بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطر های مشابه بلو شنل

عطر های مشابه بلو شنل

اگر از طرفداران ادکلن بلو د شنل هستید و تمایل به خرید عطر مردانه با رایحه ی مشابه با آن هستید خواندن مقاله عطر های مشابه بلو شنل را به شما پیشنهاد می کنیم .

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای مردانه است : شنل بلو ادوپرفیوم

قطعا نام بلو د شنل به عنوان یکی از مشهور ترین عطر های مردانه در تاریخ عطر و عطرسازی ثبت خواهد شد. سالیان زیادی است که افراد بسیار زیادی مشتری دائمی این عطر هستند و هنوز طرفداران بسیار زیادی دارد.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :دکانت و سمپل

چنین عطر موفقی قطعا دارای هزاران نمونه ی تقلبی و هزاران نسخه ی کپی یا الهام گرفته است. در این لیست سعی شده است تعدادی از مناسب ترین و بهترین عطر ها با رایحه ی مشابه این عطر برای شما مشتریان گرامی فراهم کرده باشیم.

عطر های مشابه بلو شنل

۱- ورساچه پور هوم دیلن بلو Versace Pour Homme Dylan Blue

ورساچه پور هوم دیلن بلو عطری مشابه بلو شنل

ورساچه یکی از برند های مشهور دیزاینری است که معمولا عطر هایی با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه می کند. دیلن بلو را نمی توان کاملا کپی از بلو د شنل دانست. این عطر حد وسط میان بلو د شنل و دیور ساواژ است. دو ترکیب بر پایه امبروکسان و بسیار موفق که بازار را در هر دوره ای به دست خود گرفته اند. قاعدتا چیزی جز یک فرمولاسیون موفق از ترکیب این دو عطر نمی توان انتظار داشت. این عطر پخش بو و ماندگاری خوبی دارد.

۲- سالواتوره فراگامو آکوا اسنشیال ( اسنزیال ) Salvatore Feragamo Acqua Essenziale

آکوا اسنشیال عطری مشابه بلو شنل

اگر به رایحه ی بلو د شنل علاقه مندید اما نسخه ای تر و تازه تر و تابستانی تر از آن می خواهید شاید موردی بهتر از این عطر نیابید! آکوا اسنشیال تمامی نت ها و جذابیت ها و نکات مثبت بلو د شنل را دارد اما با این تفاوت که فضای این عطر کمی سبز تر و روایح دریایی بارز تری را دارد.

به طور کلی می توان ساختار این عطر را معطر تر دانست در صورتی که فضای کهربایی بلو د شنل در آن دیده نمی شود. این عطر پخش بو و ماندگاری متوسط رو به بالایی دارد.

۳- آرماف تگ هیم نقره ای Armaf Tag Him ازعطر های مشابه بلو شنل

تگ هیم نقره ای عطری مشابه بلو شنل

معمولا زمانی که بحث عطر های کپی مطرح است سخت می توان از برند آرماف گذشت. این برند که تخصص اصلی اش کپی رایحه ی عطر های دیگر است و با عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه که یک کپی بسیار خوب از کرید اونتوس است مشهور گشت، این بار اقدام به کپی از بلو د شنل کرده است.

در ابتدای عطر رایحه ی آن کمی با بلو د شنل متفاوت است و کمی حس میوه ای تری دارد اما پس از چند دقیقه این شباهت بسیار بیشتر می گردد. در کل با توجه به فاکتور قیمتی این عطر خرید آن ریسک بسیار پایینی دارد. پخش بو و ماندگاری این عطر در سطح متوسطی قرار دارد.

۴- بنتون یونایتد دریمز ایم های مردانه United Dreams Men Aim High Benetton for men

ادکلنی مشابه بلو شنل

این عطر را نمی توان یک کپی کامل از بلو د شنل دانست و بیشتر این عطر ، عطری در ژانر بلو د شنل است. نت های مشترکی در این دو عطر یافت می شود که می تواند لحظه ای جرقه ای در ذهن شما ایجاد کند. اگر دنبال رایحه ای لطیف و در سبک بویایی بلو د شنل هستید حتما این عطر را تست کنید.

مطلب پیشنهادی :عطر های مشابه ناسوماتو بلک افغان

پخش بو و ماندگاری این عطر هر دو متوسط هستند.

۵- پری الیس ادو تویلت مردانه Perry Eliss Eau de Toilette عطری مشابه بلو شنل

پری الیس مشابه بلو شنل

این عطر نسخه ای خطی و بدون تغییر از بلو د شنل است. این عطر شاید کاراکتر غنی بلو د شنل را نداشته باشد اما همچنان همان رایحه ی دلپذیر را می توانید از آن استشمام کنید. در کل در توضیحات عطر پایانی باید گفت اگر به عطر علاقه مندید بهترین کار خرید همان عطر است و هیچ وقت هیچ عطر دیگری نمی تواند به طور کامل رضایت شما را جلب کند اما با توجه به قیمت و تعدادی فاکتور های دیگر تمامی عطر های این لیست انتخاب های ارزنده ای هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *