مجله خبری عطر و ادکلن

معرفی ۱۰ ادکلن مردانه خوب برای مدیران و روئسا

ادکلن مردانه خوب برای مدیران و روئسا

وقتی صحبت از عطر و ادکلن به میان می آید اکثر آقایان به خوبی و به راحتی از آن استفاده می کنند، به طوری که در آن حمام کرده اند. این پیام متخصص برجسته عطر جهان مایکل ادواردز است.

پیدا کردن بهترین ادکلن برای مردان به معنای هم ترازی عطر برای مطابقت با روح غیرقابل انکار آنها باشد یک امر مهم اگر چه ممکن است در ابتدا مانند یک کار غیرممکن به نظر برسد.


آزمایش و تست هر برند و مدل ممکن است برای شما بسیار چالش برانگیز و وقت گیر باشد و یا شما مجبور باشید به بسیاری از فروشگاه های مختلف شهر برای تست عطر و ادکلن بروید و در این راه شاید شما سردرگم شوید و نتوانید یک انتخاب و تصمیم مناسب بگیرید و باید گفت این کار واقعاً باید انجام شود. این امر شاید برای مدیران و یا روئسا که به دلیل دغدغه ها و کمبود وقتی که از روی حساسیت موقعیت شغلی شان دارند بسیار احساس شود.

الیسا بزرگ ترین فروشگاه تخصصی ادکلن اصل در فضای اینترنت می باشد که تضمین 100% اصالت بازگشت وجه می دهد باعث افتخار ماست که بتوانیم شایسته انتخاب شدن از سوی شما بزرگواران باشیم.


قبل از شروع، لازم به ذکر است که هیچ ادکلن بهترینی برای مردان وجود ندارد. هر مرد متفاوت است و هر بینی نیز متفاوت است. ترفند برای یافتن بهترین ادکلن مردانه برای شما این است که بفهمید عطر و بوی شما در مورد شما چه می گوید . عطرهایی وجود دارد که با یادداشت هایی از چرم، چوب و دارچین حس گرمی را به شما منتقل می کنند. برخی دیگر که تابستانهای سبک و مطبوع خود را با نتهای گل و شیرین و سبک نشان می دهند ، و دیگران ممکن است از قدرت و مردانگی با نتهای چوبی و مشک استقبال کنند.


نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که زن و مرد همواره موارد مشابه را نمی خواهند. بعضی از ادکلن ها ممکن است زنان را به سوی شما سوق دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای اتاق هیئت مدیره یا یک مهمانی کوکتل مناسب تر باشند. این همه مورد با نقاط قوت خاص شما و انتخاب عطر و بوی مناسب برای محیط شما است.


در اینجا فقط چند پیشنهاد برای کمک به انتخابی مناسب نسبت به موقعیت شغلی و جایگاه اجتماعی که دارید برای شما داریم به دلیل جایگاهی که مدیران در شرکت ها و سازمان ها دارند برای انتخاب عطر و ادکلن مورد نظرشان نکاتی مانند جذاب بودن رایحه ادکلن فراگیر بودن و پخش بوی آن و ماندگاری ادکلن بسیار تاثیرگذار است که در این مقاله سعی کرده ایم به ۱۰ ادکلن مناسب برای این قشر از جامعه بپردازیم.

ادکلن مردانه خوب برای مدیران و روئسا Jean Paul Gaultier Le Male

۱۰. Jean Paul Gaultier Le Male


اولین عطر مردانه ژان پل گوتیر Le Male است. نعناع آن شیرین، اسطوخودوس و وانیل، ل میل تعریف بزرگ به هر انسان است که واقعا فراموش نشدنی است. آرتمیس قدرتمند، هل، نعنا و ترنج ، نت های برتر را تشکیل می دهند و در ادامه نت های میانی اسطوخودوس ، شکوفه نارنجی ، دارچین و زیره قرار می گیرند.

 نت های پایانی نیز از چوب صندل، وانیل، لوبیا، کهربا به دور زدن رایحه ای جذاب برای انسانی مدرن کمک می کنند. هر دو ملایم و مردانه به یکباره ، عطر سنتی Le Male آن را آسان و لذت بخش تر می سازند.


عطر لمیل مردانه بسیار اغوا کننده است و بر پایه تضادها ساخته شده است سنتی و جسورانه ، تازه و خفیف ، قوی و حسی اگر بخواهیم آن را در یک جمله کوتاه وصل کنیم می توانیم بگوییم این عطر مردانه کاملاً غیر قابل مقاومت برای زنان است! نعناع تازه نمادی از قدرت است. این سنت توسط اسطوخودوس نشان داده شده است.

وانیل گرما و لطافت می بخشد و یک سمفونی از احساسات غیر قابل وصف را خواهید داشت.


همانطور که در تصویر نیز مشاهده می فرمایید عطر و ادکلن های برند ژان پل گوتیه به دلیل زیبا بودن در طراحی بطری و شیشه در بین طرفداران عطر و ادکلن مشهور است و در دو مدل زنانه و مردانه در اکثر بطری های طراحی شده این برند فرانسوی شمایل و آناتومی بدن زن و مرد با ظرافت و هنرمندی خاصی ساخته می شوند از این رو در عطر ل میل مردانه نیز این سنت حفظ شده است و می توانید با داشتن این شیشه و بطری تنوعی در کلکسیون عطر های خود داشته باشید.

ادکلن مردانه خوب برای مدیران و روئسا Valentino Uomo Intense


9 . Valentino Uomo Intense


عطر ولنتینو اومو اینتنس مردانه یک میراث بسیار ارزشمند از شرکت ایتالیایی والنتینو که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد این عطر مردانه نسخه شدید شده و یا به نوعی قویتر از نسخه ولنتینو اومو می باشد که پس از عرضه آن توجه بسیاری از مصرف کنندگان عطر و ادکلن را به خود جلب نمود.


در وصف عطر ولنتینو یومو اینتنس می‌توان اینگونه توضیح داد که رایحه ای با عملکرد شگفت انگیز و فوق العاده دارد و با ماندگاری بالا که تا حدود ۱۲ ساعت شدت بوی خود را حفظ می نماید و شما و اطرافیانتان را تحت تاثیر خود قرار خواهد می دهد.


عطر ولنتینو اومو اینتنس مردانه در زمستان عملکرد بسیار خوبی دارد به نوعی می توان گفت این عطر مردانه برای روزهای سرد سال انتخابی فوق العاده است و با پراکندگی و پخش بوی خوب شما را در کانون توجهات قرار خواهد داد.


این ادکلن مردانه یک شاهکار چرمی صاف و لطیف از ترکیب وانیل، لوبیا تونکا است که با در آمیختن آن ها رایحه ای گرم را به شما عرضه می دارد.


والنتینو یومو اینتنس مردانه در شاخه بویایی چرمی قرار دارد و در هرم بویایی آن عناصری مانند روایح پودری، وانیل، چرم، روایح گلی و آروماتیک نقش اصلی را ایفا می کنند.


نت های بویایی این عطر مردانه بدین ترتیب می باشد که در نت اولیه پرتقال ماندارین و مریم گلی وجود دارد همچنین در نت میانی از ترکیب زنبق و لوبیا تونکا استفاده شده است و در پایان نت پایه از رویه چرمی و وانیل تشکیل شده اند.

ادکلن مردانه خوب برای مدیران و روئسا Giorgio Armani Acqua Di Gio Profumo


8. Giorgio Armani Acqua Di Gio Profumo


عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفیومو مردانه با رایحه ای خنک، شیرین و تازه و بویی صاف و تصفیه شده برای کسانی که به عطرهای خنک علاقمند هستند بسیار مناسب است جالب است بدانید این عطر نسخه متعادل شده آکوا دی جیو قدیمی (جیو سفید) که شاید بسیاری از آقایان با آن خاطره دارند و اگر از بوی آکوا دی جیو قدیمی شما رضایت داشته اید قطعاً آکو دی جیو پروفیومو می تواند انتظارات شمارا فراتر از تصورتان برآورده کند.

با پوشیدن عطر مردانه جیو پرفورمو در طول تابستان و یا روزهای گرم سال می توانید احساس خنکی را برای خود بیافرینید که این عطر به خوبی حس خنکی و تازگی را به شما منتقل خواهد نمود و برخلاف دیگر عطر های خنک که خاصیت ماندگاری کمتری دارند ولی عطر آکوا دی جیو پروفیومو مردانه از ماندگاری بسیار خوبی بهره مند است و با سیلاژ یا پخش بوی بالایی که دارد بدون شک می تواند اطرافیانتان را برای دانستن نام عطرتان کنجکاو کند. این عطر به خوبی می‌تواند تداعی کننده رایحه و حس دریا، اقیانوس برای شما باشد.


آکوا دی جیو پورفیمو در گروه بویایی آبزی، آروماتیک دسته بندی می شود و در هرم بویایی آن روایح آروماتیک، بالزامیک، دریایی، ادویه جات تازه، دودی و مرکبات قرار دارند که ساختار اصلی سبک بوی این عطر مردانه را تشکیل داده اند.


در نت ابتدایی این عطر رایحه ترنج روایح دریایی نقش آفرینی می کنند که حس تازگی و نشاط را به شما منتقل خواهند کرد بعد از مدت کوتاهی پس از خشک شدن عطر بر روی پوستتان بوی گل شمعدانی، رزماری و مریم گلی به مشامتان خواهد رسید که این ترکیبات نت میانی ادکلن جیو پروفیومو را تشکیل داده اند و در انتها نت پایانی با ترکیبی از نعناع هندی (پچولی) و روایح دودی پایان بخش این سمفونی خواهد بود.

ادکلن مردانه خوب برای مدیران و روئسا Tom Ford Noir


7. Tom Ford Noir


ادکلن مردانه تام فورد نویر عطریست منحصر به فرد و امضایی یکتا برای افراد خاص و مهم که توسط کمپانی آمریکایی تام فورد در سال ۲۰۱۲ معرفی و عرضه شده است. عطر تام فورد نویر رایحه ای بسیار پیچیده و گیج کننده ای دارد که توجه هر علاقه مند به عطر و ادکلن را به خود جلب می نماید.


این عطر دقیقاً بوی یک رئیس را می دهد که در هر جلسه به هر خواسته ای که دارد طبق باب میل خود به آن خواهد رسید شاید برای شما تعجب داشته باشد ولی با یکبار تست این عطر متوجه اسرارآمیز و قدرتمند بودنش می شوید.


و شاید بسیاری از افراد بوی تام فورد نویر را نپسندند ولی این از خاصیت و زیبایی عطر هاست که سلایق مختلف را در دنیا با رایحه های مختلف جلب می کنند.


عطر تام فورد نویر مردانه در گروه بویایی ادویه ای، آروماتیک دسته بندی می شود با رایحه ای گرم و شیرین می توان آن را به جز تابستان در سه فصل دیگر استفاده نمود.


پس از اسپری نمودن TOM FORD NOIR بر روی پوست یا لباستان سریعا متوجه رایحه‌هایی از ترکیبات زیره، فلفل صورتی، گل بنفشه، نارنج و گل شاه پسند خواهید شد این ترکیب فوق العاده و اسرار آمیز به شما نشاط و هیجان زیادی را منتقل خواهد کرد و پس از مدتی نت های میانی جایگزین این نت های اولیه خواهند شد.

نت میانی از گل شمعدانی، گل رز، مریم گلی، زنبق، جوز هندی و فلفل سیاه تشکیل شده است تندی و شیرینی این ترکیبات طبیعی بر اثرات نت های اولیه خواهد افزود و یک رایحه وحشی را به شما عرضه خواهد داشت و در انتها نتهای پایانی با ترکیبی از عنبر، پچولی، وتیور، وانیل، چرم، صمغ بنزویین و چوب درخت استیراکس جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. این ترکیب عجیب‌ و غریب و شلوغ، هیجان و جذابیت خاصی را به ساختار بویایی اضافه نویر خواهد نمود.

ماتیک دسته بندی می شود با رایحه ای گرم و شیرین می توان آن را به جز تابستان در سه فصل دیگر استفاده نمود.


پس از اسپری نمودن TOM FORD NOIR بر روی پوست یا لباستان سریعا متوجه رایحه‌هایی از ترکیبات زیره، فلفل صورتی، گل بنفشه، نارنج و گل شاه پسند خواهید شد این ترکیب فوق العاده و اسرار آمیز به شما نشاط و هیجان زیادی را منتقل خواهد کرد و پس از مدتی نت های میانی جایگزین این نت های اولیه خواهند شد.

نت میانی از گل شمعدانی، گل رز، مریم گلی، زنبق، جوز هندی و فلفل سیاه تشکیل شده است تندی و شیرینی این ترکیبات طبیعی بر اثرات نت های اولیه خواهد افزود و یک رایحه وحشی را به شما عرضه خواهد داشت و در انتها نتهای پایانی با ترکیبی از عنبر، پچولی، وتیور، وانیل، چرم، صمغ بنزویین و چوب درخت استیراکس جای نت‌های میانی را خواهند گرفت.

این ترکیب عجیب‌ و غریب و شلوغ، هیجان و جذابیت خاصی را به ساختار بویایی اضافه نویر خواهد نمود.

ادکلن مردانه خوب برای مدیران و روئسا Parfums De Marly Layton

6. Parfums De Marly Layton


عطر پارفومز د مارلی لیتون ادکلنی خارق العاده با جادویی ناب از شرکت معروف و موفق د مارلی که در سال ۲۰۱۶ معرفی و عرضه شد. بدون تعارف باید گفت لیتون یکی از بهترین محصولات شرکت د مارلی است که طرفداران بسیاری دارد.


این ادو پرفیوم بویی صاف، دلپذیر و شگفت انگیز دارد رایحه ای که باعث احترام می شود اما مانند بسیاری دیگر از عطرهای این شرکت خشن و تلخ نیست ، در عوض کمی شیرین ، تند و اسرارآمیز است و شما را به آغوش خود می کشاند.


لیتون با توجه به سبک بویی که دارد عطری یونیسکس محسوب می‌شود که استفاده از آن برای خانمها و آقایان بلامانع است ولی به طور کلی از این عطر آقایان بیشتر استفاده می نمایند زیرا باعث تحریک خانم ها می گردد همچنین استفاده از ادکلن لیتون با توجه به عملکرد خوبش در تمامی فصول در طول ساعات شبانه روز توصیه می گردد ولی بهتر است در لحظلات گرم کمتر از این عطر استفاده نمایید.


اگر به دنبال عطری با ماندگاری بالا و پخش بویی عالی هستید حتما لیتون را تست نمایید شاید بتواند نظر شما را به خود جلب کند. عطر د مارلی لیتون مردانه زنانه در گروه بویایی شرقی گلی دسته بندی می‌گردد و در هرم بویایی این عطر ادویه جات تازه، ادویه جات گرم، آروماتیک، وانیل، میوه ای و چوبی تشکیل دهنده اصلی عناصر بویایی این عطر می باشند.

این عطر را بسیاری به دلیل وجود نتهایی مانند سیب و هل دوست دارند. در نت اولیه لیتون از ترکیبات سیب، اسطوخودوس، ترنج، پرتقال ماندارین استفاده شده است و در نت میانی شما رایحه گل بنفشه، گل یاس و گل شمعدانی را خواهید داشت و در نت پایانی چوب گایاک، چوب صندل، پچولی، فلفل سیاه، وانیل و هل وجود دارند.


عطر لیتون به شدت برای مدیرانی که به دنبال جایگاهی با کاریزمای بالا هستند توصیه می شود.

ادکلن مردانه خوب برای مدیران و روئسا Dolce and Gabbana The One Eau De Parfum


5. Dolce and Gabbana The One Eau De Parfum


عطر مردانه دولچه گابانه د وان پرفیوم
با بویی بسیار شیک و جذاب که شاید تا به حال عطری به این خوشبویی از برند دولچه گابانا تولید نشده باشد این ادو پرفیوم مردانه در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شده است.

دوان پرفیوم برای افرادی که به دنبال بوی تند و تیز هستند بسیار مناسب است ولی این عطر از پخش بو و ماندگاری متوسطی برخوردار است که شاید تنها ضعف این محصول دوست داشتنی است که اگر این ضعف را شرکت دی اند جی برطرف نماید این عطر را می توان به عنوان یک عطر بی رقیب معرفی نمود.


دی اند جی د وان مردانه رایحه گرم و تند دارد در بین ادکلن ها در گروه بویایی چوبی ادویه ای دسته بندی می شود عناصر تشکیل دهنده اصلی ساختار بویایی این عطر به ترتیب کهربا، تنباکو، ادویه جات تند و تازه، آبنبات و مرکبات هستند که به ترتیب با بوییدن این عطر این عناصر بالا در مشام شما حس خواهند شد. نت های تشکیل دهنده ادو پرفیوم مردانه به ترتیب زیر است.


نت ابتدایی: گریپ فروت، تخم گشنیز، ریحان
نت میانی: بهار نارنج، هل، زنجبیل
نت پایانی: چوب سرو، کهربا، تنباکو

یی که دارد عطری یونیسکس محسوب می‌شود که استفاده از آن برای خانمها و آقایان بلامانع است ولی به طور کلی از این عطر آقایان بیشتر استفاده می نمایند زیرا باعث تحریک خانم ها می گردد همچنین استفاده از ادکلن لیتون با توجه به عملکرد خوبش در تمامی فصول در طول ساعات شبانه روز توصیه می گردد ولی بهتر است در لحظلات گرم کمتر از این عطر استفاده نمایید.


اگر به دنبال عطری با ماندگاری بالا و پخش بویی عالی هستید حتما لیتون را تست نمایید شاید بتواند نظر شما را به خود جلب کند. عطر د مارلی لیتون مردانه زنانه در گروه بویایی شرقی گلی دسته بندی می‌گردد و در هرم بویایی این عطر ادویه جات تازه، ادویه جات گرم، آروماتیک، وانیل، میوه ای و چوبی تشکیل دهنده اصلی عناصر بویایی این عطر می باشند.

این عطر را بسیاری به دلیل وجود نتهایی مانند سیب و هل دوست دارند. در نت اولیه لیتون از ترکیبات سیب، اسطوخودوس، ترنج، پرتقال ماندارین استفاده شده است و در نت میانی شما رایحه گل بنفشه، گل یاس و گل شمعدانی را خواهید داشت و در نت پایانی چوب گایاک، چوب صندل، پچولی، فلفل سیاه، وانیل و هل وجود دارند.
عطر لیتون به شدت برای مدیرانی که به دنبال جایگاهی با کاریزمای بالا هستند توصیه می شود.

ادکلن مردانه خوب برای مدیران و روئسا Dior Sauvage Eau De parfum

4. Dior Sauvage Eau De parfum

در ساعات گرگ و میش جادویی الهام بخش از بیابان بود. آمیخته با خنک شدن شب ، هوای سوزان بیابانی رایحه های عمیقی از خود نشان می دهد. لحظه ای با رنگ آبی ضخیم رنگی که وحشی ترین غرایز را رها می کند. در ساعتی که گرگها بیرون می آیند و آسمان فرو می رود ، جادوی جدید آشکار می شود.


متن بالا جمله ای است که شرکت فرانسوی Dior برای توصیف حال و هوا و رایحه این عطر به کار برده است همانطور که خواندید این عطر بسیار مرموز و مسحور کننده است و در ساخت این عطر از با کیفیت ترین و بهترین اسانس های موجود در دنیا با بالاترین تکنولوژی صنعت عطر و ادکلن استفاده شده است.

پس از پوشیدن این عطر به طور قطع بازخوردهای مثبت اطرافیانتان را متوجه خواهید شد چرا با پخش بوی بسیار خوبی که دارد شما و دیگران را مات و مبهوت در رایحه خود می نماید.

تنها ایراد این عطر محبوب شناسایی سریع آن از طرف دیگر افراد است به دلیل آنکه این عطر را در اجتماع بسیاری از افراد استفاده می کنند که اغلب نسخه های فیک و تقلبی آن را خریداری می نمایند کیفیت و عملکرد نسخه اصلی آن بسیار فراتر از نسخه های تقلبی است.


عطر ساواج ادو پرفیوم در گروه بویایی شرقی فورژه (سرخس گونه) دسته بندی می گردد که در ساختار بویایی آن به ترتیب آکوردهای ادویه جات تازه، کهربا، آروماتیک، مرکبات و گلها تشکیل دهنده عناصر اصلی شکل بویایی این عطر می باشند.


نت اولیه : ترنج
نت میانی : اسطوخودوس, جوز هندی, بادیان ختایی, فلفل سیچوان
نت پایه : وانیل, آمبروکسان

ادکلن مردانه خوب برای مدیران و روئسا Dior Homme Intense

3. Dior Homme Intense


نجیب و افراطی در عین حال با پختگی، صراحت و آشکارا سخاوت و قدرت خود را عرضه می دارد.


احساس جسورانهDior Homme Intense در یک رایحه چوبی، کهربایی با یک دنباله پیچیده آشکار می شود و بوی زیبا و ظریف زنبق ناب را با لهجه ای از مشک و میوه اکوادور و آمبرته مخلوط می کند.زنبق توسکانی که توسط یک جنس عنبر و یک پایه چوب گرانبها تقویت شده است ، از جذابیت قدرت آن پرده برداری می کند، تعبیری حسی که به مانند دعوت است.


پس از عرضه اولین نسخه از عطر دیور هوم در سال ۲۰۰۵ این کمپانی پرآوازه فرانسوی نسخه های دیگری را عرضه کرد که همگی موفقیت‌هایی را به دست آوردند ولی آن اقبالی که از دیور هوم اینتنس گردید بسیار بی سابقه بود و نظر بسیاری از دوستداران عطر و ادکلن را در سراسر دنیا به خود جلب نمود.


عطر دیور هوم اینتنس مردانه از قبل حساس تر ، براق تر و شیک تر از همیشه است و بطری آن با طراحی دقیق بازتاب یک قدرت چرمی قوی و مطمئن را با وسواس و به سادگی و زیبایی رایحه آن را به تصویر می کشد.
ادکلن مردانه دیور هوم اینتنس در گروه بویایی چوبی، گلی، مشک دسته بندی می گردد و روایح اصلی هرم بویایی آن از چوبی، گلی، پودری، آروماتیک و مشک تشکیل شده است.


فرمولاسیون و طراحی این عطر توسط عطر شار و طراح معروف و سرشناس فرانسوی بنام فرانسیس دماشی انجام پذیرفته است با طراحی این عطر مردانه توانست تحسین و جوایز بسیاری را کسب کند.

عطر دیور هوم اینتنس از ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است و از میزان پراکندگی بوی خوبی بهره می‌برد و یک گزینه بسیار خوب برای استفاده در جلسات و قرارهای کاری مهم است. دانلود ابتدایی این عطر از اسطوخودوس استفاده شده است که حس آرامش را به شما منتقل می نماید و نت میانی از ترکیب مشک دانه، زنبق و گلابی ساخته شده است و در پایان نوت پایه از خس خس (وتیور) و چوب سرو تشکیل شده است.

ادکلن مردانه خوب برای مدیران و روئسا Creed Aventus For Men

2. Creed Aventus For Men


عطر کرید اونتوس مردانه شاهکاری افسانه‌ای از برند سلطنتی کرید که در سال ۲۰۱۰ توسط برادران کرید به نام های الیور و اروین تولید و عرضه شد.

اغراق نیست اگر بگوییم اونتوس پادشاه عطر و ادکلن ها است زیرا از روزی که این عطر عرضه شده است توانسته تمامی جوایز سالانه منتقدان عطر و ادکلن را کسب کند.

پس از اینکه شما این ادکلن مردانه را بر روی بدن یا لباستان اسپری می کنید می توانید ساعت ها از رایحه آن لذت ببرید و حسی دلپذیر و عالی را تجربه کنید و این به خاطر استفاده از با کیفیت ترین مواد و اسانس های تولید شده در لابراتوار این برند محبوب فرانسوی است.

به دلیل پرفروش بودن و استقبال زیاد از این عطر مردانه بسیاری از شرکت های دیگر نیز عطرهایی شبیه رایحه کرید اونتوس تولید کرده‌اند و می توان گفت صدها مدل شبیه به بوی این ادوپرفیوم تا به حال تولید شده است و این خود به تنهایی می تواند دلیلی بر عالی بودن و فوق العاده بودن این عطر مردانه باشد.


ادکلن کرید اونتوس مردانه در گروهی مدیترانه ای، میوه ای دسته بندی می شود به دلیل استفاده از آناناس و سیب در ساختش، این عطر فضایی دلپذیر را برای شما به ارمغان می آورد. در هرم بویایی این عطر مردانه آکوردهای میوه ای، آبنباتی، چرمی، دودی و چوبی وجود دارند.


کرید اونتوس رایحه ای ملایم و تند دارد و می توان از آن در تمامی فصول سال و در هر شرایطی و مکانی استفاده نمود و به دلیل قیمت بالایش، این عطر میتواند امضایی معتبر برای شما در تمامی جلساتی باشد که شما شرکت می‌کنید.


نت های اولیه: انگور سیاه، ترنج، سیب و آناناس
نت های میانی: گل رز، توسکان، یاس مراکشی و پاچولی
نت های پایه: خزه بلوط، مشک، عنبر و وانیل

ادکلن مردانه خوب برای مدیران و روئسا Amouage Interlude For Men


1. Amouage Interlude For Men


عطر آمواج اینترلود مردانه به راستی یک پدیده شگفت انگیز در صنعت عطر و ادکلن بوده است عطری با رایحه بسیار سنگین و فضایی معنوی و مذهبی را برای شما ترسیم می‌کند و برای این ساخته شده است که شما در این فضا احساس مدرن بودن و پیشرفته بودن را لمس کنید.

اینترلود مردانه در سال ۲۰۱۲ توسط شرکت عمانی آمواژ طراحی و تولید شد و از همان موقع تا به امروز مورد استفاده بسیاری از هنرمندان و سلبریتی ها در سراسر دنیا قرار گرفته است.


تمامی مواد مصرف شده در عطرهای تولید شده در کمپانی امواج از بهترین با کیفیت ترین متریال استفاده می شود به طوری که این شرکت برای ساخت بطری های عطرهایش هزینه های بسیاری را صرف می کند.
بطری کریستالی امواژ اینترلوده به رنگ آبی یاقوت کبود ساخته شده است.

قسمت بیرونی شیشه با رنگهای پر جنب و جوش طراحی شده است که هرج و مرج منظمی را در نمایش های انتزاعی و مفهومی نشان می دهد.


این عدد در گروه بویایی شرقی، چوبی دسته بندی می شود و رایحه ای گرم و تند را در اختیار شما قرار می دهد و گزینه شایسته برای استفاده در فصول سرد سال است.


مطمئن باشید پس از استفاده از امواج اینترلود شما خود احساس بزرگی و ابهت خواهید کرد و همه مات و مبهوت حضور شما خواهند شد.


در هرم بویایی این عطر مردانه آکوردهای بالزامیک، ادویه جات تازه، کهربا، روایح دودی و ادویه جات گرم وجود دارند.


نت های بویایی آمواج اینترلود به ترتیب زیر می باشد:
نت اولیه: پونه کوهی، فلفل، ترنج
نت میانی: اوپوپوناکس، روایح دودی، کهربا، لابدانیوم
نت پایه: چرم، چوب صندل سفید، عود، نعناع هندی


امیدواریم با معرفی این ده عطر موفق توانسته باشیم در انتخاب صحیح و مناسب با موقعیت شغلی شما نقشی مفید داشته باشیم همچنین شما می توانید هر گونه مشاوره و سوالی که برای انتخاب عطر و ادکلن دارید از طریق تماس با بخش پشتیبانی و فروش عطر الیسا داشته باشید تا مشاوران ما شما را در انتخاب عطرتان راهنمایی کنند.

2 دیدگاه در “معرفی ۱۰ ادکلن مردانه خوب برای مدیران و روئسا

  1. Mohammad Baloochi گفت:

    درود بر شما ، در بین این ادکلن های مردانه پر آوازه ، متاسفانه اسمی از بلو دی شانل و کریستین کلایو ایکس نشده

  2. طهمورث گفت:

    الان پیشرفت کردیم بیشتر عنبر نسا استفاده میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *