بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

۱۰ ادکلن زنانه نیش و لوکس و پر طرفدار

10 ادکلن زنانه نیش و لوکس و پر طرفدار

اگر به دنبال خرید عطر زنانه لوکس و لاکچری هستید در این مقاله ۱۰ ادکلن زنانه نیش و لوکس و پر طرفدار به شما معرفی می گردد:

بانوان معمولا تمایل دارند که در یک جمع یا میهمانی یا هر شرایطی بیش از دیگران بدرخشند. به همین دلیل سعی می کنند که از پوشش و استایلی خاص و لوکس برای این امر استفاده کنند. از طرفی این خانم های خاص با سلایق و پوشش خاص نیازمند یک رایحه ی خاص به عنوان مکمل هستند.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :بهترین عطر زنانه برای بهار

برند های لوکس و نیش معمولا تاکید بسیار زیادی بر روی روایح یونیک و خاص و همچنین متریال با کیفیت دارند.

۱۰ ادکلن زنانه نیش و لوکس و پر طرفدار

این عطر از پر فروش ترین عطرهای زنانه است : شنل کوکو مادمازل

در این مقاله تعدادی از بهترین عطر های نیش و لوکس زنانه ی موجود در بازار را برای شما تهیه نموده ایم تا بتوانید در هر شرایطی بیش از هر کسی خوش بدرخشید.

۱- فرانسیس کرکجان باکارات رژ ۵۴۰ Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540

ادکلن های زنانه نیش

خانه ی عطر های نیش فرانسیس کرکجان عطر های نیش و با کیفیت بسیاری دارد اما به طور قطع باکارات رژ مشهور ترین آنهاست. رایحه ی این عطر مردانه زنانه معرفی گردیده اما بسیاری آن را به دلیل رایحه ی شیرینی که دارد بیشتر متمایل به زنانه می دانند.

شروع رایحه ی این عطر با رایحه ی زعفران و یاس آغاز می گردد و از همان ابتدا فضای رزینی قند مانندی در عطر پدیدار می گردد. این حس شیرینی بسیار در کنار رایحه ی زعفران بنده را به یاد نبات های زعفرانی مشهد می اندازد. امبرگریس حس کمی دریایی و تا حدی شفاف و جلو رونده به عطر می دهد. در نهایت رایحه ی عطر بر بستر چوبینی از جنس سدر و درخت نراد قرار می گیرد. این عطر پخش بوی بسیار بالا و ماندگاری خوبی دارد.

۲- زرجوف امبر استار و استار ماسک Xerjoff Amber Star & Star Musk۱۰ ادکلن زنانه نیش و لوکس

ادکلن زنانه لوکس

چنین اتفاقاتی در دنیای عطر معمولا بسیار نادر است که خانه ی عطرسازی دو عطر را به عنوان زوج یکدیگر و در قالب یک محصول قرار بدهد این دو عطر به گونه ای مکمل یکدیگر ساخته شده اند که می توانند به شکل دو عطر مستقل و یا به صورت ترکیب شده و بر روی هم و چند لایه استفاده شوند.

ابتدا رایحه ی امبر استار را تشریح کنیم. امبر استار با رایحه ی یلانگ یلانگ خود را آغاز می کند. کمی بعد چوبی دارد ولی این روایح درصد کوچکی از عطر را تشکیل می دهند. ما باقی عطر مجموعه ای از صمغ ها و رزین ها در کنار وانیل است که خود آنها سازنده ی آکورد های کهربایی هستند. شما در دریایی از کهربای بسیار غنی غوطه ور می شوید.

و اما استار ماسک، اگر به ساختار استار ماسک توجه کنید به نظر می رسد که سناریو آن در ادامه ی سناریوی امبر استار است. ابتدای فضای عطر با مقداری فضای گلی و مرکباتی در کنار اثری از کهربای امبر استار است. در بخش میانی عطر فضای چوبی خاکی کمی پودری و مقداری ادویه ای را شاهد هستیم.

شاید دوست داشته باشید :بهترین عطر زنانه با بوی ملایم

در نهایت چوب صندل فضای خامه ای به عطر می دهد و مقداری فضای رزینی وانیلی را شاهد خواهیم بود. آخرین نت که اصلی ترین نت این عطر است رایحه ی مشک لطیف و بسیار نرمی داردکه همچون ابری کل فضای عطر را در بر می گیرد. هر دو عطر پخش بوی خوب و ماندگاری بالایی دارد.

۳- تام فورد لاست چری Tom Ford Lost Cherry۱۰ ادکلن زنانه لوکس و پر طرفدار

۱۰ ادکلن زنانه پر طرفدار

تام فورد و مجموعه ی شاهکار هایش. این بار از میوه های ممنوعه ی تام فورد به سراغ آلبالو می رویم. ابتدای عطر آلبالو با حالتی تقریبا ترش همراه حس فلزی بادام دیده می شود. در میانه ی عطر رایحه ی یاس و رز نیمه شیرین در کنار این فضای آلبالویی حسی محسور کننده می سازد. در عمق عطر رایحه ی چوب صندل با حسی خامه ای در کنار فضای چوبی علف خس خس و سدر در کنار فضای رزینی و فضای شیرین دانه ی تونکا تضاد ترش و شیرین بسیار زیبایی می سازد.

این عطر دارای پخش بوی خوب و ماندگاری نسبتا بالایی نیز می باشد.

۴- کرید لاو این وایت Creed Love in White۱۰، ادکلن زنانه نیش و لوکس و پر طرفدار

عطرهای زنانه نیش و لوکس و محبوب

برند کرید که معرف حضور همگان است. گرچه بیشتر عطر های مردانه این برند معروف هستند اما تعدادی عطر بسیار ارزشمند زنانه نیز در کارنامه ی خود دارد. کرید لاو این وایت یکی از برترین محصولات زنانه ی چند سال اخیر برند کرید است.

شروع رایحه ی عطر همراه با فضای مرکباتی کمی تلخ پوست پرتقال مانندی است. در بطن عطر رایحه ی گلی پودری نهفته است که فضای گلی سفیدی توسط مگنولیا، نارسیس و یاسمن به وجود آمده است و فضای پودری توسط زنبق و نت برنج ایجاد شده است. در نهایت ساختار عطر بر روی فضای چوبی خامه ای ناشی از صندل و وانیل می نشیند.

نت امبر گریس در تمامی عطر نقش استخوان بندی و قدرت دهنده به ترکیب عطر را دارد. بدیهی است که رایحه ی نرم لطیف این عطر بسیار قدرتمند نیست ولی پخش و ماندگاری نسبتا خوبی با توجه به نوع رایحه ی خود دارد.

۵- فردریک مال کارنال فلاور Frederic Malle Carnal Flower۱۰ عطر زنانه لوکس و پر طرفدار

عطرهای زنانه نیش و خاص

فردریک مال شاهکار های متعددی دارد و یقینا یکی از آنها کارنال فلاور است. با اینکه ای عطر مردانه زنانه معرفی شده ولی ذات زنانه ی آن بارز تر است. شروع رایحه ی عطر با فضای کمی مرکباتی و میوه ای است که برگاموت و خربزه را می توان حس کرد.

همچنین نارگیل حس چرب و شیرینی به عطر می دهد و نت اکالیپتوس حسی اروماتیک و معطر در آن ایجاد کرده است. نوبت به فضای گلی عطر می رسد که محوریت اصلی آن گل مریم یا همان توبروز است و در همراهی آن یاسمن و شکوفه ی پرتقال قرار گرفته است .

باید توجه داشته باشید که مریم و یاسمن در این عطر مقداری ذات ایندولیک قابل توجهی دارند و کمی حسی حیوانی در آن ایجاد کرده اند. در نهایت مشک بر حول عطر پیچیده می شود.

۶- عطر نیش پارفومز د مارلی دلینا Parfums de Marly Delina

عطر های زنانه نیش و محبوب

برند پارفومز د مارلی خود را به خوبی در دل علاقه مندان به دنیای روایح جا داده است. متریال با کیفیت در کنار پخش و ماندگاری های بالا و روایح عامه پسند اصلی ترین فاکتور ها برای مصرف کنندگان عطر است که در این خانه به خوبی یافت می شود. دلینا پر طرفدار ترین عطر زنانه ی این برند است.

سناریوی ابتدایی عطر با رایحه ی مقداری مرکباتی ترنج در کنار سرخالو و ریواس است که حس ترش و شیرین بالانس جالبی دارد. در ادامه ی داستان رز آبدار و تقریبا شیرینی در کنار گل برف و صد تومانی قرار گرفته که حس گلی لطیف و در عین حال قدرتمندی در آن ایجاد کرده است. در نهایت در سکانس آخر شاهد بازی چوب کشمران و وانیل در بستری مشکی خواهیم بود. پخش بو و ماندگاری این عطر کاملا رضایت بخش و در سطح بالایی قرار دارد.

۷- تام فورد بیتر پیچ Tom Ford Bitter Peach

ادکلن های نیش و منحصر به فرد زنانه

میوه ی ممنوعه ی دوم برند تام فورد هلو است. عطر بیتر پیچ رایحه ی بسیار گیرا و متفاوتی نسبت به اکثریت عطر های بازار دارد. شروع رایحه ی عطر بر پایه ی نت میوه ای هلو در کنار پرتقال خونی است. از طرفی دیگر هل زاویه ای ادویه ای به آن می دهد و گل آفتاب پرست حس گلی خاصی در آن ایجاد می کند. در قلب عطر شاهد رایحه ی بوزی رام و بازی گلی یاس و داوانا هستیم . در نهایت عطر بر پایه ای چوبی رزینی پیچیده با مقداری حس مشکی حیوانی قرار می گیرد. این عطر دارای پخش بوی نسبتا بالا و ماندگاری خوبیست.

۸- آمواج لاو تیوب رز Amouage Love Tuberoseعطر نیش و خاص

۱۰ ادکلن زنانه لوکس و پر طرفدار

تیوب رز یا توبروز یا همان گل مریم از جمله جادویی ترین رایحه های گلی در دنیای عطر است. قاعدتا هنگامی که برندی مانند آمواج در سری لاو خود که آن را به روایح گلی اختصاص داده ، به سمت گل مریم می رود ، انتظاری جز خلق یک شاهکار از آن نداریم. این عطر دارای سه محور است. محوریت اصلی آن که رایحه ی گلی است با درخشش گل مریم در کنار یاسمن و گاردنیا که یک فضای مسخ کننده ی گلی بسیار شفاف می سازد.

فاز دوم بخش خامه ای عطر است که رایحه ی خامه و وانیل در آن قرار دارد که حس خامه ای نیمه اسپایسی و مقداری چرب و شیرین به عطر می دهد .در نهایت فاز آخر بخش چوبی عطر است. رایحه ی چوب صندل به بعد خامه ای این عطر می پیوندد و با همراهی چوب سدر بستر چوبین بسیار زیبایی برای عطر می سازد. قرار گرفتن این سه فاز در کنار هم ترکیبی رویایی و بسیار نرم و لطیف و زیبا می سازد . این عطر دارای پخش بوی خوب در ساعات اول اسپری و ماندگاری نسبتا خوبیست.

۹- بای کیلیان آنجلز شیر By Killian Angle’s Share ۱۰ ادکلن زنانه لوکس و پر طرفدار

خاص ترین و پرطرفدارترین عطر های زنانه

نوبت به شاهکار اخیر برند با کیلیان می رسد که دل بسیاری را برده است. آنجلز شیر رایحه ی اولیه ی الکلی ناشی از کنیاک دارد. پس از آن وارد فضای شیرین دانه ی تونکا با حسی چوبی ادویه ای می شویم که از دارچین و چوب درخت بلوط می آید. در نهایت فضای وانیلی کاراملی و کمی خامه ای عطر را در بر می گیرد. این عطر پخش بو و ماندگاری قدرتمندی دارد.

۱۰- کرید اونتوس زنانه Creed Aventus for Her

ادکلن زنانه لاکچری و پر طرفدار

شاید مشهور ترین برند نیش در دهه ی اخیر برند کرید باشد. بعد از موفقیت بسیار عظیم اونتوس مردانه کرید اقدام به ساخت زوج زنانه ی این عطر نمود .

در لحظات اول پس از اسپری بوی میوه ای و مرکباتی با خودنمایی سیب سبز در کنار برگاموت و فضای سبز برگ بنفشه و رایحه ای کمی ادویه ای حس می شود. پس از چند دقیقه رایحه ی چوب صندل مایسور که با کیفیت ترین نوع چوب صندل است پررنگ می شود و توسط رز بسیار لطیف و فضایی رزینی دودی همراهی می گردد. سپس بعد میوه ای آن توسط تمشک سیاه و هلو قدرتمند تر شده و در نهایت همگی بر بستری کهربایی می نشینند. این عطر دارای ماندگاری بسیار خوب و پخش بو قدرتمندی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *