیفیت در میان عطر های دیزاینری است و آرتیزان پیور را به عنوان نماینده ی این لاین برای این مقاله برگزیده ایم.

شروعی مرکباتی با رایحه ی بارز کلمنتاین که بسیار حسی طبیعی دارد و کمی چاشنی ادویه ای از آویشن و مرزنجوش. در میانه ی عطر نت پتی گرین که حسی مانند شکوفه ی مرکبات و کمی حس چوبی درون خود دارد با رایحه ی ادویه ای نرم زنجبیل در هم آمیخته شده است. در نهایت کمی حس چوبی عطر تقویت می گردد و با وجود ریشه ی زنبق کمی حس پودری می گیرد.

مشک حس تمیزی عطر را گسترش می دهد و کهربا مقداری عمق و شیرینی به عطر می بخشد. این عطر ماندگاری و پخش بوی متوسطی دارد.

۵- ادکلن جسوس دل پوزو هالووین من ایکس Jesus Del Pozo Halloween Man X مردانه و جوان پسند

عطری مردانه و جوان پسند

هالووین من اکس یک عطر تمام عیار جوان پسند است زیرا تمامی فاکتور های چنین عطری را دارد . ترکیبی از رایحه ی بسیار دل نشین هل همراه با تلخی جذاب قهوه و حس بوزی و الکلی نت ویسکی. در کنار این موارد رایحه ی گیرای دارچین و بوی مردانه ی چرمی. کمی حس شیرین کهربایی و حس دودی در پس زمینه.

شاید دوست داشته باشید :بهترین عطر مردانه با بوی ملایم

این عطر ترکیبی از روایح چندین عطر موفق و بسیار خوش بو و خوش بازخورد است که رایحه ی استثنایی در نهایت از آن بدست آمده است. این عطر پخش بوی خوب و ماندگاری نسبتا خوبی نیز دارد.

۶- عطر ورساچه دیلان بلو Versace Dylan Blue مردانه و جوان پسند

ورساچه دیلان بلو ادکلن مردانه و جوان پسند

دیلان بلو برای چه کسانی است؟ اگر به روایحی مانند دیور ساواژ و یا بلو د شنل علاقه مندید و می خواهید عطری با کیفیتی مانند آنها اما با قیمت مناسب تری خریداری کنید پاسخ شما می تواند دیلان بلو باشد.

شروعی آبی و مرکباتی با کمی رایحه ی شیرین و تارت انجیر که مقدمه را برای امضای امبروکسانی این عطر های آبی مهیا می سازد. روایحی مانند برگ بنفشه و پاپیروس حسی سبز و نیمه چوبی در عطر ایجاد می کنند و نعنای هندی ترکیبی گیاهی خاکی و کمی شیرین دارد که مکمل اینگونه بو ها است. در پایان نت زعفران با رایحه ای جیر مانند و مقداری رایحه ی دودی عطری شاداب و تازه ولی در عین حال عمیق به شما می دهد. این عطر نشر بو و ماندگاری خوبی دارد.

۷- ادکلن پاکو رابان اینویکتوس آکوا Paco Rabbane Invictus Aqua

 اینویکتوس آکوا عطری جوان پسند

نسخه ی آکواتیک عطر پر طرفدار و خوش بوی اینویکتوس که می توان آن را سرزنده تر و جوان پسند تر از اینویکتوس اصلی دانست.

سناریوی اول این عطر با روایح مرکباتی و کمی فلفل صورتی که حس شادابی و تهاجمی عطر را بیشتر می کند ساخته شده است. در میانه ی عطر رایحه ی نمکی و مینرال با همراهی فضای سبز و ترد برگ بنفشه نشان می دهد که چرا در این عطر نام آکوا قرار گرفته است. در نهایت عطر بر بستری از کهربا در قابی از چوب گایاک قرار می گیرد و سکانس پایانی عطر به آخر می رسد.

این عطر پخش بوی خوب و ماندگاری نسبتا بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *