بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

هشت عطر گرم و تند زنانه پر طرفدار

عطرهای گرم و تند و پر طرفدار زنانه

هشت عطر گرم و تند زنانه پر طرفدار همراه با بررسی و بیان مشخصات آنها برای طرفداران این دسته از عطر و ادکلن ها و کمک به خرید عطر زنانه جذاب و محبوب با رایحه ی گرم معرفی می شوند.

این عطر از پر فروش ترین عطرهای زنانه است : کارولینا هررا گود گرل

در سال های اخیر رویکرد مارکت عطر به این شکل بوده که روایح شیرین و گلی را به عنوان عطر های زنانه بشناسیم و دسته بندی های دیگری مانند عطر های ادویه ای و یا تند و شرقی را بیشتر مردانه بدانیم.

شاید دوست داشته باشید :پنج عطر زنانه ی لاکچری و گران قیمت

هشت عطر گرم و تند زنانه پر طرفدار

در این میان عطر های بسیار موفقی وجود دارند که از این دسته بندی ها خارج هستند و عطر های تند و گرم زنانه ی بسیار قدرتمند و پر طرفدار و خوش بازخوردی می باشند. در لیست زیر به این دسته ی کمیاب و بسیار ارزشمند از عطر های زنانه پرداخته ایم و چند مورد از پر طرفدار ترین گزینه های موجود در بازار را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید تجربه ی خرید عطر خوبی داشته باشید.

۱- دیور دلچه ویتا Dior Dolce Vita، عطری گرم و تند

 عطرهای گرم و تند زنانه

بدیهی است که لیست را با یک عطر نسبتا کلاسیک آغاز کنیم. دلچه ویتا ساخت دهه ی نود ولی متعلق به تمام دوران است. شروع رایحه ی این عطر با بوی قدرتمند هلو و با همراهی فضای ادویه ای و معطر نت هل می باشد. در ادامه ی روند عطر، رایحه ی دارچین قدرتمند تر از هل ظاهر می شود و در کنار زردآلو که به فضای هلویی پیشین عطر بعد جدیدی می بخشد می نشیند.

رایحه ی چوبی رزوود برزیلی و فضایی گلی نیز مکمل بطن عطر هستند. در انتهای عمر عطر رایحه ی نارگیل و وانیل در کنار چوب صندل ، حسی چرب و شیرین و با وجود چوب سدر کمی چوبی به عطر می دهند. این عطر مناسب سنین جوان و میانسال است و دارای پخش رایحه ی خوب و ماندگاری نسبتا بالاییست.

۲- ایو سن لورن اپیوم زنانه Yves Saint Laurent Opium for Women عطر تند زنانه ی پر طرفدار

معرفی ادکلن های گرم و تند زنانه پر طرفدار

قطعا یکی از مشهور ترین سری عطر های برند ایو سن لورن سری اپیوم آن است. این نسخه ی اپیوم که در ۲۰۰۹ به بازار آمد آخرین برداشت برند از عطر افسانه ای اپیوم است.

رایحه ی این عطر در این نسخه مقداری نرم تر و امروزی تر شده تا با ذائقه ی امروزی سازگاری بیشتری داشته باشد. شروع رایحه ی عطر همراه با فضایی مرکباتی و مقداری رایحه ی گل برف که حالتی نسبتا تیز دارد است. کمی که به عمق عطر می رویم فضای رزینی صمغ مر و گل یاسمن دیده می شود. هر چه پیش می رویم رایحه ی عطر به سمت فضایی کهربایی و ادویه ای گرم می رود.

مطلب پیشنهادی :عطر های زمستانه ی گران قیمت زنانه

این عطر مناسب سنین جوان و میانسال است و پخش بو و ماندگاری قدرتمندی دارد.

۳- بولگاری اومنیا Blvgari Omnia، عطر گرم و پر طرفدار

عطر-بولگاری-اومنیا-بلگاری-اومنیا-قرمز- گرم و تند زنانه پر طرفدار

دسته ی عطر های گورمند ( خوراکی ) یکی از بهترین دسته ها برای جای دادن ادویه در عطر های زنانه است و بولگاری اومنیا شروعی پر از ادویه با کمی حس مرکباتی دارد.

رایحه ی زنجبیل و هل از همه خود را بیشتر نشان می دهند. به سمت قلب عطر که می رویم مجموعه ای از ادویه های دیگر مانند جوز هندی و دارچین وارد می شوند اما رایحه ی غالب آکورد چای ماسالا است. چای ماسالا به شکل ترکیبی از رایحه ی لاکتونیک و شیر مانند در کنار ادویه های شروع و قلب عطر است.

در انتهای روند عطر فضای شکلات سفید و چوب صندل حسی خامه ای و شیرین و دسر مانند به عطر می دهد. این عطر مناسب تمامی سنین است و پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد.

۴- کنزو جانگل زنانه Kenzo Jungle for Women گرم و تند

 عطری گرم و تند

یک عطر قدرتمند و زیبای ادویه ای. کنزو جانگل یکی از موفق ترین عطر های کنزو است چه در نسخه ی زنانه و چه مردانه.

پس از اسپری ، عطر شما را با رایحه ی میخک و زیره و کمی پرتقال ماندارین در بر می گیرد. کمی بعد رایحه ی هل و زیره ی سیاه در کنار شیرین بیان فضای ادویه ای عطر را قوی تر و پیچیده تر می کند. رایحه ی انبه و هلیوتروپ که حسی بادام مانند دارد در پس زمینه بازی زیبایی دارد. در نهایت عطر بر روی فضایی وانیلی و کهربایی با چاشنی کمی نعنای هندی می نشیند.

این عطر مناسب جوانان و میانسالان است. نگران پخش بو و ماندگاری این عطر نباشید چون با عطری بسیار قدرتمند رو به رو هستید.

۵- ورساچه کریستال نویر ادوتویلت Versace Crystal Noir EDT

ادکلن زنانه  گرم و تند پر طرفدار

نوبت رسید به آخرین عطر لیست . ورساچه کریستال نویر احتمالا پر فروش ترین و مدرن ترین عطر لیست امروز ما است.

رایحه ای گرم و تاریک و تا حدی کنجکاوی برانگیز. فصل اول سریال این عطر تمام رایحه ی ادویه های گرم و قدرتمند است. فضایی خاص که از سه گانه ی فلفل سیاه با زنجبیل و هل ساخته شده است. در سناریوی میانی عطر شامل رایحه ی خاص نارگیل در کنار فضای شکوفه ای و گلی با هنرنمایی گاردنیا است که حسی شیرین و کمی چرب و تا حد زیادی گلی دارد. در نهایت با بستری مشکی کهربایی که با چوب صندل حسی چوبی، خامه ای و دارویی گرفته به پایان اپیزود آخر این عطر می رسیم.

کریستال نویر عطری مدرن مناسب جوانان و میانسالان است. این عطر دارای پخش بوی ی نسبتا قدرتمند و ماندگاری بالاییست.

6-عطر شنل کوکو نویر Chanel Coco Noirبا رایحه ی گرم و تند

عطر شنل کو کو نویر پرطرفدار و تند

شنل همیشه یک نقش اساسی را به رنگ مشکی سپرده است. شنل کوکو نویر با  برجسته کردن یک زن این پارادوکس را جشن می گیرد و با استفاده از رنگ مشکی و این رایحه ی عمیق زنانگی خیره کننده ای را به نمایش گذاشته و تجسم می بخشد.

ادو پرفیوم شنل کوکو نویر با رایحه ی گرم و تلخ و البته صمیمی، فریبنده و به شدت درخشان، دارای بیان معاصری از حس اغواگری است که در رایحه ای مدرن کهربایی این عطر تجلی یافته است.

در نت ابتدایی با یک انفجار پر جنب و جوش و پیچیده که رایحه ی ترنج در آن غالب است و کنجکاوی ها را برمی انگیزد رو به رو هستیم. این نت دارای رایحه ی گریپ فروت و ترنج است .یک قلب یا نت میانی سخاوتمند به تدریج رایحه ی حسی رز می و نت قابل توجه برگ گل شمعدانی ،گل یاس و گل نرگس را آشکار می کند.

این نمای گلی درخشان، حضور چشمگیری دارد، در حالی که در ادامه رایحه ی  دانه تونکا ونزوئلا و نت‌های پاتچولی اندونزیایی بر جذابیت رایحه ی عطر می افزایند. در این نت پایه رایحه ی مشک، کندر، نعناع هندی، چوب صندل سفید، دانه تونکا، وانیل قرار دارند.

ادو پرفیوم شنل کوکو نویر دارای ماندگاری و پخش بویی بی نظیری است.

7- عطر تیری موگلر الین زنانه Thierry Mugler Alien edp پر طرفدار

تیری موگلر با رایحه ی گرم و تند زنانه و پر طرفدار

عطر تیری موگلر الین ،عطری کهربایی –چوبی است که توسط دومینیک روپیون و لوران برویرطراحی و در سال 2005 روانه بازار شد. نت ابتدایی آن شامل رایحه یاسمین است وبه بیانی دیگر شکوفایی  و آغازی دراماتیک حاصل از رایحه ی  یاس هندی با طبیعت شدیدا گرمش در تیری موگلر جریان دارد.  نت میانی حاوی نت های چوبی ونت پایه ازکهربا تشکیل شده است. این عطر ماندگاری بالایی دارد و با رایحه ی شیرین و گلی خود مناسب روزهای سرد زمستانیست .

آلین رایحه ای بی نظیری را منتشر نمود و حق انجام آن را با نام خود ثبت کرد . سیزده سال پس از موفقیت عظیم آنجل، تیری موگلر بار دیگر با این عطر بی نظیر دنیای عطرسازی را به چالش کشید و طرفداران بسیاری در دنیا پیدا کرد .

تیری موگلر یک اکسیر جادویی است که در یک بطری ارغوانی عمیق و مرموز به شکل طلسم طراحی شده است، که یادآور سنگ فلسفی یا یک شیء جنگی است.

طراحان تری موگلر با ترکیب نت های کهربای گرم و سفید در پایه، نت های چوبی در قلب، و یاس هندی آفتابی درنت اولیه یک اکسیر اصلی را تولید کرده اندکه در منحصربه‌فردترین بطری بنفش با رنگ‌های طلایی در کلاهک محصور شده است. عطر تیری موگلر الین از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی زیاد است.

تری موگلر رایحه ای سنگین ، اغوا کننده و جسورانه ای دارد . رایحه ی خوش گل یاسمن همراه با رایحه ی چوبی و مشک ترکیبی عالی و جذابی را شکل داده است . از این عطر می توانید در تمام طول سال استفاده نمایید (فقط در تابستان بیش از حد اسپری نکنید) و با توجه به رایحه ی گرمش برای مهمانی/کلوب/شب/زمستان مناسب تر است.

8- ادکلن کلوهه ادو پرفیوم اینتنس Chloe Eau de Parfum Intense

 کلوهه ادو پرفیوم اینتنس  گرم و تند پر طرفدار

کلوهه ادو پرفیوم اینتنس عطری گلی زنانه است که در سال 2009 به بازار عرضه شدونسخه جدید تر عطر کلوئه در فوریه 2010 وارد بازار گردید.

این عطر، درست مانند عطرهای پیشین خود یعنی ادو پرفیوم کلوهه و ادو تویلت کلوهه ، حول نت های رز ساخته شده است و باغ گل رز کوچکی را در فصل زمستان ارائه می دهد. کوتی نسخه‌هایی از این عطر را روانه بازار کرد تا با متعادل کردن نت‌ها ، با توجه به حالات و فصول مختلف سال، رضایت همه مصرف‌کنندگان را جلب کند.

کلوئه ادو پرفیوم اینتنس، همراه با طعم گل رز، شامل آکوردهایی از فلفل صورتی، چوب صندل و تونکا نیز می باشد.این عطر دارای رایحه ای گرم و تند با پخش بو وماندگاری متوسط است که در همان بطری پیشین ارائه شده و با روبان خاکستری تزئین گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *