بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطر های مناسب داماد + قیمت و خرید اینترنتی

عطر های مناسب داماد

اگر به زودی داماد خواهید شد و برای این منظور به دنبال ادکلن مردانه مناسب هستید در این مقاله به معرفی عطر های مناسب داماد می پردازیم :

شاید مهم ترین روز برای هر شخصی روز ازدواج آن شخص باشد. معمولا خود شخص عروس و داماد و اطرافیانشان تمامی تلاش خود را می کنند که این روز را تا جای ممکن شاد و به یاد ماندنی کنند.

مطلب پیشنهادی پربازدید :هشت عطر مردانه ی جذاب برای قرار های عاشقانه

بدون شک خاطرات روز ازدواج تا ابد در ذهن هر شخصی حک می شود پس رایحه و ادکلن مردانه که در این روز زیبا استفاده می کنید اهمیت بسیاری دارد زیرا در یادتان برای همیشه نقش خواهد بست.

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای مردانه است : دیور ساواج

عطر های مناسب داماد + قیمت و خرید اینترنتی

رایحه ای که باعث شود در میان جمعیت بدرخشد و همواره حس شادی روز عروسی را به شما القا کند و همچنین فشار استرس و هیجان این روز طلایی را کمی از روی دوش شما بردارد. در این لیست سعی کردیم با در نظر گرفتن فاکتور های متفاوت، مناسب ترین گزینه ها برای این روز مهم را برای شما شاه داماد های عزیز ارائه دهیم.

1- کرید رویال عود Creed Royal Oud عطر های مناسب داماد

 کرید رویال عود Creed Royal Oud عطر های مناسب داماد

رویال عود را می توان مانند یک چوب نسبتا روشن تصور کرد که از آن یک مجسمه ی بسیار زیبا ساخته باشند. شروع رایحه ی این عطر با حس مرکباتی و کمی ادویه ای است و باید چند دقیقه ای به آن فرصت بدهید چون اکثر عطر های خانه ی کرید تغییرات زیادی در طول عمرشان دارند.

به سمت قلب عطر که می رویم با فضای نرم چوب سدر که برجسته ترین رایحه ی این عطر است در کنار یک فضای ادویه ای روبرو می شویم و روایح دیگر بیشتر در پس زمینه قرار می گیرند.رویال عود دارای یک رایحه ی بسیار شیک و جذاب است که مناسب یک استایل لوکس و یک عروسی مجلل می باشد. این عطر دارای پخش بوی متوسط و ماندگاری نسبتا خوبی است.

2- روژا داو الیزیوم پور هوم Roja Dove Elysium Pour Hommeعطری مناسب داماد

روژا داو الیزیوم پور هوم Roja Dove Elysium Pour Hommeعطری مناسب داماد

روژا داو شاید سازنده ی روایح انقلابی نباشد اما یک تکنسین در این زمینه است و از لحاظ تکنیک و قدرت عطرسازی ، عطر هایی می سازد که از دید ساختاری بی نقص هستند. متریال با کیفیت در کنار هنرمندی این عطار باعث شده که در هر زمینه و ژانری موفق باشد. الیزیوم برداشت روژا داو از روایح بر پایه امبروکسان امروزی و تعدادی از عطر های موفق مانند بلو د شنل، دیور ساواژ و یا کرید اونتوس است.

فضای مرکبانی و مقداری ادویه ای و کمی سبز در شروع که عناصر دیگری در بطن عطر به آن اضافه می شود و بر روی فرش کهربایی و رزینی با حسی چرمی می نشیند. یک کار کاملا کمپلکس و پیچیده در عین حال دارای فضایی تر و تازه و بسیار خوش پوش و خوش بازخورد است.این عطر دارای پخش بوی نسبتا قوی و ماندگاری بالا است.

3- زرجوف ناکسوس Xerjoff Naxos

 زرجوف ناکسوس Xerjoff Naxos

زرجوف یا سرژوف یکی از کامل ترین و شاید بهترین خانه ی عطر لوکس در جهان است. طراحی دلربای شیشه و بسته بندی در کنار متریال با کیفیت و تنوع بسیار بالای محصولات عامل شهرت و موفقیت آن است. ناکسوس یک عطر تنباکویی وانیلی است که امضای مرکبات ایتالیایی ها را در شروع رایحه ی خود دارد.

شاید دوست داشته باشید :۵ عطر مردانه فرانسوی

در همین حین رایحه ی اسطوخودوس حس اتو کشیده و تمیزی خاصی به این عطر داده است و ذات عطر را به سمت روایح رسمی سوق می دهد. در کنار این روایح یاس ، دارچین ، عسل و چوب کشمران ابعاد دیگری به فضای عطر می دهند. یک عطر نسبتا معتدل و پر کاربرد و خوش دست که گزینه ی بسیار ارزنده ای برای روز عروسی شما می تواند باشد. این عطر دارای پخش بوی قوی و ماندگاری بالا است.

4- تام فورد گری وتیور ادوپرفیوم Tom Ford Grey Vetiver EDP

 تام فورد گری وتیور ادوپرفیوم

از خانه ی تام فورد گزینه های بسیاری را می توان انتخاب کرد ولی شاید امن ترین گزینه گری وتیور باشد. شروع رایحه با حس مرکباتی، کمی گلی و تمیز و مقداری صابونی است.

به سمت قلب عطر که می رویم کمی حس خاکی و ادویه ای در عطر مشاهده می شود اما ستاره ی این عطر رایحه ی چوبی آن است که محوریت اصلی عطر را دارد. پوشش کهربایی عطر نقش پس زمینه ی عطر را بازی می کند. در کل گری وتیور یک عطر خنک و چوبی خاکی و تمیز است که مناسب شرایط پوشش رسمی می باشد.این عطر پخش بو و ماندگاری نسبتا خوبی دارد.

5- پارفومز د مارلی لیتون Parfums de marly Layton مناسب داماد

 پارفومز د مارلی لیتون مناسب داماد

باز هم یک عطر از خانه ی مارلی. روایح پر بازخورد و کیفیت متریال بالا و پخش و ماندگاری عموما بالای عطر های این خانه آن ها را به گزینه های بسیار ارزشمندی برای مصرف کنندگان عطر تبدیل کرده است. لیتون با فضای میوه ای و حس معطر و تمیز اسطوخودوس شروع می شود ولی بازیکن اصلی ، رایحه ی سیب است.

به سمت بطن عطر که می رویم رایحه ی وانیل و هل در کنار فضای چوبی و مقداری گلی و گیاهی در کنار رایحه ی سیب قرار می گیرند و فضایی معتدل و نسبتا شیرین و بسیار دلنشین می سازند. لیتون پخش بوی قدرتمند و ماندگاری بسیار خوبی دارد.

6- نیشانه هسیوات (حاجیوات) Nishane Hacivat

نیشانه هسیوات (حاجیوات)

نیشانه یک خانه ی عطرسازی نیش در ترکیه است که محصولات با کیفیت و بسیار موفقی را دارد و هسیوات شاید موفق ترین محصول این برند باشد. دوستان و طرفداران عزیز اونتوس! شروع رایحه ی این عطر با فضای میوه ای و به خصوص نقش پر رنگ آناناس شما را قطعا یاد کرید اونتوس خواهد انداخت.

کمی که به سمت قلب عطر می رویم متوجه تفاوت این عطر با اونتوس و خاص و متفاوت بودن آن خواهید شد. فضای میوه ای مقداری کم رنگ تر می شود و فضای گیاهی سبز و چوبی با کمی حس گلی از یاس خودنمایی می کند. این عطر دارای پخش بوی بسیار قدرتمند و ماندگاری بالاییست.

7- بلو د شنل پارفوم Bleu de Chanel Parfum

 بلو د شنل پارفوم

بلو د شنل یکی از مشهور ترین عطر های امروزی است و طرفداران بسیار زیادی دارد. شاید گمان کنید یک رایحه ی عام و تکراری برای روز عروسی ایده ی مناسبی نباشد اما باید بدانید که این نسخه ی پارفوم بلو د شنل نسخه ای متفاوت تر و عمیق تر نسبت به نسخه ی اولیه ی این عطر است.

فضای تر و تازه ی مرکباتی در شروع با مقداری نت های سبز و گلی که بر بستری چوبی و کمی شیرین می نشیند. این نسخه ی بلو د شنل دارای پخش بوی خوب و ماندگاری بالایی است.

8- پرادا لهوم ادوتویلت Prada L’Homme EDT

 پرادا لهوم ادوتویلت

پرادا استاد روایح پودری در خانه های دیزاینری است و بعد از چندین مدت توانست این توانایی خود را با این عطر نشان بدهد. شروع رایحه ی آن شکوفه ای و نیمه مرکباتی و تا حدی صابونی و تمیز است و سپس به یک فضای پودری بسیار نرم و جذاب که بر روی بستری چوبی کهربایی می نشیند ،انتقال می یابد.

پرادا لهوم دارای یک رایحه ی تمیز و بسیار شیک و لوکس است مانند رایحه ی یک کت و شلوار اتو کشیده. پرادا لهوم پخش بوی نسبتا خوب و ماندگاری نسبتا بالایی دارد.

9- تق هرمس ادوپرفیوم Terre d’Hermes parfum

تق هرمس ادوپرفیوم

زمانی یکی از مشکلات در دنیای عطر ایجاد ارتباط بین یک شخص جوان به یک رایحه ی رسمی بود. تق هرمس یکی از شاهکار های برند هرمس ایجاد کننده ی این ارتباط است. برگرفته از ساختار کولون های کلاسیک یعنی فضای مرکباتی در کنار روایح چوبی یک ترکیب جادویی که مورد پسند همگان است.

شروع رایحه ی آن با یک فضای مرکباتی است که پس از مدتی حس کمی ادویه ای و گیاهی می گیرد. یکی از اساسی ترین نت های این عطر نت شمعدانی است. در نهایت فضای چوبی محوریت اصلی عطر را بر عهده می گیرد. نسخه ی پارفوم این عطر پخش بوی خوب و ماندگاری بالایی دارد.

10- نارسیس رودریگز بلو نویر Narciso Rodriguez for Him Bleu Noir

 نارسیس رودریگز بلو نویر

این عطر دارای یک رایحه ی خوش بو و شیک است. خیلی از افراد این عطر را با تق هرمس مقایسه می کنند اما تفاوت های فاحشی با هم دارند. در لحظه ی اسپری این عطر ،شما غرق در فضای ادویه ای بسیار جذابی می شوید که محوریت اصلی آن هل است.

سپس وارد توپی از فضای چوبین پوشیده از مشک می گردیم. کمی حس خاکی نیز در این عطر استشمام می شود. این عطر پخش بوی خوب و ماندگاری نسبتا بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *