بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر های مردانه روبرتو کاوالی

بهترین عطر های مردانه روبرتو کاوالی

اگر علاقه مند به برند ایتالیایی روبرتو کاوالی هستید و تصمیم به خرید عطر مردانه از این برند دارید خواندن مقاله بهترین عطر های مردانه روبرتو کاوالی را که در آن به معرفی 4 عطر برجسته از این برند پرداخته است ، به شما پیشنهاد می کنیم .

معرفی برند روبرتو کاوالی

روبرتو کاوالی کارآفرین و طراح مد اهل ایتالیا است، که در سال 1940 در یک خانواده هنری به دنیا آمد، پدر بزرگ او جوزف روسی نقاش مشهور قرن نوزدهم بود و او مالک برندی تحت نام خود می‌باشد که در زمینه تولید پوشاک و محصولات چرمی در سراسر جهان فعالیت می‌کند .کاوالی در کارهای خود از تکنیک های ویژه ای نظیر طراحی بر روی چرم، ایجاد چهل تیکه های منحصر به فرد از پارچه های مختلف استفاده می کرد. نوآوری های وی در طراحی روی چرم مورد توجه دنیای مد قرار گرفته است.

این عطر از پر فروش ترین عطرهای مردانه است : کرید اونتوس

برند کاوالی پوشاک مردانه، لباس زیر، لوازم جانبی ، اکسسوری ،عطر وسایر ملزومات مد را به فروش می رساند. روبرتو این برند را در سال 1972، زمانی که یک بوتیک در پاریس افتتاح کرد، بنیاد نهاد. او یک طراح مد مشهور ایتالیایی است که عشق او به طرح های حیوانی و شلوار جین “سندبلاست” (یکی از روشهای مورد استفاده برای تولید جین های مد روز به شکل پاره پاره و رنگ رو رفته یا فرسوده است ) او را معروف کرد. او همچنان در صنعت مد فعال است.

بهترین عطر های مردانه روبرتو کاوالی

روبرتو کاوالی قبل از تبدیل شدن به نامی که امروزه در سطح جهانی شناخته می شود، ریشه های هنری خود را با مطالعه هنر با تأکید بر چاپ پارچه، پرورش دادکه بعدها برای موفقیت او در صنعت مد بسیار ارزشمند بود.

روش‌های نوآورانه او در چاپ چرم و سندبلاست جین، روبرتو کاوالی را به نماد مد در بیش از 50 کشور مختلف تبدیل کرد و در سال 2002، این برند با کمک برند لوازم آرایشی ITF به تولید عطرها نیز پرداخت. چاپ حیوانی امضای این برند بسیاری از بسته بندی عطرهای آن را زینت می دهد تا کاربران در سراسر جهان بدانند که عطرهای آنها با ظرافت ایتالیایی ساخته شده اند. بسته بندی این محصولات اغلب شبیه به نقوش موجود در طرح های لباس این شرکت، از جمله مارها و چاپ حیوانات است.

شاید دوست داشته باشید :بهترین عطر های مردانه کالوین کلین

عطر‌‌های کاوالی با همکاری شرکت لوازم و آرایش آی‌تی‌اف ارائه می‌‌‌شوند. اولین عطرش، روبرتو کاوالی فور وومن، در سال 2002 عرضه شد.

 در ادامه 4 ادکلن مردانه خاص و جذاب از برند روبرتو کاوالی معرفی می گردد:

 1- ادکلن روبرتو کاوالی یومو (اومو) Roberto Cavalli Uomo

بهترین ادکلن های های مردانه روبرتو کاوالی

ادکلن روبرتو کاوالی اومو در سال 2016 به بازار عرضه شد. کریستف رینود عطار اصلی این عطر است. او تعدادی از عطرهای این برند را خلق کرده است.

به ادکلنی که چشمگیر ،اغواگر و خیلی گرم است چه می گویید؟ روبرتو کاوالی آن را اومو (Uomo ) می نامد، عطری شرقی و معطر برای یک مرد جذاب. این رایحه ی اغواگر اروماتیک با نتی از بنفشه پودری همراه با زعفران تلخ و شیرین و خاکی شروع می شود.سپس رایحه ی میانی با رایحه عسل و اسطوخودوس دلپذیر نمایان می گردد. با کم رنگ شدن رایحه نت میانی، نت پایه متشکل از سدر خشک، تونکای لذیذ و نعناع هندی سبز مرحله نهایی را طی می کنند و اینگونه رایحه عطر به کمال می رسد .

2- روبرتو کاوالی جاست کاوالی Roberto Cavalli Just Cavalli Him

برترین ادکلن های مردانه روبرتو کاوالی

روبرتو کاوالی جاست کاوالی عطری چرمی مردانه با رایحه گرم ، تلخ و تند است که در سال 2013 روانه بازار شد.

نت بالایی آن شامل رایحه ی فلفل قرمز شیرین و نت میانی حاوی رایحه وتیور(خس خس ) است. نت پایه نیز از رایحه چرم تشکیل شده است.

جاست کاوالی با رایحه مردانه قوی و در عین حال ملایم ، عطری است که برای استفاده روزمره مناسب است.

با ترکیب رایحه ی چرم ظریف و شیرین و وتیور، رایحه ی گرم و تند و عطری بسیار ملایم و دلپذیر حاصل می شود که حضور رایحه ی فلفل قرمز یا پیمنتو تاثیر بیشتری داشته و جاست کاوالی را به یک ادکلن نرم و در عین حال متمایز تبدیل کرده است که در هر اتاقی که از آن استفاده شده خودنمایی می نماید.

رایحه گرم این عطر بسیار اغواگر و جذاب است و بهترین فصل استفاده از آن فصول بهار، پاییز و زمستان هستند.

3- روبرتو کاوالی جاست کاوالی گلد Roberto Cavalli Just Cavalli Gold for Him

بهترین های روبرتو کاوالی

روبرتو کاوالی جاست کاوالی گلد عطری است چوبی تند و مردانه که در سال 2014 عرضه شد.

 نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی هل، فلفل سیاه، جوز هندی و پیمنتو( فلفل قرمز شیرین) و نت های میانی نیز حاوی رایحه ی  قهوه و چرم هستند. نت های پایه متشکل هستند از رایحه ی  خس خس و عنبر .

مجموعه محبوب جاست کاوالی توسط خانه روبرتو کاوالی یک جفت عطر زنانه و مردانه به نام جاست کاوالی گلد تولید کرد که زنانه ی آن عطری شرقی-گلی اغواکننده و مردانه اش دارای رایحه ی چوبی و تند است.

این عطرهای جدید تر با همان فرمت نسخه ی روبرتو کاوالی مردانه و زنانه قدیمی تر که در سال 2013 وارد بازار شدند تولید گردیدند. بطری عطر زنانه به طور کامل از فلز به رنگ طلایی ساخته شده است، در حالی که بطری عطر مردانه اش ترکیبی از جنس فلزی در رنگ طلایی و شیشه ای به رنگ قهوه ای تیره همراه با چاپ زیبا و جذابی روی درپوشش است.

عطر جاست کاوالی گلد مردانه دارای رایحه ای گرم و تلخ است که رایحه اش با ترکیبی پر جنب و جوش از فلفل سیاه، هل و جوز هندی و پس از آن رایحه اصلی قهوه ریسترتو به عنوان ادای احترام به ریشه های کاوالی آغاز می شود و با حس گرم و نیمه شیرینی از کهربا متعادل می گردد. نت پایه این عطر ترکیبی از وتیور و چرم  است که به ظرافت و مردانگی ترکیب کمک می کند.

نت های اولیه آن حاوی رایحه ی شیرین جوز هندی است که با هل تند ترکیب شده و با رایحه روشن و معطر فلفل سیاه تجلی می یابد.

این عطر مردانه  دارای بهترین رایحه برای لباس های شب و ملاقات های شماست، و بوی شما را بر روی هر چیزی که لمس می کنید باقی می گذارد و تا مدت ها پس از پایان شب یاد شما را در ذهن ها حفظ می کند.

4- روبرتو کاوالی یومو سیلور اسنس Roberto Cavalli Uomo Silver Essence

بهترین ادکلن های برند روبرتو کاوالی

روبرتو کاوالی یومو سیلور اسنس عطری کهربایی -چوبی مردانه است که در سال 2017 عرضه شد. عطار اصلی این عطر کریستوف رینود است.

نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی برگ بنفشه، هل و زنجبیل و نت میانی حاوی رایحه ی ریشه زنبق، اسطوخودوس و شمعدانی هستند. نت های پایه نیز عبارتند از دانه تونکا، نعناع هندی، خس خس و اوک موس.

سیلور اسنس روبرتو کاوالی اومو برداشتی مدرن و درخشان از جهان روبرتو کاوالی اومو است. این ترکیب به‌عنوان یک عطر چوبی شرقی توصیف می‌شود که توسط عطرساز کریستوف رینود امضا شده است ،او می‌خواست ضمن اینکه رایحه‌ای پر جنب و جوش و اعتیادآوری را ایجاد کند ،به طور یکپارچه ظرافت و جاودانگی ایتالیایی را با آن ترکیب نماید.

نت آغازی آن شامل رایحه ی هل، زنجبیل، برگ بنفشه و نت میانی حاوی رایحه ی زنبق، اسطوخودوس، گل شمعدانی هستند و نت پایه متشکل است از رایحه ی وتیور، خزه بلوط، پاتچولی و تونکا.

عطر کلی آن تازه، تند و گرم است. این مخلوط معطر ماندگاری طولانی دارد ، بنابراین مقدار کمی از آن برای یک شب یا مراسم خاص بسیار کارآمد است.

بطری جدید این عطر شکل و زیبایی شناسی نسخه اصلی را حفظ کرده و به رنگ خاکستری نقره ای رنگ تولید شده است. به عنوان ادای احترام به نقاشی های حیوانی روبرتو کاوالی، فلس های تمساح هر طرف بطری را تزئین می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *