بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر زنانه با بوی ملایم

بهترین عطر زنانه با بوی ملایم

اگر علاقه به عطر زنانه با رایحه ی ملایم دارید خواندن مقاله بهترین عطر زنانه با بوی ملایم را به شما پیشنهاد می کنیم .

در میان مصرف کنندگان عطر و به خصوص خانم ها با افراد زیادی برخورد می کنیم که نسبت به عطر های قدرتمند و تند و تیز واکنش شدیدی نشان می دهند و یا دچار سردرد های میگرنی می شوند و آستانه ی تحمل چنین روایحی را ندارند.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :بهترین عطر زنانه برای بهار

بهترین عطر زنانه با بوی ملایم

از طرفی عطر های نرم و ملایم قابلیت ایجاد حس آرامش و راحتی و سبکی را در روان ما دارند و به همین علت این دسته از عطر ها طرفداران بسیار زیادی دارند.

این عطر از پر فروش ترین عطرهای زنانه است : لالیک لامور

در این مقاله سعی کردیم بهترین عطر های ملایم زنانه در بازار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری در نوع عطری که می پسندید داشته باشید.

۱- ادکلن جسوس دل پوزو هالووین بلو دراپ J.del Pozo Halloween Blue Drop

از بهترین عطرهای زنانه با بوی ملایم

وقتی برند جسوس دل پوزو با عطر های خوش بو و خوش قیمتش دست به دست حمید مرآتی کاشانی عطار ایرانی تبار می دهد نتیجه ی کار محصولی بسیار دلنشین خواهد بود.

بلو دراپ با فضایی مرکباتی میوه ای بسیار لطیفی کار خود را آغاز می کند و در ادامه به سمت رایحه ی گلی و پودری و نرم از جنس گل های سفید می رود که یاسمن در آن خوش می درخشد. کمی حس ادویه ای در پایان کار با آکورد نرم کهربایی حس عمق و قدرت به عطر می دهد و رایحه ی مشکی سفید و تمیز درون عطر قرار می گیرد. این عطر پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد.

۲- عطر الیزابت آردن گرین تی Elizabeth Arden Green Tea

یکی از بهترین ادکلن های زنانه ملایم

گرین تی از برند الیزابت آردن یکی از عطر های ملایم و مشهور است که در خارج از ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. در این عطر حس خنک و آروماتیک نعنا در کنار روایح مرکباتی و فضای خاص و ترش ریواس را مشاهده می نمایید.

در میانه ی عطر فضای معطر و ادویه ها و نت های گلی دیگری مشاهده می شود اما به طور کلی رایحه ای که در کنار نعنا می درخشد رایحه ی جذاب چای است که از جنس چای سبز است و سایر روایح تنها برای همراهی این دو نت هستند.

شاید دوست داشته باشید :۱۰ ادکلن زنانه نیش و لوکس و پر طرفدار

این عطر پخش بوی متوسط و ماندگاری نسبتا متوسطی نیز دارد.

۳-ادکلن نارسیسو رودریگز لئو زنانه Narciso Rodriguez L’Eau for Her

نارسیسو رودریگز لئو از بهترین عطرهای زنانه با بوی ملایم

لئو نسخه ی ملایم تر و مدرن تر عطر محبوب نارسیسو رودریگز زنانه است که انتخاب بسیار مناسبی برای این لیست ما می باشد. شروع عطر با فضای گلی نرم و لطیفی از جنس یاس و گل های دیگر است. کمی که از عمر عطر می گذرد رایحه ی رز آبدار و لطیفی به همراه گل برف به صحنه وارد می شوند و حسی آبی و تر و تازه در عطر ایجاد می کنند.

کهربا در این عطر نقش بسیار پر رنگی ندارد و کمی شیرینی و استحکام به ترکیب عطر می دهد. در نهایت آن رایحه ی مشکی مشهور نارسیسو به روی کار می آید و در نهایت ترکیبی گلی مشکی ، بسیار تازه و شفاف و تمیز در عطر ایجاد می کنند. این عطر ماندگاری خوب و نشر بوی متوسطی دارد.

۴- عطر ایسی میاکه لئو د ایسی Issey Miyake L’eau D’Issey

یکی از بهترین رایح های ملایم

این عطر یکی از عطر های مهم تاریخ و دارای پیشینه و روایتی بسیار جالب است که در اینجا موقعیت مناسبی برای ذکر آن نیست. اگر بخواهیم تصوری از این عطر داشته باشیم رایحه ی برخورد آبی زلال بر روی پوستی تمیز است.

رایحه ای بسیار سبک و شفاف از ترکیبات گلی ، آبی با کمی زمینه ی چوبی. عطری که کاملا یاد آور طراوت و شفافیت است. این عطر پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد.

۵- ادکلن دولچه گابانا لایت بلو زنانه Dolce & Gabbana Light Blue for Women

لایت بلو با رایحه ای ملایم

لایت بلو یکی از موفقیت های بسیار درخشان اخیر برند دولچه گابانا هم در نسخه ی زنانه و مردانه بوده است. این نسخه ی عطر که نسخه ی اولیه آن است نسبت به فلنکر های دیگرش می توان گفت که ملایم تر است. دارای رایحه ای از مرکبات شارپ و شاداب است که کمی رایحه ی میوه ای و فضای چوبی آن را دنبال می کند.

کمی بعد ذات گلی عطر که از رز و سپس یاس است نمایان می شود و بعد چوبی آن خود را بیشتر نشان می دهد. در نهایت در انتهای رایحه کمی فضای کهربایی و شیرین با همراهی رایحه های ی چوبی و خامه ای صندل حضور می یابند که بر بستری از مشک می نشینند. این عطر پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد.

۶- عطر والنتینو والنتینا آکوا فلورال (فلورئاله) Valentino Valentina Acqua Floreale

از بهترین عطر زنانه با بوی ملایم

فلنکری سبک تر و گلی تر از هر نسخه ی والنتینا که رایحه ای بسیار شیک و نرم و گیرا دارد.  در ابتدا فضای مرکباتی و گلی ترنج و شکوفه ی پرتقال را استشمام می کنید. کمی بعد فضای تمیز و نرم روایح گلی دیگر مانند شکوفه ی نارنج و گل ابریشم و یاسمن به روی کار می آیند.

بنیان عطر کهربایی و همراه آن نعنای هندی حسی شیرین و گیاهی و کمی خاکی در عطر ایجاد می کنند. این عطر ماندگاری و نشر بوی نسبتا خوبی دارد.

۷- ادکلن مارک جاکوبز دیسی سو فرش Marc Jacobs Daisy So Fresh

عطری زنانه با رایحه ی ملایم و لطیف

 مارک جاکوبز ( جیکوبز) عطر های مشهور زیادی ندارد اما در میان عطر های این برند می توان جواهراتی را یافت که کمتر شناخته شده اند. گر چه این عطر از این برند نسبتا شهرت بیشتری داشته و تعداد زیاد فلنکر های دیسی را می توان مهر تاییدی بر این موضوع دانست. نسخه ی سو فرش نسخه ای تر و تازه تر و نرم و لطیف تر از عطر اولیه ی آن است.

رایحه ی ترش و شیرین میوه ای مرکباتی با همراهی نت های سبز حس بسیار خوبی را در لحظه ی اول اسپری عطر به شما می دهند. در میانه ی عطر کمی فضای گلی و روایح میوه ای دیگری که این تعادل ترش و شیرین را حفظ می کنند دیده می شوند. در نهایت عطر با رایحه ی آلو حس تارت و گیرایی به خود می گیرد و بر بستر چوبی مشکی خود می نشیند. این عطر پخش رایحه ی خوب و ماندگاری نسبتا خوبی نیز دارد.

۸-  عطر شنل چنس او فرش Chanel Chance Eau Fraiche

عطر زنانه با بو و رایحه ی  ملایم

شنل چنس یکی از محبوب دل ها از برند مشهور و موفق شنل است که در این نسخه رایحه ای تازه و شفاف تر از چنس پیشین ارائه کرده است. رایحه ی عطر در آغاز مرکباتی و کمی چوبی است. هر چه از عمر عطر می گذرد روایح گلی آن قدرتمند تر می شوند و رایحه ی سنبل آبی حسی آب مانند و سبک و بی وزن به آن می دهد. از طرفی فلفل صورتی کمی حس جلو رونده در عطر ایجاد می کند.

در عمق عطر رایحه ی زنبق و روایح چوبی مانند وتیور و چوب درخت ساج ترکیبی نرم و چوبی پودری می سازند. نعنای هندی و کهربا حسی شیرین و عمیق به عطر می دهند و مشکی تمیز حول عطر پیچیده می شود. این عطر پخش بوی خوب و ماندگاری متوسطی دارد.

۹- ادکلن کرید لاو این وایت فور سامر Creed Love In White for Summer

لاو این وایت فور سامر اما با رایحه ای بهاری

شاهکاری از جنس گل های سفید و روایح پودری این بار نرم تر و ملایم تر از قبل. کیفیت و شفافیت چیزی است که انتظارش را از برندی مانند کرید قطعا داریم و چنین رایحه ای لایق چنین برندیست.

در ابتدا رایحه ی عاشقانه ی رزی سبک در کنار برگاموتی بسیار شفاف و طبیعی با همراهی گل مگنولیا را استشمام می کنید. در میانه ی عطر پهنه ای چوبی از جنس سدر برای روایح پودری زنبقی دلنشین و حس پودری برنج قرار می گیرد که این روایح همچون پارچه ای ابریشمی و سفید بر روی آن واقع می شود.

در نهایت رایحه ی سیب برای حفظ فضای میوه ای عطر در کنار عنبر که حسی مشکی و تمیز و آب مانند دارد می آید. یاسمنی شیرین و دلنشین دست در دست حس خامه ای و چوبی چوب صندل می دهد و روایت عطر را به اتمام می رسانند. این عطر پخش رایحه و ماندگاری خوبی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *