بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر مردانه بهاری

ادکلن-فردریک-مال-فرنچ-لاور-1

اگر با فرارسیدن و نزدیک شدن به فصل بهار برای خرید ادکلن مردانه به دنبال بهترین عطر مردانه بهاری هستید مطمعنا خواندن این مقاله شما را در این امر یاری خواهد کرد.

فصل بهار هم زمان با شکوفایی و شکوفه ها و سر بر آورن درختان زمان پوشیدن لباس های تازه با رنگ ها روشن و استفاده از روایحی همگون با زیبایی این فصل است.

این عطر از پرطرفدارترین عطر های مردانه است: دیور ساواج ادوپرفیوم

این فصل فرصتی است برای آقایان که عطر های مرکباتی و گلی و معطر و زیبای خود از کلاسیک تا مدرن را استفاده کنند و شروع سالی تازه را همراه با طبیعت جشن بگیرند.

مطلب پیشنهادی پر بازدید:بهترین عطر مردانه با بوی ملایم

در این مقاله بهترین عطر های بهاری مردانه برای شما فراهم گردیده تا به این جشن طبیعت بپیوندید.

۱- عطر کنت کول بلک Kenneth Cole Black با رایحه ی بهاری

کنت کول بلک با رایحه ی بهاری

کنت کول بلک برگرفته از روایح مدرن و امروزی است که با چاشنی و امضای برند بسیار پر طرفدارند. این عطر با رایحه ی مرکباتی و فضای سبز و معطر ناشی از زنجبیل و نعنا کار خود را آغاز می کند.

در میانه ی عطر لاله ی مردابی حسی آب مانند به عطر داده که روایح چوبی و دودی درون بطن عطر آن را بالانس می کنند. در انتها رایحه ی ترد و سبز برگ بنفشه با پایه ای کهربایی مشکی و کمی رایحه ی جیر مانند ترکیب این عطر را کامل می کنند. این عطر پخش رایحه ی خوب و ماندگاری نسبتا خوبی نیز دارد.

۲- ادکلن مونت بلنک لجند Mont Blanc Legend با رایحه ی مردانه و بهاری

لجند با رایحه ی مردانه بهاری

عطری بسیار محبوب به خصوص در میان جوانان با رایحه ای همه پسند و پر کاربرد. لجند از برند مون بلان در ابتدا با تقابلی میان رایحه ی مرکباتی ترنج و رایحه ی اروماتیک و تمیز اسطوخودوس شروع می شود.

در ادامه رایحه ی عطر به فضایی کاملا مانند جنگل ها در فصل بهار از ترکیب رایحه ی سرو و خزه ی درخت بلوط می رود. این عطر پخش بو و ماندگاری خوبی دارد.

۳- عطر مونت بلنک اکسپلورر Mont Blanc Explorer بهترین عطر مردانه بهاری

بلنک اکسپلورر با بوی بهاری و مردانه

این اولین بار نیست که برند مون بلان برای تقابل با برند نیش کرید دست به عطر های مشابه این برند می زند. این بار دردانه ی کرید یعنی اونتوس را هدف خود قرار داده است.

عطر با رایحه ای میوه ای و مرکباتی دقیقا مشابه کرید اونتوس آغاز می گردد و روایح چوبی و چرمی در میانه ی عطر منتظرمان هستند. در نهایت ترکیبی از فضای امبروکسانی با روایح کاکائو و نعنای هندی را می توان مشاهده کرد.

شاید در لیست نت ها اختلاف هایی را بین این دو عطر مشاهده کنید ولی روایح بسیار نزدیک تر هستند. این عطر پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد.

۴- ادکلن دولچه گابانا پور هوم Dolce & Gabbana Pour Homme

ادکلن دولچه گابانا پور هوم بهاری و مردانه

یک عطر کلاسیک از دهه ی نود که همچنان حسی تازه دارد و انگار امروز وارد بازار شده است. از آن دسته عطر هایی که اصطلاحا تایم لس نامیده می شوند که هرگز حسی قدیمی به شما نمی دهند.

فضای کلی عطر فضای معطر و تمیز و جنتلمن گونه ای است که از ترکیبی از چندین رایحه با بازی پر رنگ تر اسطوخودوس ، تنباکو ، چوب سدر و مرکبات و فضای ادویه ای تازه ای است که در آن وجود دارد.

شاید دوست داشته باشید :بهترین عطر های مردانه جوان پسند

روحیه بهاری برای یک مرد جا افتاده و مصمم را می توان در این عطر یافت.  این عطر پخش رایحه ی خوب و ماندگاری متوسطی دارد.

۵- عطر بولگاری من وود نرولی Bvlgari Man Wood Neroli با رایحه ی بهاری

عطری مردانه با رایحه ی بهاری

سری وود بولگاری از آن دسته جواهرات دنیای عطر هستند که افراد زیادی به سراغ آنها نیامده و بسیار روایح ارزشمندی دارند. وود نرولی بر پایه رایحه ی بهاری شکوفه ها و فضای چوبی بنا شده که از ابتدای عطر با مشاهده ی رایحه ی وصف ناپذیر بهار نارنج و ترنج می توان آن را دید.

در میانه ی عطر همچنان فضای شکوفه ها غنی تر می گردد چون شکوفه ی پرتقال و نارگاموتا افزون گردیده اما رایحه ی سدر بعد چوبی عطر را برای ما یاد آور می شود. در انتها روایح چوبی بیشتری به مشام ی رسد. کمی فضای چرمی در پس زمینه قرار دارد و بستری از جنس کهربا و مشک عطر را در بر می گیرد.

این عطر پخش بوی متوسط و ماندگاری خوبی دارد.

۶- ادکلن تق هرمس ادوتویلت Hermes Terre D’Hermes EDT

تق هرمس عطری مردانه اما بهاری

تق د هرمس که نیازی به توضیح و تشریحی ندارد. می توان گفت یقینا هر کسی حداقل یک بار در زندگی خود این عطر را یا استشمام کرده یا استفاده نموده. ساختار کولون های کلاسیک با تغییراتی برای مدرن سازی . عطری رسمی که جوانان نیز می توانند استفاده کنند و در بهار غوغا می کند. 

در ابتدا فضای مرکباتی عطر نمایان می گردد  که در ادامه رایحه ی شمعدانی نقشی محوری در عطر بر عهده می گیرد و کمی رایحه ی فلفل نیز حس می گردد. در استخوان بندی عطر علف خس خس ( وتیور ) نقش رایحه ی اصلی چوبی و تلخ عطر را دارد و سدر و پچولی همراه چوبی خاکی گیاهی آن هستند و صمغ بنزوئین کمی حس شیرینی و وانیلی برای متعادل ساختن عطر به آن می دهد. این عطر پخش بوی خوب و ماندگاری نسبتا بالایی دارد.

۷- عطر گرلن لهوم ایدیل کولون Guerlain L’Homme Ideal Cologne با رایحه ی بهاری

ادکلنی مردانه با رایحه ی بهاری

این سری از عطر های برند گرلن یکی از سری های محبوب عطربازان حرفه ای است زیرا روایح بسیار جذاب و عامه پسند در عین حال یونیک و بسیار با کیفیتی در این سری یافت می شوند بنابراین برای مصرف کنندگان عطر نیز می تواند بسیار جذاب باشند.

در سناریوی ابتدایی این عطر روایح مرکباتی بسیار طبیعی و با کیفیتی با همراهی فلفل صورتی که کمی قدرت به این روایح داده قرار دارند. در میانه ی عطر رایحه ی تمیز و مرکباتی بهار نارنج با همراهی حس بسیار خاص و کمی فلزی نت بادام جذابیت عطر را دو چندان می کند.

در سکانس پایانی مشک این حس لطیف و تمیز عطر را تقویت می کند و عطر در قابی چوبین از جنس علف خس خس (  وتیور ) قرار می گیرد. این عطر پخش رایحه و ماندگاری نسبتا خوبی دارد.

۸- ادکلن گرلن هوم Guerlain Homme

گرلن هوم ادکلن مردانه و بهاری

عطر مردانه که می گوید در فضای سبز و چوبی در بهار کمی موهیتو بد نیست! ترکیب رایحه ی اروماتیک نعنا با فضای مرکباتی لیمو. کمی روایح سبز و حس چوبی علف خس خس. چیزی بیشتر از این برای لذت بردن از یک روز بهاری واقعا نیاز نیست.

این عطر یک رایحه ی کلاسیک اما تایم لس دارد یعنی متعلق به زمان خاصی نیست و در هر دوره ای می توان آن را استفاده کرد . رایحه ی این عطر ماندگاری خوبی دارد و نشر بوی آن نیز در سطح خوبی قرار دارد.

۹- عطر آمواج رفلکشن مردانه Amouage Reflection For Men

رفلکشن با بویی بهاری

در دوره ای که خانه ی نیش عطرسازی آمواج ( آمواژ ) عطر هایی با تم و روایحی عربی می ساخت این عطر می توان گفت یکی از غربی ترین و عامه پسند ترین روایح را در میان عطر های این برند داشت و دارد.

رایحه ای گلی مشکی و بسیار خوش بازخورد و لطیف. در ابتدا رایحه ی رز و کمی رایحه ی سبز و اروماتیک رزماری با چاشنی فلفل سناریوی اول عطر را می چیند. در ادامه قلب گلی عطر با رایحه ی یاسی شیرین ، بهارنارنجی تمیز و لطیف و کمی صابونی با زنبقی بسیار لوکس و پودر را مشاهده می کنید. در ادامه رایحه ی صندل حسی چوبی خامه ای به عطر می دهد و روایح چوبی دیگر نیز به صحنه وارد می شوند و در سکانس آخر مشکی سفید به حول عطر می پیچد.

این عطر نشر بوی خوب و ماندگاری نسبتا بالایی دارد.

۱۰- ادکلن فردریک مال فرنچ لاور Frederic Malle French Lover با رایحه ی مردانه و بهاری

فرنچ لاور با رایحه ای بهاری

در اینجا یکی از شاهکار های دنیای عطر و یکی از بهترین عطر های نیش برند فردریک مال در مقابلتان قرار دارد. فرنچ لاور با صمغ گالبانیوم و فضای ادویه ای معطر بسیار گیرایی اپنینگ خود را ایجاد کرده است. در ادامه رایحه ی سحرآمیز سنبل با فضای چوبی سدر و کمی حس دودی در هم می آمیزد.

درون مایه ی عطر از سطحی از مشک تمیز با بنایی مستحکم و چوبی از جنس وتیور و خزه ی درخت بلوط ساخته شده که عطری چوبی و سبز و معطر و بسیار جذاب و دلنشین از آن ساخته است. این عطر ماندگاری خوب و نشر بوی بسیار قدرتمندی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *