بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطر های زمستانه ی گران قیمت زنانه

عطر های زمستانه ی گران قیمت زنانه

در این مقاله به معرفی عطر های زمستانه ی گران قیمت زنانه مناسب روزهای سرد سال می پردازیم :

زمستان از جمله فصول مورد علاقه ی عطر باز ها و علاقه مندان به دنیای روایح است. عطر های زمستانه این قابلیت را دارند که به شکل چند لایه و پیچیده تر نسبت به عطر های سایر فصول ساخته شوند. این فصل بهترین زمان برای ابراز وجود ، نشان دادن کاراکتر و شخصیت و یا تحت تاثیر قرار دادن دیگر افراد از طریق رایحه است. بدیهی است که در اکثر اوقات برای عطر های پیچیده تر و با کیفیت تر که این توانایی ها را داشته باشند باید هزینه ی بیشتری بپردازید.

مطلب پیشنهادی :پنج عطر زنانه ی دیور که نمی توان در برابر آن مقاومت کرد!

در لیست زیر سعی شده که تعدادی از عطر های زنانه لوکس و گران قیمت که در میان دنیای عطر بالا ترین کیفیت را دارند برای شما مشتریان گرامی جمع آوری کرده باشیم تا شما بتوانید از میان بهترین ها ، بهترین عطر را برای خودتان برگزینید.

عطر های زمستانه ی گران قیمت زنانه

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای زنانه است : کارولینا هررا گود گرل

یک نکته که در این مقاله وجود دارد این است که برای عطر ها بازه ی سنی مشخص نشده است زیرا در این سری از عطر ها هماهنگی با کاراکتر اهمیت بیشتری دارد و اگر این روایح با ذات و روحیات شما سازگاری دارد می توانید آنها را انتخاب نمایید.

آمواج جورنی زنانه Amouage Journey Womanعطری زمستانی و گران قیمت

آمواج جورنی زنانه Amouage Journey Womanعطری زمستانی و گران قیمت

جورنی به معنای سفر است و عطر آمواج جورنی شما را به سیاحتی به سمت دنیای پر رمز و راز شرقی می برد. ابتدای رایحه با یک فضای میوه ای و مقداری ادویه ای شروع می شود. به سمت قلب عطر که پیش می رویم رایحه ی یاسمن آغشته به عسل بسیار زیبایی را مشاهده می کنید که فضای چوب سدر و میموسا مقداری حس پودری و نرمی به فضای کار می بخشد. رایحه ی تنباکو و زعفران به حس اورینتال و شرقی کار کمک بسیاری می کند و در نهایت روی یک بستر وانیلی و مشک تمیز سناریوی عطر به پایان می رسد. این عطر پر از انرژی و زندگی و دارای رایحه ای بسیار لوکس است و کاراکتری نزدیک به خود را می پذیرد. پوشش زمستانه با الهام از عناصر شرقی و آسیایی انتخاب بسیار مناسبی برای ست کردن با عطر آمواج جورنی است. این عطر دارای پخش بوی بسیار عالی و ماندگاری بسیار بالا است.

هرمس الکسیر دس مرویلس Hermes Elixir Des Merveilles گران قیمت

هرمس الکسیر دس مرویلس گران قیمت

اکسیر شگفتی ها ! از عطری با چنین نامی از خانه ی خوش نام هرمس چیزی جز شگفتی نباید انتظار داشت. شروع عطر با رایحه ی تلخ طوفانی مرکبات است که ابرو ها را به سمت بالا می برد! به سمت بطن عطر که پیش می رویم فضای کهربایی ، کل عطر را در بر می گیرد. هم نشینی بنفشه و فلفل قرمز شیرین بعد دیگری به فضای کهربایی عطر می دهد. در نهایت کل فضای عطر بر روی بستر چوبینی می نشیند و به زیبایی هر چه تمام تر عطر به سمت انتهای خود می رود.

مطلب پیشنهادی مرتبط :پنج عطر زنانه ی لاکچری و گران قیمت

رایحه این عطر بسیار بولد و قدرتمند و سرشار از کاراکتر است و شخصی با شخصیتی اینچنینی می تواند این عطر را انتخاب کند. این عطر مناسب پوشش رسمی و کژوال است و مخصوصا با رنگ های کهربایی مانند ، هارمونی زیبایی دارد. این عطر دارای پخش بوی خوب و ماندگاری نسبتا بالایی است.

دیور میس دیور له پرفیوم Dior Miss Dior Le Parfum عطر زمستانی

عطری زمستانی و گران قیمت زنانه

یک بانوی تمام عیار. نماد زنانگی در خانه ی مد دیور را می توان با این عطر شناخت. ساختار این عطر در عین سادگی پیچیدگی خاص خود را دارد. شروع رایحه ی این عطر با فضای مرکباتی تارت و شیرین استوایی است و در قلب این عطر یک رز بسیار رومانتیک و زیبا قرار دارد و در نهایت به سمت پایه ای از کهربا با رایحه ی غالب وانیل به همراهی پچولی می رود.

پوشش مناسب این عطر استایل کژوال و رسمی است . یک استایل شیک که حس و حال زنانگی این عطر را کاملا به نمایش بگذارد. این عطر دارای پخش بوی بسیار خوب و ماندگاری بالاست.

شنل کوکو نویر Chanel Coco Noir عطری زمستانی و گران قیمت زنانه

 شنل کوکو نویر ،عطری زمستانی و گران قیمت زنانه

اگر شخص کوکو شنل امروز بخواهد ابهت و ذات قدرتمند خود را در یک رایحه به نمایش بگذارد عطر کوکو نویر بهترین گزینه است. این عطر از همان امضای معروف کوکو و کوکو مادمازل بهره می برد اما به طور کلی ذات نسبتا متفاوتی دارد.

شروع رایحه ی مرکباتی که به سمت بطن گلی عطر می رود و بر روی بستر کهربایی مشکی و پیچیده ی این عطر می نشیند که حسی کمی چوبی نیز دارد. این عطر در عین تاریکی و شخصیت قدرتمندش رایحه ی به نسبت نرمی دارد و مناسب پوشش کژوال و رسمی است که با رنگ های تیره بسیار خودنمایی می کند. شنل کوکو نویر دارای پخش رایحه ی قدرتمند و ماندگاری بسیار خوبیست.

مارک جاکوبز دکادنس Marc Jacobs Decadence

مارک جاکوبز دکادنس زمستانی و گران قیمت

عطری بسیار خوش بازخورد و متفاوت با ظاهری بسیار خاص که در دنیای عطر ، عشاق بسیاری دارد. در شروع عطر متوجه متفاوت بودن این عطر با سایر عطر ها می شوید که علت آن شروع رایحه ی عطر با رایحه ی غالب آلو است. در کنار آلو رایحه ی زنبق و زعفران فضای شیرین و تارت آلو را متعادل می کند و حسی کمی پودری و ادویه ای به آن می دهد.

به سمت میانه ی عطر که پیش می رویم فضای گلی عطر نمایان می شود و در نهایت پوششی کهربایی و چوبی عطر را در بر می گیرد.این عطر مناسب پوشش کژوال برای بانوانی با تمایل به فشن و مد روز است. این عطر دارای پخش بوی خوب و ماندگاری بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *