بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطر روی لباس یا پوست؟! کجا بزنیم بهتره؟؟

عطر روی لباس یا پوست؟!

اگر به دنبال جواب مناسبی برای این سوال خود که عطر روی لباس یا پوست؟! کجا بزنیم بهتره؟؟ هستید با خواندن این مقاله جواب مناسبی خواهید یافت.

مطلب پیشنهادی :آیا عطر تاریخ انقضا دارد؟

هر محصولی که خریداری می شود معمولا همراه با دفترچه ی راهنمایی است که شما از طریق آن خواهید دانست که چگونه از آن محصول استفاده کنید اما در خرید عطر اینگونه نیست. این سوال همواره در ذهن مصرف کنندگان عطر ایجاد می شود که بهترین روش برای استفاده از عطر چیست و چگونه می توانیم بیشترین بهره برداری را از رایحه ی مورد علاقه ی خود داشته باشیم. در این مقاله به طور کامل و جامع بهترین روش استفاده از عطر توضیح داده می شود.

شاید این عطر را شما هم دوست داشته باشید : لالیک لامور زنانه

عطر بر روی پوست:

عطر روی لباس یا پوست؟! کجا بزنیم بهتره؟؟

برای اینکه عطر بتواند به بهترین شکل ممکن سناریوی خود را ایفا کند بهترین گزینه استفاده از عطر بر روی پوست است. معمولا در موقعیت های متفاوتی که شما برای آن عطر می زنید مدت زمان کوتاهی دارد. به طور مثال اگر به میهمانی بروید به احتمال بسیار بالایی این میهمانی نهایتا نیازمند چهار ساعت از وقت ارزشمند شماست. اکثریت عطر های موجود در بازار چهار ساعت ماندگاری را دارند و در این مدت می توانند خود را نمایش دهند.

شاید دوست داشته باشید :عطر چطور درست می شود ؟

از طرفی همراهی بسیار طولانی مدت یک رایحه ممکن است برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشد. نکته ی حائز اهمیت این است که عطر با حرارت پخش می شود و نقاطی از بدن که از حرارت بیشتری برخوردارند، قابلیت نمایان کردن عطر شما را دارند. نقاط نبض دار بدن که در آن گردش خون بالایی وجود دارد بهترین مکان ها برای اسپری کردن عطر می باشند. سر مچ های دستان شما و رگ گردن بهترین نقاط برای اسپری عطر هستند.

حرکت دستان شما می توانند باعث شود که رایحه ی عطر شما همگی را در بر گیرد و از طرفی با اسپری در نزدیکی گردن ،هر کس که وارد حریم شما شود از رایحه ی عطر شما مسحور خواهد گشت. فقط توجه کنید که عطر در گردن شما به زیر لاله ی گوش شما اسپری نشود که ترکیب مواد زیر گوش با عطر ممکن است رایحه ی بدی را ایجاد کند.

عطر را بر روی موبزنیم بهتره ؟کجا بزنیم بهتره؟:

عطر را روی لباس بزنیم بهتره یا روی یا پوست؟!

بسیاری از افراد به خصوص خانم ها علاقه به اسپری کردن عطر بر روی مو های خود دارند زیرا با عبور هوا پخش رایحه ی خیره کننده ای از عطر خود می گیرند اما این مقوله کار اصولی و درستی نیست. به دلیل وجود مواد الکلی در عطر این مورد باعث خشک شدن مو و آسیب به بافت آن می شود. شما می توانید از محصولات مختص به مو مانند هیر میست ها برای این کار استفاده نمایید.

عطر بر روی لباس:

عطر راکجا بزنیم بهتره؟؟

معمولا در کنار پوست پر کاربرد ترین محل برای اسپری کردن عطر بر روی لباس است. معمولا افراد زیادی به این دلیل عطر خود را بر روی لباس اسپری می کنند تا ماندگاری آن را افزایش دهند اما این مورد دارای نکاتی است که برایتان توضیح می دهیم. معمولا ساختار چند لایه ی عطر بر روی لباس باز نمی شود و شما تعدادی از نت های ساختار عطر خود را هنگامی که بر روی لباس اسپری می کنید از دست می دهید.

معمولا بهترین سناریو اسپری کردن عطر های گرم بر روی لباس های بافت یا شال دور گردن است. از طرفی مواد روغنی در عطر ممکن است پیراهن ها و البسه ی جنس لینن را لکه دار کنند و به طور دائمی آنها را از بین ببرند. همچنین لباس های با بافت حساس به عنوان مثال از جنس ابریشم کاملا توسط عطر تخریب می گردند. ترجیحا برای اسپری عطر بر روی لباس شرایط آن را در نظر بگیرید.

عبور از ابر عطر:

برخی افراد علاقه دارند که با اسپری در هوا و عبور از آن ، از عطر خود استفاده کنند. باید توجه داشته باشید که استنشاق مستقیم مواد شیمیایی عطری ممکن است بسیار مضر باشد و در صورتی این کار را باید انجام دهید که عطر شما از مواد بایودیگریدبل یا همان زیست تخریب پذیر باشد. علاوه بر آن این روش استفاده از عطر ،پخش رایحه و ماندگاری خوبی به شما نمی دهد زیرا مقدار بسیاری از عطر در هوا به هدر می رود.

نکته ی آخری که در ارتباط با استفاده از عطر باید توجه کنید آن است که اگر عطر را بر روی پوست خود اسپری می کنید از طریق مالش آن را از بین خواهید برد. مالیدن عطر بر روی دو مچ برای عطر های به اصطلاح عطار است که پایه ی کاملا روغنی دارند که با این حرکت حرارت لازم برای پخش رایحه ی عطر را ایجاد می کنید اما در ارتباط با عطر های پایه الکلی این مورد باعث از بین رفتن نت های سبک عطر توسط ازدیاد حرارت و انتقال مستقیم به روایح میانی و از بین رفتن عمر عطر شما خواهد شد.

امیدواریم با خواندن این مقاله به این سوال شما که عطر روی لباس یا پوست؟! کجا بزنیم بهتره؟؟ پاسخ داده باشیم .

1 دیدگاه در “عطر روی لباس یا پوست؟! کجا بزنیم بهتره؟؟

  1. شراره صمدیان گفت:

    ممنون از شما برای اطلاعات مفید و جالب مربوط به عطر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *