بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

موفق ترین برند های عطر سازی

موفق ترین برند های عطر سازی

در این مقاله به بررسی و معرفی موفق ترین برند های عطر سازی می پردازیم :

سالیان زیادیست که خرید عطر چه به عنوان بخشی از مد و فشن و چه به شکل مستقل از آن در میان مردم جای باز کرده است. در میان برند های متعدد دیزاینر و مستقل خانه های عطرسازی بسیاری وجود دارند که موفقیت و فروش بسیار زیادی کسب کرده اند و حتی بسیاری از آنها انقلاب هایی در این زمینه ایجاد کرده اند.

شاید دوست داشته باشید :عطر چطور درست می شود ؟

بدیهی است در این سیل عظیمی از برند های متعدد تعدادی هستند که بیشترین سهم از بازار را به خود اختصاص داده اند. ابتدا چند مورد که در لیست امروز ما قرار نگرفته اند ولی از برند های ارزشمندی هستند که نام نبردنی از آنها دور از انصاف است را به شما معرفی خواهیم کرد.

شاید این عطر را شما هم دوست داشته باشید : بلک افغان ناسو ماتو

موفق ترین برند های عطر سازی

دو برند کاستوم نشنال و کوم د گاغسون که رویه ای ساختار شکن و به اصطلاح علاقه مندان عطر بیشتر نیش محسوب می شوند. خانه های عطر لالیک و مون بلان که دارای کار های بسیار ارزشمند با قیمت های مناسبی هستند. در نهایت برند های ورساچه و تیری موگله که از موفق ترین ها هستند ولی به دلیل محدودیت در لیست نتوانستیم آن ها را قرار دهیم.

10- دولچه اند گابانا Dolce & Gabbana از موفق ترین برند های عطر سازی

 دولچه اند گابانا از موفق ترین برند های عطر سازی

انتخاب آخرین خانه ی عطرسازی انتخاب بسیار سختی بود. خانه دی اند جی عطر های موفق بسیاری و سابقه ی نسبتا درخشانی را در دنیای عطر داشته است. مشکل اصلی رتبه ی پایین این برند تعدد کار های معمولی و فلنکر های مختلفی است که صرفا از دید بیزنسی حرکت های درستی برای درآمد بوده است ولی از درخشش کارهای موفق این برند کاسته است.

تعدادی از عطر های مردانه ی موفق دولچه اند گابانا:

تعدادی از عطر های زنانه ی موفق دولچه اند گابانا:

9- ایو سن لورن Yves Saint Laurent برندی موفق

 ایو سن لورن از موفق ترین برند های عطر سازی

دوران طلایی ایو سن لورن به حدود سال های 2000 تا 2010 بر می گردد. شاهکار های متعدد مردانه ای که بازار را تحت سلطه ی خود در آورده بودند. امروزه بسیاری از بهترین کار های این خانه یا تولیدشان متوقف شده و یا به علت قوانین سخت گیرانه ی ایفرا و یا دلایل دیگر دچار تغییر فرمول و یا اصطلاحا ریفرمولاسیون شده اند و یا رایحه ی سابق را ندارند و یا دچار ضعف در پخش رایحه و ماندگاری شده اند. البته گمان نکنید که امروزه این خانه تولیدات ضعیفی دارد ! این خانه همچنان محصولات ارزنده و با کیفیت زیادی دارد اما دیگر در دوران اوج خود قرار ندارد.

تعدادی از عطر های مردانه ی موفق ایو سن لورن:

تعدادی از عطر های زنانه ی موفق ایو سن لورن:

8- پاکو رابان Paco Rabanne

پاکو رابان از موفق ترین برند های عطر

خانه ی عطر پاکو رابان یکی از خانه های موفق با دیدگاه خوبی نسبت به بیزنس و بحث مارکتینگ در زمینه ی عطر است. بسیار از موفق ترین و خوش بازخورد ترین عطر های موجود در بازار دهه های اخیر از سمت این خانه می آیند. اگر به دنبال عطر هایی با بازخورد خوب و موفقیت در عموم مردم هستید این خانه گزینه های زیادی برای شما خواهد داشت ولی محصولات متفاوت و یا انقلابی را نمی توان در این برند یافت.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :عطر روی لباس یا پوست؟! کجا بزنیم بهتره؟؟

تخصص این برند در کار های شیرین و شرقی که مناسب میهمانی ها و مجالس باشند است. اگر از علاقه مندان دنیای عطر هستید و به دنبال محصولات خاص و یا متفاوت می باشید شاید پاکو رابان گزینه ی مناسبی برای شما نباشد ولی اگر به عنوان یک مصرف کننده به دنبال عطر های عامه پسند هستید قطعا در میان محصولات متنوع این برند موردی متناسب با سلیقه ی خودتان را خواهید یافت.

تعدادی از عطر های موفق مردانه ی پاکو رابان:

تعدادی از عطر های موفق زنانه ی پاکو رابان:

7- جیورجیو آرمانی Giorgio Armani

جیور جیو آرمانی برند موفق عطر و ادکلن

از جمله برند های با سابقه در زمینه ی مد و فشن و همچنین عطرسازی برند جیورجیو آرمانی است. بدون شک خانه ای که پر فروش ترین عطر مردانه ی تاریخ را در رزومه ی خود دارد باید جایگاهی در این لیست برای آن برگزید. از جمله دلایل موفقیت این برند فلنکر ها و نسخه های متعدد و موفق از عطر های پیشین خود است. دلیل دیگر موفقیت این برند تنوع محصولات در ژانر های مختلف عطری است بدین گونه که شما به دنبال هر گونه عطر با هر سبک رایحه ای که باشید حداقل یک محصول منطبق با آن را می توانید در کارنامه ی این برند بیابید. از لحاظ میزان فروش، کیفیت محصول و حتی فاکتور قیمتی این برند هم از بزرگترین برند ها در این زمینه است.

تعدادی از عطر های موفق مردانه ی جیورجیو آرمانی:

تعدادی از عطر های زنانه ی موفق جیورجیو آرمانی:

6- پرادا Prada برند موفق عطر و ادکلن

پرادا Prada برند موفق عطر و ادکلن

پرادا از جمله برند های دیزاینری است که روایح خاص و لوکسی دارد که در عین متمایز بودن با محصولات سایر خانه ها همچنان ذات دیزاینری و عامه پسند دارند که چنین کاری اصلا آسان نیست ! در میان دوست داران دنیای عطر و روایح برند پرادا به استادی در تولید روایح پودری و صابونی معروف است. ایتالیایی ها از جمله مردمی هستند که علاقه به تجمل گرایی و در عین حال حس تمیزی و تازگی در عطر ها هستند و بسیاری از خانه های عطرسازی آنها بر اساس همین سبک بویایی بنا شده اند. این ذات ایتالیایی ها در اکثریت محصولات برند پرادا کاملا عیان است.

تعدادی از عطر های مردانه ی موفق پرادا:

تعدادی از عطر های موفق زنانه ی پرادا:

5- هرمس Hermes برند موفق و برجسته

هرمس Hermes برند موفق و برجسته

علاوه بر لباس های خاص و تولیدات چرمی درجه یک ، این خانه ی مد و فشن از موفق ترین خانه های عطر سازی امروزه است. تعدادی از مشهور ترین عطر های بازار از سمت این برند بوده و همچنان به موفقیت در این زمینه ادامه می دهد. یکی از بهترین مشخصه های اکثر محصولات این خانه عطر های با روایح تازه و حس نرمی و سبکی خاصی است که باعث شده علاقه مندان بسیار زیادی چه در میان مصرف کنندگان و چه در دنیای عطر باز ها داشته باشد. البته مدتی هست که هرمس بیشتر بر روی بازسازی و یا تغییرات کوچک بر روی محصولات پیشین خود تمرکز داشته ولی قطعا باید منتظر یک بازگشت مقتدرانه از سوی این برند ارزشمند باشیم.

تعدادی از عطر های مردانه ی موفق هرمس:

تعدادی از عطر های زنانه ی موفق هرمس:

4- گرلن Guerlain

برند گرلن  معروف و موفق

در میان عطربازان شاید قابل احترام ترین و ارزشمند ترین خانه ی عطر دیزاینری خانه ی گرلن باشد. در میان تمام برند های این لیست قدیمی ترین و با سابقه ترین برند در این زمینه است که آنقدر شاهکار و محصولات انقلابی دارد که می توان سالها درباره ی آن صحبت کرد ! در گرلن عطر چیزی فرا تر از مد و فشن و یا ابزاری صرفا برای خوش بویی است. گرلن عطرهایی دارد که فقط می توان به عنوان آثار هنری از آنها یاد کرد. امروزه نمی توان گفت که گرلن عطر بد دارد اما به دلیل تغییراتی که در برند از سال 1994 ایجاد شده ، رویکردی بازاری تر دارد و دیگر عطر های پر ریسک و آوانگارد را کنار گذاشته و بیشتر روی سلیقه ی عام مردم متمرکز شده است.

تعدادی از عطر های مردانه ی موفق گرلن:

تعدادی از عطر های زنانه ی موفق گرلن:

3- شنل Chanel از موفق ترین برند های عطر سازی

شنل Chanel از موفق ترین برند های عطر سازی

درباره ی جیورجیو آرمانی گفتیم خانه ای که پر فروش ترین عطر مردانه را دارد باید در لیست باشد پس قطعا خانه ای که پر فروش ترین عطر تمامی تاریخ را دارد در لیست خواهد بود. شنل از برند های با سابقه و رزومه ی بسیار درخشان در زمینه ی عطر به ویژه در بخش عطر های زنانه است. سبک منحصر به فرد عطرسازی و امضای همیشگی در کنار استفاده از مواد و متریال با کیفیت به موفقیت این برند در زمینه ی عطر کمک شایانی نموده است. تنها ایرادی که می توان به شنل گرفت کمبود خلاقیت در بخش عطر های مردانه است گرچه بازسازی و فلنکر سازی از عطر های موفق محصولات پر فروشی برای برند می سازد اما نباید از سهم نوآوری کاسته شود.

تعدادی از عطر های مردانه ی موفق شنل:

تعدادی از عطر های زنانه ی موفق شنل:

2- تام فورد Tom Ford

تام فورد از موفق ترین برند های عطر سازی

بدون شک تام فورد یکی از بهترین خانه های عطرسازیست. اگر هر برند دوران اوجی در گذشته داشته باشد امروزه عصر طلایی تام فورد است. تام فورد دارای دو لاین عطرسازیست. یکی لاین رایج و دیگری لاین عطر های ویژه ی تام فورد که به نام سری پرایوت بلند آن را می شناسند. سری پرایوت بلند به دید بسیاری از علاقه مندان به دنیای عطر و روایح نیش محسوب می گردد. حتی اگر از این لاین ویژه ی عطر های تام فورد صرف نظر کنیم همچنان تام فورد یکی از موفق ترین هاست. متریال با کیفیت و روایح خاص این برند آن را به یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای مشتریان تبدیل کرده است و باعث شده طرفداران متعصبی نیز داشته باشد.

تعدادی از عطر های مردانه ی موفق مردانه ی تام فورد:

تعدادی از عطر های زنانه ی موفق تام فورد:

1- دیور Dior از موفق ترین برند های عطر سازی

دیور Dior از موفق ترین برند های عطر سازی

انتخاب برای رتبه ی اول بسیار انتخاب سختی بود اما واقعا این برند ارزش رتبه ی یک را دارد. دیور یکی با سابقه ترین و پر طرفدار ترین برند های عطر از زمان تاسیسش بوده است و تولیدات به روز و موفق در کنار شاهکار های کلاسیک این خانه موفقیت بسیاری برای این خانه به ارمغان آورده است. سطح بالای استاندارد و کیفیت متریال بالای این برند همواره زبانزد عطربازان است. دیور رنج متفاوتی از عطر برای تمامی سلایق دارد و کمتر برندی را داریم که تمامی این ویژگی ها را در کنار هم داشته باشد.

تعدادی از عطر های مردانه ی موفق دیور:

تعدادی از بهترین عطر های زنانه ی دیور:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *