بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

32 مورد از بهترین عطر های ارزان قیمت

بهترین ادکلن های ارزان

سلام امروز میخوایم براتون در مورد عطر های ارزان قیمت ، قیمت یکی از مسائلی که در خرید عطر برای اکثر افراد در اولویت قرار داره. خیلی مردم تو اولویت  اسانسز مردم بدون اینکه اطلاع داشته باشن مطرح میکنن که به خاطر قیمت بالای عطر نمیتونن از عطر استفاده کنن به همین دلیل رو به استفاده از آن ها  میارن که نه تنها اگر حساب کنی ارزون نیست بلکه حتی به سلامتیتونم ضرر میزنه و به قول معروف هم ضرر به مالتون میزنه و هم به جانتون .

توی این مقاله میخوایم شمارو با عطرای ارزون قیمت آشنا کنیم و به کسانی که اطلاع و آگاهی نداشتن بگیم که حتی با مبلغ کم هم میشه عطرهایی تهیه کرد که حداقل استانداردهای جهانی عطرسازی رو داشته باشه.

ابتدا تو 2 تا قسمت عطر های مردانه و زنانه ارزان قیمت رو با قیمت روز بصورت مشبک قرار میدیم که امکان خرید هم همینجا با افزودن به سبد خرید، دارید و در ادامه میتونید توضیحات هر عطر رو بصورت مفصل مطالعه کنید.

عطر های مردانه ارزان قیمت

عطر های زنانه ارزان قیمت

معرفی 32 تا از بهترین و ارزان ترین عطر ها

الان می خوایم 32 تا از بهترین و ارزان ترین عطرها رو بهتون معرفی کنیم . در حین معرفی این عطرها جزئیاتی هم از عطر مورد نظر عنوان می کنیم.

32-عطر اگنر بلک مردانه

اگنر بلک یک عطر چرمی مردانه است که در سال 2005 روانه بازار شد. سازنده و عطار این عطر رامون مونگال است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه پرتقال، ترنج و گریپ فروت و نت میانی حاوی رایحه درخت کاج، خزه بلوط و نعناع هستند. نت های پایه نیز عبارتند از چرم، دانه تونکا، استایراکس و مشک.

در عطر اگنر بلک که عطری متمایز برای مردان است و رایحه ای گرم،تلخ و چرمی دارد نت های میوه ای از گریپ فروت و ترنج با رایحه نعناع و درخت کاج ترکیب می شوند و در نتیجه ترکیبی مردانه و بی نظیر ایجاد می گرددکه دیگران را وادار به توقف و توجه به شما می کند. چه زمانی که در محل کار در حال اطلاع رسانی از رویدادهای روز به تیم خود هستید و چه در حالیکه با عزیزان خود در خانه از گذر زمان لذت می برید مخاطبان و اطرافیان شما از این رایحه محرک ،لذت خواهند برد و  به راحتی مجذوب شما خواهند شد.

31-ادکلن جگوار کلاسیک بلک

ادکلن جگوار کلاسیک مشکی از رایحه ای مطبوع و با طراوت و مردانه برخوردار است و در گروه عطرهای شرقی ،چوبی-فوژه قرار دارد وبا سبکی شیک معرفی شده است.برند لوکس جگوار، این رایحه مدرن و پر جنب و جوش را در سال  2009 توسط دومینیک پریساس طراحی و روانه بازار کرد. جگوار کلاسیک مشکی عطری کلاسیک و در عین حال مدرن است .عطرهای شیک و کلاسیک همیشه از موفقیت بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال جگوار کلاسیک بلک را در نظر بگیریدکه یک ترکیب عطری شگفت انگیز دارد که می توانیم از آن به عنوان عطر مردانه اغوا کننده و کاریزماتیک نام برده که حتی باهوش ترین مردان را نیز به وجد خواهد آورد. این عطر هیجان انگیز حال و هوای هیجان انگیزی را ارائه می دهد و مردانگی قاطعانه مدرن را تجسم می بخشد.

رایحه آن شامل نت های میوه ای، مرکباتی و چوبی متشکل از پرتقال تلخ، نارنگی ماندارین، سیب گرنی اسمیت، شمعدانی و هل می باشد و رایحه ای ماندگار ایجاد می کند که شما را خنک و تازه نگه می دارد. مطمئنا این عطر برای استفاده در روز ایده‌آل است، بنابراین مقداری از آن را برای محل کار اسپری کنید و هر بار خاطره و اثری مطلوب و دلنشین از خود به جا بگذارید.

نت های ابتدایی شامل سیب گرنی اسمیت، پرتقال تلخ و نارنگی ماندارین هستند. رایحه میانی شامل رایحه‌های وسوسه‌انگیز چای سیاه ، جوز هندی ، هل و شمعدانی است که با یک آکورد دریایی تازه مانندآب دریا ترکیب شده است و در نت های پایه جنبه اغوا کننده خود را با اسانس های حسی مشک سفید، سدر ویرجینیا، دانه تونکا، وتیور، چوب صندل و خزه بلوط نشان می دهد.

جگوار مشکی با رایحه ی تند وخنکش از همه نظر یک عطر عالی محسوب می شود و می تواند توجه خانم ها را نیز به خوبی و ماهرانه به خودش جلب کند .با وجود قدمت بالایی که دارد اما هنوز طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان داشته و عطر محبوب بسیاری از آقایان است . علاوه بر رایحه ی خوبش برای تجدید خاطرات و نوستالژی نیز گزینه خیلی خوبی محسوب می شودو می تواند یک هدیه عالی برای علاقمندان به روایح تلخ و تند و کلاسیک باشد.

30-ادکلن جگوار سبز مردانه Jaguar for Men

ادکلن جگوار سبز مردانه در سال 1988 روانه بازار شد. سازنده این عطر دومینیک پریساس است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ریحان، نت های سبز، پرتقال، گریپ فروت، اسطوخودوس، کاسیا، پرتقال ماندارین، آویشن، ترنج و انیسون و نت های میانی حاوی رایحه صنوبر، میخک، جوز هندی، دارچین، مریم گلی، زیره، گل شمعدانی، سیکلامن، رز، یاس و گاردنیا هستند. نت های پایه نیزعبارتند ازرایحه تنباکو، خزه بلوط، چرم، سدر، چوب صندل، نعناع هندی، سرخس، مشک، عنبر، دانه تونکا و وانیل.

تقریباً 30 سال پیش، جگوار ، خالقان مشهور اشرافی‌ترین و شیک‌ترین خودروی جهان، نشان خود را بر عطر مردانه منحصربه‌فرد جگوار برای مردان گذاشت.این عطر به گونه‌ای طراحی شد که مناسب سبک زندگی یک جنتلمن حرفه‌ای است، کسی که شیک است و شیک لباس می‌پوشد و اینگونه این شاهکار به یک کلاسیک واقعی در بین عطرها تبدیل گردید .

این عطر افسانه ای، دارای رایحه مرکباتی-گیاهی است که تصویر جگوار کلاسیک را منعکس می کند. هارمونی از ترنج، گریپ فروت، نارنگی و پرتقال ،نت های با طراوت را تداعی می کند و گاردنیا رایحه ای بدیع به آن می بخشد. احساسات از قلب و نت میانی آن با جوز هندی و میخک سرچشمه می گیرد، در حالی که چوب صندل، کاج و سرو با نعناع هندی ترکیب می شوند تا رایحه های اسرارآمیز داشته باشندو همه آنها بر پایه نت‌های مردانه ی کهربا، تنباکو و چرم بنا نهاده شده اند.

29-ادکلن آرماف ترس نویت

آرماف ترس نویت عطری تند و معطرو مردانه است. نت‌های ابتدایی آن عبارتند ازرایحه لیمو ترش، زنبق و لیمو. نت های میانی شامل رایحه اسطوخودوس، بنفشه و ادویجات معطر و نت های پایه حاوی رایحه عنبر و چوب صندل هستند.

رایحه آرماف ترس نویت تازه و تمیز با پیچ و تاب عجیب و غریب است که برای نشان دادن حال و هوای مردانه طراحی شده است. نت بالایی آن با رایحه‌های با طراوت لیمو باز می‌شود و کم کم  رایحه ملایم و لطیف گل زنبق به رایحه‌ای تند و نیروبخش لیمو اضافه می گردد. آکوردهای گلی در نت میانی این ادکلن حس می‌شوند، رایحه های آرامش‌بخش گل بنفشه و اسطوخودوس با ترکیبی قوی از ادویه‌ها. این عطر بر روی پایه ای متشکل از رایحه عنبر که با رایحه صاف و مردانه چوب صندل نرم شده است، به پایان می رسد. همانطور که از نامش مشخص است، این ادکلن رمانتیک برای استفاده در شب مناسب‌تر است، بوی آن یادآور شب‌های گرم تابستان است.

برند آرماف که در امارات متحده عربی واقع است، برند عطریست که توسط استرلینگ پرفیومز ساخته شده و در سراسر جهان بسیار محبوب است. این برند که از نامی تا حدودی جدید در صنعت عطرسازی برخوردار است ، ده ها عطر و ادکلن را روانه بازار کرده است و دربین نسل جوان و دوستداران عطر محبوب است.

28-ادکلن ناتیکا وویج Nautica Voyage

با ادکلن ناتیکا وویج با رایحه ی چوبی آبزی به عنوان کاپیتان کشتی خود در سفر به مقصد رویاهای خود حرکت کنید. اجازه دهید ادکلن ناتیکا وویج با دمیدن روحی تازه شما را در آن سفر جادویی همراهی کند. این ترکیب چوبی آبزی توسط برند آمریکایی پوشاک ورزشی ناتیکا در سال 2006 معرفی شد و اینگونه خط وویج این برند راه اندازی گردید. عطار این عطر، موریس روسل است .

نت های ابتدایی حاوی رایحه ی سرد سیب و برگ سبز و نت های میانی شامل رایحه ی عجیب و غریب نیلوفر آبی و میموزا(درخت گل ابریشم ) هستند. این ترکیب بر روی یک پایه چوبی، ترکیبی از رایحه مشک، سدر، خزه بلوط و کهربا گذاشته شده است. کهربا به رایحه مردانه این ادکلن گرما و عمق می بخشد .

ناتیکا وویج یک نسیم دریای تازه و شور است که رایحه‌های عاشقانه گیاهان و جنگل‌های ساحلی را به همراه دارد و غریزه مرد را برای سنجش قدرت خود با طبیعت وحشی بیدار می‌کند. این عطر برای مردان فعال و رمانتیکی ساخته شده است که بر اساس قوانین خودشان زندگی می کنند. چهره تبلیغاتی این عطر مجری تلویزیونی کستر اوسترهاوس است، یک فرد واقعاً رمانتیک و یک متخصص دریایی خوب.

27- عطر ارزان مردانه اسپلندور بلک مشکی

عطر ارزان مردانه اسپلندور بلک مشکی
عطر ارزان مردانه اسپلندور بلک مشکی

100 میلی لیتر با غلظت ادو پرفیوم

این عطر یه رایحه ی خنک و شیرین داره ، پخش بو و ماندگاری خوبی داره و از برند موفق سریس هستش ، طرح راه‌راه مشکی‌رنگی که روی شیشه کار شده، زیبایی و جدیت آن را دوچندان می‌کند. در بطری هم طرح راه‌راه را روی خودش داره .

نت های تشکیل دهنده این عطر شامل ترنج ، لیمو ، یادداشت سبز ، زنبق ، ماگنولیا ، سرو ، مشک میشه و رایحه ی این عطر بیشتر مرکبات توی ذهن شما میاره پس جون میده برای اون دسته از عزیزانی که طرفدار عطرای خنک مرکباتی برای مبارزه با گرمای سوزان تابستون هستند.

26- عطر مردانه فراگرنس ورد ساواج مردانه FRAGRANCE WORLD SUAVE

عطر مردانه فراگرنس ورد ساواج مردانه
عطر مردانه فراگرنس ورد ساواج مردانه FRAGRANCE WORLD SUAVE

عطر فراگرنس ورد ساو مردانه ادوپرفیوم 100 میل ،. رایحه ی خنک و تند داره.

این برند اماراتی که کارش کپی سازی از رایحه عطرای مطرح و موفق تونسته تا حدودی رایحه ی عطر لوکس و گرانقیمت sauvage را شبیه سازی کنه و در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار بشه.

به‌محض اولین اسپری از Suave روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر را احساس خواهید کرد . فلفل سیچوان با تندی خود، انرژی زیادی را به شما و کسانی که در اطرافتان حضور دارند، منتقل می‌کنه و حس اعتماد به نفس را در شما زنده خواهد کرد . نارنج که از خانواده‌ی مرکبات است، بوی شیرینی دارد و شادی و نشاط را با خودش به ارمغان میاره و شما را فردی شاداب و پر انرژی نشان خواهد داد.  عنبر هم با عطر تندش باعث تند شدن این ترکیب عجیب‌وغریب سه‌گانه می‌شه.

25 – ادکلن ارزان مردانه دریک اورلان ORLANE DERRICK

ادکلن ارزان مردانه دریک اورلان
ادکلن ارزان مردانه دریک اورلان ORLANE DERRICK

ادکلن دریک اورلان (درک) مردانه با رایحه ی گرم و تند مناسب برای استفاده در فصول سرد سال هستش این عطر ازون عطرایی که از سال ها پیش مورد استفاده بوده  و حتما  شیشه ی این عطر بین شیشه های عطر پدرامون دیدیم ، این عطر یه جورایی بوی قدیم  میده و ادم بر میگردونه به خاطرات گذشته ،البته این نکترو بگم که هنوز که هنوز این عطر پرفروشه و همونجوری ازش استقبال میشه.

وقتی ادکلن دریک اورلان (درک) 100 میلی‌لیتری را روی لباس یا پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی فلفل سیاه، دارچین، چوب سدر و علف وتیور خواهید شد. پس از مدتی، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از جوز هندی، تخم گشنیز، گیاه جادویی پاتچولی و زنجبیل تشکیل شده‌اند. پس از مدتی طولانی، متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید شد.

24- ادکلن ارزان قیمت زنانه اجمل رین دراپس AJMAL RAINDROPS

ادکلن ارزان قیمت زنانه اجمل رین دراپس
ادکلن ارزان قیمت زنانه اجمل رین دراپس AJMAL RAINDROPS

یکی ازون عطرای اماراتی که هم بوی گلی میوه ای داره ، هم پرفیوم ، و هم فروش بالایی داره از سال ۲۰۰۶ که به بازار عطر و ادکلن وارد شده تا کنون تونسته طرفدارای زیادی رو به دست بیاره.

ادکلن اجمل رین دراپس زنانه رایحه ای شبیه به شنل کوکو مادمازل دارد و با توجه به قیمت بالای این محصول بیشتر خانم ها ترجیح میدهند با هزینه ای خیلی کمتر از رین دراپس استفاده کنند.

نت های گلی، نوعی از چوب،میوه های معطر، عنبر نت های تشکیل دهنده ی این عطر هستند.

23- عطر زنانه فراگرنس ورد لاویدا اس بلا FRAGRANCE WORLD LA VIDA ES BELLA

عطر زنانه فراگرنس ورد لاویدا اس بلا

اینم یه عطر زنونه دیگه از شرکت اماراتی فراگرنس ورد که از برند مطرح و موفق لانکوم عطر لاویست بل رو شبیه سازی کرده و تا حد زیادی هم تونسته موفق باشه، رایحه ی این عطر گرم و شیرین اما در تمام فصول سال میشه ازش استفاده کرد و لذت برد. با این وجود بهترین فصل برای استفاده از این عطر فصل پاییز و زمستونه .

نت های تشکیل دهنده عطر  Fragrance World La Vida Es Bella عبارتند از :

نت اولیه : نارنج ، گلابی ، فلفل صورتی ، پرتقال

نت میانی: گل یلانگ ، گل مریم ، شکوفه پرتقال

نت پایه : فندق ، خامه

این عطر دسته گروه بویایی گلی میوه ای قرار داره.

22- عطر زنانه اجمل سکری فایس

عطر زنانه اجمل سکری فایس
عطر زنانه اجمل سکری فایس

عطر اجمل سکری فایس زنانه با رایحه ی گلی ، معتدل و شیرین مناسب برای استفاده ی بانوان در تمامی فصول هستش .
رایحه ی ملایم اجمل سکری فایس خبر از چهارفصل بودن این عطر میده همچنین به واسطه ی رایحه ی شیرینش میتوان آن را انتخاب خوبی برای مجالس و میهمانیهای رسمی دانست.
نت های تشکیل دهنده این عطر عبارتند از :
نت اولیه : یاس , آب
نت میانی : شکوفه پرتقال , وانیل
نت پایه : عنبر , مشک

21- ادکلن مردانه ارزان پیور بلک PURE BLACK

ادکلن مردانه ارزان پیور بلک
ادکلن مردانه ارزان پیور بلک PURE BLACK

ادکلن پیور بلک مردانه 100 میلی لیتر ، ادو تویلت با رایحه ی گرم و شیرین که برای فصول سرد سال بسیار مناسب هستش .
ادکلن پیور بلک مردانه عطری گرم و شیرین که از ماندگاری و پخش بو نسبتا خوبی برخوردار است.

20- ادکلن ارزان مردانه جکس بوگارت وان من شو JACQUES BOGART ONE MAN SHOW

ادکلن ارزان مردانه جکس بوگارت وان من شو
ادکلن ارزان مردانه جکس بوگارت وان من شو JACQUES BOGART ONE MAN SHOW

ادکلن جکس بوگارت وان من شو مردانه اورجینال و اصل با حجم 100 میلی لیتر و غلظت ادوتویلت با رایحه ی گرم و تلخ و تندش مناسب برای فصول سرد سال هستش.
ادکلن جکس بوگارت وان من شو مردانه در سال 1980 توسط شرکت فرانسوی Jacques Bogart معرفی و عرضه شد و از اون سال تا کنون مورد توجه و استقبال آقایون قرار گرفته.
این عطر حس نوستالژی با خودش داره و ازون عطرای قدیمی که گذشت زمان نتونسته چیزی از محبوبیتش کم کنه.
نت های تشکیل دهنده این عطر شامل یادداشتهای زیر میشه:
نت اولیه : ترنج ، زیره ، صمغ گیاهی ، اقاقیای برزیلی ، ریحان ، گیاه درمنه
نت میانی : ادویه جات معطر ، یاس ، جوز ، خس خس ، لابدانیوم ، نعناع هندی ، درخت کاج ، رز ، شمعدانی ، میخک صدپر
نت پایه : وانیل ، دانه تونکا ، نارگیل ، خزه درخت بلوط ، کهربا ، سدر ، چو…

19 – عطر زنانه فراگرنس ورد اکلت لا ویولت FRAGRANCE WORLD ECLAT LA VIOLETTE

عطر زنانه فراگرنس ورد اکلت لا ویولت
عطر زنانه فراگرنس ورد اکلت لا ویولت FRAGRANCE WORLD ECLAT LA VIOLETTE

عطر فراگرنس ورد اکلت لا ویولت زنانه 100 میل ، اصل و اورجینال ،ادوپرفیوم ،با رایحه خنک و شیرین هستش ، این عطر یه کپی موفق از عطر لانوین اکلت معروف هستش .
نت های تشکیل دهنده عطر Fragrance World ECLAT La Violette عبارتند از :

نت اولیه : شکوفه هلو ، چای
نت میانی : گل ویستریا ، پونه کوهی ، مشک
نت پایه : گل اوسمانتوس ، عنبر ، سدر

رایحه ی خنک و شیرین این عطر به خصوص برای استفاده در فصول بهار و تابستون بسیار مناسبه

18- ادکلن رمی مارکز شالیز زنانه REMY MARQUIS SHALIS WOMEN

ادکلن رمی مارکز شالیز زنانه
ادکلن رمی مارکز شالیز زنانه REMY MARQUIS SHALIS WOMEN

این عطر زنانه رایحه ی معتدل و شیرین داره ، غلظتش ادوپرفیومه و گروه بویایی این عطر در دسته ی گلی بویایی قرار میگیره .
این عطر زنانه از نت های زیر تشکیل شده :
نت های میوه ای،گل سیکلامن و اسطوخودوس، مگنولیا، گل رز و گل صد تومانی، نعناع هندی، عنبر و مشک

17- ادکلن رمی مارکز شالیز مردانه REMY MARQUIS SHALIS MEN

ادکلن رمی مارکز شالیز مردانه
ادکلن رمی مارکز شالیز مردانه REMY MARQUIS SHALIS MEN

این عطر مردونه غلظت ادوتویلت داره ، رایحش خنک و تند و گروه بویاییش معطر سرخس گونه هستش . ادکلن شالیز مردانه در سال 2005 به دنیای عطر و ادکلن مردانه معرفی و عرضه شد . این عطر از سال ۲۰۰۵ تا کنون فروش خوبی داشته و جز عطرهای محبوب هستش.
یادداشتهای موجود در این عطر عبارتند از :
گریپ فروت، پرتقال ماندارین و سیب ، اسطو خدوس و ریحان ، گل سنگ و صندل، جوز هندی

16- ادکلن مردانه جکس بوگارت سیلور سنت

ادکلن مردانه جکس بوگارت سیلور سنت
ادکلن مردانه جکس بوگارت سیلور سنت REMY MARQUIS SHALIS MEN

ادکلن جکس بوگارت سیلور سنت مردانه 100 میلی لیتر ، ادو تویلت ، رایحه ی گرم و تند داره و گروه بویاییش شرقی چوبی هستش .
بوی سنگین و ماندگارش از ویژگی های شاخص این عطر میباشد که به سبب قیمت مناسبش ، فروش خوبی نیز داشته است.

15- عطر زنانه ایو روشه مگنولیا YVES ROCHER MAGNOLIA

عطر زنانه ایو روشه مگنولیا
عطر زنانه ایو روشه مگنولیا YVES ROCHER MAGNOLIA

این عطر زنانه از برند مطرح و‌موفق ایوروشه هستش که در سال ۱۹۸۳ به بازار عرضه شده رایحش معتدل و شیرینه و غلظت این عطر ادوتویلت هستش.
این عطر زنانه انفجاری از بوی گلهای مختلف هستش و روح و لطافت زنانه رو‌کاملا نشون میده.

14- ادکلن مردانه ارزان راجر گالت اوپن ROGER & GALLET OPEN

ادکلن مردانه ارزان راجر گالت اوپن
ادکلن مردانه ارزان راجر گالت اوپن ROGER & GALLET OPEN

ادکلن راجر گالت اوپن (اپن) مردانه 100 میلی لیتر ، ادو تویلت ، رایحش گرم و تند هستش و گروه بویایی چوبی آروماتیک داره.
این عطر در سال ۱۹۸۹تولید شده و یه عطر قدیمی هستش که کلی خاطرات قدیم برای ما زنده میکنه،جز اون دسته از عطرایی که حتما توی عطرهای پدرتون اونو دیدین .
نت های تشکیل دهنده این عطر :
نت اولیه : اسطوخودوس ، ترنج ، لیمو ترش
نت میانی : آویشن ، مریم گلی
نت پایه : خس خس ، تنباکو ، نعناع هندی

13- عطر زنانه ایودی سیستل ساندرلینگ YVES DE SISTELLE SANDERLING

عطر زنانه ایودی سیستل ساندرلینگ
عطر زنانه ایودی سیستل ساندرلینگ YVES DE SISTELLE SANDERLING

عطر ساندرلینگ زنانه 100 میلی لیتر ادو پرفیوم،رایحه معتدل و شیرین داره و در دسته گروه بویایی گلی قرار میگیره.

ادکلن زنانه ساندرلینگ بویی مشابه رایحه ی محصول لاکچری کوکو مادمازل شنل را داراست که از این رو عطر ساندرلینگ زنانه در کشور ما از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار است.
یادداشت های تشکیل دهنده این عطر عبارتند از :
ترنج , گل جعفری , رایحه های سبز، یاس بنفش، یاسمن , گل رز، مشک ، نت های چوبی , وانیل

12- ادکلن ارزان قیمت لایولی مردانه (آبی) LIVELY

ادکلن ارزان قیمت لایولی مردانه
ادکلن ارزان قیمت لایولی مردانه (آبی) LIVELY

ادکلن لایولی مردانه (آبی) 100 میلی لیتر ادو تویلت ، با رایحه خنک و شیرین هستش.
نت های تشکیل دهنده عطر لایولی آبی عبارتند از :
نت اولیه : پرتقال آفریقایی ، ترنج
نت میانی : نارنگی ، گل تاهیتی ، پونه و یاس
نت پایه : پاتچولی ، مشک و خزه‌ی اوک موس

11- ادکلن رساسی بلو فور من RASASI BLUE FOR MEN

ادکلن رساسی بلو فور من
ادکلن رساسی بلو فور من RASASI BLUE FOR MEN

ادکلن رساسی بلو فور من مردانه 100 میلی لیتر ، ادوتویلت ، با رایحه ی خنک و تند و گروه بویایی آروماتیک و ادویه ای هستش.
نت های تشکیل دهنده این عطر مردانه عبارتند از :
نعناع ، پرتقال ماندارين ، گل شمعدانی ، گشنيز ، گل ياس ، گل رز ، فلفل ، روایح چوبی ، کهربا

10- ادکلن ارزان رساسی بلو لیدی RASASI BLUE LADY

ادکلن ارزان رساسی بلو لیدی
ادکلن ارزان رساسی بلو لیدی RASASI BLUE LADY

ادکلن رساسی بلو لیدی زنانه ادو پرفیوم 40 میل به همراه اسپری با رایحه ی گرم و تند و گروه بویایی چوبی مشک گلی به بازار عرضه شده است .
ادکلن رساسی بلو لیدی زنانه عطریست خوشبو و خاطره انگیز که در بین بانوان محبوبیت بسیاری دارد.

امیدواریم با اشنا شدن با این عطرای ارزان قیمت و خوشبو تونسته باشیم شما رو در خرید بهتر عطر یاری کنیم ، هدف عطر الیسا تنها جلب رضایت ما عزیزان میباشد . با ما همراه باشید تا با دنیای جذاب عطر و ادکلن بیشتر آشنا شوید.

9- عطر کریس آدامز اکتیو زنانه CHRIS ADAMS ACTIVE WOMAN

عطر کریس آدامز اکتیو زنانه
عطر کریس آدامز اکتیو زنانه CHRIS ADAMS ACTIVE WOMAN

عطری خوش بو با رایحه ای دوست داشتنی و زنانه که می تواند نظر بسیاری از خانمها را به خود جلب کند
این عطر دوست داشتنی به دلیل بسته بندی جذاب و شیک ارزش خرید بسیار بالایی دارد چنانچه در بسته بندی و پک این عطر از یک کیف برزنتی ساخته شده است که در نگاه اول شاید عجیب به نظر برسد ولی در داخل این کیف یا کاور یک عطر زنانه بسیار خوشبو وجود دارد.

شیشه و بطری عطر اکتیو زنانه زنانگی و جذابیت خاصی دارد به طوری که در داخل دست شما به خوبی جای می گیرد و می تواند بر زیبایی میز آرایش شما بیافزاید ادکلن کریس آدامز اکتیو زنانه رایحه ای ملایم و شیرین دارد و بوی میوه ای و تازه را به شما ارائه می دهد این ادکلن زنانه در گروه بویایی میوه های چوبی مشک و دسته بندی می شود همچنین در ساختار بویایی این عطر آکورد های مرکبات، بالزامیک، گل سرخ و پچولی (نعناع هندی) وجود دارد.نت های بویایی این عطر از عناصر زیر تشکیل شده است
نت اولیه: ترنج، پرتقال، گریپ فروت
نت میانی: نت های میوه ای، گل رز، گل یاس
نت پایه: چوب صندل، لوبیا تونکا، پچولی، وانیل، مشک

8- عطر مردانه کریس آدامز اکتیو من Chris Adams Active Man

عطر مردانه کریس آدامز اکتیو من
عطر مردانه کریس آدامز اکتیو من Chris Adams Active Man

عطر اکتیو مردانه با انفجاری از نت های تازه و سنگین و تند آغاز می شود و پس از خشک شدن بر روی پوست یا لباستان بلافاصله رایحه ای دلنشین تر برای شما رقم خواهد زد و برای شما خوشایند قابل تحمل خواهد بود با این که این عطر و ادکلن مردانه قیمتی ارزان و پایین دارد می تواند احتیاجات شما برای خوشبو بودن و مورد توجه قرار گرفتن را برطرف نماید و برای افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید عطر و ادکلن بپردازند بسیار مناسب به نظر می رسد.

بطری و بسته بندی این عطر نیز همانند نمونه زنانه اش بسته بندی شده است با این تفاوت که پارچه کاور آن به رنگ آبی می باشد.

بطری ادکلن مردانه اکتیو بسیار شیک و دلربا طراحی شده است این بطری رنگ آبی دارد و نیمه از بطری را کاور افشانه عطر به طرز جالبی پوشانیده است و نیمه دیگر آن را شیشه این عطر مردانه تشکیل داده است.

جالب است بدانید کریس آدامز برندی فرانسوی است که به تولید ادکلن های با کیفیت خوب آب و قیمت ارزان می پردازد.

ادکلن اکتیو مردانه رایحه ای خنک و تند دارد برای استفاده در فصول گرم سال بسیار مناسب است و از ماندگاری و پخش بویی متوسط برخوردار است. در نت اولیه این عطر مردانه مرکبات، ترنج، و رایحه اوزونیک وجود دارد و در نت میانی آن اسطوخودوس، گل رز و گل یاس و در انتها نت پایانی آن را چوب صندل، سرو، مشک تشکیل داده است.

7- ادکلن ارزان قیمت بروت مردانه cartier Brut

ادکلن ارزان قیمت بروت مردانه
ادکلن ارزان قیمت بروت مردانه cartier Brut

ادکلن بروت مردانه نیز جزو عطرهای بسیار دوست داشتنی و جذاب قدیمی می باشد که شاید رایحه آن به دلیل استفاده بسیاری از افراد در کوچه و خیابان و یا در اتوبوس و مترو برای شما آشنا باشد.

برند این عطر همانطور که اطلاع دارید کارتیر فرانسه می باشد در سالیان اخیر دیگر این عطر توسط شرکت کارتیر تولید نمی شود و همه تولیدات این عطر توسط شرکتی اماراتی تحت لیسانس شرکت فرانسوی تولید می شود. ادکلن ورود مردانه رایحه ای ملایم و تند دارد و استفاده از آن بسیار اعتیاد آور است و شاید به عنوان عطر ثابت شما مورد مصرف قرار گیرد و به نوعی مانند امضای شما برای شما باشد.

بطری و شیشه عطر بروت شبیه به نوشیدنی ها می باشد که شیشه ای سبز رنگ دارد که بر روی آن پلاکی نقره ای رنگ قرار دارد و در بسته بندی آن از دو مدل بسته بندی طلقی و جعبه ای استفاده شده است که در رایحه این دو بسته بندی هیچ گونه تفاوتی تا به حال احساس نشده است.

نت های تشکیل دهنده ادکلن بروت به ترتیب زیر می باشد:
نت اولیه : برگ درخت نارنج، پرتقال ماندارین و پرتقال
نت میانی : اسطوخودوس و گل پنبه
نت پایه : چوب درخت سرو ،مریم‌گلی ، عنبر، گیاه پاتچولی و نت‌های چوبی

6 – ادکلن ارزان قیمت اینسرکشن REYANE TRADITION INSURRECTION

ادکلن ارزان قیمت اینسرکشن

ادکلن اینسرکشن مردانه عطری خوشبو و پرفروش از برند فرانسوی Reyane Tradition که در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . این عطر مردونه ارزان قیمت معادل 100 میل حجم دارد و غلظت آن ادوپرفیوم می باشد . گروه بویایی معطر و پودری این عطر سبب گشت تا یکی از عطرهای ارزان قیمت و محبوب باشد .

در ترکیبات این عطر از عنبر، وانیل و نت های چوبی استفاده شده است . بسته بندی بسیار شکیل این عطر ، آن را برای هدیه دادن مناسب کرده است . از ادکلن اینسرکشن مردانه میتوانید در طول شبانه روز درروزهای سرد سال استفاده نمایید و لذت ببرید .

5 – ادکلن ارزان قیمت امپر اوربان زنانه EMPER URBAN WOMAN

ادکلن ارزان قیمت امپر اوربان زنانه

ادکلن زنانه اوربان یک کار فوق العاده جذاب و دوست داشتنی از برند امارانی امپر است . رایحه ی معتدل و شیرین این عطر زنانه ، آن را برای استفاده در تمام فصول سال مناسب ساخته است . بسته بندی این عطر و کیف صورتی رنگ آن نظر تمام بانوان را به خود جلب می کند علی الخصوص خانم های جوان و شیکپوش …

در ترکیبات بویایی این عطر نت های میوه ای ، چوبی ، پودری ، گل سرخ ، زنبق ، گلدار ، مشکی ، مرکباتی ، شیرین و معطر حضور دارند که ماحصل این ترکیب یک رایحه ی فوق العاده دلنشین و دوست داشتنی است . قیمت مناسب این عطر در کنار کیفیت نسبتا خوب از دلایل فروش بالای این ادکلن زنانه است .

4 – ادکلن ارزان قیمت استلا STELLA

ادکلن استلا زنانه یکی از عطر های نوستالژی و قدیمی است که گذر زمان هم تاثیری در محبوبیت این عطر نداشته و هم چنان متقاضیان خود را دارد . با  استشمام رایحه ی این عطر به خاطرات قدیم خود باز می گردید و رایحه ی آن شما را به یاد مادر و مادر بزرگ خود می اندازد . این عطر در یک بسته بندی شکیل جعبه ی فلزی قرار دارد که بر روی آن عکس گل مشاهده خواهید کرد که خبر از رایحه ی گلی و جذاب این عطر می دهد . این عطر زنانه معادل 100 میل حجم دارد و غلظت آن ادوتویلت است . اطلاعات بیشتر محصول را در لینک زیر می توانید مشاهده کنید .

3 – ادکلن ارزان قیمت آرماف تگ هیم نقره ای ARMAF TAG HIM

ادکلن ارزان قیمت آرماف تگ هیم نقره ای

ادکلن ارزان قیمت آرماف تگ هیم نقره ای تقلیدی ماهرانه از عطر بلو شنل است و یک پیشنهاد فوق العاده جذاب و اقتصادی برای دوستداران این کار پرفروش و جذاب از برند شنل می باشد . ترکیبات ترنج ، گریپ فروت ، لیمو شیرین ، فلفل صورتی در کنار هم یک رایحه ی فوق العاده از نت آغازین این عطر را به وجود آورده اند. رایحه ی میانی این عطر را نت های زنجبیل  نعناع ، جوز هندی ، اسطو خودوس تشکیل داده است . و در انتها رایحه ی پایه و پایان بخش این عطر جذاب :سدر ، نعناع هندی ، چوب صندل ، خس خس است .

2 – ادکلن ارزان قیمت استامینو بلو PRIME COLLECTION STAMINO BLUE

ادکلن ارزان قیمت استامینو بلو

یک کپی موفق دیگر از عطر محبوب بلو شنل ادکلن استامینو بلو مردانه است . عطری فرانسوی و خوشبو از برند فرانسوی Prime Collection که در سال 2014 به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی و عرضه شد. بسیاری از مصرف کنندگان عقیده دارند ادکلن استامینو بلو ، می تواند جایگزین خوبی برای مصرف روزانه دوستداران بلو شنل باشد. در ترکیبات این عطر نت های لیمو ترش ، گریپ فروت ، جوز ، خس خس ، چوب صندل ، صمغ کندر ، سدر وجود دارد . بهترین فصل استفاده از این عطر بهار و تابستان می باشد . با خرید اینترنتی ادکلن استامینو بلو مردانه از فروشگاه عطر الیسا می توانید لذت خرید راحت و امن را تجربه کنید .

1 – ادکلن ارزان قیمت امپر فاسیو زنانه EMPER FASIO FOR WOMEN

ادکلن ارزان قیمت امپر فاسیو زنانه

ادکلن امپر فاسیو زنانه از برند اماراتی امپر به بازار عطر و ادکلن عرضه شد و با رایحه ی معتدل و شیرینی که دارد می توان از آن در تمام فصول سال استفاده کرد و لذت برد . این ادکلن زنانه معادل 100 میل حجم دارد و غلظت آن ادوپرفیوم می باشد . گروه بویایی گلی میوه ای آن توجه بانوان خوش لباس را به سمت خود جلب کرده است .  روبان پارچه‌ای صورتی رنگ به شکل پاپیون که روی کارتن فاسیو کار شده است که ظاهر این محصول را برای هدیه دادن زیباتر کرده است . آکوردهای اصلی این عطر زنانه شامل آکوردهای شیرین ، میوه ای ، وانیلی ، گرمسیری ، گلدار و کهربا می شود .

فروشگاه عطر الیسا با هدف اطلاع رسانی کامل و جلب رضایت مشتری این مقاله را به شما عزیزان تقدیم کرده است . امیدواریم خواندن این مقاله تا حدودی به شما در خرید عطر مورد نیازتان کمک کرده باشد . عطر الیسا با ارسال رایگان به سراسر کشور خرید عطر و ادکلن به صورت آنلاین را برای شما کم هزینه و راحت تر کرده است . مشاوران ما به صورت تلفنی و آنلاین آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *