بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

در مورد تاریخچه برند لالیک بیشتر بدانیم!

lalique لالیک

سلام دوباره ما اومدیم با یه مقاله جدید دیگه! این بار می خواهیم یه برند تخصصی عطر سازی را با هم دنبال کنیم و در مورد تاریخچه اون اطلاعاتی رو کسب کنیم. برند لالیک حتما تا حالا به گوش هممون خورده و کلی از عطرهای خوشبو و محبوبش لذت بردیم.

لالیک عطری دوست داشتنی و همه پسند

مخصوصا یه تعدادی از عطرهای اون مثل لالیک نویر lalique noire و لالیک قرمز lalique le parfum.

که مطمئناً برای خیلی از ماها خاطره ساز بوده و هست. هر موقع خواستیم یه کادو بگیریم که از سلیقه گیرنده اش مطمئن نبودیم اولین چیزی که ذهنمونو مشغول کرده بیادش افتادیم عطرهای برند لالیک بوده چون رایحه اش طوریه که همه پسند ریسک کمتری برای کادو دادن داره.

قیمت هاش هم جوری که اکثر اقشار جامعه بتونن تهیه اش کنن حالا بریم سراغ تاریخچه برند…

  • یکی از پرفروش ترین ادکلن های برند لالیک ادکلن زنانه لالیک لامور (له آمور) است . برای مشاهده قیمت ادکلن لالیک لامور زنانه و خرید این محصول می توانید به صفحه این محصول مراجعه کنید و ترکیبات این عطر را مشاهده کنید.

تاریخچه برند لالیک

رنه لالیک Rene jules lalique موسس کمپانی لالیک در سال ۱۸۶۰ توی دهکده کوچیک در فرانسه متولد شد که نام این دهکده Ay می باشد.

شهرت او در آن زمان بیشتر به خاطر طراحی شیشه بلور و کریستال بود که کم کم به طراحی بطری های عطر ،  گلدان ، جواهرات ، لوستر ، ساعت دیواری پرداخت و آخر عمرش رو صرف طراحی آرم های ایستاده روی اتومبیل ها کرد اتومبیل هایی مثل مرسدس بنز یا فورد.

وی در سال ۱۸۷۳ با کمک جوستین مارین شروع به یادگیری طراحی کرد و بعد از مرگ پدرش شروع به کارآموزی داخل یک جواهرسازی کرد.

لالیک دو سال از عمرش را صرف کار در اون طلا سازی کرد و بعد در سال ۱۸۷۶ برای ادامه تحصیل به کالج هنری sydenham رفت.

وی ذوق هنری و مهارت های طراحی گرافیکی خودشو در این کالج گسترش داد . رنه لالیک برای جواهر سازای فرانسوی مثل cartier، boucheron به طراحی قطعات جواهر می‌پرداخت.

در سال ۱۸۸۵ برندی را با نام لالیک تاسیس کرد که در عرض ۵ سال توانست موفقیت بی نظیر رو به دست بیاره و یکی از بهترین طراحان جواهر در فرانسه بشه.

در سال ۱۹۰۸ لالیک مامور طراحی و تولید عطر و ادکلن شد و اولین عطر خود را به بازار جهانی عطر و ادکلن عرض کرد.
رنه به دلیل تخصصی که در زمینه تولید شیشه و بلور داشت بطری های ظریف و خاصی به کار می برد که بشدت مورد استقبال مصرف کننده ها قرار می گرفت و اکنون توانسته یکی از پرفروش ترین برند های عطر و ادکلن در جهان باشد.

لالیک در سال ۱۹۴۵ چشم از دنیا فروبست که نوه او marie claude راه او را ادامه داد و تصمیم به تولید عطر و ادکلن گرفت.

لالیک از سال ۱۹۹۴ عطرهاش رو با همکاری کمپانی عطرسازی art&fragrance تولید کرده است.

این برند هرساله تعداد محدودی از محصولات خود را به شکل خاصی مثل تندیس یا مجسمه تولید کرده است. این برند تا کنون بیش از ۴۴ عدد عطر و‌ ادکلن با برند جهانی lalique وارد بازار جهانی عطر و‌ادکلن کرده است.

از میان عطرهای مردانه و زنانه برند لالیک از دو محصول پر فروش و پر طرفدار این برند نام خواهیم برد:

ادکلن لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) LALIQUE ENCRE NOIRE

عطر مردانه لالیک نویر

عطر مردانه لالیک نویر

ادکلن مردانه لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) با رایحه چوبی و تلخ از جمله عطرهایی است که تمام اقایان حتما برای یکبار هم که شده این عطر را تست کرده اند ، این عطر مردانه از برند نام آشنا و مطرح لالیک با رایحه ای چوبی و آروماتیک در سال 2006 توسط ناتالی لارسون طراحی و به بازار عرضه شد.

رایحه ی اولیه lalique encre noire از برگ درخت سرو ، رایحه ی میانی آن خس خس و رایحه ی پایانی و اصلی از مشک و چوب کشمیر میباشد.

  • نت اولیه: سرو
  • نت میانی: خس خس
  • نت پایه: چوب کشمیر،مشک

این عطر مردانه با غلظت ادوتویلت برای استفاده ی روزمره و حتی مجالس و‌میهمانیهای رسمی بسیار مناسب میباشد. در طی سال های اخیر با وجود مصرف زیاد این عطر در بین اقشار مختلف جامعه به جرات باید گفت که هرگز یکنواخت نشده و همیشه مورد ستایش همگان قرار گرفته است .

عطر زنانه لالیک لامور LALIQUE L’AMOUR

lalique lamou لالیک لامور

lalique lamou لالیک لامور

عطر لالیک لامور زنانه با رایحه ی معتدل و شیرین و گروه بویایی چوبی مشک گلی از عطرهایی است که در میان محصولات لالیک مانند نگینی میدرخشد و‌بسیار پر طرفدار میباشد.

عطر لالیک لامور زنانه که به جرات میتوان گفت یکی از شاهکارهای برند لالیک است درسال 2013 به دنیای عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه شد.
این رایحه با الهام جستن از فرهنگ و هنر کشور ژاپن طراحی و تولید گشته است .
بطری عطر لالیک لامور شبیه به لالیک له پارفوم و لالیک نویر میباشد با این تفاوت که این بار رنگ شیشه ملایم و روشنش کاملا رایحه و زنانه بودن عطر را تداعی میکند.این محصول مناسب بانوان در رده ی سنی ۳۰ تا ۴۰ سال بوده و به دلیل بوی شیرین و ملایمی که دارد ، توصیه میگردد که در روزهای گرم سال استفاده شود.

نت های تشکیل دهنده ی عطر لالیک لامور Lalique L’Amour عبارتند از

نت اولیه: ترنج،رز،بهارنارنج
نت میانی: روناسیان،گل مریم،یاسمن
نت پایه: چوب صندل،سدر،مشک

به منظور خرید ادکلن اصل در خدمت هستیم!

عطر زنانه لالیک ساتین lalique satine

lalique satine eau de parfum لالیک ساتین

lalique satine eau de parfum لالیک ساتین

یکی دیگر از شاهکارهای برند لالیک در سال ۲۰۱۳ عطر زنانه لالیک ساتین میباشد . این عطر با غلظت پرفیوم‌و حجم معتدل و شیرینش توانست در مدت کوتاهی فروش زیادی را داشته باشد و به خصوص در کشور ما در دسته ی عطرهای محبوب زنانه قرار بگیرد.

عطر لالیک ساتین زنانه دارای رایحه ی معتدل و شیرین است که این امکان رابه مصرف کننده میدهد در سراسر فصول سال از این عطر استفاده کند. حجم این عطر 100میل بوده و دارای گروه بویایی چوبی شرقی است که به همین دلیل بسیار مورد توجه بانوان ایرانی قرار گرفته است. این عطر انتخاب بسیار خوبی برای بانوان 25 تا 40 سال میباشد. لالیک ساتین دارای ماندگاری خوب و پخش بوی متوسط است.

رایحه ی دوست داشتنی عطر زنانه لالیک ساتین متشکل از روایح زیر است:

  • نت اولیه: گل های روناسیان ، یاسمن و گل آفتاب پرست
  • نت میانی: وانیل ، دانه ی تونکا و فلفل صورتی
  • نت پایه: چوب صندل سفید ، خس خس ، و نعناع هندی

ادکلن مردانه لالیک وایت (لالیک سفید) LALIQUE WHITE

LALIQUE WHITE لالیک سفید

LALIQUE WHITE لالیک سفید

شاهکار دیگر لالیک در سال ۲۰۰۸ ادکلن لالیک وایت بوده ، ادکلن لالیک سفید دارای رایحه ی خنک و ترش است و از این رو میتوان آن را در دسته ی بویایی رایحه ی مرکبات معطر طبقه بندی نمود که عطری میوه ای و معطر برای آقایان بوده و مناسب استفاده در ساعات گرم شبانه روز میباشد .

نت های تشکیل دهنده عطر Lalique White عبارتند از:

  • نت اولیه : تمبر هندی ، ترنج ، لامی ، برگ لیمو
  • نت میانی : جوز هندی ، فلفل سفید، هل ، بنفشه
  • نت پایه : عنبر سائل ، مشک ، سدر ، خزه بلوط

خسته نباشید و مرسی که با الیسا همراه بودید:)

عطر الیسا امیدواره که این مقاله براتون مفید باشه و تونسته باشه شمارو جذب کرده باشه، برای مشاهده ی همه ی محصولات این برند کافیه از قسمت جستجو برند رو بر روی lalique تنظیم کنید تا بتونید لیست کلیه ی محصولات این برند با ریز اطلاعات و قیمتش مشاهده کنید و قطعا بتونید خرید بهتر و راحت تری انجام بدید. منتظر مقاله های جدید ما باشید که حتما با موضوعات جدید و‌ متفاوتی از دنیای عطر و ادکلن همراه هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *