بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

۵ عطر مردانه فرانسوی

۵ عطر مردانه فرانسوی

اگر به عطر های فرانسوی علاقه دارید و برای خرید عطر مردانه دوست دارید با آنها آشنا شوید ، خواندن مقاله ۵ عطر مردانه فرانسوی به شما پیشنهاد می شود .

بسیاری از افراد بزرگترین کشور تولید کننده ی عطر و مهم ترین منبع مواد عطری را کشور فرانسه می دانند. سالهای بسیاری است که برند های متعددی محصولات متنوع بی نظیری از این کشور ارائه داده اند و بزرگترین مدارس و آموزشگاه های عطر سازی و همچنین منابع و مراجع مواد عطرسازی در این کشور قرار دارند.

مطلب پیشنهادی پربازدید :هشت عطر مردانه ی جذاب برای قرار های عاشقانه

در این مقاله پنج عطر فرانسوی تبار مدرن برای آقایان امروزی از مشهور ترین و با سابقه ترین برند های عطرسازی این کشور به شما معرفی می گردد.

۵ عطر مردانه مشهور فرانسوی تبار

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای مردانه است : ادوپرفیوم بلو شنل

۱- عطر فرانسوی بلو د شنل پارفوم Bleu de Chanel Parfum

۵ ادکلن مردانه فرانسوی

آغاز گر جنبش دیوانگی آبی، یکی از پر فروش ترین عطر های مردانه ی تاریخ، بلو د شنل اولین عطر این لیست است. رایحه ی آغازین این عطر با مجموعه ی روایح مرکباتی در کنار فضای معطر و اروماتیک از نعناع و گیاه درمنه است. در ادامه ی مسیر عطر رایحه ی آناناس کمی حس می شود و این عطر اشاره ای به رایحه ی کرید اونتوس می نماید اما به سرعت اسطوخودوس و شمعدانی وارد عمل می شوند و فضای اروماتیک و معطر عطر را تقویت می کنند.

تعدادی از روایح سبز نیز در عطر دیده می شوند. محوریت اصلی عطر رایحه ی عنبر ناشی از نت امبروکسان است . در بطن عطر رایحه ی دانه ی تونکا و فضای چوب صندل به مشام می رسد. در نهایت عطر بر بستری کهربایی می نشیند. این عطر دارای پخش بوی نسبتا بالا و ماندگاری بسیار خوبیست.

۲- دیور ساواج الکسیر Dior Sauvage Elixir فرانسوی

عطر مردانه فرانسوی جذاب

ادامه دهنده ی عطر بلو د شنل در دنیای روایح آبی دیور ساواج بود که در این نسخه ی آخر رویکردی کاملا متفاوت دارد. رایحه ی این عطر به سمت روایح پاییزه زمستانه می رود.

شاید دوست داشته باشید :عطر های مناسب داماد + قیمت و خرید اینترنتی

فضای ابتدایی این عطر با شروعی مرکباتی از گریپ فروت و فضای قدرتمند ادویه ای با محوریت دارچین و همراهی هل و جوز هندی می باشد. در میانه ی عطر همان چهار چوب امبروکسانی در کنار فضای اروماتیک اسطوخودوس حسی تهاجمی و بسیار قدرتمند به عطر می دهد. در نهایت عطر به سمت فضایی چوبی ، کمی خاکی و کهربایی می رود. پخش بو و ماندگاری این عطر بسیار بالاست. 

۳- تق هرمس ادوپرفیوم Terre d’Hermes EDP ادکلنی فرانسوی و مردانه

 عطر مردانه فرانسوی و اصیل

نسخه ی پارفوم عطر به یاد ماندنی تق هرمس یکی از ارزنده ترین عطر های برند هرمس است. تق د هرمس با تکیه بر اصول اولیه تولید کولون ها ترکیب چوبی مرکباتی بسیار جذابی را ایجاد کرده است.

شروع رایحه ی عطر کاملا مرکباتی ، فرش ،پرتقالی و گریپ فروتیست. در ادامه یکی از نت های اصلی عطر یعنی شمعدانی وارد می شود و حسی آروماتیک و گیاهی به عطر می افزاید. رایحه ی میانی عطر کمی زاویه ی ادویه ای متشکل از فلفل دارد. در نهایت عطر بر بستری چوبی با درخشندگی علف خس خس با همراهی فضایی رزینی و خاکی می نشیند. این عطر دارای پخش بوی نسبتا خوب و ماندگاری بالاییست.

۴- گرلن لینستنت پور هوم ادوتویلت Guerlain L’instant de Guerlain Pour Homme EDT

ادکلنهای فرانسوی و اصیل

قطعا قرار ندادن عطری از برند اصیل گرلن ظلم بزرگی به این لیست و دنیای عطر است. گرلن یکی از با سابقه ترین برند ها و دارای شاهکار های متعددی در کارنامه ی درخشان خود است.

در سناریوی اول عطر، فضایی مرکباتی با رایحه ی ادویه ای بسیار خاص در کنار حسی نیمه رزینی دیده می شود. در ادامه ی داستان رایحه ی چای و گل یاس زاویه ی گیاهی جذابی به عطر می دهند. حال در سکانس انتهایی نوبت به دو محور اصلی عطر یعنی نعنای هندی گرم ، جذاب و خوشمزه در کنار کاکائو می رسد که این عطر را به یکی از شاهکار های اخیر تبدیل کرده است.

این عطر پخش بوی نسبتا خوب و ماندگاری نسبتا بالایی نیز دارد.

۵- عطر تیری موگلر ای من پیور هاوانه Thierry Mugler A*Men Pure Havane ۵ مردانه و فرانسوی

عطر مردانه از برند فرانسوی

آخرین عطر لیست عطری از برند خلاق تیری موگلر است. سری ای من از این برند بر پایه رایحه ی نعنای هندی ساخته شده و پیور هاوانه نسخه ی تنباکویی این عطر است.

شروع رایحه ی عطر با فضای عسل چسبناک و تنباکوی آلبالویی مانند است. در میانه ی عطر فضای خوشمزه ی کاکائویی وانیلی در کنار محوریت اصلی عطر که نعنای هندی است خود نمایی می کند. در نهایت عطر بر بستری گرم و رزینی کهربایی قرار می گیرد. این عطر دارای پخش بوی قدرتمند و ماندگاری بالایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *