بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

تشخیص اصل و فیک عطر ویکتوریا سکرت بامب شل

تشخیص اصل و فیک عطر ویکتوریا سکرت بامبشل

در این مقاله به بررسی و تشخیص اصل و فیک عطر ویکتوریا سکرت بامب شل می پردازیم تا شما را در خرید مطمعن این ادکلن جذاب یاری رسانیم.

برند ویکتوریا سکرت در زمینه ی فشن به خصوص در دسته ی لباس های زیر زنانه برندی بسیار لوکس و انقلابی محسوب می گردد. تنوع متریال و خلاقیت در این برند بسیار جذاب است.

شاید دوست داشته باشید :پنج عطر زنانه ی لاکچری و گران قیمت

از طرفی مانند اکثر برند های فشن که به سوی بازار عطر نیز برای کسب مقداری سود روانه می شوند این برند هم با مورد هدف قرار دادن جامعه ی بانوان جوان وارد دنیای عطر شده و تعداد زیادی عطر های خوش بازخورد و عامه پسند برای سنین پایین تر تولید کرده است.

تشخیص اصل و فیک عطر ویکتوریا سکرت بامب شل

شاید این عطر را شما هم دوست داشته باشید : لالیک لامور زنانه

یکی از مشهور ترین عطر زنانه این برند بامب شل است. در این مقاله قصد داریم که تفاوت اصل و تقلبی این عطر از برند ویکتوریا سکرت را به تفصیل بررسی کنیم. در بازار امروز متاسفانه تعداد بسیار زیادی نسخه ی تقلبی از هر عطری که متصور شوید وجود دارد.

شاید تعداد عطر های تقلبی در بازار بیشتر از عطر های اصل بازار باشند! عطر ویکتوریا سکرت بامب شل نیز از این وضعیت جان سالم به در نبرده و انواع مختلف نسخه ی تقلبی از آن وجود دارد و برخی از آنها آنقدر استادانه کپی شده اند که اصالت آن را فقط افرادی که تجربه ی زیادی در این زمینه دارند می توانند تشخیص دهند. به هر حال نکاتی در این مقاله آورده شده است که ممکن است احتمال خرید عطر تقلبی را برای شما تا حد امکان کاهش دهد.

بررسی بسته بندی اصل و فیک ویکتوریا سکرت بامب شل:

تشخیص اصل و فیک عطر ویکتوریا سکرت بامب شل

ابتدا از بیرونی ترین قسمت بسته بندی شروع می کنیم. سلفون بسته بندی عطر نسبتا ضخیم با پرس حرارتی با کیفیت و کاملا صاف است. در محل بالای بسته بندی عطر به سمت قسمت پشت عطر، نوک مثلثی سلفون در زیر برچسبی هولوگرامی قرار گرفته است. برچسب هولوگرامی در زیر سلفون و روی کارتن بسته بندی است و در نسخه های فیک ممکن است برچسبی هولوگرام گونه بر روی سلفون قرار داشته باشد. البته در برخی نسخه ها، یک هولوگرام مستطیلی طلایی رنگ در کناره ی بسته بندی قرار دارد. سلفون نسخه های تقلبی بسیار ظریف و بی کیفیت هستند.

حال به خود بسته بندی بپردازیم. در دو بخش کناری بسته بندی نوار هایی با رنگی براق و مشکی که نوشته ی ویکتوریا سکرت روی آن حک شده است وجود دارد و خود زمینه ی بسته بندی به رنگ مشکی نسبتا ماتی است. طرح راه راه صورتی رنگی که کمی فید شده در قسمت میانی جلو و پشت عطر قرار دارد.

در بخش جلویی بسته بندی لوگوی نقره ای دایره ای شکلی حک شده است که براق و کمی حالت برجسته دارد. به فونت نوشته های روی بسته بندی و کیفیت فونت ها حتما توجه مضاعفی داشته باشید.

مطلب پیشنهادی :عطر های زمستانه ی گران قیمت زنانه

در قسمت زیرین بسته بندی نوشته ها ی نقره ای رنگی وجود دارد که محتویات عطر و اطلاعات دیگر در آن قرار دارد. از طرفی بچ کد عطر با رنگی آبی با فونت خاص و نسبتا موربی نوشته شده است. چیزی در قسمت فوقانی عطر وجود ندارد. داخل بسته بندی چگونه است؟ بخش درونی کارتن صورتی رنگ و قسمت بالای کارتن عطر رنگ مشکی ماتی دارد.

بررسی شیشه ی ویکتوریا سکرت بامب شل اصل و فیک و تشخیص آنها:

نوبت به اصل داستان یعنی همان شیشه ی عطر می رسد. شیشه ی عطر از جنس کریستالی با کیفیت و خوش تراش می باشد که فاقد هر گونه زدگی و خوردگی و نقص است. طرح روی شیشه همان طرح راه راه صورتی رنگ روی بسته بندی عطر را دارد. درب عطر نیز رنگ صورتی و فاقد هر گونه حباب و ایراد است و بر روی افشانه ی عطر بدون هیچ فاصله ای قرار می گیرد. افشانه ی عطر از جنسی فلزی است و پاشش یکنواخت و پودری زیبایی دارد.

بر روی قسمت بالای شیشه ی عطر روبانی سیاه رنگ مانند طرح کناره ی بسته بندی عطر قرار دارد که بسیار دقیق و با کیفیت است و می توانید از روی طول و کیفیت و جنس آن اصالت عطر را تشخیص دهید. یک علامت دایره ای نقره ای مانند مهر و مومی بر روی قسمت جلوی روبان قرار دارد. نی داخلی عطر در نسخه ی اصلی حالتی مخفی دارد ولی در اکثر نسخه های تقلبی کاملا عیان و واضح است. بچ کد باید زیر شیشه ی عطر حک شده باشد در غیر این صورت نمونه تقلبی را در اختیار دارید .حتما بررسی کنید که بچ کد زیر شیشه با بچ کد روی بسته بندی مطابقت داشته باشد.

در نهایت اگر در بد ترین شرایط تمامی مشخصات ظاهری عطر تقلبی با عطر اصلی مطابقت داشته باشد باید دست به دامان رایحه ی عطر شویم. اگر تجربه ی رایحه ی این عطر را داشته باشید باید بویی کاملا شفاف و چند لایه از آن استشمام کنید که تمامی مدل های تقلبی دارای روایحی بی کیفیت، کدر، تخت و با پخش بو و ماندگاری پایینی هستند که معمولا در لحظه ی اول اسپری آن حسی به شدت مصنوعی و یا رایحه ی الکلی به مشامتان می رسد .

الیسا پرفیوم به عنوان مرجع تخصصی عطر و ادکلن، به شما امکان خریدی شیرین و آسان و با خیالی آسوده خواهد داد. تمامی محصولات موجود در سایت الیسا پرفیوم دارای ضمانت اصالت صد درصدی هستند. مشتریان و همراهان همیشگی ما می توانند این محصول زیبا و با کیفیت و هزاران محصول دیگر را با بسته بندی زیبا و شکیل به همراه ارسال رایگان برای خود و یا به عنوان هدیه برای عزیزان خود خریداری کنند. فروش محصولات اصل با مناسب ترین قیمت ها در بازار برای رضایت شما مشتریان گرامی فراهم شده است که ارزشمندترین امر برای ماست.

2 دیدگاه در “تشخیص اصل و فیک عطر ویکتوریا سکرت بامب شل

  1. سارا دشتی گفت:

    ایا ویکتوریا سکرت بامبشل همون ادکلن بامشل هستش؟؟

    1. محیا اسلامی گفت:

      سلام بله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *