بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطر های زمستانه ی گران قیمت مردانه

عطر های زمستانه ی گران قیمت مردانه

در این مقاله به معرفی عطر های زمستانه ی گران قیمت مردانه می پردازیم:

زمستان از جمله فصول مورد علاقه ی عطر باز ها و علاقه مندان به دنیای روایح است. عطر مردانه زمستانه این قابلیت را دارد که به شکل چند لایه و پیچیده تر نسبت به عطر های سایر فصول ساخته شود.

مطلب پیشنهادی مرتبط :عطر های زمستانه ی گران قیمت زنانه

این فصل بهترین زمان برای ابراز وجود ، نشان دادن کاراکتر و شخصیت و یا تحت تاثیر قرار دادن افراد از طریق رایحه است.

این عطر از پر فروش ترین عطرهای مردانه است : کرید اونتوس مردانه

بدیهی است که در اکثر اوقات برای عطر های پیچیده تر و با کیفیت تر که این توانایی ها را داشته باشند باید هزینه ی بیشتری بپردازید. در لیست زیر سعی شده که تعدادی از عطر های لوکس و گران قیمت مردانه که در دنیای عطر و ادکلن بالاترین کیفیت را دارند برای شما مشتریان گرامی جمع آوری کرده باشیم تا شما بتوانید از میان بهترین ها ، بهترین عطر را برای خودتان برگزینید. یک نکته که در این مقاله وجود دارد این است که برای عطر ها بازه ی سنی  مشخص نشده زیرا در این سری از عطر ها هماهنگی با کاراکتر اهمیت بیشتری دارد و اگر این روایح با ذات و روحیات شما سازگاری دارد می توانید آنها را انتخاب نمایید.

عطرزمستانی پنهالیگونز تراژدی آف لورد جورج Penhaligon’s The Tragedy of Lord George

عطر های زمستانه ی گران قیمت مردانه

اثری فاخر با اصالت انگلیسی. یکی از بهترین عطر ها در این ژانر با کیفیت و بالانس ساختاری مثال زدنی. رایحه ی این عطر بسیار ساده و در عین حال پیچیدگی زیبایی دارد. یک شروع چوبی و مقداری مش.روبی که در قلب عطر بر روی بستری کهربایی با همراهی رایحه ی دانه ی تونکا می رود. در عین جذابیت و گرمای بسیار دعوت کننده، این عطر هم زمان ذات نرم و تمیزی دارد. فضایی که در عین دوستانه بودن بسیار با ابهت است.  این عطر مناسب پوشش زمستانه ی رسمی و کمی کژوال است. این عطر دارای پخش رایحه و ماندگاری نسبتا متوسطی می باشد.

ادکلن تام فورد تنباکو وانیل Tom Ford Tobacco Vanille عطری زمستانی و گران قیمت مردانه

ادکلن تام فورد تنباکو وانیل عطری زمستانی و گران قیمت مردانه

خانه ی تام فورد یکی از مشهور ترین خانه های مد و عطر است و این عطر نیز از جمله موفق ترین کار های این خانه می باشد. از نام این عطر (تنباکو وانیل) مشخص است که با چگونه رایحه ای طرف هستید اما رایحه ی این عطر فرا تر از این حرفهاست ! شروع این عطر با رایحه ی تنباکوی آلبالویی مانند و فضایی ادویه ای است. به سمت قلب این عطر که می رویم فضای وانیلی شروع به خودنمایی می کند و همراهی کاکائو و دانه ی تونکا پایه ی عطر را می سازد. نت شکوفه ی تنباکو بعد دوم تنباکویی را در قلب عطر به نمایش می گذارد. در نهایت رایحه ی میوه های خشک عطر را همراهی می کند و بر روی صفحه ای چوبین قرار می گیرد. رایحه ی این عطر مناسب پوشش کژوال و تا حدی رسمی است و تنالیته ی رنگ های مایل به قهوه ای و زرشکی می تواند ست بسیار هارمونیکی به شما هدیه بدهد. از جمله دلایل موفقیت و مشهور بودن این عطر به خصوص در میان ایرانیان پخش رایحه ی بسیار قوی و ماندگاری بسیار بالای این عطر است.

عطر زمستانی و گران قیمت آمواج اینترلود مردانه Amouage Interlude for men

عطر زمستانی و گران قیمت آمواج اینترلود مردانه

غول آبی از خانه ی آمواج ! این عطر در میان بسیار از علاقه مندان به دنیای عطر به این نام معروف است. یک عطر که یاد آور کاراکتر یک شاهزاده ی قدرتمند عربی است. فضای بسیار قدرتمند ادویه ای که مانند امواج متعددی بر اندام افرادی که در نزدیکی این عطر قرار می گیرند ضربه می زند ! همراهی رایحه ای دودی و چرمی ذات بسیار پیچیده ی این عطر را می سازد و در نهایت توسط ابری از روایح کهربایی و رزینی پوشیده می شود. در همین حال حس گیاهی و تا حد زیادی چوبی نیز در این عطر دیده می شود. این عطر از پیچیده ترین عطر های موجود در بازار است و شخصیت و کاراکتری نزدیک به خود را نیز نیاز دارد. ساختاری پر از همهمه و شلوغ ولی در عین حال بسیار هارمونیک که ذات هجومی و تا حدی شاید خشن دارد. این عطر مناسب پوشش کژوال برای سرد ترین روز های زمستان است. برای پخش رایحه ی این عطر اگر تمثیلی مانند بمب بیاوریم اغراق آمیز نیست ! این عطر ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی دارد.

ادکلن زمستانی تام فورد نویر اکستریم Tom Ford Noir Extreme

ادکلن زمستانی تام فورد نویر اکستریم

معمولا ما در مقالات خود سعی می کنیم که از هر خانه ی عطر سازی یک عطر برگزینیم اما در این مورد چاره ای نداشتیم ! یکی از جذاب ترین و خوش بازخورد ترین عطر های گرم و زمستانه، نویر اکستریم است. شروع رایحه ی این عطر با فضای کمی شکوفه ای و ادویه ای با خودنمایی نت هل است . به سمت قلب عطر که می رویم فضای وانیلی و با همراهی آکورد شیرینی کولفی، ساختاری شیرین و بسیار خوشمزه و دلنشین می سازد. در نهایت تمامی روایح بر روی فونداسیونی چوبی کهربایی می نشیند. این عطر یکی از بهترین انتخاب ها برای کافه گردی و قرار ملاقات های رومانتیک و عاشقانه برای آقایان است. این عطر مناسب یک پوشش شیک و مدرن کژوال است و تنالیته های رنگی کاراملی مانند و همچنین پوشش مشکی بسیار هارمونی زیبایی همراه با رایحه ی این عطر ایجاد می کند. این عطر دارای پخش بوی متوسط و ماندگاری نسبتا بالاست .

ادکلن مارلی پگاسوس Parfums De Marly Pegasus

ادکلن مارلی پگاسوس

هیچ لیست عطر های زمستانه ای را نمی توان بدون انتخاب عطری از خانه ی عطر مارلی کامل کرد. مارلی پگاسوس اولین عطر این خانه و شاید مشهور ترین و موفق ترین محصول آن باشد. شروع رایحه ی مرکباتی کمی ادویه ای و کمی گیاهی این عطر بسیار گیراست. بعد از اسپری کردن این عطر به سرعت به سمت فضایی با رایحه ی اسطوخودوس و وانیل می رود که بنا و اساس ساختار این عطر است. رایحه ی بادام حسی تلخ و فلزی بسیار عجیبی به این عطر می دهد که آن را خاص و متفاوت می سازد. در نهایت زیر بنای چوبی و کهربایی این عطر ساختار آن را کامل می کند. این عطر مناسب پوشش رسمی و کژوال است و با پوشش های متفاوتی می توان آن را ست کرد. عطر مارلی پگاسوس مانند اکثر عطر های خانه ی مارلی دارای پخش بوی قدرتمند و ماندگاری بسیار بالاییست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *