بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

نظرات عطر گود گرل

نظرات عطر گود گرل

از آنجا که بسیاری از کاربران قبل از خرید یک ادکلن تمایل به خواندن نظرات دیگر افراد دارند در این مقاله نظرات عطرگود گرل را برایتان گردآوری کرده ایم تا با خواندن آنها بیشتر با ادکلن زنانه گود گرل آشنا شوید.

کارولینا هررا گود گرل با آن دیزاین شیشه ی جذاب و کلکسیونی اش نه تنها رایحه بسیار جذابی دارد همچنین به عنوان یک وسیله ی تزئینی و کلکسیونی نیز می توان به آن نگاه کرد. بی شک یکی از محبوب ترین عطر های زنانه ی حال حاضر بازار است که پیش از این به آن کاملا با تفسیر و تفصیل پرداخته ایم. اما اکنون به دنبال این هستیم که نظرات برخی کاربران به شکل اتفاقی در سایت های مرجع فرگرنتیکا، بیس نت و پارفومو را برایتان جمع آوری و ترجمه بنماییم تا با دیدگاه کابران عطر باز در سراسر جهان نیز آشنا شوید.

نظرات عطر گود گرل

نظرات ادکلن گود گرل ( فرگرنتیکا )

۱- من واقعا عاشق این رایحه هستم. چونکه تعریف های خیلی خوبی از این عطر شنیده بودم بدون تست اون رو توی فصل تابستون خریدم. اگر صادقانه بخوام بهتون بگم اول از این عطر خوشم نیومد. ادویه ی خیلی زیادی داشت و من رایحه ی پرالین  و وانیل رو توش حس نمی کردم. به عنوان کسی که عطر های خوراکی و خیلی خیلی شیرین رو دوست داره اصلا برام جذاب نبود. حدود نیم سال روی قفسه ی من خاک می خورد تا اینکه تصمیم گرفتم دوباره ازش استفاده کنم. این بار اما خیلی تجربه ام فرق می کرد. حدس می زنم چون این عطر مناسب فصل های سرد ساله نباید توی تابستون اون رو تست می کردم. یا اینکه ممکن شیمی پوست من تغییر کرده باشه که الان رایحه ی عطر رو متفاوت حس می کنم و به هر حال این بار رایحه ی عطر کاملا متفاوت بود. شیرین، جذاب و اغواگر. گود گرل همه ی اون چیزی بود که ازش می خواستم. عطر خیلی زیباییه و به عنوان عطر امضام برای پاییز و زمستون انتخابش کردم. من یک فضای گرم و ادویه ای با همراهی پرالین و کاکائو و کمی مرکبات حس می کنم. اما جادوی این عطر در رایحه ی پایانیشه. بعد از چند ساعت عطر حالت شیرین و خامه ای جذابی به خودش میگیره . ماندگاری و پخش بوی خیلی خوبی داره و یکی دو اسپری بیشتر هم لازم نیست.

۲- کمی از علاقه ی زیادم به این عطر شرمسارم. قاعدتا این عطر یک عطر خیلی خاص و یا کلکسیونی نیست. عطری خوشمزه ولی کاملا خوراکی نه! رایحه ی بادامی – گلی بسیار جذاب توی این عطر موج میزنه. در کنار این فضا رایحه ی دانه ی تونکا با همراهی بوی وانیلی قهوه ای مثل بسته های دانکین دونات را درش میشه حس کرد. مجموعه ی این ها یک رایحه ی بی نظیر و خیلی جذاب رو می سازه که هم جذاب و گیرا ست و هم میتونه گرم و دعوت کننده باشه. من عاشقشم و بهش ده از ده میدم. چطور ممکنه کسی از این عطر خوشش نیاد؟

نظرات عطر کارولینا هررا گود گرل ( بیس نت )

۱- با الهام از داستان سیندرلا در دیزنی ، دختری با ظاهر و درون زیبا و شخصیتی مهربونه که از سختی ها گذشته و الان زندگی لوکس و شیرینی رو داره تجربه میکنه. عطری گیرا و شیرینه و کمی تاریک و مرموز و کاملا زنانه. اغواگری نت یاسمن و گل مریم با همراهی بادام و قهوه و یه حس کاراملی. بعد از کمی گذر از عمر عطر حالت چسبناک و متراکمی میگیره. مثل یک شکلات لوکس و یا یک پلنگ سیاهه. پچولی از میان شیرینی عطر عبور میکنه و اونو کنترل میکنه. انتهای عطر هم نرم و جذابه. به طور کلی در دسته ی عطر های شیرین و خوراکی  مانند لا ویه بل و بلک اپیوم قرار می گیرد . گود گرل عطریه که در یک قرار رومانتیک می توان از آن استفاده کرد. شیشه ی عطر هم طراحی بسیار چشم نوازی دارد.

۲- به نظرم این عطر بسیار عطر خوبیست و شیشه ی آن را دوست دارم. روز هایی که کمی هوس گرمای وانیل کرده ام به سراغ هیپنوتیک پویزن قدیمی می روم. متوجه مقایسه ی این دو عطر می شوم اما گود گرل هم دست کمی از آن ندارد. چطور ممکن است گود گرل را دوست نداشت؟ اینکه برخی عطر های وینتیج کمی قوی تر هستند؟ کمی ادویه ای گیاهی تر هستند؟ کمی پیچیده تر هستند؟ به عقیده ی من این روش انتقاد درستی نیست. اگر قرار باشه که کلکسیون خود را فقط به پنج عطر برتر قدیمی محدود کنیم که درست نیست. یک رولر ۱۰ میل این عطر را از سفورا خریداری کردم و نا امیدم نکرد. رایحه ی گرم و دوست داشتنی یاسمن و وانیل با مقداری حس گرم و گیرا در پایه ی عطر.

نظرات ادکلن کارولینا هررا گود گرل ( پارفومو )

۱- عطری شیک مناسب بانوان. درباره ی شیشه های زیبای کفش مانند این برند شنیده بودم و به نظرم زیبا هستند و جذاب طراحی شده اند. به دنبال نسخه ی اصلی این عطر بودم زیرا پیش از این نسخه ها و فلنکر های دیگر آن را تست کرده بودم. این بار در عطر اصلی بادام حسی پودری و غنی دارد و با همراهی قهوه حسی خاکی به خود می گیرد. قلب عطر حسی مانند یک لوسیون شیرین و خامه ای لوکس به من می دهد. آکورد گلی سفید و مقداری حس ادویه ای هم در میان عطر نمایان است. می توانم احساس کنم که این عطر برای یک برنامه ی شبانه می تواند مناسب باشد.

۲- شیک و شیرین برای مدت نسبتا کوتاهی. می خواستم این عطر را تست کنم چون یک زن هستم و چه زنی چنین کفش زیبایی را نمی خواهد؟ این عطر ترکیبی از رایحه ی شیرین کاراملی و تلخی کاکائو است که با مرکبات و روایح گلی پر شده. پیش از این چنین رایحه ای را حس نکرده بودم و به خوبی نمی توانم آن را در دسته بندی خاصی قرار بدهم. این ترکیب به شکل بی نقصی طراحی و ساخته شده. کمی ماندگاری آن مرا راضی نمی کند . حدود پنج الی شش ساعت می توان آن را به خوبی حس کرد ولی بعد از آن باید بینی را خیلی نزدیک کنید تا بتوانید بوی عطر را استشمام کنید. به هر حال عطر ارزشمند و مقبولی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *