بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر های سال ۲۰۱۸ کدامند؟

بهترین عطر های سال 2018

در این مقاله با بهترین عطر های سال ۲۰۱۸ اشنا می شوید. بزرگ ترین مرکز خرید ادکلن اصل الیسا در این مطلب برای شما معرفی آماده کرده است از عطر هایی که در رده زنانه و مردانه سال 2018 هر کدام توانسته اند بهترین فروش و بهترین امتیاز رضایت را از طرف مصرف کنندگان بدست آورند.

با ما همراه باشید این بار در بهترین عطر های 2018

بهترین عطر های زنانه و مردانه سال 2018

 

بهترین عطر های زنانه و مردانه سال 2018 بدین شکل مشخص می شود که محبوبیت عطرها در بین مردم به عوامل بسیاری بستگی دارد ،از جمله این عوامل میتوان به نوع رایحه و گروه بویایی، پخش بو و ماندگاری و حتی برند تولید کننده ی عطر نام برد.

در این مقاله بهترین عطرهای زنانه و‌ مردانه سال ۲۰۱۸ که با ورود خود به دنیای عطر توانستند محبوبیت زیادی کسب کنند را بررسی خواهیم کرد.

۱.عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم ادو تویلت ۲۰۱۸ YSL BLACK OPIUM EAU DE TOILETTE 2018

عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم ادو-تویلت ۲۰۱۸

عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم ادو-تویلت ۲۰۱۸

عطر زنانه ایو سن لورن بلک اوپیوم ادو تویلت ۲۰۱۸ در سال 2018 توسط طراحان معروف به نام های الیور کرسپ ، هونورین بلانک ، مری سالمگنه ، ناتالی لارسن طراحی و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد.

عطر زنانه ایو سن لورن بلک اوپیوم ادو تویلت

این عطر زنانه دارای حجم ۵۰میل ، غلظت ادوتویلت ، رایحه ی گرم و شیرین ،گروه بویایی شرقی وانیلی و پخش بو و‌ماندگاری خوب میباشد.

این عطر زنانه در شکل ظاهری از طرح بلک اوپیوم سابق تبعیت کرده است و‌به راحتی در کیف و دست شما قرار میگیرد و با بطری جذابش میتواند زینت بخش میز ارایش شما باشد.

در روایح تشکیل دهنده این عطر ، یادداشت ها و اکوردهایی مانند لیمو ترش ، ترنج ، گلابی ، قهوه، یاس ، شکوفه پرتقال، مشک ، سدر ، نعناع هندی وجود دارد که ترکیب آن ها رایحه ای بی نظیر را به شما هدیه خواهد کرد.

۲. ادکلن پاکو رابان وان میلیون لاکی PACO RABANNE 1 MILLION LUCKY

ادکلن پاکو رابان وان میلیون لاکی PACO RABANNE 1 MILLION LUCKY

ادکلن پاکو رابان وان میلیون لاکی PACO RABANNE 1 MILLION LUCKY

ادکلن پاکو رابان وان میلیون لاکی مردانه 100 میلی لیتر ، ادو تویلت ، با رایحه ی گرم و شیرین از گروه بویایی چوبی و خاکی یکی از محصولاتی است که توانست در سال ۲۰۱۸بدرخشد و طرفداران بسیاری را به دست اورد.

عطر مردانه پاکو رابان وان میلیون لاکی در سال 2018 به همراه جفت زنانه اش لیدی میلیون لاکی معرفی و عرضه شد.

استفاده از این عطر برای سنین ۲۵تا ۴۵سال مناسب میباشدو رایحه ی این عطر نشاط و شادابی ویژه ای را به شما هدیه خواهد کرد و هیجان جوانی را در شما زنده نگه خواهد داشت.

آکوردهای اصلی این ادکلن جدید اما پرفروش به این صورت میباشد:

ترکیبات اوزونیک ، گریپ فروت ، آلو ، چوب کشمیر،یاس ، عسل ، سدر ، فندق ، چوب کشمیر ، خس خس ، خزه درخت بلوط ، نعناع هندی

۳. عطر دیور جوی بای دیور DIOR JOY BY DIOR

عطر دیور جوی بای دیور DIOR JOY BY DIOR

عطر دیور جوی بای دیور DIOR JOY BY DIOR

عطر زنانه دیور جوی بای دیور هم همانند سایر محصولات دیور توانست در سال ۲۰۱۸ بدرخشد و از محبوبیت زیادی برخوردار شود. رایحه اعجاب انگیز این عطر زنانه بلاخره توانست معجزه ای شگفت انگیز در فروش این محصول برد dior رقم بزند.

حجم این عطر زنانه ۹۰میل بوده و رایحه ی ملایم و شیرین چهارفصل دلیلی بر جلب رضایت مصرف کنندگان این عطر بود.

غلظت دیور جوی بای دیو، ادوپرفیوم بوده و گروه بویایی گلی چوبی مشکی از عوامل دیگر محبوبیت این عطر میباشد.

عطر زنانه دیور جوی بای دیور Dior JOY by Dior در آگوست 2018 توسط طراح معروف François Demachy معرفی و عرضه شد.

نت های تشکیل دهنده و اکوردهای اصلی این عطر عبارتند از : ترنج ، نارنگی ماندارین، رز ، یاس، چوب صندل سفید ، مشک ، سدر ، نعناع هندی

۴. عطر پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف PARFUMS DE MARLY DELINA EXCLUSIF

پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف PARFUMS DE MARLY DELINA EXCLUSIF

پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف PARFUMS DE MARLY DELINA EXCLUSIF

عطر پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف زنانه در سال 2018 توسط طراح صاحب سبک به نام کوینتین بیش طراحی و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد.

این عطر در ادامه نسخه ی دلینا که در سال ۲۰۱۷عرضه شده بود، تولید شد و توانست محبوبیت زیادی را به دست آورد.

خرید این عطر برای خانم های شیک پوش که میخواهند جذاب و بی نظیر به نظر برسند پیشنهاد میشود.این عطر با حجم ۷۵میل ، غلظت ادوپرفیوم و رایحه ی معتدل و شیرین شرقی که دارد برای استفاده در محافل و مجالس رسمی و استفاده در چهارفصل سال پیشنهاد میشود.

نت های عطر PARFUMS DE MARLY DELINA EXCLUSIF

ترکیبات زیر در کنار هم رایحه ای خاص و متفاوت را برای شما میسازند:

ترنج ، گلابی ، سرخالو، گل رز ، روایح دودی ، عود ، وانیل ، روایح چوبی ، کهربا

۵. دیور ساواج ادو پرفیوم DIOR SAUVAGE EAU DE PARFUM

ساواج ادو پرفیوم DIOR SAUVAGE EAU DE PARFUM

ساواج ادو پرفیوم DIOR SAUVAGE EAU DE PARFUM

برند دیور در سال ۲۰۱۸در ادامه ی استقبال بی نظیر از نسخه ی سابق دیور ساواج تصمیم به تولید نسخه ی پرفیوم این عطر گرفت که طرفداران این عطر را که از ماندگاری کم این عطر ناراضی بودند بسیار خوشحال کرد و به همین سبب از همان روزهای اولیه ی ورود به بازار جهانی عطر و ادکلن با استقبال بی نظیری روبرو شد .

غلظت ادوپرفیوم ، رایحه ی معتدل و شیرین ، گروه بویایی شرقي سرخس گونها ، و حجم ۱۰۰میل از علل استقبال از این محصول کمپانی دیور میباشد .

نت های عطر ساواج

این عطر مردانه نسبت به نمونه ی قبلی خود که ادوتویلت بود غلیظ تر شده و رایحه‌ی آن تا حدی رسمی تر و مخصوص افردا بزرگسال تر شده است.
از نت های تشکیل دهنده ی این عطر چهار فصل میتوان به نت های زیر اشاره کرد :

ترنج ، اسطوخودوس ، جوز ، بادیان ختایی ، فلفل سیچوان ، وانیل ، آمبروکسان

۶. عطر تام فورد آمبر لدر 2018 TOM FORD OMBRÉ LEATHER

عطر تام فورد آمبر لدر 2018 TOM FORD OMBRÉ LEATHER

عطر تام فورد آمبر لدر 2018 TOM FORD OMBRÉ LEATHER

نام برند تام فورد به خودی خود نشان از موفقیت این عطر دارد .عطرهای این برند همیشه جز بهترین عطرها درخشیده اند و این محصول سال ۲۰۱۸هم مستثنی از این موضوع نخواهد بود.

عطر تام فورد آمبر لدر عطری بسیار جذاب و دلنشین است این عطر مردانه که غلظتی ادو پرفیوم دارد در سال 2018 میلادی به دنیای عطر و ادکلن معرفی و عرضه شد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

ادکلن تام فورد 2018

عطر ادکلن تام فورد آمبر لدر 2018 با توجه به سبک بویش عطری یونیسکس و یا مشترک است که مصرفش برای خانم ها و یا آقایان بلامانع است.
عطر تام فورد آمبر لدر 2018 با حجم ۱۰۰میل ، غلظت ادوپرفیوم و رایحه ی چرمی و گرم و شیرینش همانند سایر محصولات تام فورد در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری را به دست اوردکه پخش بو و ماندگاری بسیار بالای این عطر نیز در این موضوع دخیل بودند.

فروشگاه تخصصی عطر الیسا امیدوار است این مقاله برای شما مفید باشذ و شما را در خرید بهتر و آسان تر عطر یاری دهد.به زودی در عطر الیسا شاهد مقاله هایی با موضوعات متنوع و به روز خواهید بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *