بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

هشت عطر مردانه ی جذاب برای قرار های عاشقانه

عطرهای مردانه جذاب برای قرارهای عاشثانه

اگر به دنبال خرید عطر مردانه برای قرارهای عاشقانه خود هستید در این مقاله پنج عطر مردانه ی جذاب برای قرار های عاشقانه شما همراه با بیان مشخصاتشان معرفی می شوند .

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای مردانه است : ادوتویلت دیور ساواج

در هر نوعی از قرار و ملاقات برخورد اولیه مهم ترین چیز است. جوانان سعی دارند در ملاقات اول با جنس مخالف تا جای ممکن بیشترین تاثیر را بگذارند. جدا از شخصیت فرد و استایل عامل مهم دیگر رایحه ی شما در چنین موقعیت هایی است که می تواند شخص مقابل را بسیار تحت تاثیر قرار بدهد.

مطلب پیشنهادی :عطر های مناسب داماد + قیمت و خرید اینترنتی

هشت عطر مردانه ی جذاب برای قرار های عاشقانه

قاعدتا نباید از این امر مهم ساده بگذرید و آن نیازمند توجه بسیاری است. طبق بررسی های انجام شده روایح گرم و نسبتا شیرین برای خانوم ها بیشترین جاذبه را دارد. یک رایحه ی گرم و صمیمی که محیط لازم برای یک قرار عاشقانه را بسازد و شخص مقابل را مانند آهنربا به سمت شما جذب کند. در این مقاله سعی شده که بهترین گزینه های موجود در بازار عطر را برای این شرایط خاص فراهم کنیم.

۱- تام فورد نویر اکستریم Tom Ford Noir Extreme عطر مردانه ی جذاب برای قرار های عاشقانه

هشت عطر مردانه ی جذاب برای قرار های عاشقانه

برند تام فورد از جمله برند های محبوب در میان خریداران و عطربازان است که روایح خاص و تنوع بسیاری در میان محصولات خود دارد. تام فورد نویر اکستریم یکی از عطر های بسیار محبوب این برند و از جمله عطر هایی است که برای قرار های عاشقانه یکی از اولین گزینه هاییست که به ذهن خطور می کند.

این عطر شروعی مرکباتی ادویه ای دارد که حسی تازه در کنار گرمای بسیار دعوت کننده ای از ادویه ها شما را در بر می گیرد. کمی که از عمر عطر می گذرد رایحه ی عطر به سمت فضایی کمی گلی و شیرین رایحه ی کولفی می رود که یک شیرینی بسیار جذاب و دلپذیر با رایحه ای مقداری پسته ای داشته و حس بسیار خاص و جذابی به عطر می دهد.

هم نشینی رایحه ی این شیرینی با وانیل جذابیت عطر را دو چندان می کند. در نهایت عطر بر بستری چوبی و کهربایی می نشیند. این عطر پخش بوی خوب و ماندگاری بالایی دارد. اگر به دنبال عطری برای قرار های عاشقانه هستید بعید است که گزینه ی جذاب تری بیابید!

۲- دولچه گابانا دوان ادوپرفیوم Dolce&Gabbana the one for men EDP عطری مناسب قرار های عاشقانه

هشت ادکلن مردانه برای قرار های عاشقانه

می توان گفت غیر ممکن است که لیست عطر های مناسب قرار عاشقانه ای را ببینید و این عطر در آن نباشد. شاید محبوب ترین عطر بازار برای این شرایط دوان مردانه از دولچه اند گابانا است.

ما نسخه ی ادوپرفیوم این عطر را به دلیل رایحه ی عمیق تر و پخش و ماندگاری قدرتمند تر آن به شما معرفی می کنیم. در اولین لحظات اسپری این عطر شما با فضای مرکباتی و کمی گیاهی رو به رو می شوید. سپس به سرعت فاز ادویه ای این عطر آغاز می گردد که در این میان نت هل بیشتر از روایح دیگر خودنمایی می کند.

مطلب پیشنهادی :۵ عطر مردانه فرانسوی

محوریت اصلی عطر که رایحه ی تنباکویی کمی میوه ای و شیرین این عطر است ، درکنار پوشش کهربایی حسی گرم و عمیق به آن می دهد. رایحه ی چوبی ملایمی نیز رایحه ی عطر را تا پایان عمر عطر همراهی می کند.

این عطر پخش بوی متوسط به بالا و ماندگاری نسبتا خوبی دارد.

۳- کرولینا هررا سی اچ پرایو مردانه Carolina Herrera CH men Prive

عطرهای مردانه ی مناسب برای قرار های عاشقانه

بعضی از عطر ها مختص قرار های عاشقانه برای جوانان و افراد سنین نسبتا پایین تر است. برند کارولینا هررا معمولا افراد نوجوان و جوان را جامعه ی هدف خود قرار داده که این عطر نمونه ی بارز این مورد است.

سی اچ پرایو مردانه یک عطر جذاب و مردانه ی تمام عیار است. شروع مرکباتی بسیار جذاب با رایحه ی خاص پوملو، فضای مش.روبی و ادویه ای میان عطر و بستر چرمی و چوبی در کنار رایحه ی شیرین و رزینی سراسر عطر آن را به یک گزینه ی بی نقص مبدل می سازد.

اگر فردی علاقه مند به استایل کژوال و پوشیدن کاپشن های چرم هستید بدون شک یکی از ارزشمند ترین گزینه های ممکن برای شما همین عطر است. این عطر دارای پخش بوی خوب و ماندگاری نسبتا خوبی نیز می باشد.

۴- ویکتور اند رولف اسپایس بمب Victor & Rolf Spice Bomb ادکلن مردانه ی اغواگر برای قرار های عاشقانه

 عطر مردانه ی با رایحه اغواگر برای دیدارهای عاشقانه

معمولا وقتی به عطر های جذاب فکر می کنیم روایح ادویه ای چیزی نیست که به عنوان رایحه ای جذاب مد نظر قرار بگیرد. اسپایس بمب که به معنای بمب ادویه است مثال نقضی برای این قضیه است.

از ابتدای اسپری این عطر رایحه ی مرکباتی در کنار فضای تهاجمی ادویه ای قرار می گیرد. در قلب عطر نیز با افزوده شدن ادویه های دیگر بعد ادویه ای این عطر بسیار بیشتر و عمیق تر می گردد. رایحه ی دارچین محور اصلی فضای ادویه ای این عطر است. در کنار دارچین رایحه ی قدرتمند تنباکویی میوه ای قرار می گیرد. مقداری فضای چوبی و چرمی نیز حس می شود.

نسخه ی اکستریم این عطر نیز عطر بسیار جذابی است اما دلیل انتخاب این نسخه عطر رایحه ی چهار فصل تر و پر کاربرد تر آن می باشد. این عطر دارای پخش بو و ماندگاری بالاییست.

۵- جسوس دل پوزو هالووین من ایکس Jesus Del Pozo Halloween Man X

ادکلن مردانه برای دیداری عاشقانه

اگر علاقه به استفاده از یک عطر جذاب برای قرار های عاشقانه ی خود دارید اما نمی خواهید هزینه ی زیادی برای این عطر بپردازید یکی از بهترین گزینه ها هالووین من اکس است. هنگام تست رایحه ی این عطر متوجه شباهت آن به چندین عطر بسیار جذاب و مشهور خواهید شد.

برند جسوس دل پوزو با الهام گرفتن از موفق ترین عطر های جذاب و رومانتیک بازار یک ترکیب بسیار موفق از این عطر ها را ساخته و به بازار عطر عرضه نموده است. شروع رایحه ی عطر با رایحه ی کمی مرکباتی و حس معطر و آروماتیک قدرتمند هل و استخودوس است. به قلب عطر که نفوذ می کنیم فضای ادویه ای رایحه ی دارچین در کنار رایحه ی چرم و و.یسکی و قهوه فضای بسیار جذاب و مردانه ای ایجاد می کند. تضاد رایحه ی نسبتا تلخ میانه ی عطر با شیرینی کهربا و دانه ی تونکا در عطر پارادوکس بسیار زیبایی را ایجاد می کند.

کمی حس دودی و تاریک در عمق عطر نیز تمام کننده ی این معجون جذاب است. هالووین من اکس که در کنار رایحه ی بسیار جذاب خود پخش بو و ماندگاری خوبی نیز دارد و به همراه قیمت بسیار مقرون به صرفه ی خود یک گزینه ی بسیار عالی و بدون ریسک برای قرار های عاشقانه ی شما خواهد بود.

6-عطر گرلن لهوم آیدیل اکستریم مردانه L’Homme Idéal Extrême Guerlain for men

عطری با رایحه ی دلچسب و عاشقانه

عطر گرلن لهوم آیدیل اکستریم عطری کهربايي چوبي مردانه و جدید با رايحه اي گرم و شيرين است كه در سال 2020 به بازارعرضه شد. عطار اصلی این عطر تیری واسر است. نت های ابتدایی شامل رايحه ي بادام، فلفل صورتی و ترنج و نت های میانی حاوي رايحه ي آلو، دارچین و هلیوتروپ هستند. نت های پایه نيز عبارتند از رايحه ي تنباکو، چرم، نعناع هندی و سدر.

گرلن لهوم آیدیل اکستریم یک افسانه و رايحه ي آن یک واقعیت است.

اين عطر با رایحه ی چوبی شرقی و گرم و شيرينش به شما این امکان را می دهد تا مردی باشید که در همه چیز استعداد بالایی دارد.

بطری آیدیل اکستریم مردانه، ظریف و جسور است. یک بطری مربعي، وجه دار و ناب. برچسب روي شيشه عطر عمق شدید خود را از قرمز به عاریت گرفته است. كلاهكي سنگین، مات و شدید، کاملاً مردانه دارد که جزئیات گیلویش(طرحی که در آن دو یا چند خط قوس دار به هم تابیده )را از دنیای ساعت سازی به عاریت گرفته است.

7- عطر بلو د شنل پارفوم BLEU DE CHANEL PARFUM

عطر مردانه با رایحه ای که او را بر قلب زنان حاکم می کند

ادکلن بلو د شنل پرفیوم، عطری است چوبی و مردانه که در سال  2018 به بازار عرضه شد. عطار این عطر اولیویه پولگه است. نت های ابتدایی شامل پوست لیمو، ترنج، نعناع و درمنه و نت های میانی حاوی اسطوخودوس، شمعدانی، آناناس و نت های سبز است و در اخر نت پایه شامل رایحه های چوب صندل، سدر، چوب عنبر، ایزو ای سوپر و دانه تونکا می باشد.

” ادکلن بلو شنل جزء قوی ترین عطرهای مردانه می باشد که جوهر عزم را به نمایش می گذارند. این عطر با رایحه های با طراوت و  معطر در کنار رایحه ی گرم و اعتیاد آور سدر و چوب صندل از کالدونیای جدید باز می شود ورایحه ای تند و چوبی دارد.”

رایحه ی آن تلخ است و در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد و از پخش بو و ماندگاری بسیارخوبی برخوردار است .

نت های آن برای مردان مدرنی ساخته شده است که این رایحه را بر قلب زنان حاکم می کنند.

با ترکیبی پرانرژی برای این مرد مدرن که وقتی از آن استفاده می کند توجهات را در روز به خود جلب می نماید و زیباتر و با اعتماد به نفس جلوه می کند.

بلو دشنل دارای یک بطری منحصر به فرد مشکی است و در درون خود مانند نور در دل کویر ،رایحه ای بی نظیر را پنهان دارد ،بسیار قوی و زیبا.علاوه بر این، شما را به سادگی شگفت انگیز می کند.بنابراین با استفاده از این عطر روز خود را با رویاپردازی، خودتان بودن، خاص کنید.

8- ادکلن پاکو رابان پیور ایکس اس مردانه Paco Rabanne Pure XS for men

 ادکلن اغواگر و فریبند مردانه برای دیدار عاشقانه

ادکلن پاکو رابان پیور ایکس اس که در سال 2017 عرضه شد، یک ادکلن جذاب و شیرین است که برای مردان طراحی گردیده است. این ادکلن اغواگر و فریبنده با الهام از رایحه های مشرق زمین دارای ترکیبی منحصر به فرد از نت های معطر است که دعوت کننده و گرم می باشد.

 نت بالای آن با آکوردهای مرکباتی گریپ فروت و ترنج معطر و قوی باز می شود و با زنجبیل معطر ترکیب می گردد  تا حواس را تحریک کند. نت‌های سبز با نت‌های گیاهی آویشن ترکیب می‌شوند قبل از اینکه جای خود را به قلب شیرین و تند این عطر بدهند.

 در نت میانی ترکیبی از سیب سبز و وانیل قوی و شیرین با نت تند دارچین ترکیب می شود و نت های چرم و مشروب قبل از اینکه جای خود را به نت پایه بدهند، به عطر رایحه ای قوی و مردانه می بخشند، نت پایه  از رایحه های چوبی مختلف همراه با ترمه، مر ،قند ،سرو ، کشمیران و نعناع هندی تشکیل شده است.

2 دیدگاه در “هشت عطر مردانه ی جذاب برای قرار های عاشقانه

  1. saman_1981 گفت:

    با تشکر از گروه قوی عطر الیسا و مطالب بلاگ مفیدتون در ارتباط با عطر قرار های خاص و عاشقانه؛ فکر میکنم جای ساووج پرفیوم ( پارفوم ) یا الکسیر خالی بود در بین این پنج عطر

    1. محیا اسلامی گفت:

      باسپاس از دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *