بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

پنج عطر زنانه ی لاکچری و گران قیمت

عطر زنانه لاکچری و گران قیمت

اگر برای خرید عطر زنانه به دنبال عطرهای زنانه و لاکچری با رایحه ی شیک و جذاب هستید در این مقاله پنج عطر زنانه ی لاکچری و گران قیمت معرفی می شود تا با خواندن آن از مشخصات این عطر ها مطلع گردیده و بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید .

مطلب پیشنهادی :هشت عطر گرم و تند زنانه پر طرفدار

در میان انبوه روایح در دنیای عطر برخی از عطر ها هستند که به شکل ویژه ای تولید می شوند. روایح شیک و بسیار جذاب با استفاده از بهترین و گران قیمت ترین متریال که تجربه ی بویایی متفاوتی را برای شما می سازند. روایحی که در جای دیگری یافت نمی شوند و باعث می گردند شما از دیگران متمایز باشید.

این عطر از پر فروش ترین عطرهای زنانه است : شنل کو کو مادمازل

پنج عطر زنانه ی لاکچری و گران قیمت

اگر از لحاظ مالی برایتان خرید عطری بسیار با کیفیت تر و یونیک تر از بازار منطقیست این لیست برای شماست. در این مقاله سعی شده لوکس ترین و بهترین عطر های گران قیمت موجود در بازار را برای شما مشتریان گرامی عطر الیسا معرفی کنیم.

۱- کلایو کریستین چیسینگ دراگون یوفوریک Clive Christian Chasing The Dragon Euphoric

 کلایو کریستین چیسینگ دراگون یوفوریک عطر زنانه ی لاکچری و گران قیمت

کلایو کریستین همواره در میان برند های بسیار لوکس عطر سازی مشهور بوده و زمانی گران قیمت ترین عطر جهان متعلق به این برند بوده است.

لاین شیشه های آبی این برند دارای روایح گیرا و بسیار پیچیده ی گلی هستند. شروع رایحه ی این عطر با فضای گلی ، مقداری سبز و کمی میوه ای از نت تمشک سیاه است. در میان عطر فضای گلی عطر تکمیل تر می شود و به سمت نیمه چوبی و مقداری ادویه ای ناشی از دارچین و وانیل می رود.

رایحه ی نارسیس محوریت اصلی عطر است که در کنار زنبق، یلانگ یلانگ و گل برف قرار می گیرد که با همراهی چوب صندل فضایی کمی پودری و خامه ای در عین حال بسیار شفاف ایجاد می کند. رایحه ی یاسمن در قلب عطر پدیدار می شود. در نهایت فضای عمق عطر مقداری زاویه ی زمینی از پچولی می گیرد و بر روی بستری مشکی می نشیند. این عطر دارای پخش بو و ماندگاری قدرتمندی است.

۲- کرید اونتوس زنانه Creed Aventus for her لاکچری و گران قیمت

 کرید اونتوس زنانه ی لاکچری و گران قیمت

شاید مشهور ترین برند نیش در دهه ی اخیر برند کرید باشد. بعد از موفقیت بسیار عظیم اونتوس مردانه کرید اقدام به ساخت زوج زنانه ی این عطر نمود.

مطلب پیشنهادی مرتبط :عطر های زمستانه ی گران قیمت زنانه

در لحظات اول پس از اسپری بوی میوه ای و مرکباتی با خودنمایی سیب سبز در کنار برگاموت و فضای سبز برگ بنفشه و حسی کمی ادویه ای حس می شود. پس از چند دقیقه رایحه ی چوب صندل مایسور که با کیفیت ترین نوع چوب صندل است پررنگ می شود که توسط رز بسیار لطیف و فضایی رزینی دودی همراهی می گردد. سپس بعد میوه ای آن توسط تمشک سیاه و هلو قدرتمند تر شده و در نهایت همگی بر بستری کهربایی می نشینند.

این عطر دارای ماندگاری بسیار خوب و پخش رایحه قدرتمندی است.

۳- آمواج لاو تیوب رز Amouage Love Tuberose لاکچری

آمواج لاو تیوب رز لاکچری

تیوب رز یا توبروز یا همان گل مریم از جمله جادویی ترین رایحه های گلی در دنیای عطر است. قاعدتا هنگامی که برندی مانند آمواج در سری لاو خود که آن را به روایح گلی اختصاص داده ، به سمت گل مریم می رود ، انتظاری جز خلق یک شاهکار از آن نداریم.

این عطر دارای سه محور است. محوریت اصلی آن که رایحه ی گلی است با درخشش گل مریم در کنار یاسمن و گاردنیا که یک فضای مسخ کننده ی گلی بسیار شفاف می سازد. فاز دوم بخش خامه ای عطر است که رایحه ی خامه و وانیل در آن قرار دارد که حس خامه ای نیمه اسپایسی و مقداری چرب و شیرین به عطر می دهد.

در نهایت فاز آخر بخش چوبی عطر است. رایحه ی چوب صندل به بعد خامه ای این عطر می پیوندد و با همراهی چوب سدر بستر چوبین بسیار زیبایی برای عطر می سازد. قرار گرفتن این سه فاز در کنار هم ترکیبی رویایی و بسیار نرم و لطیف و زیبا می سازد.

این عطر دارای پخش بوی خوب در ساعات اول اسپری و ماندگاری نسبتا خوبیست.

۴- فرانسیس کرکجان آمیریس فم Maison Francis Kurkdjian Amyris Femme گران قیمت و لاکچری

فرانسیس کرکجان آمیریس فم لاکچری و گران

در میان علاقه مندان به دنیای روایح افرادی هستند که علاقه به روایح ساده و مینیمال در عین حال شفاف و کارگشا هستند.

آمیریس زنانه یک عطر مینیمال تازه و شفاف و خوش بازخورد است. شروع عطر با رایحه ی میوه ای و شکوفه ای است. به عمق عطر که می رویم رایحه ی آمیریس و زنبق حس می شود. آمیریس نتی ، دارای حسی رزینی و مقداری شیرین و وانیل مانند با بعدی چوبی است که در همراهی با زنبق حسی کمی کرمی و پودری به خود می گیرد. در نهایت فضای عطر در قابی چوبی و مشکی قرار می گیرد. این عطر دارای پخش بوی خوب و ماندگاری نسبتا بالایی است.

۵- کازاموراتی زرجوف گران بالو Casamorati Xerjoff Gran Ballo لاکچری

کازاموراتی زرجوف گران بالو گران قیمت و لاکچری

خانه ی اصیل و ایتالیایی زرجوف در سری کازاموراتی خود عطر های بسیار ارزشمندی را دارد. گران بالو شروعی میوه ای و شیرین حاصل از قرارگیری تمشک های وحشی و پوست نارنگی ماندارین در کنار رایحه ی کارامل دارد.

در سناریو اصلی عطر رایحه ی یاسمن و در کنار آن پیچ امین الدوله با حسی یاسمن گونه همراه با رایحه ی گلی وشیرین ، نقش بازی می کنند. رایحه ی گاردنیا در پس زمینه نقش پشتیبان محوریت اصلی عطر را دارد. در نهایت انتهای عطر دارای رایحه ی چوبی و مقداری خامه ای است که بر روی زمینه ای کهربایی قرار می گیرد و در دل خود نت وانیل را جای داده است. گران بالو دارای پخش بوی خوب و ماندگاری نسبتا بالایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *