مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطرهای زنانه سال۲۰۱۹

بهترین عطرهای زنانه سال۲۰۱۹

بهترین عطرهای زنانه سال ۲۰۱۹ از طریق نظر سنجی و رای کاربران وب سایت تخصصی فرگرانتیکا معرفی شد در اینجا قصد داریم نگاهی اجمالی به 10 عطر و ادکلن زنانه موفق سال ۲۰۱۹ که از نظر کاربران این سایت تخصصی عطر و ادکلن برگزیده شده‌اند بپردازیم.

مجله الیسا شما را راهنمایی می کند تا بهترین و حرفه ای ترین عطر های زنانه و مردانه دنیا را بشناسید و بهترین تصمیم را برای خرید عطر داشته باشید.

جهت خرید این ادکلن ها با مناسب ترین قیمت، بد نیست سری به فروشگاه ما هم بزنید.



Mon Guerlain Eau de Parfum Intense Guerlain 2019  .1

Mon Guerlain Eau de Parfum Intense Guerlain 2019
Mon Guerlain Eau de Parfum Intense Guerlain 2019


عطر زنانه گرلن مون پارفوم اینتنس در گروه بویایی شرقی چوبی دسته بندی می شود و رایحه ای گرم و شیرین دارد.

عطر گرلن مون پارفوم اینتنس نسخه تشدید شده مون گرلن می باشد که در سال 2017 عرضه شد و با استقبال خوبی از سوی دوستداران عطر و ادکلن مواجه شد این عطر زنانه حس زنانگی ، ظرافت را به شما منتقل می‌کند و باعث می‌شود تا مدت زیادی بویش از روی لباس یا پوست تان در اطراف متصاعد شود.

در نت اولیه این عطر ترکیبات اسطوخودوس ترنج ، پرتقال ماندارین وجود دارد که حس آرامش و نشاط را به شما منتقل می کند نت میانی عطر گرلن مون پارفوم اینتنس زنانه از ترکیبات گل های زنبق ، رز، یاسمن و همچنین وانیل تشکیل شده است که حس اعتماد به نفس را به شما منتقل می نماید  و نت پایه از ترکیبات پچولی (نعناع هندی) ، شیرین بیان ، بنزوئین ، کومارین ، چوب صندل و مشک ساخته شده است این ترکیبات خاص و شگفت انگیز باعث می شود که ماندگاری این عطر قوام بیشتری داشته باشد. در ساختار بویایی گرلن مون اینتنس آکوردهای وانیل ، آروماتیک ، گلی ، آبنباتی و پودری وجود دارند.

Coco Mademoiselle Intense Chanel 2018  .2

Coco Mademoiselle Intense Chanel 2018
Coco Mademoiselle Intense Chanel 2018



عطر زنانه شنل کوکو مادمازل اینتنس: پس از عرضه موفقیت آمیز عطر شنل کوکو مادمازل، کمپانی شنل در سال  ۲۰۱۸  نسخه اینتنس این محصول را عرضه نمود طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطار فرانسوی الیویر پلژ انجام شده است این عطر رایحه ای معتدل و شیرین دارد و گزینه ای مناسب برای استفاده در تمامی فصول سال میباشد شنل کوکو مادمازل اینتنس در گروه بویایی شرقی ، چوبی دسته بندی می شود رایحه این عطر ابتدا با نتهای مرکباتی چون پرتقال ، ترنج و لیمو آغاز می شود و با گذر زمان نت های میانی آن که از گل رز ، یاسمن و نت های میوه‌ای است شیرینی ملیحی را به خود میگیرد و در انتها نت های پایانی این عطر زنانه که از پچولی ، دانه تونکا ، وانیل ، گل لادن و مشک است به مشام شما خواهند رسید. 


در ساختار بویایی مادمازل اینتنس روایح مرکبات ، بالزامیک ،پچولی (نعناع هندی) ، آروماتیک ، آبنباتی و وانیلی تشکیل دهنده آکورد های اصلی این عطر زنانه می باشند.


Chance Eau Tendre Eau de Parfum Chanel 2019  .3

Chance Eau Tendre Eau de Parfum Chanel 2019
Chance Eau Tendre Eau de Parfum Chanel 2019




عطر شنل چنس او تندر پارفوم زنانه: مطمئناً یکی دیگر از از عطرهای موفق برند لاکچری چنل نسخه چنس تندر میباشد که در سال  ۲۰۱۹ نسخه ای دیگر از آن با غلظت Eau de Parfum عرضه شد.

عطر شنل چنس تندر پارفوم توسط طراح معروف به نام اولیویر پولژ خلق شد. این نویدبخش یک خانم متشخص با اعتماد به نفس بالا می باشد. شنل چنس تندر پارفوم  در گروه بویایی  گلی ، میوه‌ای قرار دارد و آکورد های اصلی آن عبارتند از مرکبات ، گل رز ، میوه ها ، مشک و آبنباتی که پس از اسپری آن بر روی پوست شما شروعی شیرین با رایحه گریپ فروت و میوه به دارد که با گذر زمان نتهای رز و یاس در آن پدیدار میشود و در انتها نت پایانی این عطر که از مشک ساخته شده است فرا می رسد.



Pure Musc For Her Narciso Rodriguez 2019   .4

Pure Musc For Her Narciso Rodriguez 2019
Pure Musc For Her Narciso Rodriguez 2019



 در رتبه چهارم این نظرسنجی عطر زنانه نارسیسو رودریگز پیور ماسک قرار دارد که توانسته است نظر بسیاری از دوستداران عطر و ادکلن را به خود جلب نماید. این برند آمریکایی پیور مشک را در سال ۲۰۱۹ با طراحی  عطرسازی به نام سونیا کنستانت روانه بازار نمود.

عطر زنانه نارسیسو رودریگز پیور ماسک در گروه بویایی گلی چوبی مشک دسته بندی می شود این عطر رایحه ای ملایم و شیرین دارد و در ساختار بویایی آن مشک ، گل ، چوب و روایح پودری آکوردهای آن را تشکیل می دهند.



Nomade Chloé 2018  .5

Nomade Chloé
Nomade Chloé


کلوهه نوماد: عطری خاص و جسورانه با رایحه ای رمز آلود از برند فرانسوی کلوهه که حسی آزادانه غافلگیر کننده را به شما منتقل می کند عطر کلوهه نوماد رایحه ای ملایم و شیرین دارد و در گروه بویایی گلی مدیترانه‌ای دسته بندی می گردد.

در نت اولیه این عطر روایح مرکباتی مانند پرتقال، لیمو، ترنج و همچنین آالو به کار رفته است که حسی پر نشاط را برای شما به ارمغان می آورد در نت میانی این عطرگل فریزیا، یاس، هلو و گل رز به کار رفته است است که حسی خارق العاده را به شما منتقل خواهد نمود  و در پایان ترکیبات اوکموس، آمبروود، نعناع هندی، چوب صندل و مشک باعث آرامش روحی و تمرکز بالایی در شما می شوند روایح چوبی، میوه ه ای، مرکباتی، خاکی و گلی تشکیل دهنده اصلی ساختار بویایی عطر کلوهه نوماد هستند.


L’Interdit Eau de Parfum Givenchy 2018  .6

L'Interdit Eau de Parfum Givenchy 2018

L’Interdit Eau de Parfum Givenchy 2018


عطر زنانه جیونچی لینتردیت: نسخه جدید L’Interdit که با نام L’Interdit Givenchy عرضه می شود توسط عطرسازهایی به نام های دومینیک روپیون ، آن فلیپو و فانی بال به عنوان یک ترکیب گلی، چوبی، شرقی درسال 2018 ساخته شده است.

عطر ژیوانشی لینتردیت بر اساس تضاد بین دسته گلهای سفید (شامل گل یاس ، گل مریم و بهار نارنج) و نت های شدید چوبی و خاکی پاچوولی و وتیور ساخته شده است این ساختار بویایی مفهوم خلقت “هیجان ” و چالش عبور از تضاد هاست. نتهای های گلهای سفید، شکوفه نارنجی ، یاس و گل مریم با نت های مرموزتر یعنی ویتور و پچولی در هم آمیخته اند. این روایح اعتیاد آور با رایحه وانیل و آمبرکس خاتمه می یابند.

بطری عطر جیونچی لینتردیت بسیار زیبا طراحی شده است و یک روبان مشکی که بالای شیشه را محاصره کرده است  با طراحی مدرن ادای احترام می کند.



Delina Exclusif Parfums de Marly 2018   .7

Delina Exclusif Parfums de Marly 2018
Delina Exclusif Parfums de Marly 2018


عطر زنانه د مارلی دلینا اکسکلوسیف: در رتبه هفتم این نظرسنجی عطر دلینا اکسکلوسیف قرار دارد که توسط برند نام آشنا و سلطنتی پارفورمز د مارلی ساخته شده است این عطر رایحه ای ملایم و شیرین دارد و از پخش بو و ماندگاری نسبتاً خوبی برخوردار است.

 عطر زنانه دلینا اکسکلوسیف در گروه بویایی شرقی دسته بندی می شود و در ساختار بویایی آن روایح میوه ها، وانیل، گل رز، عود و میوه های استوایی قرار دارند. این عطر با نت اولیه گلابی، ترنج و سرخالو آغاز می شود و با گذر زمان نت های میانی آن که از عود اسپند و گل رز تشکیل شده اند به مشام شما می رسد و در پایان  نتهای کهربا، وانیل و روایح چوبی حس اعتماد به نفس را به شما منتقل می کند.



Libre Yves Saint Laurent 2019  .8

Libre Yves Saint Laurent 2019
Libre Yves Saint Laurent 2019



عطر زنانه ایو سن لورن لیبره: برای ما نیز جای تعجب وجود دارد که چرا عطر زنانه ایو سن لورن لیبره  در مکان هشتم این نظرسنجی قرار دارد شاید به دلیل جدید بودن و نبود فرصت برای تست کاربران این سایت باشد که به طور قطع در سال آینده این عطر شانس زیادی دارد که موفقیت بیشتری در زمینه فروش یا محبوبیت کسب کند.

عطر لیبره زنانه بسیار خوشبو و مدرن است شیشه این عطر بسیار شیک و زیبا طراحی شده و حس زنانگی خاصی را به بیننده  منتقل می کند.

بر روی شیشه نماد YSL به زیبایی کار شده است عطر لیبره زنانه رایحه ای ملایم و شیرین دارد و در هرم بویایی آن گل های سفید، آروماتیک، مرکبات، ادویه جات تازه، وانیل و آبنبات وجود دارند که پس از اسپری نمودن این عطر بر روی پوست و یا لباس تان سریعاً رایحه پرتقال ماندارین، اسطوخودوس و انگور فرنگی خودنمایی می کند و پس از گذر زمان نت های میانی آن که از گل یاس، بهار نارنج تشکیل شده اند حس فوق العاده ای را به شما منتقل می کند و در پایان نتهای وانیل، سدر، مشک  حس بویایی شما را نوازش میکنند.



Coromandel Parfum Chanel 2019  .9

Coromandel Parfum Chanel 2019
Coromandel Parfum Chanel 2019


عطر زنانه مردانه شنل کروماندل پارفوم: در این نظر سنجی برند شنل با بیشترین استقبال مواجه بوده است که شنل کروماندل پرفیوم نیز از این شانس بهره مند بوده .


این عطر رایحه ای خاص دارد که آقایان و خانم ها به صورت مشترک میتوانند از آن استفاده نمایند و در واقع عطری یونیسکس محسوب می شود در هرم بویایی عطر شنل کروماندل پرفیوم رایحه های بالزامیک، مرکبات، کهربا، پچولی و ادویه جات گرم وجود دارد که این عطر را در گروه بویایی شرقی، چوبی قرار داده است در نت ابتدایی این عطر رایحه های مرکبات، شکوفه نارنج وجود دارد و در نت میانی گل رز گل یاس و نعنای هندی ترکیبی خارق العاده را در اختیار شما قرار می دهند.


Lost Cherry Tom Ford 2018  .10

Lost Cherry Tom Ford 2018
Lost Cherry Tom Ford 2018



عطر زنانه مردانه تام فورد لاست چری: و بالاخره در جایگاه دهم عطری از برند آمریکایی تام فورد قرار دارد عطر و ادکلن تام فورد لاست چری عطریست مردانه، زنانه که استفاده از آن برای آقایان و خانم ها بلامانع است عطر لاست چری در گروه بویایی شرقی گلی دسته‌بندی شده است.

 ساختار بویایی اصلی آن را رایحه‌ های میوه، آبنبات، بادام، هسته ها و بالزامیک تشکیل داده اند این عطر رایحه ای گرم و و شیرین دارد و برای استفاده در فصول سرد سال توصیه می شود.

عطر لاست چری رایحه ای متضاد که نشانگر دوگانگی وسوسه انگیز از شیرینی های شیرین و دوست داشتنی در بیرون و خوشبو از درون است.

عطر لاست چری رایحه ای متضاد که نشانگر دوگانگی وسوسه انگیز از شیرینی های شیرین و دوست داشتنی در بیرون و خوشبو از درون است.


در نت ابتدایی این عطر رایحه گیلاس، شراب و بادام نظر شما را به خود جلب می کند سپس نت میانی گل رز، گل یاس، آلو سیاه حس خوبی را به شما منتقل می کند و در پایان لوبیا تونکا، چوب صندل، خس خس، سدر، بنزوئین، دارچین، نعناع هندی و وانیل حس آرامش را به شما منتقل خواهند نمود.

منبع:

https://www.fragrantica.com/news/The-Best-Fragrances-of-2019-13096.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *