بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

نظرات عطر کرید اونتوس

نظرات عطر کرید اونتوس

از آنجا که بسیاری از کاربران قبل از خرید یک ادکلن تمایل به خواندن نظرات دیگر افراد دارند در این مقاله نظرات عطر کرید اونتوس را برایتان گردآوری کرده ایم تا با خواندن آنها بیشتر با ادکلن کرید اونتوس آشنا شوید.

کرید اونتوس که به آن لقب پادشاه را داده اند. یکی از پر فروش ترین و می توان گفت محبوب ترین عطر نیش دو دهه ی اخیر است. بررسی کرید اونتوس در سایت الیسا موجود است و می توانید در صفحه ی عطر آن را مطالعه کنید. این بار در این متن نظرات کاربران حرفه ای دنیای عطر در سایت های مرجعی مانتد فرگرنتیکا، بیس نت و پارفومو را برایتان به صورت رندوم جمع آوری و ترجمه کرده ایم تا درباره ی دیدگاه افراد عطرباز نسبت به این عطر اطلاع داشته باشید.

نظرات عطر کرید اونتوس

مطلب پیشنهادی مرتبط : مشخصات و تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل

نظرات ادکلن کرید اونتوس (فرگرنتیکا)

۱- اونتوس مرا بسیار تحت تاثیر قرار داده است. اولین باری که سمپل آن را خریدم را به یاد دارم و همانطور که انتظار داشتم با عطری تازه و عامه پسند رو به رو شدم. در ابتدا چندان توجهی به آن نداشتم تا زمانی که پس از سه چهار بار استفاده از آن عاشقش شدم. متاسفانه ماندگاری آن چندان قوی نیست و ممکن است در روز نیاز باشد دو بار عطر بزنید. با اینکه کپی های بسیار ارزان تری از این عطر در بازار است اما کیفیت خود اونتوس اصلی چیز دیگری است. می دانم که این عطر بسیار گران قیمت است اما به هر بهایی هرگز از استفاده از آن دست بر نمی دارم و آن را فراموش نخواهم کرد.

شاید دوست داشته باشید :نظرات عطر بلک افغان

۲- یک عطر بی نظیر. نت قیر درخت غان قدرتمند و فضای مشکی و میوه ای بسیار جالبی دارد. یکی از بهترین عطر هایی که در بازار وجود دارد. روی پوست حدودا هشت ساعت ماندگاری داشته و چهار الی پنج ساعت نشر بوی خوبی دارد. بر روی لباس هم حدودا ۱۲ ساعت باقی می ماند. اگر به دنبال یک عطر خوش بو و خوش پوش وبا کیفیت و قیمت بالا برای هر زمانی و هر مناسبتی هستید در خرید اونتوس شک نکنید.

نظرات عطر اونتوس ( بیس نت )

نظرات کاربران درباره ی عطر کرید اونتوس

۱- کرید اونتوس یک عطر کاملا مردانه ی میوه ای چوبی است که بسیار زیبا ساخته شده است. وقتی در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد عطری انقلابی بود و پس از گذشت چند سال با کپی های بسیاری که دارد شاید کمی قدیمی و عام به نظر برسد. اونتوس را با رایحه ی آناناسی جذابش اکثرا می شناسند. ماندگاری نسبتا خوبی بر روی پوست دارد. من همچنین چند مورد از کپی های اونتوس را دارم و بین این موارد مون بلان اکسپلورر را به بقیه ترجیح می دهم. به نظر من اونتوس ارزش این قیمت را ندارد ولی اگر قیمت را کنار بگذاریم از پنج به آن امتیاز چهار را می دهم.

۲- قبل از اونتوس گمان می کردم که بازخورد مثبت از یک عطر گرفتن افسانه ای بیش نیست. وقتی که اونتوس میزنم از همکار ها و دوستانم به ویژه خانم ها  این جمله را می شنوم که “ چقدر بوی خوبی میدی” . پس معروفیت این عطر بی دلیل نیست. به طور کلی پخش بو و ماندگاری قابل قبولی دارد ولی تفاوت هایی در نسخه های متفاوت آن را حس می کنم که بعضی چرمی تر، میوه ای تر و یا دودی تر هستند. امیدوارم که این مشکل در سال های آینده برطرف شود.

نظرات ادکلن اونتوس ( پارفومو )

۱- نمی توان در دنیای عطر قدم گذاشت و با نام اونتوس برخورد نکرد. احتمالا مشهور ترین عطر نیش تاریخ باشد و بی علت نیست که لقب پادشاه را به او داده اند. رایحه ی بسیار خوبی دارد. دودی و میوه ای  است و می توان در هر زمانی از آن استفاده کرد. رایحه ی آن چیزی نیست که مرا متعجب کند  اما اصلا از خرید آن پشیمان نیستم. مشکل آن تفاوت رایحه ی نسخه های سال های متفاوت است و از طرفی با وجود کپی های متفاوت آن شاید خرید خود اونتوس با این قیمت بالا کمی منطقی نباشد اما اگر به دنبال تجربه ی ناب یک عطر نیش با کیفیت هستید بهتر است که به سراغ خود اونتوس بروید.

۲- قهرمانی با فراز و فرود. برای مدت ها اطمینان نداشتم که درباره ی این عطر نظری بدهم یا نه. شروعی با رایحه ی تازه و میوه ای دارد که عنان به دست آناناس است. در ادامه رایحه ی گلی و چرمی دودی به آن در قلب عطر اضافه می شود که به شکل زیبایی ترکیب می شوند. هر کسی نمی تواند این عطر را خریداری کند و رایحه و ماندگاری های متفاوتی در نسخه ها سال های مختلف این عطر وجود دارد که ضعف بزرگی برای این عطر محسوب می گردد اما به هر حال نمی توان به این عطر عشق نورزید و نباید چنین مشکلاتی مانع لذت بردن شما از این عطر بشود.

3 دیدگاه در “نظرات عطر کرید اونتوس

  1. اکبر گفت:

    مشک آن است که ببوید
    نه آن که عطار بگوید

    1. حمید آتش بهار گفت:

      سلام عرض ادب .یه عطر ماندگاری بالا چیه

    2. حمید آتش بهار گفت:

      عطر خوبیه آقا اکبر یانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *